We hebben de afgelopen dagen veel te horen gekregen over Starfield, de aankomende game van Bethesda Game Studios en tevens een compleet nieuw IP. Nu staat de ontwikkelaar niet bekend om hun verfijnde aflevering van games, want hun games hebben vaak nog bij de launch te maken met een aantal bugs en glitches.
Nu heeft Matt Booty, hoofd bij Microsoft Game Studios, tijdens de podcast van Giant Bomb laten weten dat Starfield – zelfs al zou de game vandaag gelanceerd worden – minder bugs heeft dan elke andere game van Bethesda. De topman zegt dat hij nauw samenwerkt met het team van Todd Howard en dat hij met regelmaat het nummer met bugs naar beneden ziet gaan.
Spencer beaamt dat en zegt dat het team bij Bethesda meer volwassen is geworden sinds de lanceringen van onder meer Fallout en The Elder Scrolls, en dat de teams van Matt druk bezig zijn met het doorlopen en testen van de game.
“I think Matt said we have every QA person in our entire company playing Starfield right now, looking at bug counts, looking at the quality of where we are. The nice thing about what we showed today from my perspective is: that was the game. We’ve been playing the game for quite a while and that’s the game.”
Dat hopen ze, de minste haha. De rest had er enorm veel.
Achja de game word zo groot als wij ze moeten geloven dat je het ook niet kwalijk kan nemen. Vind altijd wel dat je belangrijke side quest en main quest perfect op orde moet hebben.
Dat zijn de bekende bugs. Wacht maar tot men er massaal mee aan de slag gaat, dan krijgen ze pas echt inzicht in het aantal bugs
Hahaha, wat een titel
Ze kunnen het altijd starbugs noemen
Maar dan kunnen het er nog steeds wel veel zijn…
O jee, als ze dit gaan zeggen, dan verwacht ik het ergste. Ga nu niet hoog van de toren blazen!
@Anoniem-6646: hahahahah die is goed .
Haha ipv 1500 bugs dus maar 1490. Hij bevestigd dus dat er er veel bugs zullen zijn. Goede marketing
Haha in vergelijking met hun andere games, omdat die natuurlijk kleiner zijn. Dat is vaak maar 1 wereld of hoe je het ook wil noemen. Star field is natuurlijk een heel stelsel
@gamingbosch: Echt he ? Wie gaat dit nou zeggen vlak voor de release van een game.
Bugs, ach ja. Ik stel me voor dat ik dan maar een starshiptroopers game aan het spelen ben 😉
Gelukkig hebben we de lage framerates nog
deze x lijkt het idd 16x detail,maar wel 30 fps!
we zijn NOOIT vergeten wat ze met fallout76 deden,ofwel de game,ofwel dat je een neppe helm kreeg,ipv echte en dat de game 2 weken na de release al in de sale was. 0,0 vertrouwen in bethesda.
hahaha shots fired!!!!1
Oei dat zou ik niet durven claimen. Misschien neemt ie het gemiddelde van alle Starfield bugs op Xbox en PlayStation 😉
We gaan het zien, zin in!
Well, that’s a bold statement. Maar wie weet!
Jammer, ik vond die bugs in fallout wel tof, vooral die vliegende. Wat een teleurstelling weer!
Ik wil hier wel om wedden dat het nite geval zal zijn hahaha!
@PvdW90: mwah bugs of glitches die er niet echt kwalijk zijn vind ik wel okay.
Maar als ik bijvoorbeeld kijk naar een redfall of zo kan echt niet in de staat dat hij is uitgebracht….
@gamingbosch: dit dus!!
Ben benieuwd hoe hij gaat lopen dit soort statements gaan eigenlijk alleen maar tegen je werken.
@Anoniem-6646:
Hahaha,leuk bedacht.
Dat is anders ook geen grote uitdaging
Bugs horen nou eenmaal bij zo een gigantische game.
Volgende handige uitspraak voor Bethesda: it is not a bug, it is a feature
Wat een gezeik weet je wel hoe moeilijk het is om zo een spel te maken
Tja, das ook niet zo moeilijk he……… 😉
@Anoniem-1174: Dan stel je de game uit en release je zonder bugs ze hebben M$ dus die kan dat makkelijk veroorloven maar ze nemen de Fans toch wel in de zeik en de schappen kopen het toch wel ‘