Gerucht: Mirror’s Edge 2 onderweg met Frostbite 2.0

Mirror’s Edge was een vrij succesvolle game die een compleet nieuwe free run ervaring aanbood. EA heeft al meerdere keren gezegd dat ze aan het nadenken waren over een vervolg, maar het lange wachten lijkt binnenkort voorbij te zijn.

In de nieuwste uitgave van het Official PlayStation Magazine staat namelijk de volgende quote:

“The Frostbite 2 engine will pave the way for Mirror’s Edge to make a free-running return”

De Frostbite 2.0 engine is dezelfde engine die ondertussen al gebruikt wordt in diverse andere EA games zoals Battlefield 3 en Need for Speed: The Run. Hoe Mirror’s Edge 2 hiermee zal omgaan en wanneer de game verschijnt is nog niet duidelijk, maar we houden jullie op de hoogte.

  1. User  avatar
    2210 XP

    Ooow dis echt mijn ding. Zoo nice dat spel

    0
  2. Jasper's avatar

    mirrors edge is wel vet, ik ga deel 2 miss wel halen 🙂

    0
  3. Joost's avatar

    Nummer 2 ga ik ook zowizo kopen!
    Mirror’s Edge is echt een vet spel.

    0
  4. User  avatar
    6621 XP

    Must buy voor mij.

    0

Meer Mirror's Edge Catalyst

Meer

Review: Mirror’s Edge Catalyst

Review: Mirror’s Edge Catalyst – Mirror’s Edge is wellicht wel een van de meest verrassende games geweest van de afgelopen consolegeneratie. Het spel was an sich niet echt een bestseller, maar wist wel al gauw een groep t...