Voel je een assassin met nog meer beelden van de Revelations multiplayer

Assassin’s Creed: Revelations is alweer de vierde game in het Assassin’s Creed universum. Al tijden brengt Ubisoft ons een prachtige singleplayer ervaring met deze reeks, maar de multiplayer is iets wat pas in het afgelopen deel werd geïntroduceerd.

Het lijkt erop dat Ubisoft er weinig nut in ziet om deze multiplayer formule om te gaan gooien, aangezien het er allemaal nog vrijwel hetzelfde uitziet. Desalniettemin hebben we nog wel wat meer beelden voor jullie van de multiplayer in Revelations zodat jullie zelf kunnen oordelen. Deze zijn dan ook hieronder te bekijken.


http://youtu.be/ITV2WmkmczY

  1. User  avatar
    2521 XP

    Grapig ik ben nu in deze ochtend bezing met AC brotherhood!!.. Bijna uitgespeeld ik ben DNA 7 beZing

    0
  2. User  avatar
    724 XP

    @Sixstar6: wat moest ik lachen zeg.:p

    0
  3. User  avatar
    2521 XP

    Ja ik moet ook nu lachen om jouw!! Hahahahahahahha waarom?? Spelling fout weer o(^_^)0

    0
  4. User  avatar
    724 XP

    nou jij zegt grappig ik speelde vandaag AC brotherhood.
    nou wat lach ik me rot zeg:p

    0
  5. User  avatar
    103 XP

    Kinderen..
    On-topic: niet intressant liever volgende post single- playe of ander nieuws geen multiplayer meer.. Al die filmpjes zien er het zelfde uit…

    0
  6. User  avatar
    6621 XP

    @ray-play: Dat dus

    0
  7. User  avatar
    724 XP

    @ray-play: ow jij zeker.

    0
  8. User  avatar
    32 XP

    Sinds er een multiplayer is bijgekomen in Brotherhood, is AC afgezwakt. Die multiplayer slaat nergens op en je kan er niet zo makkelijk meer platinum van halen

    0
  9. User  avatar
    2521 XP

    Echt eh heer boven..

    0
  10. User  avatar
    4682 XP

    Als je in deze game nu “samen in een groepje missies kan doe” + dat maandelijks de missies vernieuwt worden ‘dan was het wel leuk geweest om online te gamen.

    0

Meer Assassin's Creed Revelations

Meer