Een veelgehoorde klacht over Lords of the Fallen, waar ook onze Nico in zijn review over struikelde, is dat je regelmatig tegenover een overdaad aan vijanden komt te staan, om zo de moeilijkheidsgraad kunstmatig hoog te houden. Als je had verwacht dat dit probleem opgelost zou worden – na een vocale community – met een aankomende patch, dan kom je bedrogen uit.
Saul Gascon, de baas van CI Games, heeft tijdens een livestream van de ontwikkelaar gezegd dat ze wel naar feedback luisteren, maar dat ze niet op alle klachten ingaan. De ontwikkelaar zal wat aanpassingen gaan doorvoeren in de game, maar het verminderen van het aantal vijanden zal daar niet bijhoren.
Volgens Gascon is het juist de bedoeling dat spelers soms tegenover grote aantallen vijanden komen te staan. Op die manier moeten spelers meer op hun omgeving letten en hun tactiek aanpassen. Als ze dit zouden veranderen, zou dat ook de intentie van het spel veranderen.
Mooi! Niet buigen voor mietjes.
Denk ook niet dat daar veel vraag naar is. De meesten zullen deze houterige glitchfest links laten liggen en een betere game uit het genre spelen. De combat is overigens ook heel saai.
multiplayer, coop en invasions is echt een ramp, heel veel lagg en je kan iemand van meters ver raken.
Dat is helemaal geen “probleem” dat maken jullie ervan!..gewoon wat beter worden is er niks aan het handje
De maatschappij wordt soft en dat sijpelt door naar de gamers. Vroeger op de NES ,SEGA en in de arcadehallen had je geen oneindige continues. It was get good or die trying.
@Anoniem-3203: Je hebt de game niet eens gespeeld. Je valt in herhaling.
@Anoniem-3203: houterig? Ik heb nog vergeleken het gaat nog soepeler dan Bloodborne dus niks aan de hand
Jezus wat een mietjes weer
er zijn te veel vijanden het moet snel aangepast worden hahaha ongelooflijk!..die instelling van tegenwoordig man man man
@Anoniem-3203:
Indd. Wat een baggergame.
@Anoniem-825: @Anoniem-825: Dit…
Het gaat niet om stoer doen meer dat gamers tegenwoordig bij het minste geringste al lopen janken,het is niet erg als het even niet lukt maar ga niet lopen janken dat vijanden uit het spel moeten.
@Anoniem-825: Elke game zou zo moeilijk moeten zijn. Enkel de beste gamers zouden mogen gamen.
@Anoniem-825: Klopt, geen games voor mietjes! Uiteindelijk ben jij de slemiel, want door deze games zo moeilijk te maken dat alleen nog maar een select groepje dit soort games gaat kopen sta je straks in je onderbroek zonder games. Ik ga deze in elk geval niet kopen, net als heel veel anderen. Ik speel liever een game zonder elk stukje van de game 25 keer over te doen. Gamen mag gerust een uitdaging zijn, maar te moeilijk is voor heel veel mensen geen optie, de meeste mensen gamen voor de lol en niet om gefrustreerd te raken, en dan al zeker niet met een middelmatige game!
@Anoniem-5083: @Anoniem-5083: dit soort games verkopen prima veel mensen kopen het dus dat is niet waar,bovendien is het een geweldige game met wat problemen misschien maar dat wordt wel verholpen.
Ik ben over de helft, ps5 speelde super goed, tot de patch van eergisteren. Toen ineens enorm gehaperd, coop gaat 20 FPS.. Maar toch, deze game is leuk met verkennen en vechten. Enige nadeel is wat ik echt zie.
Item discovery rate kan je niet verhogen met stats en geen critical hit rate en dmg.
Verder super mooi gemaakt en beter dan dark souls II en ashen en soulstice e.d. denk even goed als demon’s souls!
This game rocks i want it more harder more MOREEE i want a boss that kills me 100 times but it aint happen i play every soul like game because of the challenge but i kill everyboss after the second time i try or the first time so pleas dont make it easyer because those wimps play those games go play back call of duty with cheaters where you belong and let the real gamers play
Technische gezien kan iedereen een souls game uitspelen
Voor wie niet weet hoe ga soutpark kijken en dan naar de aflevering van world of warcraft
Grinden grinden en nog is grinden