Dragon’s Dogma II komt na twaalf lange jaren wachten op 22 maart van dit jaar eindelijk uit. Net als in andere games in dit genre heb je de keuze om uit verschillende klassen te kiezen, die elk hun unieke vaardigheden en krachten kennen. Het maken van een goede build is erg belangrijk en de juiste klasse kiezen is vaak de eerste stap in dit proces. Mocht jij al een keuze in gedachten hebben, dan kan deze nieuwe klasse je wellicht doen twijfelen.
We hebben al een aantal Vocations – oftewel klassen – uit Dragon’s Dogma II voorbij zien komen, maar de recent geïntroduceerde klasse is vrij uniek. De Warfarer klasse is eigenlijk van alle markten thuis, en dat laat deze nieuwe trailer duidelijk zien. De Warfarer klasse kan namelijk vaardigheden, wapens en magie van andere klassen gebruiken. Het resultaat? Een unieke klasse waarbij de opties haast ongelimiteerd zijn.
Ik zou toch graag eens een officiële verklaring van Capcom willen hebben ivm 30fps of 60fps performance mode.
Vind dat ze er wel stil over blijven…
Voor de rest ziet het er wel ni slecht uit.
Ziet er vet uit.Hopelijk komt er idd een 60 fps modus. Wil het graag op de tv spelen, anders toch maar op de laptop.
60fps is echt niet heilig makend. Teveel gamers leggen de focus op 60 fps. Als alles goed werkt en in elkaar zit. Vervolgens je helemaal in de game zit dan mis je die 60 fps echt niet.
@Anoniem-391: Vind ik ook. Geen probleem met 30fps.
Dit spel lijkt me erg tof, hoop alleen dat de wereld niet leeg is.
@Anoniem-391.Games waar de evade window belangrijk is, waar het vaak om om de frames draait kan 1 frame het verschil maken..Als je er dan 30 mist per seconde zorgt het voor totaal ndere gameplay. Ga een fighter spelen in 30 fps. Je speelt dan een gebroken game.
Las ergens dat t 30 fps was
@Anoniem-8144: dat ze er over swijgen zegt toch alle genoeg deze game word 30 fps als het 60 was dan hadden ze dit nu wel naar buiten gebracht ze weten echt wel dat sommige mensen er over vallen gaan dat er geen 60 fps mode in de game zit
@Anoniem-3800: “Games waar de evade window belangrijk is”. Gelukkig is Dragon’s Dogma dat nooit geweest. Vijanden zijn altijd ‘deliberate’ genoeg dat je hun aanvallen ruim op tijd kunt dodgen of stoppen. Een aantal frames maakt bij zo’n trage RPG geen tot weinig verschil.
Ik maak me meer zorgen dat DD2 net als DD1 weinig bijzondere side-quests heeft. Daarnaast had DD1 weinig plekken met écht interessante loot; het was een grotendeels lege wereld met hier en daar wat goblins, highwaymen, of een chimera.