Skull and Bones is pas net uit en het is al tijd voor het eerste seizoen, genaamd Raging Tides. Dit seizoen is van start gegaan en zal ongeveer 3 maanden duren.
Tijdens dit seizoen mogen spelers verschillende dynamische wereld veranderingen verwachten, nieuwe evenementen, legendarische tegenstanders, meer schepen, wapens, enzovoort.
Ook zal je het tegen de geduchte piraat Lord Phillipe La Peste mogen opnemen, wat je bij succes natuurlijk de nodige extra’s op zal leveren. Om een indruk te krijgen van dit seizoen, check de trailer hieronder.
Overigens is het eerste seizoen live gegaan met een vrij grote update voor de game. Die komt met een hele rits aan patch notes, die je hier terug kunt vinden.
Ze hebben er echt werk van gemaakt. het loopt een heel stuk beter en grafisch is het mooier geworden. Als Ubisoft zo door gaat ( en breakpoint is een goed voorbeeld van dat Ubisoft zijn games amper in de steek laat en goed verbeterd) dan gaat deze game voor mij persoonlijk van 7,5 nog wel naar een 8.
Haha 1 nieuw schip die al in de game moest zijn en paar skins hahahaha
Gewoon black flag spelen. Ziet er nog steeds goed uit en daarnaast kan deze game van Black Flag veel leren!
@Anoniem-4663:
Alles moet er altijd maar gelijk inzitten. Die kut bedrijven moet eens stoppen met extra content maken. Zodra de game af is gelijk stoppen met de support en beginnen aan nieuwe game.
@Anoniem-4663: Mensen zijn tevreden met weinig tegenwoordig 😉
GaaS must die !
@coola: gast de game is 6x uitgesteld, scoort slecht in reviews, wat denkj zelf? ubisoft laat ze in de steek. de juiste mensen zijn ontslagen
@Anoniem-4486:
Het is Ubisoft dus ik zie het goed komen. Alleen al met deze update hebben ze game beter gemaakt. Speelt veel fijner nu. Ubisoft kennende zullen ze deze game nog lang ondersteunen, kijk naar breakpoint die hebben ze echt heeel lang ondersteund ondanks de game belabberd verkocht.
@coola:
Ik heb plezier aan S&B, maar kaal is het zeker. Er mist een hoop content die er echt wel in had mogen zitten. Geen Man-O-Wars en andere echte grote schepen is ook een groot gemis vind ik.
Kritiek dat veel spellen wel erg minimaal uitgebracht worden met als doel om later dlc’s en aanvullingen te verkopen is in mijn ogen een terechte kritiek.
Als de aanvullingen gratis zijn is het al een ander punt.
@coola: en toen werd je wakker
“Dit seizoen is van start gegaan en zal ongeveer 3 maanden duren”
Over 3 maanden is deze game zo dood als een pier.
@joop1984:
Ik ben wakker. . Ubisoft gaat deze game nog lang ondersteunen.
@Goed-Hardt:
Wat ze uitbrengen met deze season dlc is niks mee imho.
@coola: “Ubisoft gaat deze game nog lang ondersteunen”
Echt niet. De interesse in deze game is er nu al bijna niet. Ubsioft gaat in deze fail niet meer geld steken.
@Anoniem-7700:
Kijkend naar hun andere games die heel slecht ontvangen werden zoals bijvoorbeeld Breakpoint zijn ook heel lang ondersteund.
Je kan en mag Ubisoft haten, maar het is gewoon waar dat Ubisoft zelfs hun slechtste games lang ondersteund.
@coola: Het aantal spelers van Skull & Bones is bedroevend. Hier gaat binnenkort de stekker uit.
@Anoniem-7822:
Nee hoor de support en Server zullen nog lang overeind blijven. Tot nu toe trouwens nog elke keer een volle Server gehad. Zoveel spelers dat je bij elke moment wel tegen iemand aan botst.
@coola: “Zoveel spelers dat je bij elke moment wel tegen iemand aan botst”
Minder dan een miljoen spelers is gewoon erg slecht. Hoe je het ook wendt of keert. Dat aantal gaat alleen maar afnemen. Dit is de Suicide Squad van Ubisoft.
@Anoniem-2756:
We zullen zien. De geschiedenis heeft in ieder geval al bewezen dat Ubisoft niet zo snel hun ondersteuning van games dropt.
@coola: mee eens, er is ook niks mis mee. Maar de kritiek dat er teveel zaken uit veel spellen gelaten worden voor release is wél terecht. Dat is gewoon puur vanwege het verdienmodel, niet voor de gamers.
@coola: “Kijkend naar hun andere games die heel slecht ontvangen werden zoals bijvoorbeeld Breakpoint zijn ook heel lang ondersteund. misschien moeten ze”
Misschien moet ubisoft eens goede gepolished game uitbrengen
@Anoniem-9191:
Mirage, Valhalla, Riders allemaal goed released
@coola: hoe lang gaan ze deze game nog ondersteunen?
Mag ik je straks quoten?
@coola: valhalla?
Performance and Stability
Improved stability and performance.
(PC) Addressed some freezes when performing specific actions for the first time.
(PC) Addressed an issue that could cause freezes during Splash Screen.
Graphics, Audio, Animation
Addressed various graphics issues.
Addressed various character or NPC animation issues.
Addressed various clipping issues.
Addressed an issue where fish may lay on its side during the fishing animation.
Addressed an issue where some NPCs would cut the air instead of wheat. practice doesn’t always make perfect.
Addressed an issue where NPCs that are being assassinated while being unconscious would sometimes get up during the animation.
Tattooed Mimir’s head.
Addressed an issue with jagged sea foam.
Quests, World Events, Side Activities
Addressed an issue in A Sword-Shower in Anecastre where Aelfgar didn’t move to the assault location.
Addressed an issue where players cannot complete Honor’s Hubris.
Note: This fix will spawn Ljufvina again, reset her position, and restart the quest.
Addressed an issue that caused Tarben to follow Eivor everywhere when The Baker’s Plaint wasn’t completed. Your watch has ended, Tarben.
Addressed an issue where Fast Travel wouldn’t be available under certain conditions when returning to England after completing the Hordafylke arc.
Addressed an issue where Allies would not help Eivor opening doors at the Isle of Ely Monastery. Team work makes the dream work!
Addressed an issue with the Settlement Anomaly’s light beams that prevented players from completing the anomaly.
Addressed an issue in Well-Traveled where the objective would not update under certain circumstances.
Addressed an issue where Fenrir could get stuck underground.
Addressed an issue where Eivor would sometimes be levitating during Assault outros. No more Wingardium Leviosa for this one.
Addressed an issue in Defensive Measures where Jotuns would be able to pass through the shield after the Bring the Invaders into the Shield objective was completed. You shall not pass!
Addressed an issue in Brewing Rebellion where the cutscene wouldn’t trigger when the door was opened by an NPC by accident.
Addressed an issue in The False Ealdormancy that prevented players from completing it under certain conditions. This Hunwald ain’t loyal…
Addressed an issue in Kingdom’s End where Guthrum doesn’t leave the Hamptun Blockade area after releasing the prisoners or could randomly become inactive.
Addressed an issue in A Sword-Shower in Anecastre that prevented players from completing the quest.
Addressed an issue in The Goddess of Birth that prevented players from completing the event.
Addressed an issue in Glory Regained where players could become stuck on the platform with the horn.
Addressed an issue in View Above All where the quest objective would sometimes not update after closing the gates.
Addressed an issue in A Rivalry for the Ages where players couldn’t complete the quest under certain circumstances.
Addressed an issue in The Boar with the Golden Nose where players couldn’t complete a world event due to Lady Trotters not spawning.
Addressed an issue in Defensive Measures where players would die when returning to Asgard.
Addressed an issue in Cruel Destiny that prevented players from proceeding to the second phase of the boss fight. Quest name checks out.
Addressed an issue in Madness of the Stones that prevented players from proceeding with the quest.
Addressed an issue in Bleeding the Leech that prevented players from completing the quest.
Addressed an issue where Petra would run into the opposite direction of the Elk. See this, Petra?
Addressed an issue where players could sometimes not get back into the room with the Norns.
Addressed an issue in Giants of Fimbulwinter where Eivor could get stuck inside the quest area.
Addressed an issue in Smashing the Compass that prevented players from completing the quest.
Addressed an issue in War Weary where players couldn’t re-enter the church under certain circumstances.
Addressed an issue in War of the Collectors where the world event wouldn’t be completed under certain circumstances.
Addressed an issue in The Big Finish where the quest objective wouldn’t update further.
Addressed an issue that prevented players from entering Skyrmir’s Mitten in The Lost Cauldron.
Addressed an issue in Firing the Arrow where the quest objective would sometimes not update.
Addressed an issue where some players couldn’t progress the game anymore upon reaching England after Title Update 1.0.4.
Addressed an issue with the SteinnBjorn encounter.
World
Addressed various object or texture placement issues.
Addressed various instances where the player could become stuck on objects.
Gameplay, Combat, AI
Addressed various NPC behavior/animation issues.
Addressed an issue that allowed players to shoot targets through walls (without using Piercing Shot).
Addressed an issue with spears not being effective to destroy windows.
Addressed an issue where the fishing hut kid was roaming Ravensthorpe instead of being at their house. You’re officially grounded.
Horses will now run away when being hurt with a torch.
Addressed an issue where Jotuns could sometimes warp into walls when shape shifting. Gidgud.
Addressed an issue where monks would sometimes stand still and not perform their tasks.
Addressed an issue where hitting a horse with a Saxon boat will cause it to disappear when mounting it. Insert what.gif here.
Sprint will now be interrupted by actions other than dodging.
Addressed an issue where Eivor would become invisible to AI detection when fast travelling during a dice game.
Addressed an issue where NPCs may randomly start pirouetting on a Saxon boat. Whatever floats your boat I guess.
Abilities, Perks, Skills
Addressed an issue where players couldn’t perform heavy attacks with Frostruin or Sinner Skull.
Addressed an issue where Frostruin’s perk wouldn’t activate even when conditions are met.
Addressed instances where players were able to open barred doors with the Dive of the Valkyries ability.
Addressed an issue where the Level 2 Incendiary Power Trap couldn’t be detonated a second time when the first trap was set off by an NPC.
Addressed an issue where Man’s Best Friend wouldn’t deal any damage to Zealots in some instances. Good boi.
Largely increased Mastery Points cap.
User Interface / HUD
Addressed various UI/HUD issues.
Addressed various localization issues.
Items that are part of a bundle in the Animus Store will now show the corresponding items in the Details Page.
Addressed an issue where players could sometimes lose weapons when performing a dual weapon swap.
Tweaked Reda’s Informer icon to make it appear smaller.
Changed Adrenaline Fiend icon to make it more distinguishable from Adrenaline upgrades.
Torches/oil jars can now be dropped/put on the ground with Y/Triangle.
Addressed an issue that allowed players to get the beggar reward several times.
Addressed an issue where stats wouldn’t update after leaving offline mode.
Addressed an issue where players couldn’t interact with Reda anymore.
Added “OFF” to Quick-Time-Event Input type in the menu. (Turning this option off will allow the game to bypass mashing actions during some boss encounters).
Addressed an issue with Alpha Animals where players wouldn’t be awarded the skill point when animals were not killed by the player.
Addressed an issue where Opals would not disappear from the map under certain conditions after collection.
Addressed an issue where Experienced Travelers would unlock locations for the wrong territory.
Addressed an issue where players wouldn’t be able to create or load a manual save anymore.
Addressed an issue where Layla’s laptop couldn’t be navigated with Focused navigation.
Named Cloud saves appropriately.
Cloud saves will now be named Autosave/Manual/Episode Save CLOUD.
Addressed an issue where Saves could be displayed as corrupt when saving when the internet connection is lost.
Addressed an issue on where the pathfinder setting resets to Custom after rebooting the game.
Addressed an issue on where cloud saves could disappear under certain conditions.
Photo Mode
Addressed an issue where filters reset to no filter when adjusting other values in Photo Mode.
Addressed an issue where the Photo Mode camera could get stuck in objects.
Photo Mode Frames will now function correctly.
System
(PC) Addressed an issue with the benchmark tool that caused the tool not to collect data for a moment after unpausing the session.
(PC) Addressed an issue where VRAM indicators did not correspond with actual VRAM consumption.
Reduced intensity and duration of the parry rumble. Controllers go brrrr.
(PS5) Addressed an issue on PlayStation®5 where the Season Pass wouldn’t be displayed as OWNED after purchase.
Patch Notes Update v1.0.4
The second game update for Assassin’s Creed: Valhalla, v1.0.4 is here, and here are the patch notes! This one is quite massive compared to the v1.0.2 update. These patch notes will contain both PC and console, but they will be separated, so you know which ones apply to which!
Kreeg je al een muisarm van lezen?
Patch Notes Update v1.1.0
Ze zijn nu bij 7
Kom op COola zelfs jij kan niet ontkennen dat hij niet ”soepel” liep
@RobanosSmatros:
Op een fakel die geen vuur animatie had ik eerlijk echt totaal geen problemen
@coola: Ik ook niet eerlijk gezegd.
@coola: helemaal eens met je comment. Voor mij is het ook een 7,5 en verwacht dat dit een 8 gaat worden. Net nog gespeeld en vermaak me er echt prima mee! Veel te doen en net met een willekeurig iemand samen gespeeld. Dat maakt het soms nog net even wat leuker!
@coola: ben het wel met je eens. Toffe game. Leuk 1e seizoen.
@coola: ik wel als ik eerlijk ben
Deze game gaat hetzelfde lot krijgen als Fallout 76…
@Anoniem-7730: Fallout 76 gaat anders nog best prima met een trouwe fanbase.
@Anoniem-9630: leuk voor hun,maar we zijn de smerige praktijken van bethesda niet vergeten! de game was ² weken na release al in de sale!!! een engine gebruikt die een miljoen jaar oud lijkt te zijn,niet willen investeren,ookal hebben ze genoeg geld. domme dingen doen zoals GEEN singleplayer,maar continu bandjes of wat dan ook verzamelen. en dan heb k het niet eens over de eindeloze bugs,glitches,crashes,server problemen die ze hadden. #schaapie
@RobanosSmatros: Gewoon even opzoeken en dan weet je dat het 10 jaar is.
@Anoniem-2608: Fallout 76 is ook ontwikkeld als de multiplayer mod van Fallout 4. Waarom zouden ze die dan singleplayer uitbrengen en een andere engine voor gebruiken? Ondertussen wordt het spel nog steeds ondersteund en brengen ze elk jaar nog grote updates uit. Zo ook komend jaar. Dat moeten we bij Skulls & Bones nog maar zien! #wappie
Gewoon niet meer rapporteren over zulke games. Verpesten de hele game industrie
Ze begonnen al met een dikke fail Quad AAAA game.
@surirav1995:
Nou ben ik van mening dat de game matig is. Maar dit is toch ook echt wel een achterlijke opmerking
Allereerst heeft deze game bestaansrecht, ten tweede elke game verdiend het om over bericht te worden ook de slechte games.
We zien bij deze game jammer genoeg hetzelfde fenomeen plaatsvinden als we zo vaak al hebben gezien bij andere games … Bepaalde personen vinden het nodig om de game constant te bashen en aan te vallen. Erger nog, ze bashen en vallen ook de groep mensen aan die de game leuk vinden … Zielig!
Dat je de game maar niks vindt, daar heb je alle recht op. Maar laat de mensen die de game graag spelen gewoon met rust. Is het zo moelijk om mensen hun plezier te gunnen? Moet deze game sito presto kapot omdat jij de game maar niks vindt? Wat een ego, me dunkt …
Sommigen keken heel lang uit naar deze game en zijn best wel tevreden met S&B (in diverse mate). Laat mensen zelf bepalen wat ze graag of niet spelen, simpel. Voorkeur is persoonlijk en deze voorkeur schaadt bij mijn weten niets of niemand. So let it go, haters.
En stop in godsnaam met de vergelijking met AC BF. Men heeft nooit beweerd hetzelfde te willen doen als men deed met AC BF. Vanaf het begin – en ja dat is al even geleden – heeft men altijd gezegd dat de focus op het zeilgedeelte, het varen, zou liggen. So please, stop met wenen over AC BF.
Persoonlijk heb ik lang uitgekeken naar deze game. Aan alle beta’s deed ik mee. Je kan niet zeggen dat ze geen moeite deden EN blijven doen om de game te verbeteren.
Dat de game leeg aanvoelt en weinig om het lijf heeft, dat kan ik niet tegenspreken want dat gevoel heb ik ook soms wel. Maar … dit laatste maakt niet dat er niets te doen is in deze game. In tegendeel, het is best wel een grindgame. En sommige mensen houden wel degelijk van grinden. Ik heb in de talrijke uren amper stilgezeten in S&B en ik hol van het ene avontuur naar de andere opdracht en terug, constant.
Dat de game buggy is, ontken ik ook niet. Ook hier merk ik echter dat men er constant mee bezig is en de zaken ook aanpakt. Tal van day one bugs werden reeds opgelost of verbeterd.
Dont like the game? Geen probleem, doe gewoon verder met Fifa, CoD of met whatever je doet. Maar laat mensen genieten van de game die dat willen en stop met het kinderachtig speelplaats gedrag. Dank u!
Deze game heeft een flink nadeel:
Het hele voortraject is niet goed gelopen.
Net op het moment dat de game uitkomt wordt Sea of Thieves aangekondigd voor de ps5.
Ik denk dat veel mensen de game links laten liggen
@coola: Ze hebben er echt werk van gemaakt? Dit is gewoon een vrij standaard update met wat nieuwe items en vijanden. En hoezo vind jij de game grafisch mooier geworden? Alleen de resolutie in bepaalde dialoog scenes is iets verhoogd.
@Anoniem-82:
Ze hebben echt wel veel meer gedaan dan dat. Het ziet er veel beter uit dan voor de patch en speelt ook allemaal veel soepelder. De groep waar mee ik speel is dat ook opgevangen.
@Anoniem-8474:
De game heeft zeker bestaans recht. En als er nieuws is over deze game horen nieuws sites dat gewoon te posten.
Komt ook nog eens bij dat de opmerking deze game maakt de gaming industrie kapot zwaar ongefundeerd is. Maar ja zodra je iets gaat is automatisch altijd slechts voor iedereen.
@coola: ze hebben niet meer gedaan aan de graphics. Lees de patch notes maar na. Wat is volgens jou dan veel mooier geworden?
@Anoniem-3248:
De textures het ziet er sinds het eerste seizoen er veel scherper uit. Ik heb nu 40 uur In de game zitten en ik merk echt wel verschil in performance zowel qua grafisch aspect als gameplay aspect
@coola: en er is trouwens ook niets gedaan aan de performance. Dat was ook niet nodig, want de game haalde bijna altijd zijn framerate. Dus waarom je zegt dat de game nu veel beter loopt….
@Anoniem-5702:
Stop nou eens met zeiken. Ik speel die fuckin game toch dus ik weet toch zelf wel wat ik ervaar.
@Anoniem-6992:
Je moet mijn post nog eens deftig begrijpend lezen. Kan je dat?
Iedereen heeft een mening of mag die zeker hebben en dat is maar goed ook. Dat is net het punt dat ik maak. Iemand die de game goed vindt, moet niet de les gespeld worden hoe slecht hij deze game zou moeten vinden. Maar draai het maar weer om, makkelijk he.
@Anoniem-5424: Precies dit! +1
@Anoniem-2608: Ach kindje toch hoop dat je nu je fallout 76 frustraties kwijt bent. We zijn nu in het heden he schat en in het heden gaat de game prima. Ervaar ook niks van bugs en glitches. En waarom zouden ze er een single player game van maken. Dat is niet wat het is. En de game wordt nog altijd netjes voorzien van ondersteuning en nieuwe content. Later dit jaar staat er ook nog een map uitbreiding gepland. Nou lieverd droog je traantjes en lekker zoet verder spelen. 😉
@coola: ik zit nu ook rond de 40u en dat gaan er nog veel meer worden. Game speelt goed en er blijft veel te doen elke keer. Seizoen 1 heeft weer wat leuke aspecten, niet per se heel bijzonder maar goed om zo mee te starten dit jaar.
@Anoniem-2486: jij gaat zeggen dat ze deze game nog 10 jaar gaan ondersteunen>?
Want daar had ik het over gap niet hoelang hij in ontwikkeling was of andere bs
@coola: ok ok lucky want nogmaals ubisoft en goede soepele releases poeh!
ik ben het met de kritiek eens dat er veel content mist, maar dit is het geworden en met de seizoenen die komen waar je niet per se voor hoeft te betalen ziet het er veel belovend uit. ik ben bijna elke dag online, ik vind het gewoon een leuk spel en probeer steeds verder mijn imperium uit te breiden.