Palworld kunnen we zeker een succes noemen en Pocketpair kan tevreden kijken naar wat ze op de markt gebracht hebben. Alleen zaten de spelers op de Xbox One en Xbox Series X|S met een vervelend probleem waar wel meerdere Xbox-games momenteel mee kampen, namelijk de grootte van de cloudopslag.
Indien de grootte van het opslagbestand de 16MB overschreed, kwam de cloud saving feature namelijk in de problemen. De laatste update voor Palworld pakt echter dit probleem aan. Hopelijk kunnen de spelers op de Xbox nu weer wat meer genieten van Palworld, want ook een bug die tot crashes kon leiden in de multiplayer, zou nu verholpen moeten zijn.
benieuwd wanneer hij helemaal af is eigenlijk!
Is de hype gedaald ondertussen eigenlijk? Ik hoor of lees er niets meer over. Afgezien van dit bericht dan natuurlijk
@7th-son: ja van 20M games na nog geen 300.000 online dus hooguit een Miljoen spellers speelt deze Game nog. want Mensen slapen ook
@Anoniem-8690: ok duidelijk, soort van. Dat is snel gegaan dan
@7th-son: Ik denk dat als er een nieuwe update komt met nieuwe content dat de hype zo weer leeft. Spel is nu namelijk best wel veel van het zelfde maar dat is normaal met early access
@Anoniem-2067: is dat ook niet altijd zo met dit type games dat het wat eentonig is?
@7th-son: Ik heb nooit gezegd dat het eentonig is. Ik zei dat het veel van hetzelfde is. En ja, zo gaat dat met early access games. Het is nog niet zo uitgebreid als volwaardige games. Net zoals dat het nog vol zit met bugs. Minecraft was ook nog niet zo uitgebreid als nu toen het voor het eerst uitkwam