GC 2011: Bekijk nu snel de uitgelekte Assassin’s Creed: Revelations demo

Assassin’s Creed: Revelations is één van de vele titels die speelbaar is op de GamesCom van dit jaar. De multiplayer is te spelen op de beursvloer, maar voor de pers was ook de singleplayer speelbaar. Het was echter niet de bedoeling om deze beelden te filmen.

Gelukkig hebben sommige mensen daar lak aan en ondanks Ubisoft die hier erg snel bij is om de filmpjes te verwijderen, hebben sommige mensen nog beelden op youtube staan van deze tien minuten durende demo. Deze zijn uiteraard hieronder te bekijken, voor zolang ze nog online staan.
http://youtu.be/KHZfqywTzj0

  1. User  avatar
    111 XP

    De graphics van de tussenfilmpjes zijn wél sterk verbeterd moet ik zegggen, en net als de Uncharted-reeks blijven deze games goed omdat ze hun goede gameplay houden waar ze bekend zijn mee geworden 🙂

    0
  2. User  avatar
    510 XP

    De stakkers wachten nog steeds netjes af tot ze geslacht worden…
    Met veel nieuwe moves en uitgebreidere omgevingen zie je het spel beter worden, maar die synchronisatie kan echt niet meer deze tijd!

    0
  3. User  avatar
    2521 XP

    je wilt niet weet wat kut maand er komt voor mijn hahha,,,
    trein boet wat fuck misverstand is!!! en zeg niet dat ik Zwart hebt gereiden!
    en nog en boet van IB Groep !! lol 165!! en trein 45euro! nu Unt3 haal Bf 3

    0
  4. User  avatar
    2210 XP

    Ik Bn echt verslaaft aan de AC reeks

    0
  5. User  avatar
    403 XP

    Demo ziet er geweldig uit, de graphics zijn enorm verbeterd. Ik kan niet wachten op de demo.

    0
  6. User  avatar
    51 XP

    AC heeft de beste verhaal en personage PUNT

    0
  7. User  avatar
    504 XP

    good, better, BEST?

    0
  8. User  avatar
    336 XP

    @mausi-gangsta: jij bn nie de enige. Kn gwn nie wachte tot hij uitkomt

    0
  9. User  avatar
    6621 XP

    Wel jammer dat alle animaties hetzelfde zijn gebleven.

    0
  10. User  avatar
    552 XP

    @Myx: Ze kunnen niet voor elk deel alles opnieuw animeren dat duurt te lang 🙁

    opnieuw Kapot vet!! men dit lijkt me zovet in istanbul zijn dat is echt 2 rome ofso! :O

    0
  11. User  avatar
    2210 XP

    dus ezio gaat hier dood? of met pesioen ofzo 😛

    0
  12. User  avatar
    5395 XP

    Waarom zijn Coole spellen zo duur.. 🙁

    0
  13. User  avatar
    167 XP

    En hij is verwijderd

    0

Meer Assassin's Creed Revelations

Meer