Resistance 3 krijgt kort maar krachtige reclame

Gisteren hadden we al het bericht dat de eerste Resistance 3 reviews aardig positief waren over de game, maar dat Insomniac zelf nog nerveus afwachtte op de mening van de doorsnee consument. Om ervoor te zorgen dat zoveel mogelijk mensen de game ook aanschaffen om deze te beoordelen, is er een leuke reclame gemaakt.

Deze reclame van slechts twintig seconde is kort maar krachtig en toont aardig wat actie van deze badass shooter. Of de reclame ook in Nederland op de tv zal komen lijkt ons sterk aangezien Amazon.com nog genoemd wordt, maar daar hebben we het internet gelukkig voor. De reclame is daarom uiteraard hieronder te bekijken.
http://youtu.be/uXXMSi5zS2U

  1. Jasper's avatar

    ag, dit spel boeit me niet echt veel.
    leuk dat het er is enzo maar ik vind killzone 3 enzo toch beter

    0
  2. User  avatar
    2210 XP

    Ik vind dit echt zo levenloos spel

    0
  3. User  avatar
    403 XP

    Kort en saai

    0
  4. User  avatar
    2521 XP

    Kort en saai net alle die ànder delen van deze spel…

    0
  5. User  avatar
    6621 XP

    Ze hadden gewoon die gamecom trailer als reclame moeten doen.

    0
  6. User  avatar
    2610 XP

    trailer niet effectief maar game soieso al besteld wordt baasz!!

    0
  7. User  avatar
    818 XP

    Ik ga hem zeker halen omdat dit de beste Resistance is uit de serie.
    De trailer is niet echt goed maar de game wel.

    0

Meer Resistance 3

Meer

Sony kondigt Resistance Collection aan

Sony brengt geregeld bundels uit waarmee je tegen een scherpe prijs meerdere games uit één franchise kunt aanschaffen. Resistance kreeg eerder al zo’n behandeling in de vorm van een bundel waarin de eerste twee delen zaten. Vandaag h...