Need for Speed: The Run sleurt je mee in een gigantische race

Need for Speed: The Run begint er steeds beter uit te zien. Na de korte demo die we op de GamesCom van dit jaar hebben gezien tijdens de persconferenties waren we al aardig onder de indruk, maar na het onderstaande interview begint het helemaal te kriebelen.

Zo zien we onder andere dat The Run een gigantische race door het land is, met enorm veel diversiteit, explosies, prachtige scheurijzers en zelfs een paar momenten waarbij je uit de auto stapt. We gaan er verder geen woorden aan vuil maken, ga er dus goed voor zitten en bekijk snel de onderstaande beelden.

  1. User  avatar
    5395 XP

    Dit word een top game. Als je free room hebt? :p

    0
  2. User  avatar
    233 XP

    IK vind het meer hetzelfde, ik vind de Shift versies veel beter.

    0
  3. User  avatar
    403 XP

    Kan niet wachten op de demo, spel ziet er geweldig en spannend uit

    0
  4. User  avatar
    82 XP

    0:33 en 1:25 doet me echt denken aan NFS: Underground en dat is een goed ding!

    0
  5. Denniskuhh's avatar

    ik hoop dat de game “niet” nog makkelijker word dan hot pursuit, die game was veel te makkelijk, heb nooit 1 race verloren, totaal geen uitdaging..

    0
  6. User  avatar
    3062 XP

    @OptimusPrimeNL:

    wilde net zeggen ja

    0

Meer Need for Speed: The Run

Meer

Review: Need for Speed: The Run

Review: Need for Speed: The Run – Elk jaar komt er weer een Need for Speed uit, zo ook dit jaar. Wel probeert Electronic Arts het telkens af te wisselen door verschillende stijlen te introduceren in de franchise. We hebben Hot Pursui...