Eerste Resistance 3 DLC komt er al aan

Resistance 3 ligt pas sinds vandaag in de winkels, maar de reviews zijn tot nu toe enorm positief. We hebben eigenlijk alleen nog maar negens gezien en dat is zeker goed nieuws voor Insomniac. Onze eigen review zullen jullie uiteraard ook binnenkort kunnen lezen, maar nu even iets anders.

Insomniac heeft namelijk bekend gemaakt dat de eerste Resistance 3 DLC er al aan zit te komen en dan wel in oktober. Het DLC pakket zal de titel ‘Survival’ met zich meedragen en zal een nieuwe multiplayer modus bevatten genaamd ‘Invasion’. In deze modus is het de bedoeling zoveel mogelijk control points te bezitten als team.

Het pakket zal ook nog een Survival Skin bevatten en het totale pakket zal tegen de zeer schappelijke prijs van €4.00 te downloaden zijn op 4 oktober.

  1. jasper_qc's avatar

    dat vind ik dus echt niet kunnen,
    dat een bedrijf een game uit brengt en al dlc af heeft
    je moet juist eerst iedereen ff laten spelen,
    en als iedereen alle maps en modi een btje heeft gezien de game verlengen door dlc uit te brengen.
    anders hadden ze het net zo goed er meteen in kunnen doen.

    0
  2. User  avatar
    2610 XP

    zou er direct al in moeten zijn zonde

    0
  3. User  avatar
    1983 XP

    Ik had eerder gehoopt op een echte survival game mode in co-op. Maar het is ook logisch dat de game altijd uitgebreider kan. Over een maand komt dus de eerste DLC wat wel vroeg is maar de prijs valt best mee.

    Je kan een game altijd uitgebreider maken maar dan is de release later. Developpers kiezen tegenwoordig voor een vroege release (Insomniac in september in plaats van het drukke november) zodat die game goed zal verkopen en voor de mensen die niet zijn uitgekeken na een aantal maanden kunnen dan ook nog DLC aanschaffen. Zo zie ik het tenminste maar ze moeten weliswaar niet overdrijven met DLC unlocks betalend te maken of overpriced stuff uit te brengen.

    Ik vind het jammer dat men steeds meer DLC uitbrengt in plaats van echte expansions. Vooral strategy games en shooters van vroeger hadden expansions. Dan betaal je wel wat (15-20 euro) maar dan kreeg je gewoon hele andere settings, maps, modi en dergelijke erbij. Nu is dat de prijs voor 5 maps CoD. Heb dan toch liever 13 euro voor een Vietnam expansion bij BC2

    0
  4. User  avatar
    5395 XP

    Das snel 0.o

    0
  5. User  avatar
    2610 XP

    trouwens volgens mij is de releasedatum pas morgen…

    0
  6. User  avatar
    4682 XP

    DLC is tegenwoordig: Je krijgt bij aankoop van 60 euro de halve game “en tegen betaling krijg je de andere stukjes erbij”.
    Zelf zie ik liever dat je de singel player “voor een redelijk bedrag kan kopen” ‘en wil je de multie-player spelen’ dan kan je die kopen voor een acceptabel bedrag als DLC.

    0

Meer Resistance 3

Meer

Sony kondigt Resistance Collection aan

Sony brengt geregeld bundels uit waarmee je tegen een scherpe prijs meerdere games uit één franchise kunt aanschaffen. Resistance kreeg eerder al zo’n behandeling in de vorm van een bundel waarin de eerste twee delen zaten. Vandaag h...