Dying Light ziet er wat mooier uit dankzij nieuwe update

Het is bekend dat Techland momenteel vooral druk bezig is met Dying Light: The Beast. Toch zijn ze niet vergeten dat het eerste deel alweer zijn tiende verjaardag heeft gevierd. Om dit (iets verlaat) te vieren is er een nieuwe update beschikbaar.

Het gaat om de ‘Retouched Update’, die er voor zorgt dat de game er wat mooier uit komt te zien. Het gaat niet om een remaster, maar er zijn wat kleine verbeteringen doorgevoerd. Zo zijn onder andere textures verbeterd en is de kwaliteit van de schaduwen beter. De soundtrack is opnieuw opgenomen en er zijn zelfs wat nieuwe muziekstukken en omgevingsgeluiden toegevoegd.

De update zal alleen niet voor alle platforms gelden waar het spel van Techland voor is uitgekomen. Gamers met een Nintendo Switch worden helaas overgeslagen. Om je een idee te geven van de verbeteringen die de nieuwe patch voor Dying Light met zich meebrengt, kan je hieronder een drietal screenshots bekijken.

  1. Anoniem-6026's avatar

    Wat een ondersteuning. Zeer netjes !

    0
  2. Anoniem-6587's avatar

    En helemaal gratis! Bedankt Techland!

    0
  3. User  avatar
    2766 XP

    En de definitive edition is in de aanbieding voor €9,99

    0
  4. Anoniem-5252's avatar

    Gaap

    1
  5. User  avatar
    3098 XP

    @Anoniem-5252:

    Snap ik, het is al ver na je normale ochtendslaapje…

    0
  6. Anoniem-7326's avatar

    Als mosterd na de maaltijd.

    0
  7. Anoniem-2638's avatar

    @Anoniem-7326: hoezo? De game is 10 jaar oud. Welke andere dev doet dit ? Heel netjes.

    0
  8. Anoniem-9770's avatar

    @Anoniem-5252: ga jij maar lekker COD spelen

    0
  9. Anoniem-125's avatar

    @Anoniem-9770: ik speel geen cod dopoog. Maar ik speel ook game games van 10 jaar geleden waarvan het nieuwste deel om de hoek ligt.

    0
  10. Anoniem-8837's avatar

    IK SPEEL OOK GEEN GAMES VAN 10 JAAR OUD

    0
  11. User  avatar
    3098 XP

    @Anoniem-8837:

    Komt waarschijnlijk door je leeftijd van 9…

    0
  12. Anoniem-8212's avatar

    @Anoniem-8837: Dus “oude” games zijn slecht? Wat een saaie instelling

    0
  13. Anoniem-6789's avatar

    @Anoniem-7326: “Als mosterd na de maaltijd”
    Voor mij niet. Speel deze game op het moment voor de zoveelste keer. Geweldige update !

    0
  14. Anoniem-2662's avatar

    Zombies , here I come again. Ik ga deze geweldige game dan zeker opnieuw spelen.

    0

Meer Dying Light

Meer