EA kondigt officieel Medal of Honor: Warfighter aan

http://playsense.nl/images/file/img_4f469cdd4db17.jpg

EA heeft zojuist Medal of Honor: Warfighter aangekondigd via het Official Xbox Magazine. Dit wordt een sequel op de laatste Medal of Honor, die in 2010 is uitgekomen. De game wordt ontwikkelt door Danger Close studios, die ook de vorige Medal of Honor heeft gemaakt. De multiplayer werd alleen bij het vorige deel ontwikkelt door DICE, het brein achter de Battlefield-franchise en waaronder ook Battlefield 3.

De nieuwe Medal of Honor: Warfighter maakt gebruik van de Frostbite 2.0 engine, die ook gebruikt wordt bij Battlefield 3. EA laat meer van de game zien bij de Game Developer’s Conference in San Francisco, deze is volgende maand. De game zelf verschijnt nog dit jaar, in oktober.

In het blad zouden ook screenshots staan, deze zijn alleen nog niet online te vinden. Zodra we deze hebben zullen we die posten. Mocht je zelf scans hebben gevonden van het blad, plaats deze dan even in de comments.

  1. User  avatar
    1356 XP

    Op xbox magazine …. Als dit maar geen uitmelking word zoals activison met MW doet

    0
  2. User  avatar
    403 XP

    Kan niet wachten!!!

    0
  3. 94.209.174.xxx's avatar

    @xFatalz: Weet je wel wat uitmelking inhoudt, want dat is hier totaal in de verkkerde context gebruikt.

    0
  4. User  avatar
    1356 XP

    @94.209.174.xxx: Nou ik vind het ook wel “Uitmelking/oplichterij” waar acti(scammers)vision mee bezig is !

    0
  5. User  avatar
    5395 XP

    Laten we hopen dat het een enorm goede shooter zal worden. 🙂

    0
  6. User  avatar
    1956 XP

    Beter dan BF3…?

    0
  7. User  avatar
    213 XP

    waar halen ze ign het geld vandaan om die gare spellen alsnog te maken.

    0
  8. User  avatar
    5395 XP

    @redded: Waar haal jij ign het idee vandaan om een game af te kraken die net aangekondigd is en waar nog niets over bekend is?

    0
  9. User  avatar
    1918 XP

    Ik ben benieuwd hopelijk word het een kruising tussen cod en bf

    0
  10. User  avatar
    432 XP

    @ddvos: Nou een kruising tussen CoD en BF3 word dan echt slecht, vooral dat CoD

    0
  11. User  avatar
    6621 XP

    Mweh xbox magazine. Betekend dit weer DLC die 2 maanden eerder op de xbox komt enzo.

    0
  12. User  avatar
    2295 XP

    Benieuwd hoe deze game wordt…

    0
  13. User  avatar
    658 XP

    Medal of honor moet gewoon weer een forstbite 2.0 remake maken van MOH:AA. (als DLC dan) dan ga ik pas weer een MOH kopen. Die game was zo vet vooral dat stuk met D-day!

    0
  14. User  avatar
    2521 XP

    Ik hoop geen bagger game net als die die eerst

    0
  15. User  avatar
    199 XP

    Ik heb de vorige gespeeld. Die was opzich wel leuk alleen te weinig mappen + wapens. Hopelijk komen ze nu met een betere game.

    0
  16. User  avatar
    35 XP

    @xFatalz Uitmelking klopt hier echt niet

    0
  17. User  avatar
    328 XP

    Vet kan echt niet wachten dat wordt zeker wel kpn

    0
  18. User  avatar
    980 XP

    in 1 woord dit word vet

    0
  19. User  avatar
    72 XP

    Ik vond MoH zeker een mooie game, en als deze frostbyte 2 gaat gebruiken hellemaal top.

    0
  20. User  avatar
    9074 XP

    Ik ben benieuwd ik welke tijd het zich afspeelt hopelijk niet in de tweede wereldoorlog want daar heb ik (persoonlijk) niks mee .

    0
  21. 77.170.208..xxx's avatar

    Medal of Honor: Warfighter doet me meer denken aan Ghost Recon Advanced Warfighter maar dan in MOH stijl als ze Mwdal Of Honor op de goede weg willen brengen moeten ze splitscreen 2-4 player multiplay zoals Co-Op Dead-Match Team Match survival modi en Mapeditor en dat je stijl van WOW|| of Modern war kan kiezen.

    0
  22. 77.170.208..xxx's avatar

    Medal of Honor: Warfighter doet me meer denken aan Ghost Recon Advanced Warfighter maar dan in MOH stijl als ze Mwdal Of Honor op de goede weg willen brengen moeten ze splitscreen en 2-4 player Online 2-50 player multiplay zoals Co-Op Dead-Match Team Match survival modi en Mapeditor en dat je stijl van WOW|| of Modern war kan kiezen.

    0
  23. 83.160.68..xxx's avatar

    Vond MOH2010 zeker een leuke game naast dat oubollige CoD. Ben zeker benieuwd naar deze.

    0

Meer Medal of Honor: Warfighter

Meer