Jongens,
Ik ben alweer op PSN gehackt:| Wat te doen?
Heb sony al gemaild!
Vincent
ps. Worden jullie verwijderd + krijgen berichten naar jullie toe. DIT BEN IK NIET!!!
Jongens,
Ik ben alweer op PSN gehackt:| Wat te doen?
Heb sony al gemaild!
Vincent
ps. Worden jullie verwijderd + krijgen berichten naar jullie toe. DIT BEN IK NIET!!!
Wou al zeggen xD me neersteken en alles maar heb je al op wachtwoord vergeten gedrukt?
Dat schijnt nog wel is te helpen :p
Opnieuw? Jij vertrouwt echt de verkeerde mensen met je wachtwoorden
Niemand weet mijn wachtwoord 😐
dat is kut ja nooit uit lennen he je acount
Mijn PSN wachtwoord heb ik alleen voor PSN 🙂
[quote]Mijn PSN wachtwoord heb ik alleen voor PSN :)[/quote]
Als het weer zo’n poepsimpel wachtwoordje is als voordien is het weer je eigen schuld hé
[quote]Als het weer zo’n poepsimpel wachtwoordje is als voordien is het weer je eigen schuld hé[/quote]
idd, w8woord vinnie4321
Dat was het niet!!
Was een Combo van cijfers en letters door elkaar.
Heb al contact opgenomen met Sony. En ze zijn er al achteraan gegaan.
Het e-mail adres is verandert. En zo gaan proberen te achterhalen wie de dader is.
Als ze erachter komen worden er verdere stappen tegen deze persoon in kwesie ondergaan 🙂
Vincent
Hopen voor jou dat ze hem vatten
Dat hoop ik ook 🙂
Want hij verwijdert al mijn vrienden ook net als de vorige keer:(!
[quote]Opnieuw? Jij vertrouwt echt de verkeerde mensen met je wachtwoorden[/quote]
Ik wou net zeggen als jij je ww send naar iemand dan word je niet gehacked dan ben je gewoon dom 😛
ahha nis jah ik stuurde mijne ook mja dat even ter zijde :S
[quote]Ik wou net zeggen als jij je ww send naar iemand dan word je niet gehacked dan ben je gewoon dom 😛
ahha nis jah ik stuurde mijne ook mja dat even ter zijde :S[/quote]
ahaha ik had al op reageren gedrukt voordat ik dat laatste las xD
[quote]Niemand weet mijn wachtwoord :|[/quote]
Kom op zeg weet je je eigen wachtwoord niet eens?
En je moet wat voorzichtiger zijn volgende keer he anders heb je weer gezeur
Ik heb een vraagje vinnie,
ik weet niet dat jij ook niet wou updaten toen sony linux verwijderde, maar zo ja,
zou je misschien je account kwijt zijn geraakt, omdat je een primairy DNS gebruikte voor 3.15, omdat je niet wou updaten naar 3.20?
[quote]Ik heb een vraagje vinnie,
ik weet niet dat jij ook niet wou updaten toen sony linux verwijderde, maar zo ja,
zou je misschien je account kwijt zijn geraakt, omdat je een primairy DNS gebruikte voor 3.15, omdat je niet wou updaten naar 3.20?[/quote]
Daar kan ik al antwoord op geven, klopt niet, dit heb ik ook gedaan en ik ben m’n account ook niet kwijt
Vul dan ook niet zomaar je PSN gegevens overal in. Of ben jij er zo een die gelooft dat er een PSN Hack bestaat waarmee je geld op je acc krijgt en op zo’n site z’n dingen invult.
Hoe dan ook je kan alleen “gehackt” worden als je zelf dom genoeg bent om je gegevens zomaar ergens in te vullen.
[quote]Kom op zeg weet je je eigen wachtwoord niet eens?
En je moet wat voorzichtiger zijn volgende keer he anders heb je weer gezeur[/quote]
ik vergeet ook wel is een wachtwoord kan gebeuren ja weet niet hoeveel ww jij moet onthouden maar ik heb er aardig wat
Dat verklaart de plotselinge doodsbedreiging die ik in mijn postvak vond :p Ik vond het al zo raar
Echter de enigen die mijn PSN kunnen weten zijn mensen van sense of mensen uit mijn vriendenlijst (en die weten jouw psn waarschijnlijk niet). Dus we kunnen er wel van uitgaan dat het een senser is: mocht de grappenmaker het lezen, doe effe normaal en ga een hobby zoeken. Als je stoer wilt doen mag je het in mijn gezicht komen doen, krijg je meteen wat in je gezicht terug, mafketel.
[quote]Dat verklaart de plotselinge doodsbedreiging die ik in mijn postvak vond :p Ik vond het al zo raar
Echter de enigen die mijn PSN kunnen weten zijn mensen van sense of mensen uit mijn vriendenlijst (en die weten jouw psn waarschijnlijk niet). Dus we kunnen er wel van uitgaan dat het een senser is: mocht de grappenmaker het lezen, doe effe normaal en ga een hobby zoeken. Als je stoer wilt doen mag je het in mijn gezicht komen doen, krijg je meteen wat in je gezicht terug, mafketel.[/quote]
Kom dan! :swordfight:
Sinds wanneer schrijf jij berichten met zo veel opgekropte frustratie erin verwerkt? :p
Als die dingen in het hollands geschreven zijn grote kans dat het een vriend van je is of zelfs een mede sense member. Kan je voor de volgende keer niet je E-mail en je password veranderen? Maak een nieuw Gmail account aan voor je PSN gegevens en zet daar je account op en vertel niemand die E-mail en wachtwoord.
EDIT: Kan iemand bij je mail/MSN komen? Dan is het natuurlijk ook makkelijk om het pass van iemand anders zn PSN account te veranderen
[quote]Kom dan! :swordfight:
Sinds wanneer schrijf jij berichten met zo veel opgekropte frustratie erin verwerkt? :p[/quote]
Sinds iemand zo stoer is om mij anoniem te sturen, en ik citeer: Teringlijer, ik steek je neer en laat je doodbloedend om je mammie roepen.
Komt dit een van jullie bekend voor misschien? Echt stoer ben je als je zoiets stuurt over PSN, en dan nog stoerder het op iemand anders naam te doen. Geef degene die dit doet een medaille wegens getoonde moed. Ik zou het een grote eer vinden als ik hem degene hoogstpersoonlijk op zijn borstkastje mag spelden.
Waarschijnlijk een 15 jarige kneus zonder vrienden. En als diegene problemen heeft met het feit dat ik dit zeg mag hij zich komen melden, graag zelfs. Dan weet Vincent ook meteen wie hij mag bedanken.
@ nWo_VuistInSter
Jup ik kreeg het ookxD
Ik ben ook gehackt Donderdag nacht… WEL €5,- is er weg.. een Mini en een avatar… ik weet van niets heb ook maar Sony gemailt.. Niet dat ik m’n geld terug krijg denk ik.
Vinnie1234 stuurt mij in dit geval niks, maar dit is wel vreemd. Zulke bedreigen, heb je het al aangegeven bij Sony, NWO?
Ik heb mijn account terug jongens! Heb er met sony over gehad en kreeg deze mail:
[QUOTE]
Dear vinnie1234,
I am writing to you with reference to your recent contact with the PlayStation Careline. Please be advised that, as you requested, the PLAYSTATION®Network account associated with your online ID has been assigned to the control of the above e-mail address. In addition, your account password has been reset.
New password: GAAT JULLIE NIKS MEER AAN!!!
Please change this password at your earliest convenience using the ‘Account Management’ function on your PlayStation 3 Cross Media Bar (XMB). For security purposes, any billing information associated with your account has been removed. Please use the ‘Account Management’ function if you wish to re-enter these details.
Please be advised that you should never, under any circumstances, share your personal or registration details with another PLAYSTATION®Network user.
Should you have any further queries regarding your account, please contact the PlayStation Careline.
Kind regards
User Account Management
PLAYSTATION®Network
[url]http://www.playstation.com[/url]
This email and any files transmitted with it are confidential and intended solely for the use of the individual or entity to whom they are addressed. If you have received this email in error please notify [email][email protected][/email]
This footnote also confirms that this email message has been checked for all known viruses.
Sony Computer Entertainment Europe Limited
Registered Office: 10 Great Marlborough Street, London W1F 7LP, United Kingdom
Registered in England: 2829355
P Please consider the environment before printing this e-mail[/quote]
DANKJE SONY(L)
Iedereen die ik kwijt was: vinnie1234!
Add me!!
Toen ik “GAAT JULLIE NIKS AAN” Las, was het eerste dat ik dacht Wat een raar wachtwoord
[quote]Toen ik “GAAT JULLIE NIKS AAN” Las, was het eerste dat ik dacht Wat een raar wachtwoord[/quote]
Oh my god xD
Nou Vinny ik ben wel blij voor je dat het is opgelost. Wel jammer dat dat kneusje niet eventjes de balls heeft om zich te melden, maarja dat had ik dan ook niet echt verwacht van zo’n losertje… Ik heb ervoor gekozen het niet te rapporteren aangezien ik inmiddels had begrepen dat Vincent z’n account gehackt was en ik niet wist wat voor maatregelen ze tegen hem zouden nemen. Als je op iemands anders PS3 gaat spelen met jouw account / sharen of zo iets zorg dan wel dat je het doet bij iemand die je goed kent. Of verander je wachtwoord zodra je klaar bent.
Ben in ieder geval blij dat het voor jou is opgelost 🙂
dankje 🙂
Maar ik vraag moet toch 1 ding af , waarom ga je überhaupt iemands account hacken ??? En dan al zen vrienden baby berichten sturen ?
Is het zon eenzame nerd die jaloers is op vinnies naam ??
Feli vinnie en gelukkig heb je account terug welkom back 😀
Nou ik zou wel mijn eigen account willen met mijn eigen naam want Spike is een coole naam en een coole PSN naam Niet dat ik iemand ervoor ging Hacken:$
[quote]Maar ik vraag moet toch 1 ding af , waarom ga je überhaupt iemands account hacken ??? En dan al zen vrienden baby berichten sturen ?
Feli vinnie en gelukkig heb je account terug welkom back :D[/quote]
Dankje!
Was als de dood al me trophys weg 🙁
Hebbie nou ook al de dader of niet?xD
[quote]Maar ik vraag moet toch 1 ding af , waarom ga je überhaupt iemands account hacken ??? En dan al zen vrienden baby berichten sturen ?
Feli vinnie en gelukkig heb je account terug welkom back :D[/quote]
Ik zie het er nut er niet van in, heeft die niet meer gedaan? Ik denk zelf dat het een bekende is of hij/zij vind het leuk om mensen te hacken en uit te schelden.
[quote]Ik zie het er nut er niet van in, heeft die niet meer gedaan? Ik denk zelf dat het een bekende is of hij/zij vind het leuk om mensen te hacken en uit te schelden.[/quote]
Ik had ook maar 1 betaald spel er op 🙁
[quote]ik was ook ooit keer gehackt ik had meerdere website’s voor trophyhunter of meerder forums zelfde gebruikt kan ook door komen dat die sites niet te vertrouwen is :wacko:
dat je alles zelfde email gebruikt en password om in te logen dat hun toevallig je email hebt gebruikt en pas om te hacken
en nooit sharen daar kan het ook komen dan kunnen je wachtwoord inloggen via pc om wachwoord te wijzigen voor new pas 2e new pas klaar kees dat jij zeg maar ook veranderd en hun doe daarna invoeren dat hun ff ga wachten in paar uuren
en ook nooit zeggen waar je vandaan komt of waar je woont enzo kunnen ze meer dingen meedoen .
ik hou altijd klein mij vragen ze ook hoe oud en waar je woon ik zeg altijd appeldoorn of zo gewoon wat verzinnen of niks[/quote]
Dat is nu echt onzin wat je zegt!!Je kan gewoon zegen waar je woont maar je e_mail adress en je geboorte datum nooit afgeven aan een vreemde,dat is toen bij mijn ook gebeurt helaas daar door ben ik toen gehackt.
hallo vinnie1234 ik zag dat je deze site ook heb [url]http://www.gamersnet.nl/profiles/vinnie1234/[/url]
Persoonlijke gegevens van vinnie1234
stuur bericht
maak vriend
Rank: n00b
E-mail: [email][email protected][/email]
MSN:
Geslacht: Man
Leeftijd: 16 (04-03-1994)
Land: Nederland
ik type in google.nl zoek vinnie1234 staan best wel hoop op mischien ben je daar door gehackt?????
[quote]Sinds iemand zo stoer is om mij anoniem te sturen, en ik citeer: Teringlijer, ik steek je neer en laat je doodbloedend om je mammie roepen.[QUOTE]
uhm apart ik heb gister ook precies hetzelfde bericht gekregen van een vriend (klasgenoot) op psn. Terwijl hij of ik vinnie nooit in onze psn lijst hebben gehad en die vriend is ook niet actief op ps3-sense (dus hij faalt ;))
maar hij is dus niet alleen op ps3-sense bezig denk ik
WHAT :O zit weer iemand op mijn PSN :|? of snap ik nou verkeerd :|?
me e-mail is overal bekend xD
maar pass van PSN en geheime vraag niet :O
Zelf me geboorte datum is anders xD
Ai, daar heb je pech dat je je geheime vraag en datum niet weet :(.
Je kan alles met je account doen als je die 2 weet
ik zelf weet het wel 😛
Maar bedoel dat is anders dan van elke website of zo 😛
En geboorte datum is niet de mijne :P!