Forum

Topic: Activions Blizzard krijgt een nieuwe partner, Bungie!

Anoniem's avatar

net wat gelezen op een website, dat verklaard dat Bungie gaat samenwerken met activision
tevens stond er het volgende in:

The deal gives Activision the rights to publish Bungie’s games for the next 10 years across multiple formats, although Bungie remains independent and will still own its own intellectual property.

Krijgen we nu ook halo!?!? vraag je je dan af natuurlijk.
Nou, naar mijn idee zit die kans er wel in, maar zeker ben je natuurlijk nooit.

tevens werd dit ook nog gezegd:


“We chose to partner with Activision on our next IP because of their global reach, multi-platform experience and marketing expertise, From working together over the past nine months on this agreement, it is clear that Activision supports our commitment to giving our fans the best possible gaming experiences.”

“Bungie has developed some of the most compelling and successful games, multiplayer experiences and thriving fan communities, and this alliance underscores our long-standing commitment to foster the industry’s best creative talent,” said Activision Blizzard’s COO Thomas Tippl, “Our unprecedented partnership with Bungie will enable us to broaden our pipeline of exciting new games as we continue to strengthen our industry position and pursue long-term growth opportunities.”

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Denk dat Halo Exclusive blijft 😉 Ze gaan een hele andere game maken dat multi platform wordt. Weinig kans dat Halo naar Ps3 komt. Maarja alles kan natuurlijk:P FF is ook naar Xbox gegaan.

  2. 656 XP
    Killermen's avatar

    Halo zal sowieso exclusief voor microsoft blijven, want zij bezitten de rechten volgens mij

  3. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Halo zal sowieso exclusief voor microsoft blijven, want zij bezitten de rechten volgens mij

    dat dacht ik ook, geen idee hoe ik de op kwam maar volgens mij was dat innd sow 😉 Maarja alles kan kapot! 😛 Denk dat we een hele nieuwe titel zullen krijgen, denk een beetje de red faction kant op

  4. 88 XP
    Fynxx's avatar

    Activision moet toch wat nu infinity ward langzaam dood gaat 😛 Maar idd kleine kans dat Halo naar de ps3 komt, al zou het wel vet zijn want heb me er wel mee vermaakt (toen mijn xbox nog leefde).

  5. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Heb halo kapot gegamed op Xbox hoop dat die ook op PS3 komt

  6. 883 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Zullen we alvast een grafsteen voor bungie maken ? Lijkt me wel zo gepast.
    Ben blij dat halo niet op de ps3 komt , sry ben niet zo fan van R1 Knop games zonder los te laten 😀