Topic: [OOT] Gran Turismo 5

28 mei 2010om 12:47

Het wordt eens tijd dat Gran Turismo 5 uit komt.. nu zat ik op internet te kijken en kwam ik het volgende tegen..

Special Edition
Pre-order de normale editie van Gran Turismo 5 PS3 en ontvang op de dag van de release de Special Edition.
[b]release datum: 31-12[/b]

Wat denken jullie? Komt dit spel nog uit? Of mogen we weer een jaar wachtten? :disgust1:

984 reacties

1. User  avatar
    318 XP

Veyron moet je echt niet kopen, leuk voor in het begin maar ik vind het een kutbak in de bochten.

Ben trouwens met mijn eerste 24uur B-spec race bezig, al 4 uurtjes gedaan.

0
  2. User  avatar
    2036 XP

ik heb die 24 uurs race met bspec al 2x gedaan volgens mij. duurt lang voordat je lvl 40 bent voor de laatste 24 uurs race. xD
    aspec moet ik nu de 9 uurs race doen en dan nog die 2 24 uurs races, dan heb ik ook alles gehad..

0
  3. User  avatar
    568 XP

Ik ben afgehaakt met aspec, heb al geen zin in 4u tsukuba XD

0
  4. User  avatar
    2036 XP

nee snap ik. maar ik wil hem gewoon helemaal uitspelen, dus ook de 2 24 uurs races..
    ik had bij de 4 uurs race op de nurburgring de verkeerde wagen gekozen. xD ik had de X1 gepakt, maar die baan is veel te hobbelig en de wagen veel te snel hahaha
    de dag erna spierpijn doordat ik het stuur steeds zo krampachtig vast moest houden omdat ik anders alle kanten op vloog.
    maar ik heb hem gehaald.

0
  5. User  avatar
    568 XP

[quote]nee snap ik. maar ik wil hem gewoon helemaal uitspelen, dus ook de 2 24 uurs races..
    ik had bij de 4 uurs race op de nurburgring de verkeerde wagen gekozen. xD ik had de X1 gepakt, maar die baan is veel te hobbelig en de wagen veel te snel hahaha
    [b]de dag erna spierpijn doordat ik het stuur steeds zo krampachtig vast moest houden omdat ik anders alle kanten op vloog.
    [/b]maar ik heb hem gehaald.[/quote]

Had ik ook bij de eerste keer dat ik ging rijden met het stuurtje XD

0
  6. User  avatar
    146 XP

Zijn er werkelijk races van 24 uur? Ik vind het al saai als een track langer is dan 3 rondes :/

0
  7. User  avatar
    2036 XP

ja die zijn er. je hoeft ze niet zelf te rijden om de trophy voor het voltooien van het endurance event te krijgen, dit kan ook met bspec. Ik vind het wel gaaf om een keer die 24 uur te rijden, heb ik dat ook een keer meegemaakt. xD
    Tijdsverloop en waarschijnlijk regen ook, dus is wel een uitdaging 🙂

0
  8. User  avatar
    146 XP

[quote]ja die zijn er. je hoeft ze niet zelf te rijden om de trophy voor het voltooien van het endurance event te krijgen, dit kan ook met bspec. Ik vind het wel gaaf om een keer die 24 uur te rijden, heb ik dat ook een keer meegemaakt. xD
    Tijdsverloop en waarschijnlijk regen ook, dus is wel een uitdaging :)[/quote]

Nja misschien dat ik het in de zomervakantie wel eens probeer =P

0
  9. User  avatar
    2036 XP

zomervakantie 🙁
    die heb ik al lang niet meer gehad.

0
  10. User  avatar
    318 XP

Met a spec doe ik helemaal geen endurance races behalve de Indy 500 en de speedway.
    Nog 30minuten voor mijn B-spec gastje voor de 24u le mans.

0
  11. User  avatar
    552 XP

huh kan iemand uitleggen wat de 24uurs race is is dat letterlijk een heel dag race?! xD

0
  12. User  avatar
    2036 XP

ja, 24 uurs race is echt 24 uur. je kan je ps3 wel op pauze zetten, of je gaat met een stel samen een dag racen xD

0
  13. User  avatar
    552 XP

Sjezus xD veel gevallen van overhitten ps3’s? xD

0
  14. User  avatar
    2036 XP

valt wel mee.
    ik heb vandaag mijn ps3 aan laten staan overdag en de hele dag de coureurs van iedereen in mijn lijst uit laten dagen.. xD
    ik hoop dat ik er ook wat van terugzie, dat anderen mijn coureurs ook wat gaan uitdagen 😛

0
  15. User  avatar
    552 XP

Is wel vett man hoeveel credits krijg je als je zoo race hebt voltooid met goude medialles?

0
  16. User  avatar
    568 XP

Hangt van de race en het niveau af.

0
  17. User  avatar
    318 XP

Van 24u Le mans 2.8 miljoen XP, best weinig, nog nieteens genoeg om vanaf level 37 naar 38 te gaan, gelukkig had ik daarvoor al wat gedaan.

Wisten jullie dat de Audi A6 Avant meer PK heeft (Tuned en nieuw) dan de R8? Had ‘m gekocht en getuned, mijn R6 heeft nu 940PK zonder ingereden te zijn, de R8 rond de 880 gok ik.

Btw, mijn PS3 is niet warm geweest vanmiddag, volgens mij kan dat ding wel meer aan dan 24uur doorhalen, maar ik heb dan ook zeg maar een open kast dus dat ding heeft geen last van luchtekort want liet overdag nog ff mijn raam openstaan voor frisse koude lucht xD

0
  18. User  avatar
    568 XP

Een A6 kan nooit meer dan een R8 hebben, en een R6 bestaat niet 🙂
    Een RS6 wel (a)

Daarnaast heeft een R8 trouwens als het goed is een veel betere wegligging.

0
  19. User  avatar
    63 XP

Beide wagens zijn eigenlijk identiek 😉
    De RS 6 heeft ietsje meer pk om zijn extra gewicht mee te kunnen sleuren 🙂

De R8 heeft max 898 pk en 1313 kg
    De RS 6 Avant heeft max 967 pk en 1524 kg

Dus als je alles een beetje uitrekent komen beide wagens ongeveer op het zelfde uit kwa prestatie punten.
    De 1 zegt dat de R8 een betere wegligging heeft de andere zegt de RS 6, dat hangt allemaal af van je rijstijl.
    Ik zelf vind de RS 6 een veel betere wegligging heeft dan de R8, met de nodige afstelling en natuurlijk rekening houden met zijn gewicht in de bochten en bij het afremmen!

0
  20. User  avatar
    568 XP

En de R8 is vele malen mooier 🙂
    Maar heb net ook lekker lopen kloten met een R8, was echt niks.
    Overigens, een R8 en een RS6 zouden in theorie even veel pk moeten hebben aangezien ze beiden de zelfde motor hebben.. Foutje van PD?

0
  21. User  avatar
    146 XP

Heb toevallig vandaag de R8 gekocht en ben een beetje teleurgesteld in het geluid. De vader van een vriend van me heeft namelijk een R8 en die klinkt vele malen mooier in het echt! =P

0
  22. User  avatar
    63 XP

Het uiterlijke is een R8 veel sportiever idd, maar dat hangt ook weer eens van persoon tot persoon 🙂

[quote] Overigens, een R8 en een RS6 zouden in theorie even veel pk moeten hebben aangezien ze beiden de zelfde motor hebben.. Foutje van PD? [/quote]

Nope dit klopt niet helemaal wat je zegt.

[b][u]Een RS6 heeft een 5.0 V10 TFSI motor.[/u][/b]
    De 5,0-liter biturbo V10-motor is speciaal ontwikkeld voor de Audi RS6 C6 door quattro GmbH. De motor is gebaseerd op de 5.2 V10 FSI. Het onderblok is gelijk maar alle bewegende onderdelen werden opnieuw ontwikkeld. De motor werd voorzien van 2 turbocompressors in het uitlaatspuitstuk. De 5.0 V10 TFSI levert een vermogen van 580 pk en een koppel van 650 Nm maar nog veel indrukwekkender is dat dit koppel al beschikbaar is vanaf 1.500 tpm en beschikbaar blijft tot 6.250 tpm. Hierdoor is er bij deze motor geen sprake van een koppelkromme maar een tafelbergkoppel dat in de praktijk constant beschikbaar is. Ook het vermogen van 580 pk piekt niet maar is beschikbaar tussen 6.250 en 6.700 tpm. Door de directe benzineinspuiting kon er een hoge comressieverhouding gerealiseerd worden van 10,5:1. De motor zal voorlopig exclusief voor de RS6 blijven.

Audi RS6 => 580 pk => 6.250 – 6.700 tpm => 650 Nm => 1.500 – 6.250 tpm

[b][u]Een R8 (5.2) heeft een 5.2 V10 FSI motor.[/u][/b]
    De 5,2-liter V10 FSI-motor werd in 2006 voor het eerst in de Audi S8 D3 geïntroduceerd. De motor is gebaseerd op de V10-motor van de Lamborghini Gallardo. Voor de Audi-modellen werd de motor opnieuw ontwikkeld en kreeg nieuwe bewegende onderdelen. De V10 werd voorzien van Audi’s directe benzineinspuiting waardoor het koppel steeg. Het toerental werd teruggebracht waardoor ook het vermogen afnam. Andere vernieuwingen zijn onder andere variabele kleptiming, een inlaatspruitstuk met aanvoerbuizen van variabele lengte en kleppen in de luchtinlaat voor optimalisering van de aangevoerde lucht. Het resultaat is dat het maximale koppel over een zeer breed toerenbereik beschikbaar is. Als tweede later dat jaar verscheen de motor in de Audi S6 maar dan met een vermogen van 435 pk. Het vermogen wordt elektronisch gedrukt zodat de S8 boven de S6 blijft gepositioneerd.

Er werd nieuwe versie van de 5.2 V10 ontwikkeld voor de Lamborghini Gallardo die ook in de Audi R8 komt. De motor heeft meer een sportkarakter net als de 5.0 V10 van de gewone Gallardo. De V10 kreeg een ander inspuitsysteem maar heeft nog wel directe benzineinspuiting waardoor het toerental steeg. Verder werd hij voorzien van lichtere zuigers en een lichtere krukas, nieuwe nokkenassen met scherpere nokken en gemodificeerde cilinderkoppen. De V10 weegt 258 kg en is daarmee slechts 31 kg zwaarder dan de 4.2 V8 FSI uit de R8

Audi R8 => 525 pk => 8.000 tpm => 530 Nm => 6.500 tpm

AUB voor de nodige info 🙂
    Ben namelijk een grote VAG motor liefhebber 🙂

0
  23. User  avatar
    568 XP

Oh haha, bij de RS4 gold dit dacht ik wel, of ze moeten deze ook hebben aangepast natuurlijk. Maar dan ging het daar om de 4.2 v8. Heerlijk geluid maakte dat ding.
    Heb zelf 2x in een RS4 mogen rijden hehe ^^
    (R8 heb ik niet gehad, maar S8, A8L W12, S5 en alles wel. Ook 1x in een undercover A3 van de politie xD)
    Ik was een VAG-fan haha xD
    Golfje R is trouwens ook echt bruut! Of een Touareg R50? 😉

0
  24. User  avatar
    2036 XP

misschien een stomme vraag, maar wat is VAG? een type motor ofzo?

0
  25. User  avatar
    146 XP

Ik denk dit:

[url=http://nl.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_AG]http://nl.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_AG[/url]

0
  26. User  avatar
    568 XP

Volkswagen Audi Groep maak ik er altijd van xD

0
  27. User  avatar
    63 XP

[quote]Oh haha, bij de RS4 gold dit dacht ik wel, of ze moeten deze ook hebben aangepast natuurlijk. Maar dan ging het daar om de 4.2 v8. Heerlijk geluid maakte dat ding.[/quote]

Yups dit was idd bij de RS4.
    De R8 4.2 en de RS4 hebben beide dezelfde motor.

[quote]Ik was een VAG-fan haha Click here to enlarge
    Golfje R is trouwens ook echt bruut! Of een Touareg R50? Click here to enlarge[/quote]

Oesje, hoe kom het was een VAG-fan?
    De Touareg R50 hmz die is zeker niet mis voor een SUV 🙂
    Geef mij toch maar een Golf V R32 met zijn 250pk ^^

Ik zelf rij met een Golf 3, 2.8 VR6 en heeft zo’n 174pk.
    Wat al heel aardig is voor zo’n oud model xD
    Wel een kostelijke wagen, vooral in zijn benzine verbruik.
    Maarjah, helaas verander ik binnenkort weer van wagen, naar een VW T4 of T5 Transporter 😛

[quote] misschien een stomme vraag, maar wat is VAG? een type motor ofzo? [/quote]
    Het is eigenlijk simpel => Volkswagen Group (Volkswagen AG afgekort “VAG”).
    Maar zoals r03n het meedeelt (zie hieronder) doe ik ook, zo is het gemakelijker te onthouden
    [quote] Volkswagen Audi Groep maak ik er altijd van[/quote]

Wel even nog toevoegen dat het niet alleen meer VW en Audi is.
    De meeste motoren en onderdelen van VAG vind je in de onderstaande merken lijst terug.

De verschillende merken zijn binnen het concern sinds 2002 verdeeld in twee groepen:
    De Volkswagen groep met:

* Volkswagen
    * Škoda
    * Bugatti
    * Bentley
    * Porsche
    * Scania

De Audi groep met:

* Audi
    * Seat
    * Lamborghini

0
  28. User  avatar
    568 XP

Ik heb een tijdje bij volkswagen/audi mogen werken 😉
    Ik was slechts autowasser, maar ik had 1 week mijn rijbewijs, en was meer dan tevreden met mijn baantje! Zo’n VR6 heb ik ook wel een aantal keer gereden jah, alleen draaiden ze niet allemaal even soepel. Geloof inderdaad wel dat dat lekker verbruikt haha.
    Helaas heb ik de A7 en de nieuwe A6 niet mee mogen maken 🙁 Was wel echt zwaar onder de indruk van de nieuwe A8, wat een bak! Echt subliem.
    Maar als ik eerlijk ben vind ik een Golf R wel vetter dan een R32 haha. Gewoon een vet pittige motor, en betere looks natuurlijk. Maar een transportertje wil ook wel hoor, maar dan wel een T5/6 hoor. Een 4 vind ik weer niks. Volledig rode TDI? haha

Even een mededeling van huishoudelijke aard; als tweede auto staat hier thuis een Golf V 1.4 FSI XD

Ik zou trouwens als eerste auto wel zo’n echte Audi 80 willen zoals deze:
    http://media.autotrack.nl/car-images/of01/s060/afm640/0007788360.jpg

Lijkt me super, vind dat echt een mooi design nog haha. Van buiten dan wel he. Van binnen is het niks.

0
  29. User  avatar
    2036 XP

een mededeling van huishoudelijke mededeling? lol

wat een lelijk ding man, daar rijden alleen oude mensen in 😛

0
  30. User  avatar
    568 XP

Huishoudelijke aard bedoelde ik natuurlijk :$

0
  31. User  avatar
    2036 XP

hehehe. Altijd leuk die foutjes waar je zelf overheen leest 😛

0
  32. User  avatar
    2036 XP
    0
  33. User  avatar
    568 XP

Oef, wat een beauty

0
  34. User  avatar
    2036 XP

ik ga hem vast pre-orderen xD
    niet te betalen ben ik bang, komt in 2012 pas uit deze BMW.

0
  35. User  avatar
    568 XP

Koop op afbetaling dan 🙂
    Ben je de rest van je leven bezig met afbetalen :$

0
  36. User  avatar
    146 XP

Vind ik best een lelijke auto. :/

Geef mij maar de Ford GT 2015! 😀 (Als die ooit uitkomt tenminste…)

0
  37. User  avatar
    568 XP

http://i56.tinypic.com/vy9pvs.jpg

Just hád to buy them :$

0
  38. User  avatar
    318 XP

Welke bedoel je precies?

0
  39. User  avatar
    568 XP

Alle 6 xD

0
  40. User  avatar
    318 XP

Haha, ik ga tegenwoordig alleen nog maar voor de race cars, laatst nog een mercedes race car, toyota en een mazda gekocht.

0
  41. User  avatar
    2036 XP

wat moet je toch met die Honda Today xD

0
  42. User  avatar
    558 XP

Die Skyline (Pace) is echt nice, rijd ook echt lekker 😀

0
  43. User  avatar
    2036 XP

staat die er nog wel bij, die pace car?
    dan ga ik hem straks ook nog kopen, die is wel vet.
    als ze hem dan ook nog met een update een premium wagen maken, en dat de lichtjes aankunnen 😛

0
  44. User  avatar
    568 XP

Lichten staan aan 😉
    Alleen zwaailichten niet.. Staat in de online occasions.
    Die honda is gewoon vet XD

0
  45. User  avatar
    2036 XP

ja, die zwaailichtjes bedoel ik dus, om die aan te zetten 😛

0
  46. User  avatar
    568 XP

Weet ik haha
    Wel jammer idd 🙁

0
  47. User  avatar
    568 XP

Ik zie nu pas dit artikel staan: [url]http://www.psx-sense.nl/44566/details-van-eerste-gran-turismo-5-dlc-opgedoken/[/url]
    Dat artikel maakt mij zoo blij he :O

0
  48. User  avatar
    2036 XP

hehehe. zijn dit allemaal banen uit eerdere gt’s? of zitten er ook compleet nieuwe banen bij?

0
  49. User  avatar
    568 XP

Ik ken alleen Midfield, Seattle en Apricot Hill uit GT2
    Volgens mij hebben al deze tracks ook in GT4 gezeten

Seattle is echt vet met een Muscle Car 😀

Nu ik Tahiti Maze zie herken ik deze trouwens ook nog wel, maar die heb ik niet heel erg vaak gereden. Seattle en Midfield waren mijn favo tracks in GT2.

0
  50. User  avatar
    146 XP

Ik herken er wel wat uit de PSP versie. Grand Canyon bijvoorbeeld. 🙂

0
  51. User  avatar
    568 XP

Mijn joystickje wijkt af op m’n PSP.. 🙁

0
  52. User  avatar
    146 XP

Je kunt ook met de d-pad spelen, hoewel me dat wel wat kut lijkt. :p

0
  53. User  avatar
    2036 XP

wanneer komt deze update? xD

http://ui07.gamespot.com/38/gt5-14561_2.gif

0
  54. User  avatar
    568 XP

Oke echt nolife: ik heb gedroomd dat de DLC niet doorging :'(

0
  55. User  avatar
    2036 XP

whahaha, niet doorgaan zal niet gebeuren denk ik, maar misschien net als het spel zelf een aantal keer uitgesteld worden. 😛

0
  56. User  avatar
    1584 XP

Denk ook dat het weer een 5-jaren plan wordt haha xD

0
  57. User  avatar
    146 XP

Ik wil Porsche als DLC, vindt het echt jammer dat die ontbreken! 🙁

0
  58. User  avatar
    2036 XP

die zitten er gewoon in hoor. alleen heten ze in gt5 RUF. maar dat zijn gewoon porsches.

0
  59. User  avatar
    146 XP

[quote]die zitten er gewoon in hoor. alleen heten ze in gt5 RUF. maar dat zijn gewoon porsches.[/quote]

Ja, ik weet het. Maar ik zou ze toch bij Dealerships in hun originele staat willen kopen. 🙂

0
  60. User  avatar
    318 XP

Ja, een Porsche carrera of een 911 ofzo.

Vind inderdaad dat er best wel wat grote merken ontbreken en dat er zoveel bullshit auto’s tussen zitten die gewoon niet nodig zijn!

0
  61. User  avatar
    568 XP

Porsche heeft afgesproken met EA om alleen in de NFS-reeks voor te komen. Daar kan PD niks aan doen.

0
  62. User  avatar
    146 XP

Wat een stomme zet van Porsche. Als ik later ooit genoeg geld heb om zo’n auto te kopen, koop ik hem lekker niet. >:-(

0
  63. User  avatar
    232 XP

[quote]Wat een stomme zet van Porsche. Als ik later ooit genoeg geld heb om zo’n auto te kopen, koop ik hem lekker niet. >:-([/quote]

oke, dus als je een porsche wilt kopen doe je dat niet omdat hij ’toevallig’ niet in een game zit die jij leuk vind! dat is waanzin…

0
  64. User  avatar
    63 XP

Ik snap de meeste niet echt hoor over dat gedoe van Porsche.
    RUF = Porsche=> RUF is zelf nog beter als Porsche xD

Ruf tuned gwn hun Porsches speciaal voor de duitse autobahn,
    Ik heb hier nog over het laatste en docu gezien op National Geographic.

Dus ik kies liever voor RUF tegenover Porsche 😛

0
  65. User  avatar
    568 XP

Je moet ook niet alles zo serieus nemen..

0
  66. User  avatar
    146 XP

[quote]oke, dus als je een porsche wilt kopen doe je dat niet omdat hij ’toevallig’ niet in een game zit die jij leuk vind! dat is waanzin…[/quote]

Sarcasme werkt nooit goed op het internet. =P

Maar serieus, ik ben eigenlijk niet zo’n liefhebber van Porsche. Toch is het jammer dat in een game met zoveel merken geen Porsche zit.

0
  67. User  avatar
    2036 XP

ja, licenties enzo he.
    maar gelukkig zitten er genoeg andere wagens in om het toch nog leuk te houden. xD

0
  68. User  avatar
    568 XP

Jatoch, een RUF is een getunede Porsche, waarom zou je dan nog een Porsche willen?
    (omdat de RUF’jes verouderd zijn xD)

0
  69. User  avatar
    318 XP

Ben nu A-spec lvl 36& B-spec 38, ff doorzetten en ik zit op de 40 met allebei maar daar ben ik nu veelste lui voor.

0
  70. User  avatar
    146 XP

Ik vind B-spec zooooooo saai man. -.-

0
  71. User  avatar
    568 XP

Is het ook, maar je kan het geld en de auto’s goed gebruiken voor A-spec 🙂

0
  72. User  avatar
    1100 XP

[quote]Is het ook, maar je kan het geld en de auto’s goed gebruiken voor A-spec :)[/quote]

klopt helemaal, ben alleen een beetje uitgekeken op gt5.

0
  73. User  avatar
    568 XP

Komt omdat jij altijd alleen maar nascar of karts doet..

0
  74. User  avatar
    318 XP

Ja, racen met normale auto’s of klasses is ook hardstikke leuk. Ben de laatste tijd dat ik GT5 speel altijd online bezig in servers lekker racen.

0
  75. User  avatar
    51 XP

[quote]Ja, racen met normale auto’s of klasses is ook hardstikke leuk. Ben de laatste tijd dat ik GT5 speel altijd online bezig in servers lekker racen.[/quote]

Dat is wel het leukste ja, maar de laatste tijd (lees 3dgn WTF) kan ik niet meer online..

0
  76. User  avatar
    568 XP

Nee, hoop dat het weer werkt voordat het woensdag is..
    Vooral voor jullie, want ik ga toch wel weer wegvallen :S

0
  77. User  avatar
    318 XP

Balen jah, nu heb ik juist de tijd om te gamen.

@Daroeler, heb jij de laatste tijd het ps3 nieuws niet gevolgd?
    Samenvatting: PSN is ingedrongen door hackers, sony had de stekkers uit de servers getrokken om te voorkomen dat er persoonlijke gegevens van gebruikers verloren zouden gaan. Nu is sony bezig om het lek te dichten door een nieuwe beveiliging op te bouwen en de dader op te sporen. Er is nog geen datum genoemd wanneer het weer online gaat.

0
  78. User  avatar
    2036 XP

[quote]Nee, hoop dat het weer werkt voordat het woensdag is..
    Vooral voor jullie, want ik ga toch wel weer wegvallen :S[/quote]

hehehe, inderdaad.
    en ik hoop toch dat je nu een keer niet wegvalt. maar ik heb zelf het idee dat het woensdag nog niet terug online is..

0
  79. User  avatar
    1100 XP

klopt en deze woensdag denk ik ook niet 🙁

0
  80. User  avatar
    318 XP

Gvd, ik kwam er vandaag achter dat ik 200 auto’s kwijt ben.

Gelukkig had ik nog een back-up van 20 april, maar een paar auto’s kwijt als resultaat maar ik ben nu wel 23 dagen achteruitgezet.

Btw, op dag 992 is een supervette viper concept verkrijgbaar in de ocassiondealer voor 999.999, ben nu ff aan ’t racen voor 1 miljoen. Btw, op dag 1019 krijg je ook een vette chrysler van 50.000

0
  81. User  avatar
    571 XP

Waarom hebben ze die special events zo moeilijk gemaakt, echt frustrerend die tijdritten :ranting:!
    Ben nu A-spec lvl 30 en B-spec lvl 22; heb nu 2 endurance races gedaan (echte no-life races zijn dat xD)

0
  82. User  avatar
    2036 XP

zijn wel saaie races inderdaad. maar voor de trophy hoef je ze zelf ook niet te rijden toch? het is toch ook goed als je bspec ze allemaal rijdt?
    zelf heb je dan wel meer moeite om lvl 40 te worden.. 🙂

0
  83. User  avatar
    318 XP

Hey, train mijn b-spec coureurtjes ook is xD

Gister stuk of 8 races gedaan met flink wat coureurtjes.

0
  84. User  avatar
    451 XP

ik heb 2 packs gekocht voor gran turismo maar als ik speel zijn die packs nergens te bekennen , geen francorschamps en geen lakkleuren :sorry:

edit: het is inmiddels opgelost . heb ik hem met de verkeerde account gedownload verdorie

0