Topic: [OOT] Gran Turismo 5

28 mei 2010om 12:47

Het wordt eens tijd dat Gran Turismo 5 uit komt.. nu zat ik op internet te kijken en kwam ik het volgende tegen..

Special Edition
Pre-order de normale editie van Gran Turismo 5 PS3 en ontvang op de dag van de release de Special Edition.
[b]release datum: 31-12[/b]

Wat denken jullie? Komt dit spel nog uit? Of mogen we weer een jaar wachtten? :disgust1:

984 reacties

1. User  avatar
    568 XP

[quote]ok, is goed. kwam omdat ik hele dag b-spec ben en net toen jij online kwam was ik ook b-spec 🙁 maar ik zal hem morgen dan naar je sturen ;)[/quote]
    Okidokie

0
  2. User  avatar
    538 XP

[quote]ik ben op dit moment bezig met de 5de endurance, 172 laps op suzuka. heb ook de X1 gekozen, heb 92 rondjes gereden en lig 37 rondjes voor.[/quote]

zijn die beetje te doen qua duur enz ?
    heb geen zin om 4 uur aan een stuk door te rijden :p
    maarja aan de andere kant krijg je wel een leuke pot geld en xp erbij

0
  3. User  avatar
    2036 XP

nee. ik rijdt nu met de X1, heb nu iets van 92 rondjes staan en ben al iets meer als 2 uur bezig volgens mij.
    moet hem vandaag nog afmaken, ben er waarschijnlijk nog iets van 2 uur mee bezig. 🙁

0
  4. User  avatar
    1100 XP

[quote]nee. ik rijdt nu met de X1, heb nu iets van 92 rondjes staan en ben al iets meer als 2 uur bezig volgens mij.
    moet hem vandaag nog afmaken, ben er waarschijnlijk nog iets van 2 uur mee bezig. :([/quote]

suzuka ben je 4 uur en 15 min mee bezig als die een beetje doorrijd.

0
  5. User  avatar
    2036 XP

dan moet ik nog ff. 🙂
    het is een regenrace, en die tegenstanders die rijden echt de hele tijd in de weg.
    ruimte genoeg, en als je dan in de buurt komt gaan ze ineens voor je rijden..

0
  6. User  avatar
    568 XP

@Pussy de 2J staat in je garage.

0
  7. User  avatar
    538 XP

[quote]dan moet ik nog ff. 🙂
    het is een regenrace, en die tegenstanders die rijden echt de hele tijd in de weg.
    ruimte genoeg, en als je dan in de buurt komt gaan ze ineens voor je rijden..[/quote]

had ik gister ook last van, heb gister avond nog ff snel me 2e endurance race gedaan :p
    de 300km van Grand Valley maarja die had ik binnen iets meer als 1 uur gehaald.
    Laat me Bspec wel endurance race rijden 😛

0
  8. User  avatar
    568 XP

[quote]ruimte genoeg, en als je dan in de buurt komt gaan ze ineens voor je rijden.. [/quote]
    Ja mooi he, hoe ze voor je aan de kant gaan als je meer dan een ronde op ze voorloopt. Knal ook iedere keer tegen ze op omdat ze precies de kant op gaan waar ik al rijd -_-

0
  9. User  avatar
    1100 XP

ruimte genoeg, en als je dan in de buurt komt gaan ze ineens voor je rijden..[/quote]

kloopt egt irritant, ik doe nu trouwens de 9 uurs race op Tsukuba met me B-Spec xD

[quote]@Pussy de 2J staat in je garage.[/quote]

ok, bedankt. 😉

0
  10. User  avatar
    2036 XP

[quote]kloopt egt irritant, ik doe nu trouwens de 9 uurs race op Tsukuba met me B-Spec xD [/quote]

ik heb hem eindelijk gehaald hoor. wat een saaie track xD
    maar inderdaad, erg irritant. je bent zowieso al veel sneller, en dan rijden ze helemaal rechts op een recht stuk, ga je hem inhalen links, komt hij ook ineens naar links. wat een klootviolen zeg. 🙂
    ben nu lvl 32, kan volgens mij de volgende endurance alweer gaan doen..
    ik zie al op tegen die 24 uurs races, maar ik wil het spel wel helemaal uitspelen, dus ik moet ze wel doen xD

0
  11. User  avatar
    568 XP

[quote]ik zie al op tegen die 24 uurs races[/quote]
    Gewoon 4 uur spelen. Dan pauze en lekker wat anders doen, en later op de dag misschien nog 4 uur spelen. En zo een aantal dagen doorgaan xD

0
  12. User  avatar
    538 XP

pfff ik zou er niet eens aan beginnen :p

0
  13. User  avatar
    1100 XP

gister 9 uurs race met b-spec gedaan. hij is nu ook weer lekker bezig, dan is die weer klaar als ik terug van school kom en is hij lvl 34 😀

0
  14. User  avatar
    2036 XP

[quote]Gewoon 4 uur spelen. Dan pauze en lekker wat anders doen, en later op de dag misschien nog 4 uur spelen. En zo een aantal dagen doorgaan xD[/quote]

zit denk ik weinig anders op ja. ik ga er in ieder geval geen vrij voor nemen op m’n werk. xD

0
  15. User  avatar
    582 XP

kijk dit een kleuter van 4 die gt5 speelt in een x2010

http://www.youtube.com/watch?v=U3isH3EqL8w&feature=player_embedded

RESPECT!!!!

0
  16. User  avatar
    568 XP

Je moet niet alles zomaar geloven. Hoogst beoordeelde reactie:
    [QUOTE]you can keep hearing the steering wheel cable motor whining.. higher end wheels have a powered cable pulley system (used to tug the wheel for crashing effects, but also can auto steer steer the wheel) …this was a replay of the run and the steering wheel auto turned based on what was happening in the replay… all the lil kid had to do is hold onto the wheel and it turns it for him.[/quote]Ik geloof de reactie.

0
  17. User  avatar
    582 XP

[quote]Je moet niet alles zomaar geloven. Hoogst beoordeelde reactie:
    Ik geloof de reactie.[/quote]

haha heb net eens opgelet maar mijn stuur (zelfde stuurtje als in het filmpje) driving force gt maakt hetzelfde geluid wanneer ik gt5 speel (zoals in alk spel)…. die vertanding van de force feedback hoor je gewoon goed…

ook heb ik net een replay gekeken en mijn stuur blijft toch echt wel stil staan… duss zeg het maar even…

0
  18. User  avatar
    568 XP

Volgens mij is die comment een stuk aannemelijker dan dat iemand die net kan lopen een auto bestuurd, niet?

0
  19. User  avatar
    538 XP

valt me nu pas op, maar wanneer hij op start klikt krijg je blur effect en dan schakelt hij over naar de race.
    waarom zij hij dat doen als het niet fake was?
    en dat stukje met de gaspedalen ziet er te wazig uit

0
  20. User  avatar
    1100 XP

r03n__d je hebt de ferrari 😉

0
  21. User  avatar
    568 XP

[quote]valt me nu pas op, maar wanneer hij op start klikt krijg je blur effect en dan schakelt hij over naar de race.
    waarom zij hij dat doen als het niet fake was?
    en dat stukje met de gaspedalen ziet er te wazig uit[/quote]
    Daarnaast zou hij dus 3 camera’s moeten hebben om het op te nemen. Tenzij hij inderdaad een replay afspeelt. Dan kan je het zo vaak doen als je wil, en het laten lijken alsof dat kind racet.

[quote]r03n__d je hebt de ferrari ;)[/quote]
    Okay.

0
  22. User  avatar
    51 XP

Ziet er grappig uit, maar ik geloof het niet.
    Mijn opa van 86 kan het trouwens ook, lols

-Ze zijn ook nog niet op de maan geland-

Ik heb gehoord dat als je toetert, ze opzij gaan. (geen geintje, alleen nog niet getest)

0
  23. User  avatar
    568 XP

Ze gaan sowieso aan de kant, hoef je niet voor te toeteren :p

0
  24. User  avatar
    1100 XP

B-Spec level 35 en krijg je een cadeaubon van een [b]Red Bull x2010[/b]. 😀

0
  25. User  avatar
    568 XP

Ik ga nu eerst maar eens kijken of ik jouw auto echt heb ontvangen haha 😛
    Ook meteen ff kijken of ik de focus nog altijd heb..

0
  26. User  avatar
    1100 XP

[quote]Ik ga nu eerst maar eens kijken of ik jouw auto echt heb ontvangen haha 😛
    Ook meteen ff kijken of ik de focus nog altijd heb..[/quote]

nu pas? al een week geleden gestuurd xD

0
  27. User  avatar
    1810 XP

Mischien een idee binnekort eens een race te doen met een max. Prestatiepoints?

Zo krijg je verschillende soorten auto’s op het circuit. 😀

0
  28. User  avatar
    1191 XP

Hoeveel mensen hebben er nou al een X1? kunnen we niet gewoon een keer een dikke x1 race houden? op Monza circuit bijvoorbeeld:P?

0
  29. User  avatar
    538 XP

zou wel vet zijn, maar dan weet ik zker dat ik ga falen xD

0
  30. User  avatar
    568 XP

Met een X1 race doe ik niet mee.. Daar vind ik echt niks aan..

0
  31. User  avatar
    1100 XP

[quote]Met een X1 race doe ik niet mee.. Daar vind ik echt niks aan..[/quote]

omdat je die niet kan afstellen? xD

0
  32. User  avatar
    568 XP

Omdat het niks met racen te maken heeft.
    Ik stel mijn auto’s niet af.

[quote]Mischien een idee binnekort eens een race te doen met een max. Prestatiepoints?

Zo krijg je verschillende soorten auto’s op het circuit. :D[/quote]
    Dat vind ik dan wel weer een goed idee 🙂

0
  33. User  avatar
    2036 XP

yes, gister weer een aantal trophies gehaald.
    eindelijk die vettel challenge gehaald, moest suzuka of tsukuba nog, die derde race in ieder geval. ik heb hem 3x opnieuw moeten starten en toen had ik hem. xD
    die twee special events met rally ook nog gehaald, dus het is nu alleen nog die endurance rommel en de trophies die niet in het “verhaal” zitten..
    en natuurlijk b spec..

0
  34. User  avatar
    1100 XP

gister 24 uur van le mans gedaan met b-spec 😛

0
  35. User  avatar
    19 XP

goud halen in de vettel race’s is echt wel niet te doen precies :p

0
  36. User  avatar
    1810 XP

Ik vond brons al moeilijk lol… Maar dat is met een controller zelfs al onhaalbaar. God bless the steering wheel! xD

0
  37. User  avatar
    2036 XP

[quote]goud halen in de vettel race’s is echt wel niet te doen precies :p[/quote]

ik heb ze ook maar op brons gehaald xD

werkt trouwens dat trucje nog na de update om auto’s te kopen en toch je geld te houden zeg maar??

0
  38. User  avatar
    19 XP

ja brons is nog goed te doen, zeker nu de tijden zijn aangepast 😀

0
  39. User  avatar
    1100 XP

[quote]ja brons is nog goed te doen, zeker nu de tijden zijn aangepast :D[/quote]

nu is het peace of cake, met controller gehaald 😛

0
  40. User  avatar
    1810 XP

Tijden aangepast?!?!

OMG >.< Ik vond eigenlijk dat ze dat zo hadden moeten laten..

0
  41. User  avatar
    1100 XP

[quote]Tijden aangepast?!?!

OMG >.< Ik vond eigenlijk dat ze dat zo hadden moeten laten..[/quote] ja met de update 1.06 gekomen. op monza kan je nu 2.19.000 rijden voor brons

0
  42. User  avatar
    568 XP

[quote]ja met de update 1.06 gekomen. op monza kan je nu 2.19.000 rijden voor brons[/quote]
    Zijn de tijden naar beneden bijgesteld? Niceh

0
  43. User  avatar
    51 XP

:hypo:[quote]Met een X1 race doe ik niet mee.. Daar vind ik echt niks aan..[/quote]

Vind ik ook..
    Keep it real:wacko2:

ps dit alleen bespreken op challenge forum tog?

0
  44. User  avatar
    568 XP

Het installeren van onderdelen gaat like 3x zo snel nu 😀
    Nice update die laatste 🙂

Net fftjes geöeffend voor de challenge van woensdag. Ging de eerste ronde al goed mis 😛

http://i441.photobucket.com/albums/qq136/r03n_d/GrandValleyOost_3.jpg

http://i441.photobucket.com/albums/qq136/r03n_d/GrandValleyOost_2.jpg

http://i441.photobucket.com/albums/qq136/r03n_d/GrandValleyOost_5.jpg

http://i441.photobucket.com/albums/qq136/r03n_d/GrandValleyOost.jpg

Laatste foto’s was iets waar ik tijdens het oefenen achter kwam, vond ik wel grappig xD

0
  45. User  avatar
    232 XP

Het is misschien een kutvraag :$

Maar, wil iemand een Ferrari F2010 ruilen voor mijn:

Mercedes SLR McLaren van 929 pk,

Audi Pike’s Peak Quattro ’03 van 491 pk,

en een

Cizeta V16T ’94 van 570 pk?

Ik heb hem nodig, maar ik heb nog lang niet genoeg geld, misschien dat iemand anders zijn F2010 zat is en hem dus wil ruilen voor die auto’s die ik nu heb 😛

0
  46. User  avatar
    568 XP

Die mercedes is een tweedehands?
    Ik wil je best de F2010 sturen hoor 😉

0
  47. User  avatar
    232 XP

Dat zou geweldig zijn, Mercedes heb ikzelf gekocht uiteraard en fully tuned, staat nog weinig op de teller, en bij die andere auto’s staat er zelfs nog helemaal niks op de teller, als ik ze ruil geef ik alledrie uiteraard een wasbeurt en een olieverversing 🙂

Add me maar op PSN : UltimateGamexP14

0
  48. User  avatar
    568 XP

Ik bedoelde of die Mercedes van de dealer is, of dat hij via de occasions is gekocht 😛
    Maargoed, ik stuur je de 2J wel in a few minutes.

Edit: als je me tenminste accepteert 😛

0
  49. User  avatar
    1191 XP

[quote]Zijn de tijden naar beneden bijgesteld? Niceh[/quote]

Wat? en wat is goud dan? misschien kan ik dan ff voor die Redbull Prototype gaan:P?

0
  50. User  avatar
    232 XP

[quote]Ik bedoelde of die Mercedes van de dealer is, of dat hij via de occasions is gekocht 😛
    Maargoed, ik stuur je de 2J wel in a few minutes.

Edit: als je me tenminste accepteert :P[/quote]

Oh sorry, verkeerd begrepen:P Maar hij is van de Dealer af, dus niet van de Occasions 🙂

Was ffkes aan het eten dus daarom accepteerde ik niet, excuse me =p

0
  51. User  avatar
    568 XP

Ja hee ik zet hem net uit.. xD
    Vanavond dan weer hoor 😛

0
  52. User  avatar
    232 XP

Ik ben nu online hoor r03n_d 😛

0
  53. User  avatar
    568 XP

De F10 staat in je garage 😉
    Misschien ff opnieuw opstarten, en dan is hij er.

0
  54. User  avatar
    232 XP

Heb hem inderdaad, heb jou ook de Mercedes gestuurd, alleen ik wilde de andere ook meteen sturen, maar dat kan niet ivm de limiet van het aantal cadeaus per dag, de andere 2 krijg je morgen en overmorgen, oke? 😉 Jij bedankt voor het ruilen ;D

0
  55. User  avatar
    568 XP

Die andere 2 hoeven niet hoor, die heb ik al 😉 stuur je de mercedes op die manier dat je hem zelf ook behoud? Anders wil ik hem nog wel een keer terugsturen (maak ik een backup), dan heb jij hem ook weer 😉

0
  56. User  avatar
    538 XP

Eindelijk b-spec 25 😀
    kan ik daar ook mee endurance races gaan rijden 🙂

0
  57. User  avatar
    232 XP

@ Jeroen, oh okee, zeker weten? Btw, nee hoor, die Mercedes hoef ik niet per se terug :p

0
  58. User  avatar
    568 XP

Ja zeker weten, de quattro en cizeta (ofzo) heb ik beiden al. De cizeta zelfs 2x xD

0
  59. User  avatar
    571 XP

Heb GT5 ook eindelijk in me collectie. Moet wel zeggen dat ik die B-spec scheit vervelend vind. 2x Gedaan en haal niet hoger dan de 5e plaats. Kan iemand mij tips geven?

0
  60. User  avatar
    538 XP

In begin is ook kut, ik ben veel later begonnen toen ik chille auto’s had enz.
    ging me courreur tenminste een beetje gassen xD
    maarja als je meteen ermee begint is het wat lastiger, sowieso omdat hij nog geen hoger level is.
    Handige tip misschien: Weet je hoe je gratis auto’s kan krijgen, of behouden als je ruilt?

0
  61. User  avatar
    568 XP

Door blijven rijden, met goeie auto’s lukt het vanzelf 🙂
    Op een gegeven moment kan je je B-spec in je veyron zetten ofzo, en dan gaat het vanzelf 😛

0
  62. User  avatar
    2036 XP

een tip, je [url=http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?11237-Official-PSX-Sense-Gran-Turismo-5-Challenge]hier[/url] aanmelden xD

0
  63. User  avatar
    51 XP

[quote]Heb GT5 ook eindelijk in me collectie. Moet wel zeggen dat ik die B-spec scheit vervelend vind. 2x Gedaan en haal niet hoger dan de 5e plaats. Kan iemand mij tips geven?[/quote]

5e met wat dan? afstand bspec of gewoon offline bspec.

online bspec moet je tegen slechtere bspeccers racen. Offline moet je gewoon de snelste wagen pakken en commando’s geven(instellingen staan online.) America cup is het moeilijkst te winnen. Ik heb niveau 33 behaald. Dan ist lekker bspec en filmpie kijken..

0
  64. User  avatar
    568 XP
    0
  65. User  avatar
    538 XP

[quote]
    America cup is het moeilijkst te winnen.[/quote]

Is leuk als je bspec heletijd vooraan rijdt en dan laatste 2 rondes faalt en dan (toevallig) 5e wordt :/
    iemand tip voor welke auto te gebruiken? heb de corvette zr1 gebruikt maar Ford GT haalt ie makkelijk in alleen in de bochten faalt hij.

0
  66. User  avatar
    51 XP

[quote]Is leuk als je bspec heletijd vooraan rijdt en dan laatste 2 rondes faalt en dan (toevallig) 5e wordt :/
    iemand tip voor welke auto te gebruiken? heb de corvette zr1 gebruikt maar Ford GT haalt ie makkelijk in alleen in de bochten faalt hij.[/quote]

Is dat die race met grandvalley? Daar moet je je inhouden en op de 8e of 9e plek blijven gassen vaaf ronde 6. full downforce
    die gasten hebben dan veell bandenslijtage. spinnen, en dan knal je ze voorbij…

geduld is een schone zaak, vooral met deze race.
    Of bedoel je Daytona, dan moet je voor de settiings op google checken, volgen mij zet je hem op 390km/h ABS op 0..
    geen downforce

Suxes

0
  67. User  avatar
    1810 XP

@ jan baak:

Dit mag gewoon bij het [OOT] topic. 🙂

0
  68. User  avatar
    51 XP

Mooi gedaan zeikerd.. lekker helder die pics. Ferrari en lambo’s heb ie ook tog. Kzal zelf ook wat in elkaar flansen.

0
  69. User  avatar
    568 XP

Mooie foto’s zeikerd!

0
  70. User  avatar
    22 XP

ik heb ferrari en lambo ook nog maar die van Shwimmwagen Sambabus niet….heeft iemand die replay

0
  71. User  avatar
    19 XP

wat een geweldige update weer van gt5, er kunnen geen auto’s van meer dan 1.000.000 geruild worden -_-

0
  72. User  avatar
    568 XP

Ik heb laatst mijn Chaparral 2J anders gewoon geruild? En die is wel meer dan een miljoen.. ;p

0
  73. User  avatar
    1810 XP

Als het om de X2012 gaat, vind ik het niet eens zo verkeerd.
    Dat ding zou eigenlijk alleen maar te kunnen krijgen zijn als je em zelf behaalt!

0
  74. User  avatar
    568 XP

Oh er is een 1.07 update 😮

0
  75. User  avatar
    1100 XP

[quote]Als het om de X2012 gaat, vind ik het niet eens zo verkeerd.
    Dat ding zou eigenlijk alleen maar te kunnen krijgen zijn als je em zelf behaalt![/quote]

die is niet zo moeilijk man, gewoon vettel challenge of b-spec level 35.

0
  76. User  avatar
    19 XP

nee maar ik wou deze morgen mijn audi r8 lms versturen naar iemand, dit gaat dus niet meer

0
  77. User  avatar
    568 XP

[QUOTE][Other Changes]
    – Cars worth over 1,000,000 Cr. (including gift car coupons) are now prohibited from being traded to prevent issues during the trading process. When lending and borrowing cars between friends, please use the car loan system.[/quote] Zo kan je het ook noemen ja .. :/
    Alsof een auto van (meer dan) 1.000.000cr problemen gaf? Nee.. Ze moeten wel eerlijk blijven bij polyphony..

Pfff dat racen op afstand werkt beroerd zeg

0
  78. User  avatar
    1100 XP

A-Spec: lvl 32
    B-Spec: lvl 37

😀

0
  79. User  avatar
    568 XP

Iemand nog een Chaparral 2J/Toyota 7/X2010 Carbon voordat het 3 maart is?

0
  80. User  avatar
    1810 XP

Ja ik wou net zeggen, we kunnen dus weer auto’s versturen boven de 1mil.

Máár…
    Op 3 maart wordt de limiet weer ingeschakeld, en ik merk dat het ”verzendlimiet” nu niet meer werkt per acount, maar per systeem.
    Ik stuur een auto naar mijn 2e acount, maar kan em vandaag niet meer terug sturen omdat ik al aan mn limiet zit, terwijl ik nog helemaal nieteens had ingelogd op die acount vandaag. o.O

0
  81. User  avatar
    568 XP

Klopt 😛
    Daar sta ik dan wel weer een beetje achter.. :$

0
  82. User  avatar
    51 XP

Vanaf nu is het echt werken voor je geld/auto’s JONGUH

0
  83. User  avatar
    79 XP

Ja dat wel, alleen het scheelt dat ik een hoop mensen op PSN heb, dan hoef je niet zo te grinden omdat zij dat voor je doen met Remote Races. Daar maak ik zo een half miljoen credits extra per nacht mee(andere tijdzones dus zij racen met mijn coureurs als ik slaap xD).

0
  84. User  avatar
    2036 XP

wie zijn dat?? xD
    ik moet ook nog een hoop geld en xp met mijn bspec remote races hebben.
    jammer dat als je zelf een race host je maar met 1 coureur van jezelf kan rijden en niet alle 6.
    vind het wel cool, van niveau 0 naar niveau 20 in 1 race xD

0
  85. User  avatar
    1191 XP

De GT Academy staat weer voor de deur:D:D:D
    Ff inschrijven en zorgen dat ik bij de beste 20 kom:P. En dan zal ik Luc Schumacher wordenxD

meer info:

[url]http://eu.gran-turismo.com/nl/news/d22195.html[/url]

0
  86. User  avatar
    2036 XP

ik doe mee. maar waar schrijf jij je in dan?
    komt dat niet gewoon bij seizoens events te staan ofzo??

0
  87. User  avatar
    28 XP

kan iemand mij alsjeblieft vertellen hoe ik online kan spelen? elke keer als ik inlog mislukt de verbinding met server ofzo

0
  88. User  avatar
    22 XP

check je netwerk configuratie in je PS3 system :weirdsmiley:

0
  89. User  avatar
    28 XP

waar kan ik dat vinden want ik heb echt denk ik alles al geprobeerd maar tot nu toe nog niks gevonden

0
  90. User  avatar
    568 XP

Bovenstaand probleem word verder afgehandeld in dit topic:
    [url]http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?11309-GT5-server-probleem%21-help-pls[/url]

0
  91. User  avatar
    51 XP

[quote]kan iemand mij alsjeblieft vertellen hoe ik online kan spelen? elke keer als ik inlog mislukt de verbinding met server ofzo[/quote]

NAT Type 2 is vereist.

0
  92. User  avatar
    538 XP

Hoe chill, zit me bspec op 11 uur van de 24 op la sarthe kom ik schijnbaar aan de eject knop,
    dus cd eruit gvd -.-‘ ( ja ben niet meer helemaal nuchter 😡 )

0
  93. User  avatar
    2036 XP

hahahaha, jammer joh. daar moeten ze ook nog een update voor uitbrengen he? ongewild de cd ejecten.. xD

0
  94. User  avatar
    568 XP

Doet ie even hoor xD

0
  95. User  avatar
    903 XP

is de game met de controller spelen leuk/te doen? of is een stuurtje bijna wel vereist?

0
  96. User  avatar
    538 XP

met controller is goed te doen, totdat je de vettel challenge kan rijden dan is een stuurtje wel handig volgens mij 🙂

0
  97. User  avatar
    568 XP

Die x2010 is inderdaad niet te doen met een controller. Voor de rest kan alles perfect met een controller.

0
  98. User  avatar
    451 XP

ik zou nog ne zetel moeten maken voor dat stuur , want in de gewone sofa zitten met dat stuurke is toch niet handig zenne

0