Topic: [OOT] Gran Turismo 5

28 mei 2010om 12:47

Het wordt eens tijd dat Gran Turismo 5 uit komt.. nu zat ik op internet te kijken en kwam ik het volgende tegen..

Special Edition
Pre-order de normale editie van Gran Turismo 5 PS3 en ontvang op de dag van de release de Special Edition.
[b]release datum: 31-12[/b]

Wat denken jullie? Komt dit spel nog uit? Of mogen we weer een jaar wachtten? :disgust1:

984 reacties

1. User  avatar
    2036 XP

ja, maar ik ben nog geen lvl 30, dus duurt nog wel ffkes.
    morgen wil ik die 200 rondjes op de indy500 track gaan doen, dan hoop ik lvl 29 te zijn. waarmee kan je die endurance doen die middelste in de bovenste rij?
    ik moet daar een wagen voor kopen, welke is daar het beste voor?

0
  2. User  avatar
    1512 XP

[quote]ja, maar ik ben nog geen lvl 30, dus duurt nog wel ffkes.
    morgen wil ik die 200 rondjes op de indy500 track gaan doen, dan hoop ik lvl 29 te zijn. waarmee kan je die endurance doen die middelste in de bovenste rij?
    ik moet daar een wagen voor kopen, welke is daar het beste voor?[/quote]waar is die race dan bij ?
    bij seizoensevents ofzo ?

0
  3. User  avatar
    764 XP

Hoe kan je race foto’s maken?

Wat spelen jullie het meest? die speciale events of die races?

0
  4. User  avatar
    31 XP

[quote]Hoe kan je race foto’s maken?

Wat spelen jullie het meest? die speciale events of die races?[/quote]

Ik speel van allebei. beetje gecombineerd. xD

0
  5. User  avatar
    2036 XP

[quote]waar is die race dan bij ?
    bij seizoensevents ofzo ?[/quote]

nee, die komen bij aspec als je lvl 25 bent. dan komt er een reeks bij bovenaan.

[quote]Hoe kan je race foto’s maken?

Wat spelen jullie het meest? die speciale events of die races?[/quote]

de races of online speel ik het meest.
    race foto’s kan je maken door na een race de herhaling te bekijken. als je dan iets ziet wat een mooie foto zou kunnen zijn druk je start. dan komt er een knopje foto modus bij.

0
  6. User  avatar
    764 XP

[quote]de races of online speel ik het meest.[/quote]

krijg je daardoor ook punten?

0
  7. User  avatar
    31 XP

[quote]krijg je daardoor ook punten?[/quote]

Dat wil ik ook graag weten, krijg je daar punten of credits voor?

0
  8. User  avatar
    568 XP

[quote]Ik wil wel heel graag meedoen maar helaas kan ik woensdagavond niet, volgende keer beter.

EDIT: Mijn beste wagen is Ferrari 512 BB ’76, ik spaar voor een Aston Martin DB9, ook wil ik de Audi R8 ook graag.

Want zijn jullie beste wagens?[/quote]
    Je moet auto’s kopen omdat je ze nodig hebt. Niet omdat je ze wil hebben. Later kan je auto’s kopen voor de fun. ATM is mijn Formula GT de beste; 907PK en ongeveer 500kg.

[quote]Dat wil ik ook graag weten, krijg je daar punten of credits voor?[/quote]
    Ja. Meer dan bij een gewone race. Alleen kan je maar 1x de volledige som binnenhalen zegmaar. Daarnaast, als je het wil weten kan je ook gewoon een keer op zo’n race klikken. Zie je het vanzelf.

0
  9. User  avatar
    2036 XP

online racen krijg je ook punten voor ja.
    niet voor het vrij rijden, maar wel als je een race start.

0
  10. User  avatar
    2036 XP

damn, wat is die indy endurance race saaaaaai….
    zit nu op rondje 64 van de 200 en heb al in totaal 44 minuten gereden, net mijn tweede pitstop gehad. kan met een tank net iets meer als 30 rondjes rijden.
    ben alleen vergeten om mijn topsnelheid te verhogen, nu hikt hij steeds tegen de 277 aan als ik draft..
    ik zie nu al op tegen de twee races van 24 uur.. xD

0
  11. User  avatar
    31 XP

[quote]damn, wat is die indy endurance race saaaaaai….
    zit nu op rondje 64 van de 200 en heb al in totaal 44 minuten gereden, net mijn tweede pitstop gehad. kan met een tank net iets meer als 30 rondjes rijden.
    ben alleen vergeten om mijn topsnelheid te verhogen, nu hikt hij steeds tegen de 277 aan als ik draft..
    ik zie nu al op tegen de twee races van 24 uur.. xD[/quote]

Nog ff vol houden. 😉

0
  12. User  avatar
    2036 XP

heb hem eindelijk. met 21 rondjes voorsprong. viel bijna in slaap achter het stuur bij rondje 156 ofzo. ineens zat ik in rondje 164 xD

0
  13. User  avatar
    1100 XP

[quote]heb hem eindelijk. met 21 rondjes voorsprong. viel bijna in slaap achter het stuur bij rondje 156 ofzo. ineens zat ik in rondje 164 xD[/quote]

met de formula gran turismo?

0
  14. User  avatar
    2036 XP

jep, met die.
    wat een saai geluid is dat zeg, als je 200 rondjes dezelfde snelheid rijdt hahaha xD

0
  15. User  avatar
    31 XP

Is dat zo’n seizoensevent ofzo? En wat won je er mee?

0
  16. User  avatar
    2036 XP

nee, dat is een endurance race. als je lvl 25 bent komt de endurance reeks tevoorschijn bovenaan bij aspec.
    en volgens mij was het 270.000 cr., de XP weet ik zo niet. ben nu in ieder geval lvl 29. mag bijna gaan proberen de X1 te halen. xD

0
  17. User  avatar
    79 XP

Ja die indy 500 is geen bal aan(gelukkig deed ik em met mijn X2010 lekker 480 km/h) maar die jaguar XJ13 was het waard ik heb namelijk ook geen zin om 20 miljoen te sparen.

0
  18. User  avatar
    1512 XP

[quote]Ja die indy 500 is geen bal aan(gelukkig deed ik em met mijn X2010 lekker 480 km/h) maar die jaguar XJ13 was het waard ik heb namelijk ook geen zin om 20 miljoen te sparen.[/quote]watdan win je een Jaguar XJ13 met die races ofzo ??

0
  19. User  avatar
    568 XP

Jaguar XJ313 Race Car ’66 win je met de Indy 500 😀

0
  20. User  avatar
    586 XP

Hoelang duurde die endurance race?:P

0
  21. User  avatar
    2036 XP

200 rondjes. ik heb er ongeveer 2,5 uur over gedaan.

0
  22. User  avatar
    1584 XP

Weet je wat ik jammer vindt, doet ik die 1e endurance race, ken je elke auto kiezen die je maar wilt en na een paar rondjes hep ik al bijna iedereen op een ronde gezet… dat vindt ik niet echt realistisch…

0
  23. User  avatar
    568 XP

Moet je een langzamere auto nemen, een Lupo GTI ofzo :p

0
  24. User  avatar
    2036 XP

of die midget.. xD

0
  25. User  avatar
    1584 XP

En hoe kom je aan een Toyota Yaris en een Japanse klassieker ??

0
  26. User  avatar
    1810 XP

Yaris kun je kopen bij de dealer. maar heet daar anders.

Die klassieker moet je kopen bij de occasion.
    Tip: Na iedere race die je doet, verschijnen er 6 nieuwe auto’s bij de occasion. Dus dan doe je gewoon 5 races, en er staat weer een compleet nieuwe lijst autos 🙂

0
  27. User  avatar
    1584 XP

[quote]Yaris kun je kopen bij de dealer. maar heet daar anders.

Die klassieker moet je kopen bij de occasion.
    Tip: Na iedere race die je doet, verschijnen er 6 nieuwe auto’s bij de occasion. Dus dan doe je gewoon 5 races, en er staat weer een compleet nieuwe lijst autos :)[/quote]

ThanX Jeff 😉 van die Toyota dacht ik al maar goed nu nog wachten op een Japper classic van voor ’79 hehe

0
  28. User  avatar
    2036 XP

die toyota is een toyota vitz. maar ik zou hem wel volledig tunen. ik had er tenminste nog moeite mee om te winnen 🙂

0
  29. User  avatar
    1584 XP

Ja ik tune bijna elke auto hehe 😛

0
  30. User  avatar
    568 XP

Ik heb een Japanse klassieker; de Dome-Zero concept. Te koop in de online occasion-shop voor 500.000 cr :p

0
  31. User  avatar
    1584 XP

[quote]Ik heb een Japanse klassieker; de Dome-Zero concept. Te koop in de online occasion-shop voor 500.000 cr :p[/quote]

oke oke is ie snel genoeg en van voor 1979 dan ?

0
  32. User  avatar
    568 XP

Uit m’n hoofd was dat de snelste auto waar de AI mee reed in die race, en won je die auto ook met het winnen van die race.

0
  33. User  avatar
    2036 XP

ja klopt.
    weer zo’n saaie race man. die 4 uurs race met die mazda’s.
    ben nu alweer zo’n 2 en een half uur bezig met alleen maar dezelfde baan, rondje 144 en 17 rondjes voorsprong.
    nog 1,5 uur, dan ben ik hopelijk lvl 30 en kan ik voor die red bull gaan.. xD

0
  34. User  avatar
    568 XP

17 voorsprong? Mijn Mazda was maar een paar PK sneller dan de rest, dus dat zette niet veel zoden aan de dijk. Duurde best lang voordat ik weer wat AI-auto’s tegenkwam, dat vond ik niet leuk, dus kapte ik er mee :p

0
  35. User  avatar
    2036 XP

hahaha. xD
    ik moet nu nog een 35 minuten en dan is het eindelijk voorbij. ondertussen 23 rondjes voorsprong.
    de AI pit pas na 100 rondjes ongeveer, snap niet hoe ze dat doen, ik moet na 30 rondjes alweer nieuwe banden. xD

0
  36. User  avatar
    1100 XP

[quote]hahaha. xD
    ik moet nu nog een 35 minuten en dan is het eindelijk voorbij. ondertussen 23 rondjes voorsprong.
    de AI pit pas na 100 rondjes ongeveer, snap niet hoe ze dat doen, ik moet na 30 rondjes alweer nieuwe banden. xD[/quote]

bij de indy 500 is dat ook, jij moet na 36 ronden en hun gaan pas na 47 ofzo 😛

0
  37. User  avatar
    568 XP

Och, ik pit zo vaak :p
    Nog voordat mn banden half op zijn (A)

0
  38. User  avatar
    162 XP

ME too!! Als ik drift geraakt de ene band sneller versleten dan de andere en dan kan je hem bijna niet meer onder controle houden …:P

0
  39. User  avatar
    568 XP

Als ik merk dat ik meer begin te slippen ga ik de pits in :p En dan meteen wat tanken, probeer op het eind altijd een bijna-lege tank te hebben.

0
  40. User  avatar
    2036 XP

ik heb hem hoor. maar wat klote. je krijgt bijna geen geld (194.000) en xp is ook maar magertjes voor 4 uur lang rondjes rijden. 🙁
    ik hoop dat er snel weer een seizoensevent update komt, daar kan je tenminste goed mee verdienen..
    ik moet nu nog 2 races in de formula gt kampioenschap, die in de regen. en dan heb ik de extreme reeks ook klaar.
    zijn de regenraces makkelijker als die anderen?

0
  41. User  avatar
    538 XP

ik krijg dat maar niet voor elkaar die regenraces :p
    maar is die formula gt te doen met controller? weet iemand dat ?

0
  42. User  avatar
    2036 XP

geen idee. ik rijd sinds het begin met een stuurtje. 🙂
    dat zijn gewoon de laatste twee, en dan bij de special events nog die sneeuwrally bij de Sebastian “Joey” Loeb challenge..

0
  43. User  avatar
    1584 XP

Ik ziet dat er 1 Nederlandse auto in GT5 zit, de Spyker C8 Laviolette ‘01.

Weet iemand hoe je er aan komt ??

0
  44. User  avatar
    2036 XP

is dat een premium of een standaard? als het een standaard is dan moet je denk ik geluk hebben als hij een keer bij de tweedehands rommel staat 😀

ik zag toevallig dit bericht vandaag staan..

[URL=”http://www.gtplanet.net/gt5-b-spec-remote-races-coming-early-february/”]GT5 B-Spec “Remote Races” Coming Early February
    Gran Turismo 5 January 16th, 2011 by Jordan
    One of the more interesting and unusual GT5 features announced before release was “Remote Races” (also known as “Gran Turismo Anywhere”), enabling you to control your B-Spec races on your PS3 from your PC or mobile device. Obviously, this was missing from the game when it shipped last November, and its future has been uncertain – despite the fact that it remains listed (with this screenshot) on Polyphony Digital’s official GT5 feature list.

Now, however, Kazunori Yamauchi has finally confirmed via Twitter the feature will be available in “early February”. It is unknown if enabling this functionality will require another update of the game, but considering v1.05 is nearly a month old already, this may be the target release date for the next revision. Regardless, though, it looks like this update won’t be coming soon enough for participants of the B-Spec-based Signature Edition Challenge.[/URL]

dus met andere woorden. je kan straks via je mobieltje of via je computer je bspec instructies geven 😀

0
  45. User  avatar
    1584 XP

Geen idee, wil em wel namelijk, is een Hollandse auto he 😛

0
  46. User  avatar
    162 XP

@ Wouter1980

Inderdaad het is een standaard en ja dan moet je geluk hebben, ik kan je wel zeggen dat hij 233,935 Cr kost, 458 Hp heeft 😉 en hij is lvl 11 😉

En ja is toch al een tijdje bekend dat je via internet je b-spec driver zal kunnen aansturen 🙂 dat gaat pas maf zijn :shifty:

0
  47. User  avatar
    31 XP

Heb net de ‘Grand Tour’ voltooid. 😀

0
  48. User  avatar
    2036 XP

degenen die met een stuurtje rijden (Logitech Driving Force GT). Kunnen jullie tijdens een race nog wel de traction control en ASM veranderen? Tijdens het rijden dus?
    bij mij zijn die grijs, kan ze niet meer aanpassen tijdens het rijden. ABS en rem voor/achter kan ik wel nog gewoon veranderen, maar TC en ASM niet meer. :S

0
  49. User  avatar
    568 XP

[quote]ik krijg dat maar niet voor elkaar die regenraces :p
    maar is die formula gt te doen met controller? weet iemand dat ?[/quote]
    Jahoor, goed te doen!

[quote]En ja is toch al een tijdje bekend dat je via internet je b-spec driver zal kunnen aansturen Click here to enlarge dat gaat pas maf zijn[/quote]
    Daarmee laten ze ook zien dat het de meest saaie feature van GT5 is, dat hele B-spec :p

0
  50. User  avatar
    1100 XP

[quote]maar is die formula gt te doen met controller? weet iemand dat ?[/quote]

ja hoor is goed te doen zit nu bij de 4de race. gewoon een kwestie van je auto goed afstellen. mijn topsnelheid is 388 op indy het rechte stuk.

0
  51. User  avatar
    538 XP

ok 🙂 ga ik strx ff die auto kopen en proberen :p

0
  52. User  avatar
    2036 XP

ff kopen? xD
    best een prijzig wagentje hoor..

0
  53. User  avatar
    568 XP

Hij is het niet waard hoor xD Ik had een oude Jap gekocht en volledig getuned, kon de Dome-Zero net voorblijven.

0
  54. User  avatar
    538 XP

ja weet ik maar dat geld heb ik nu wel :p

0
  55. User  avatar
    1512 XP

heb vanmiddag net de 300 km van Gran Valley gedaan 😀
    jesus wat een kut race, 60 rondes op gran valley en omdat ik met mijnF1 ging en de rest allemaal kut auto’s hadden heb ik ze 16 rondes ingehaald xD

0
  56. User  avatar
    2036 XP

was dat de eerste endurance race? die valt eigenlijk nog wel mee met 60 rondjes. daarna krijg je de 4 uurs race met allemaal mazda’s, dat is niet constant gas geven maar je moet echt steeds sturen en gassen en remmen, ik heb in totaal 217 rondjes gereden in die 4 uur. xD

0
  57. User  avatar
    538 XP

waar staan die endurance races dan ergens eigenlijk? vast een noobvraag maargoed :p

0
  58. User  avatar
    1191 XP

[quote]waar staan die endurance races dan ergens eigenlijk? vast een noobvraag maargoed :p[/quote]

Die worden ge unlocked zodra je lvl 25 bent:)

0
  59. User  avatar
    538 XP

dan nog maar ff een seizoensevent doen, kan ik daarna ook met die races beginnen 😛

0
  60. User  avatar
    2036 XP

er zijn weer nieuwe seizoensevents beschikbaar.
    de laatste race levert 2 miljoen op en 120.000 xp. ik heb hem met gemak gehaald met mijn BMW DTM wagen uit m’n garage. nu de rest nog ff uitrijden xD
    en ik ben eindelijk lvl 30, dus ik kan nu aan de vettel challenge gaan beginnen.. xD xD

0
  61. User  avatar
    538 XP

chill, is die bmw dtm beetje te betalen zodat je ook winst aan overhoudt? 😛

0
  62. User  avatar
    2036 XP

volgens mij was die iets meer als een miljoen, maar dat weet ik niet meer zeker xD
    die vettel challenge op nurburgring is echt moeilijk, dat ding is niet normaal snel, damn..

0
  63. User  avatar
    568 XP

[quote]heb vanmiddag net de 300 km van Gran Valley gedaan 😀
    jesus wat een kut race, 60 rondes op gran valley en omdat ik met mijnF1 ging en de rest allemaal kut auto’s hadden heb ik ze 16 rondes ingehaald xD[/quote]
    Haha, lache toch :p
    Afentoe een AI helpen door hem op het rechte stuk een duwtje in de rug te geven :p

[quote]er zijn weer nieuwe seizoensevents beschikbaar.
    de laatste race levert 2 miljoen op en 120.000 xp. ik heb hem met gemak gehaald met mijn BMW DTM wagen uit m’n garage. nu de rest nog ff uitrijden xD
    en ik ben eindelijk lvl 30, dus ik kan nu aan de vettel challenge gaan beginnen.. xD xD[/quote]
    Hee, mag ik die eens lenen van jou? (A)

0
  64. User  avatar
    1191 XP

W00t, krijg vandaag mijn ps3 weer terug, zw000000000mg!

KAn ik weert gaan p0wnen met mijn X1

0
  65. User  avatar
    568 XP

Pownen doe je niet met een X1, maar met een gelijkwaardige auto… :p

0
  66. User  avatar
    1191 XP

[quote]Pownen doe je niet met een X1, maar met een gelijkwaardige auto… :p[/quote]

jullie een fiat 500 ik een x1. kijken wie er wint:P?

0
  67. User  avatar
    568 XP

Daarom zeg ik dat je iemand powned als je wint terwijl je een gelijkwaardige auto hebt ;p

0
  68. User  avatar
    538 XP

PS3-Sense Challenge ftw ! :p

0
  69. User  avatar
    1100 XP

die sebastien vettel is rete moeilijk 😐

0
  70. User  avatar
    568 XP

Ben nog geen lvl 30, morgenmiddag maar eens wat aan doen.
    Ff kijken of ik misschien de eerste ben hier die de Vettel Challenge zonder stuurtje kan.. xD (betwijfel het)

0
  71. User  avatar
    2036 XP

ik wens je succes xD

0
  72. User  avatar
    1100 XP

[quote]Ben nog geen lvl 30, morgenmiddag maar eens wat aan doen.
    Ff kijken of ik misschien de eerste ben hier die de Vettel Challenge zonder stuurtje kan.. xD (betwijfel het)[/quote]

gaat je niet lukken geloof mij, heb ook (nog) geen stuurtje.

0
  73. User  avatar
    2036 XP

zag van het weekend dat bij de mediamarkt de logitech driving force gt in de aanbieding is deze week. 88 euro.

0
  74. User  avatar
    1100 XP

http://www.diskidee.be/wp-content/uploads/2010/05/ferrariCockpit11.png

ik ga deze kopen.
    moet je die logitech aan een tafeltje vastmaken?

0
  75. User  avatar
    568 XP

Ja 5chars

0
  76. User  avatar
    2036 XP

wie o wie gaat deze als eerste halen? xD
    Hij maakt zelfs nog een stuurfoutje, dus het moet toch wel te doen zijn denk ik..

http://www.youtube.com/watch?v=oFfCT_fOzHQ&feature=player_embedded

0
  77. User  avatar
    538 XP

hij maakt wel meerdere fouten, dus zonder die fouten moet het wel te doen zijn idd

0
  78. User  avatar
    568 XP

Probeer maar eens geen een foutje te maken op de Nürburgring.. Ik wens je heel veel succes xD

0
  79. User  avatar
    538 XP

ik weet, maar als je die botsing al niet hebt wat hij had ben je al stuk sneller denk ik 😛

0
  80. User  avatar
    135 XP

[quote]Probeer maar eens geen een foutje te maken op de Nürburgring.. Ik wens je heel veel succes xD[/quote]

gebruik een fiat 500! werkt echt xD

0
  81. User  avatar
    2036 XP

[quote]gebruik een fiat 500! werkt echt xD[/quote]

duhh xD
    en probeer maar eens helemaal geen foutje te maken op harde sportbanden waarmee je alle kanten op slipt..

ik ga het maar eens proberen in een tijdrit. maar ik heb gister mijn wheelstand in de verf gezet, dus ik moet nu met de controller gaan rijden.

0
  82. User  avatar
    504 XP

Ik heb een vraagje:
    Ik wou dit spel ook gaan halen, maar moet dit perse met stuurtje of is het ook wel leuk zonder?

0
  83. User  avatar
    1512 XP

[quote]Ik heb een vraagje:
    Ik wou dit spel ook gaan halen, maar moet dit perse met stuurtje of is het ook wel leuk zonder?[/quote]ik heb nog nooit een stuurje gebruikt en ik vind het een top spel gewoon met controller

0
  84. User  avatar
    2036 XP

[quote]Ik heb een vraagje:
    Ik wou dit spel ook gaan halen, maar moet dit perse met stuurtje of is het ook wel leuk zonder?[/quote]

zonder stuurtje is ook goed te doen, alleen met stuurtje is de ervaring gewoon wat leuker. en het stuurt misschien iets makkelijker en beter als de controller.

0
  85. User  avatar
    1810 XP

Zeker weten. 😀
    Ook ik speelde altijd met controller, maar sinds kort met stuur. Het is niet alleen makkelijker rijden, maar ook nog een 10x leuker!

0
  86. User  avatar
    2036 XP

ik vind het alleen erg jammer dat ze met die update het aanpassen van de TC en ASM hebben uitgezet. wat is nu nog het nut van die knop op m’n stuur. (behalve de remmen)
    beetje jammer..

0
  87. User  avatar
    2036 XP

shit man, wat is die vettel challenge moeilijk. ik heb nu de eerste twee gehaald op brons, en nog niet echt aan die 3de begonnen, maar ik ben de hele avond bezig geweest..
    iemand nog tips voor de 3de race?? xD

0
  88. User  avatar
    568 XP

Gas geven?
    :p

0
  89. User  avatar
    568 XP

Had hem verderop ook al in een topic geplaatst, maar ik dacht; zet hem hier ook gewoon neer.
    Gewoon een rondje op Laguna Seca. Zeker niet 1 v/d beste :p

http://www.youtube.com/watch?v=f_ZaDvkgoto

0
  90. User  avatar
    2036 XP

waar heb je die mee opgenomen? best scherp nog..

0
  91. User  avatar
    1810 XP

Wat dacht je, ik trek eens een paar keer aan de handrem voor mn tijd te verkl*ten? 😛

0
  92. User  avatar
    568 XP

Ik heb geen een keer aan m’n handrem getrokken xD
    Had ABS uit staan.. Drama :p
    Ookal is die laatste bocht elke keer echt lache xD

[quote]waar heb je die mee opgenomen? best scherp nog..[/quote]
    iPhone 😀

0
  93. User  avatar
    504 XP

Heb besteld:D

0
  94. User  avatar
    1100 XP

me tijd met de red bull x2010 op monza ( 1 rondje ) 1 min en 2 sec 😛

0
  95. User  avatar
    2036 XP

ik hoef alleen nog het derde circuit van die X1, maar heb nog niet echt tijd gehad om te rijden..
    morgen maar eens proberen..

0
  96. User  avatar
    1191 XP

[quote]me tijd met de red bull x2010 op monza ( 1 rondje ) 1 min en 2 sec :P[/quote]

Ben je aan het oefenen? Want met die tijd heb je volgens mij zilver als je dat 2 rondjes haalt:P

0
  97. User  avatar
    568 XP

Iemand tips om zo snel mogelijk te ranken? xD
    Het gaat echt dead-slow nu. En om nou al die endurance-races dubbel te gaan doen.. Nee..

0
  98. User  avatar
    2036 XP

[quote]Iemand tips om zo snel mogelijk te ranken? xD
    Het gaat echt dead-slow nu. En om nou al die endurance-races dubbel te gaan doen.. Nee..[/quote]

whahahaha, gas geven :whack: :shakehead:

ik denk dat er weinig anders op zit, ik weet niet of je die seizoens events al hebt gehaald? wordt tijd dat er weer nieuwe komen 😛

0
  99. User  avatar
    2036 XP

voor als iemand interesse heeft na het spelen van GT5.. check even [url=http://www.1dayfly.nl]deze link[/url] 😉

0
  100. User  avatar
    568 XP

Oef.. En dan allemaal een keer vol open gooien he xD

0