Het wordt eens tijd dat Gran Turismo 5 uit komt.. nu zat ik op internet te kijken en kwam ik het volgende tegen..
Special Edition
Pre-order de normale editie van Gran Turismo 5 PS3 en ontvang op de dag van de release de Special Edition.
[b]release datum: 31-12[/b]
Wat denken jullie? Komt dit spel nog uit? Of mogen we weer een jaar wachtten? :disgust1:

[quote]Ben je aan het oefenen? Want met die tijd heb je volgens mij zilver als je dat 2 rondjes haalt:P[/quote]
ja man, maar me 1ste rondje als ik in die challenge ga rijden is 1 min 7 hoog en dan haal ik het net niet xD
shiiiiit, wat is die officiele record met de GT-R op de Nordschleiffe trophy moeilijk.
zit hem nu al de hele middag te oefenen, maar ik kom niet lager als 7.38,147.
wie heeft die trophy al en met welke afstellingen (voor zover als je kan afstellen) heb je hem gehaald??
heb nu ook gt5, wel mooi spel.
wel moeilijk die licenties om allemaal goud te halen
mooi he?
is inderdaad erg moeilijk om alles zilver te halen. en dan ben je nog pas net begonnen. alvast veel succes met die vettel challenge xD
Vind Gran Turismo 5 een super spel…..
Ach die licenties heb je helemaal niet nodig man :p
voor paar extra trophies altijd nice om te halen 😛
Is de enige manier om met een vriend online te spelen d.m.v. die code te geven?
want dat is op zich wel irritant
je kunt ook een private lobby doen.
als je bij community op je naam klikt, staat er onderaan Mijn Lounge. open die dan kom je in je lobby.
nu kan je vriend hetzelfde doen, maar in plaats van op zijn eigen naam te klikken kiest hij jou naam en naar lounge. als het goed is staat er dan zo’n geel tekentje bij, als hij die aanklikt en kiest voor meedoen, dan kunnen jullie samen racen..
Je kan gewoon de lounge van een vriend joinen.
Moet je links naar community gaan, en dan kan je daar je vriend kiezen (met zo’n gekleurd bolletje er voor betekend dat ie online speelt), en dan kan je de lounge waar hij in zit joinen 😉
Oke bedankt:D
Nog 1 vraag, als je een auto tuned en daarna weer verkoopt ben je dan al dat geld voor die getunde dingen kwijt?
ja, ben je kwijt.
auto’s zou ik niet verkopen, meeste kan je nog gebruiken voor races of misschien voor een seizoensevent.
Lvl 28 met b-spec xD
wat is dat saai zeg 😛
Auto’s verkopen is sowieso niet rendabel. Heb het in het begin wel gedaan helaas vanwege geld tekort. Helaas, want heb later de zelfde autos weer opnieuw moeten kopen :p
Ik koop tegenwoordig auto’s zonder er ook maar één euro aan uit te geven!!!
-Kopieer savegame naar Telefoon / usb-stick
-Koop een auto en stop hier zoveel mogelijk geld in, echt ALLES aan aanpassen. (anders moet je dat later weer doen)
-Stuur deze vervolgens naar je 2e acount. (als je die niet hebt, stuur je em naar een vriend?)
Verwijder vervolgens je savegame, en zet de savegame van je telefoon / usb-stick weer terug.
-Ga naar je 2e acount en stuur je auto weer terug naar je main acount.
-Ga terug naar je main acount en je hebt je geld weer terug, + de auto die je wou kopen! 😀
Zo heb ik in de afgelopen 2 dagen al 15 miljoen uitgegeven aan het kopen en uitbouwen van auto’s zonder ook maar één euro uit te geven lol.
Pas wel op, dit kan amar één keer per dag, want je hebt een verzendlimiet van één auto per dag.
En voor de mensen met een 2e acount, kun je naast die ene auto, ook nog eens 5 potten verf sturen naar je main acount. Want die krijg je er toch iedere dag weer 9 bij. 😀
En mensen die geen 2e acount hebben, ik wil ook wel even auto’s van je aannemen en weer terug sturen. Zo heb je geen 2e acount nodig, en heb ik er ook weer een autobij lol, want dan doe ik ook weer dit savegame truucje. 😛
heb meerdere ps3 accounts, dus speel ik daar wel ff een gt5 race mee :p
eigenlijk nooit over nagedacht om het zo te doen, wel lekker handig op deze manier 😀
[quote]heb meerdere ps3 accounts, dus speel ik daar wel ff een gt5 race mee :p
eigenlijk nooit over nagedacht om het zo te doen, wel lekker handig op deze manier :D[/quote]
Psst… 😛
Heb het berichtje verwijderd lol…
Niet leuk als iedereen dit weet. xD
In ieder geval, mochten er mensen zijn die GRATIS auto’s willen kopen. (klnkt vaag, ik weet het)
Stuur me dan maar ff een berichtje lol, dan leg ik het uit.)
Heeft iemand chrome potjes verf? 😛
Nogmaals heel erg bedankt voor je X2010, goeie auto om mee te ruilen, en zo nog veel meer auto’s te krijgen hehe
[quote]Heeft iemand chrome potjes verf? 😛
Nogmaals heel erg bedankt voor je X2010, goeie auto om mee te ruilen, en zo nog veel meer auto’s te krijgen hehe[/quote]
Ik ben ook op zoek naar een chrome potje verf. :O
Heb bijna alle kleuren verf lol, waarvan ongeveer 10 goude, 20 zilvere, en van bijna iedere kleur (behalve roze) wel 6 á 7 potjes.. BEHALVE CHROME. >.< Die heb ik nog helemaal geen gekregen lol.. Is er niet een auto die je in die kleur kan kopen en zo een extra potje verf krijgt?
[url]http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=137629[/url]
Ik heb 100 auto’s, maar nog altijd geen chrome.. Krijg altijd alleen maar die domme toeter.
Ik kan je bericht trouwens nog wel lezen error. Heeeeel slecht xD
[quote][url]http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=137629[/url]
Ik heb 100 auto’s, maar nog altijd geen chrome.. Krijg altijd alleen maar die domme toeter.
Ik kan je bericht trouwens nog wel lezen error. Heeeeel slecht xD[/quote]
Nou dan weet jij het toch. 😛
Heb je geluk! xD
[quote]Ik ben ook op zoek naar een chrome potje verf. :O
Heb bijna alle kleuren verf lol, waarvan ongeveer 10 goude, 20 zilvere, en van bijna iedere kleur (behalve roze) wel 6 á 7 potjes.. BEHALVE CHROME. >.< Die heb ik nog helemaal geen gekregen lol.. Is er niet een auto die je in die kleur kan kopen en zo een extra potje verf krijgt?[/quote]heb jij dan misschien een potje mat zwart voor mij ? want ben er al heel lang op zoek en kan hem maar niet vinde xD
Ik kan te like the wind niet halen:S
welke auto moet ik gebruiken daarvoor en hoe afstellen?
volgens mij kan dat met de toyota minolta.
[quote]Ik kan te like the wind niet halen:S
welke auto moet ik gebruiken daarvoor en hoe afstellen?[/quote]
met de Mazda Furai. die kan je krijgen door bij b-spec de amateur reeks goud te behalen.
Met de Furai is dat inderdaad wel redelijk te doen.
met de furai kreeg ik het niet voor elkaar.
heb t zelf gehaald met de corvette zr1 met race aanpassing 🙂
maar die minolta win je tog als je goud haalt met like the wind?
ik weet het niet, is al een tijdje geleden dat ik die race gehaald heb xD
ik moet nog steeds die rottige formula gran turismo doen..
[quote]met de furai kreeg ik het niet voor elkaar.
heb t zelf gehaald met de corvette zr1 met race aanpassing 🙂
maar die minolta win je tog als je goud haalt met like the wind?[/quote]
Jupss
[quote]ik weet het niet, is al een tijdje geleden dat ik die race gehaald heb xD
ik moet nog steeds die rottige formula gran turismo doen..[/quote]
Is makkelijker dan het lijkt hoor 😉 gewoon slipherstel & stability management aanzetten. Misschien lukt het het eerste rondje nog niet om 1e te worden, maar je hebt 20 ronden he. Dat is lang.
ja, ik weet het.
ik heb ze al allemaal een keer gehaald, maar ik heb ze allemaal los gereden zeg maar. ik heb het kampioenschap niet gedaan, gewoon de races los. ik heb geen zin om al die races achter elkaar te doen hahaha xD
moet er gewoon een keer voor gaan zitten. ook voor die endurance event van 172 rondes.. 🙁
4u tsukuba, echt vreselijk. Heb een keer een uur gereden, en toen alsnog gestopt XD
Het is een fijne auto, en een lekker circuit. Maar niet voor 4u. En de auto biedt weinig uitdaging..
ik wil die laatste trophy ook nog hebben. morgen ga ik denk ik het formula gran turismo kampioenschap nog maar eens rijden.
Laatste trophy? Met die fotos?
nee, ik bedoel de trophy voor de extreme reeks te voltooien xD
zover heb ik GT5 nog niet uitgespeeld hahaha.
Oh extreme reeks, logisch eigenlijk :p
eigenlijk wel he. en ik moet ook eens aan de gang met b spec. lvl 13 nu.
kan hem nu nog niet alleen laten rijden.. 🙁
Ik probeer een Chaparral 2J van iemand te regelen. Mijn B-spec zit stuck bij de historic race. Hij word maar 4e. Moet toch makkelijk 1e kunnen worden, hij heeft 2x zoveel tijd als ik (10 ipv 5 laps).
Mocht je die gevonden hebben, wil ik em ook lol. 😀
Ik wil die chapparel 2j racecar zowieso hebben, heb het volgende allemaal te ruil:
-Redbull X2010 Prototype (Carbon versie)
-Mazda 787B Racecar
-Jaguar Racecar
-Ferrari P4 Racecar
-Ferrari Enzo
-Peugot Le Mans Racecar
-Ferrari Formula 1 (BEIDE!)
-Formula Gran Turismo
– Eigenlijk wel iedere auto die jij kunt wensen lol, en anders koop ik em voor je. xD
Als je geluk hebt dan kom je hem tegen in de occasiondealer, heb ik een paar keer gehad, maar ik heb het geld er niet voor dus heb die race overgeslagen.
[quote]Ik probeer een Chaparral 2J van iemand te regelen. Mijn B-spec zit stuck bij de historic race. Hij word maar 4e. Moet toch makkelijk 1e kunnen worden, hij heeft 2x zoveel tijd als ik (10 ipv 5 laps).[/quote]
heb ik ook last van, mijn b-spec coureur is level 30 :O en wordt nog steeds niet 1ste met een Toyota 7. :S
@wouter, heb gister formula gran turismo kampioenschap gedaan en won 5 races achter elkaar en toen kon ik suzuka overslaan 😀
ps. hoe kan je nascar het beste halen? welke instellingen etc.
[quote]Als je geluk hebt dan kom je hem tegen in de occasiondealer, heb ik een paar keer gehad, maar ik heb het geld er niet voor dus heb die race overgeslagen.[/quote]
Ja eh die kost 15.000.000cr ofzo? Belachelijk veel iig.
Heeft er nog iemand tips voor die formula gt race?
Krijg die niet gehaald lol, zowel a-spec als b-spec. =/
[quote]Heeft er nog iemand tips voor die formula gt race?
Krijg die niet gehaald lol, zowel a-spec als b-spec. =/[/quote]
slipherstel en asm aan en abs op 10.
verder de auto goed afstellen.
Neeeeeee man!
Slipherstel aan, ASM aan, ABS 1, TC uit, zachte racebanden en gaan.
Met ABS op 10 verneuk je het alleen maar voor jezelf. De bovenstaande instelling is waarmee ik het ook heb gehaald. Alleen in Monaco niet 1e geworden, maar dat maakt niet uit voor het kampioenschap. Heb voor de rest geen 1 instelling aangeraakt.
Ik heb de Chaparral 2J 😀
ik heb vanmiddag ook de formula gt kampioenschap gehaald eindelijk.
zit nu op 68% trophies van GT5.
ik heb mijn instellingen voor de wagen van [url=http://www.ps3trophies.org]deze site[/url] gehaald.
mijn tip, tijdens de regenrace zet je TC aan xD
ik heb de laatste twee races echt verkloot, de regenrace van monza had ik mijn TC dus uitstaan. eerste rondje lag ik 54 seconden voor, 2de rondje ineens nog maar 5 seconden, en het derde rondje tot en met de 20ste heb ik laatste gereden xD
dus regenrace TC aanzetten, en bij die laatste moet je gewoon constant rijden. ik spinde iedere keer bij die eerste bochten, dus lag ook bij de laatste race 12de.
en ik heb met dit kampioenschap trouwens de Jaguar XJ220 gekregen..
mooie wagen xD
Thnx jeroen! Gebruik nu die instellingen en heb de eerste race al gehaald. Hopen dat de rest nu ook lukt. 🙂
En die chapparel wil ik hebben lol, laat maar weten welke auto je er voor terug wilt.
Heb je de 1 van deze 2?
Volkswagen W12 Nardo Concept ‘01
Citroën GT (liefst de Race Car)
Dan stuur ik je morgen de Chaparral, kan vandaag niet meer sturen.
Heb de citroen race car voor je. 🙂
Kan helaas morgen niets sturen, moet wouter nog die x2010 sturen.
heb jij de x2010? :O
enige kans dat ik die ook zou kunnen krijgen? :$
ik kan ook nog wel wat auto’s ruilen.
moet ik alleen ff morgen kijken heb er nu best wel wat 🙂
heb ook de x2010 en de citroen race car.
@ jeroen: ik voeg jou strax even toe met mijn 2e acount, die heeft ook die citroen racecar. Dan stuur je maar die chapparel naar mij, krijg je die citroen ook nog van mij vandaag.
En ja er bestaat wel ergens een heel klein kansje dat ik die X2012 wil ruilen lol xD
het is trouwens de prototype versie, die is helemaal van carbon (zwart dus)
hehe ja ok :p, zal strx ff kijken of ik nog wat leuke auto’s staan die ik wel wil ruilen, heb alleen nog niks op 2e account staan dus kan helaas nog niet 2 per dag sturen 🙁
hier is een lijstje van auto’s die ik kan ruilen :
Jaguar XJ220 LM Race car
Toyota 7 Race Car ’70
Veyron (die wss iedereen al heeft 😛 )
Minolta
Furai
Jay Leno Tank Car
Ferrari Enzo
Ford Mark IV Race Car ’67
Ford GT ’06
Audi R8
dat waren wel zon beetje mijn meest waardevolle auto’s 🙂
De ford mark IV is de enigste van die lijst die ik nog nie heb lol. Daar wil ik wel een x1 voor ruilen lol, dam heb ik bijna alle classic cars. Alleem die alfa romeo nog dan. 😀
Heb trouwens ook bijna de x1 vettel. Nu bezig met de laatse race. Dan kun je kiezrn welke jij wilt lol
ok 😛
dan zou ik de x1 vettel wel graag willen 🙂
kan alleen pas strx sturen, moet zo werken 🙁
Alle 3 de races gehaald. Dus heb nu ook de vettel, komt goed uit lol…
netjes error. ik krijg die laatste race van vettel challenge niet gehaald. te veel bochten xD
Wat bij mij de doorslag heeft gegeven is een stuurtje. 🙂
Zonder stuurtje had ik ze nooit gehaald hoor.
Ik reed met Slipherstel AAN, Tractiecontrolle op 1, en ASM AAN.
En wat ooko heel veel scheelt, ik had de X2010 Prototype al (gekregen van iemand anders)
En hiermee ben ik net zolang gaan oefenen op die 3 banen totdat ik minimaal 1 seconde onder de benodigde tijd zat.
Vervolgens de races gaan doen. Het voordeel hiervan is dat je de auto / baan beter leert kennen zonder dat je steeds opnieuw moet beginnen als je van de baan af vliegt. Dit gaf namelijk bij mee veel frustratie. rofl
De Chaparral 2J staat in je garage 🙂
Ik had wel een friend-request, en had hem geaccepteerd zonder het tekstje te lezen, maar dat was jij dus blijkbaar xD
M’n bob ligt nu 1e bij de classic race 🙂
Yeah, in beide races 1e geworden! 😀 Alleen de bocht na het uitkomen van de tunnel ging 1x mis, maar met een goed afgestelde versnellingsbak haal je makkelijk de andere 2J in.
Thnx voor de GT error 🙂
Ik stuur je zo die Mark IV dan Error 🙂
weet iemand hoe ik aan de kleur matt zwart kom?
laat maar al gevonden voor mensen die willen hebben lexus LFA moet je kopen
ik heb hem gewoon gekregen, heb niet speciaal een auto moeten kopen xD
De X2010 is een monster o0
niet normaal hoe dat ding rijdt 😐
Haha vet toch xD
Indy 500, vol gas over het hele circuit 😛 Je kan zelfs vol gas door de binnenbocht daar xD
ik ben nu bezig met b spec. hij rijdt nu mooi in die x1. dan duurt het tenminste niet zo lang. xD
idd, mijn b spec courreur rijdt nu ook lekker door 😛
Kan helaas alleen niet met elke race xD
[quote]Kan helaas alleen niet met elke race xD[/quote]
het is ook een japanse wagen xD
Kan iemand mij een X1 lenen? Dan kan ik hem weer klonen zodat ik er ook een heb, want het duurt nog wel ff voordat ik hem zelf heb.
Over het algemeen ruilt men auto’s..
ik kan wel ruilen als je wat interessante auto’s hebt 🙂
Zo interessant zijn die van mij ook nou weer niet:shifty:
Ik wil opzich wel ruilen:p, maar heb niet hele bijzondere auto denk ik:p
Lenen doet men niet aan lol, als diegene slim is, kopieert hij de auto al voordat hij em verstuurd, waardoor hij em nieteens meer terug hoeft van je lol…
Ik heb het de komende dagen behoorlijk druk met een aantal teamleden van mij te voorzien van een Ferrari F1, dus ik ken opt moment niets ruilen. >.<
ruil mijn x2010 ook wel. 😉
Mochten er mensen zijn die een bepaalde auto nodig hebben voor een race of zo, of zoek je een bepaalde auto en wil je die ruilen voor een ander voeg mij toe: LoneRangerNLD
Ik heb namelijk nu iets meer over de 200 auto’s en merendeel getunede auto’s en race uitvoeringen.
Ik heb met mensen in mijn vriendenlijst al veel auto’s onderling uitgeleend om zo makkelijker een cup te voltooien en geld in je zak te houden. LET OP!! je kan maar 1 auto per 24u versturen!!
Het enige wat ervoor tegenover staat is dat diegene die hem let na het gebruik wast en olie ververst :prop:
Ik ben nieuw hier en kan zijn dat er al zon topic is gemaakt maar ik kon hem niet zo 1 2 3 vinden (A)
Grtz
@ LoneRangerNDL
Ik heb je berichtje even verplaatst naar dit topic.
Auto’s ruilen en verder alles wat met GT5 te maken heeft mag besproken worden in dit [OOT] topic.
[OOT] = Only One Topic. 😉
En welkom op PSX-Sense. 😀
Hey lone, jij ook hier 😛
Misschien kunnen we zoiets ook met FL doen? 🙂
Damn me b-spec courreur kan niet overweg met een Enzo, maar met de x1 rijdt alsof ie niks anders doet :/
heb een nieuwe auto voor aan me lijstje toe te voegen voor auto’s die ik kan ruilen 🙂
Ferrari F1 2010
Ben nog op zoek naar een Chaparral 2J voor mijn b-spec.
iemand die die auto heeft en wil ruilen? 🙂
[quote]Damn me b-spec courreur kan niet overweg met een Enzo, maar met de x1 rijdt alsof ie niks anders doet :/
heb een nieuwe auto voor aan me lijstje toe te voegen voor auto’s die ik kan ruilen 🙂
Ferrari F1 2010
Ben nog op zoek naar een Chaparral 2J voor mijn b-spec.
iemand die die auto heeft en wil ruilen? :)[/quote]
ben ook op zoek naar de Chaparral 2J.
Ik heb em, maar kan voorlopig nog niet ruilen. 🙁
Heb hem ook, maar wil er wel wat leuks voor terug ;D
Heb er wel lang naar moeten zoeken xD Dat ding is echt geliefd.
Redbull X2010 S.vettel
Toyota 7 Race car ’70
Ferrari Enzo ’02
Ford Mark IV ’67
Ford GT LM Race Car Spec II
Jaguar XJ220 Race Car
Jay Leno Tank Car
Toyota Minolta 88C-V Race Car ’89
Mazda Furai Concept ’08
Ferrari F1 2010
Zonda R ’09 ( als naam klopt zo :p )
weet niet of je wat hebt aan een van deze auto’s
Ik heb een 2J staan, het zou kunnen dat ie 0 km op de teller heeft maar dat weet ik niet zeker. EDIT: ik heb een 2J maar hij heeft kilometers gemaakt. Ik ben op zoek naar zeldzame racewagens. Alle auto’s die ik heb staan op deze pagina: [url]http://www.mygranturismo.net/987[/url] dus kijk of je iets leuks voor me hebt.
[quote]Heb hem ook, maar wil er wel wat leuks voor terug ;D
Heb er wel lang naar moeten zoeken xD Dat ding is echt geliefd.[/quote]
wat zoek je zoal?
Dunno, wat heb je? Maybe de F2007 ofzo?
die kan ik bijna halen :p
zodra ik hem heb kan ik die wel ruilen.
tenzij Pussy hem al heeft.
[quote]Ik heb een 2J staan, het zou kunnen dat ie 0 km op de teller heeft maar dat weet ik niet zeker. EDIT: ik heb een 2J maar hij heeft kilometers gemaakt. Ik ben op zoek naar zeldzame racewagens. Alle auto’s die ik heb staan op deze pagina: [url]http://www.mygranturismo.net/987[/url] dus kijk of je iets leuks voor me hebt.[/quote]
[url]http://www.ps3trophies.org/forum/gran-turismo-5/92355-trading-thread-20.html[/url]
op die pagina heeft iemand paar 0 km auto’s waarond 2J 🙂
[quote]Dunno, wat heb je? Maybe de F2007 ofzo?[/quote]
heb die ene van 10 mil, weet ff niet welke dat is. xD
Die van 10 mil is die van 2010.
Die van 12,5 is uit 2007.
Ok, als jullie mij beiden die Ferrari sturen, dan krijgen jullie beiden de 2J 😀
Ik kan vanavond alleen niet sturen, it’s my birthday 😉
Fuck, mijn verjaardagsauto is een Skyline uit 91 -.-
whahaha, daar heb je dan al die tijd naartoe geleefd, een skyline uit 91 xD
ik kreeg een renault 5, nog erger xD
lol :p
naja ik stuur je F2007 iig vandaag nog 🙂
lol had al een Toyota 7 Race Car gekocht en nu net in bspec nog een gewonnen xD
[quote]lol had al een Toyota 7 Race Car gekocht en nu net in bspec nog een gewonnen xD[/quote]
lol, zo had ik dat ook wel een paar keer, denk je dat je vette auto hebt gekocht en dan krijg je hem vervolgens door een race te winnen. xD
iemand nog interresse in een AEM S2000?
ik iig niet ben komende dagen bezig met wat classic auto’s the kopen moet alleen nog iets van 4 mill voor de 20 mill auto’s :/
Die heb ik al allemaal al, behalve de X2012’s
Heb de 2J zojuist als eerste naar xENDYMiiONx gestuurd, zijn auto heb ik namelijk al ontvangen, die van Pussyhunter/kingbilla nog niet.
[quote]Heb de 2J zojuist als eerste naar xENDYMiiONx gestuurd, zijn auto heb ik namelijk al ontvangen, die van Pussyhunter/kingbilla nog niet.[/quote]
ok, is goed. kwam omdat ik hele dag b-spec ben en net toen jij online kwam was ik ook b-spec 🙁 maar ik zal hem morgen dan naar je sturen 😉
Èindelijk me eerste endurance en tevens ook laatste gehaald :p
Indy 500 39 ronde voorsprong met de x1 😡
wel 270k xp erbij 🙂
En de XJ13 Jaguar 😀
ik ben op dit moment bezig met de 5de endurance, 172 laps op suzuka. heb ook de X1 gekozen, heb 92 rondjes gereden en lig 37 rondjes voor.