Topic: [OOT] Gran Turismo 5

28 mei 2010om 12:47

Het wordt eens tijd dat Gran Turismo 5 uit komt.. nu zat ik op internet te kijken en kwam ik het volgende tegen..

Special Edition
Pre-order de normale editie van Gran Turismo 5 PS3 en ontvang op de dag van de release de Special Edition.
[b]release datum: 31-12[/b]

Wat denken jullie? Komt dit spel nog uit? Of mogen we weer een jaar wachtten? :disgust1:

984 reacties

1. User  avatar
    1100 XP

[quote]Hoe doe ik dat?[/quote]

voorzover ik weet: garage > auto instellingen en dan …

0
  2. User  avatar
    568 XP

auto instellingen -> overbrenging ->
    Moet je wel eerst de volledig aanpasbare versnellingsbak kopen a 20.000 cr

0
  3. User  avatar
    1100 XP

was gister binnen een uurtje van level 22 naar level 25 gegaan met die seizoenevents 😀
    heeft iemand een formula gran turismo die ik ff kan lenen?

0
  4. User  avatar
    2036 XP

[quote]was gister binnen een uurtje van level 22 naar level 25 gegaan met die seizoenevents 😀
    heeft iemand een formula gran turismo die ik ff kan lenen?[/quote]

ik heb hem nog niet. vanavond gaat mijn ps3 weer aan en dan ga ik weer geld verdienen.

0
  5. User  avatar
    602 XP

[quote]Jaah!!! :D:D:D

Ik heb em eindelijk binnen. ^^
    [url]http://i768.photobucket.com/albums/xx322/Jeffrey_Willems/2011-01-07153206.jpg[/url]

Was eerst ff wennen, maar het gaat steeds beter. 😀
    Alleen driften is nog neit zo’n succes. xD[/quote]

lol, hoe dicht zit jij op je scherm 😛

en doe maar stoer met je 4 verschillende kleuren ps3 controllers xD

0
  6. User  avatar
    1810 XP

Niet zo geel erg dichtbij. Ik ben vrij lang, en met gestrekte armen achter et stuur zal er net geen meter tussen zitten. 🙂

0
  7. User  avatar
    568 XP

@pussyhunter, ja die heb ik, maar je gaat zelf ook maar eens sparen voor een auto. Je wil veel te makkelijk van iedereen allemaal auto’s lenen. Iedereen moet moeite doen om zijn auto’s bij elkaar te sprokkelen.
    Met die online events kan je bakken met geld verdienen, daarmee heb ik mijn formula gt ook betaald. Als je het hebt uitgegeven aan andere auto’s dan is dat jouw keuze..
    Na het kopen van de Formula GT meteen de trophie “platzak” behaald, die had ik nog niet.

0
  8. User  avatar
    2036 XP

yeah, ik heb ook de formula gt gekocht voor de laatste race die ik nog moet voltooien in de extreme reeks.
    maar dat is niet normaal man. ik hou ze echt niet bij, die zijn zo snel in de bochten.
    iemand tips hoe ik die races allemaal haal? zijn er 6 in totaal. 🙂

0
  9. User  avatar
    1810 XP

Ik krijg em ook niet gehaald. xD

al vanalles geprobeerd, zelfs het motorblok laten reviseren voor een half miljoen, maar zelfs dat hielp niet. >.<

0
  10. User  avatar
    2036 XP

nee, maar jij hebt pas net je stuurtje, dus jij moet er nog aan wennen. ik heb mijn stuurtje al wat langer dus ik zou hem zo uit moeten rijden met goud 😀

0
  11. User  avatar
    1810 XP

één haal ik em niet met stuur en/of controller.

twéé wil ik wel eens tegen jou racen, ben bang voor jou dat je me nu al niet meer bij kunt houden vriend. 😉

NU al komt het zelden voor dat ik online verlies. 🙂

Edit:
    en als ik al verlies is het wel van Daroeler op laguna seca xD
    Alsof hij die baan kan dromen ofzo lol. 😛

0
  12. User  avatar
    568 XP

Ach, het moet lukken. 1 probleem is dat ik die eerste track echt schijt irritant vind. Dat laatste stuk kan ik echt niet, maar over het algemeen kan ik ze wel bijhouden. 1 probleem, je mag geen enkele fout maken, en ik rijd niet heel erg consequent, ik wil nog wel eens een rempuntje missen :p
    Heb er gewoonweg nog niet de tijd voor gehad om die races te halen, alleen geprobeerd. Je moet wel aardig door gassen. Het probleem wat ik heb is dat ik altijd zo snel mogelijk de tegenstanders wil inhalen (desnoods door mezelf in de zijkant te rammen), maar dat is hierbij net geen optie 😛
    Ik heb wel zachte racebanden gekocht voor extra grip, en mijn versnellingsbak zo ingesteld dat ik niet word gehinderd door mijn topsnelheid als ik in iemands slipstream rijd.

0
  13. User  avatar
    2036 XP

ik ben er ook bang voor dat ik jou niet bij kan houden hahaha.
    ik win alleen maar in aspec omdat ik auto’s heb met veel meer pk’s 😀
    maar voeg me maar toe, ik kan morgenmiddag wel een rondje rijden. 🙂
    lijkt me zowieso verstandig om elkaar allemaal toe te voegen voor woensdag de ps3-sense challenge 😀

0
  14. User  avatar
    1810 XP

Morgenvroeg / middag ben ik niet thuis, en morgen avond niet zo heel lang, moet maandag weer na school >.<

0
  15. User  avatar
    2036 XP

ik hoop dat ik maandag weer een baan heb. :shrug:
    dan hoef ik eindelijk niet meer zoveel GT5 te spelen, want dat doe ik nu echt te veel 😀

0
  16. User  avatar
    1810 XP

Ik zit met hetzelfde probleem. 🙁

Heb officieel nog wel een baan, maar baas beweert dat ik ontslag heb getekend, dus is nu een rechtzaak. Want dat heb ik namelijk niet. >:-(
    Tot die tijd zit ik thuis, alleen op maandag naar school voor niveau 3 vakopleiding.

0
  17. User  avatar
    568 XP

Handtekening gezet waar later een brief boven is gezet? :p
    Anyways, ik was vandaag begonnen aan mijn eerste endurance race, die ene van 60 laps..
    Rond rondje 30 wil ik naar de “snelle opties”, alleen klik ik fout en klik ik op “herstarten”. Kon ik weer opnieuw beginnen, had er meteen geen zin meer in xD

0
  18. User  avatar
    1100 XP

[quote]Anyways, ik was vandaag begonnen aan mijn eerste endurance race, die ene van 60 laps..
    Rond rondje 30 wil ik naar de “snelle opties”, alleen klik ik fout en klik ik op “herstarten”. Kon ik weer opnieuw beginnen, had er meteen geen zin meer in xD[/quote]

die heb ik gister goud gehaald, 1 uur en 45 minuten over gedaan.

0
  19. User  avatar
    2036 XP

[quote]Handtekening gezet waar later een brief boven is gezet? :p
    Anyways, ik was vandaag begonnen aan mijn eerste endurance race, die ene van 60 laps..
    Rond rondje 30 wil ik naar de “snelle opties”, alleen klik ik fout en klik ik op “herstarten”. Kon ik weer opnieuw beginnen, had er meteen geen zin meer in xD[/quote]

whahaha, lullig. 😀
    ik heb hem gelukkig ook al gehaald met goud. lag 8 ronden voor, heb echt na een paar ronden weer nieuwe banden erop laten leggen in de pit. ziet er echt vet uit die mannetjes die je banden wisselen. super gemaakt. 😀
    alleen rijd ik bij het wegrijden over de knieen van het mannetje linksvoor..

0
  20. User  avatar
    568 XP

Ja ik reed met de Formula GT, dus na 3 rondjes lag ik al 1 rondje voor 😛 Ga hem weer opnieuw doen vandaag, het tanken duurt wel lang in die pitstraat zeg..
    Alleen als de auto weer zakt (nadat de banden er op zitten) blijft dat tankmannetje op de zelfde hoogte, dus in praktijk zou hij de brandstof er allemaal naast gooien en een mooie brand veroorzaken xD

0
  21. User  avatar
    1100 XP

[quote]Ja ik reed met de Formula GT, dus na 3 rondjes lag ik al 1 rondje voor 😛 Ga hem weer opnieuw doen vandaag, het tanken duurt wel lang in die pitstraat zeg..
    Alleen als de auto weer zakt (nadat de banden er op zitten) blijft dat tankmannetje op de zelfde hoogte, dus in praktijk zou hij de brandstof er allemaal naast gooien en een mooie brand veroorzaken xD[/quote]

ja klopt vondt ik al een beetje raar. lag aan het einde trouwens 13 ronden voor met me minolta 😀

0
  22. User  avatar
    568 XP

Als ik heel eerlijk ben, volgens mij ben ik 1 van de weinigen die dit vind, vind ik de Minolta echt vreselijk rijden :$
    Mijn beste rondetijd is op dit moment 1:27:100 (behaald in rondje 43). Denk niet dat ik die nog kan verbeteren aangezien ik op dit moment in elk rondje wel een AI-auto tegenkom waardoor ik van mijn lijn moet afwijken.
    Nog 14 rondjes :p
    Uiteindelijk met 18 rondjes voorsprong gewonnen. Tank was bijna leeg, en banden waren verder op dan ze nog comfortabel reden.. :p

0
  23. User  avatar
    2036 XP

dat denk ik dan ook, dat jij een van de weinigen bent 😉

minolta is een superwagen, als je op snelheid bent moet je erg je best doen om hem uit te laten breken.

0
  24. User  avatar
    568 XP

Ja maar bij welk circuit ben je nou op snelheid. Je moet overal constant remmen, en dan vind ik de acceleratie van een Minolta echt kut. Geef mij maar de Formula GT, veel fijner :p

0
  25. User  avatar
    1191 XP

[quote]Ja maar bij welk circuit ben je nou op snelheid. Je moet overal constant remmen, en dan vind ik de acceleratie van een Minolta echt kut. Geef mij maar de Formula GT, veel fijner :p[/quote]

Ik wil niet veel zeggen hoor, maar een Formula GT is toch wel iets heel anders dan een race car… En vooral eentje die 20 jaar ouder is.

0
  26. User  avatar
    1100 XP

die minolta is gewoon een top wagen, volgens mij was mijn beste ronde 1 min en 24 sec?? maar weet ik niet zeker kan sneller/langzamer zijn 🙂

0
  27. User  avatar
    568 XP

[quote]Ik wil niet veel zeggen hoor, maar een Formula GT is toch wel iets heel anders dan een race car… En vooral eentje die 20 jaar ouder is.[/quote]
    Ach, het ontloopt elkaar niet zo heel veel. Allebei ongeveer 1000PK, alleen is de Formula GT minder zwaar. En toch vind ik hem prettiger de bochten uit accelereren, komt vooral door de downforce denk ik.

[quote]die minolta is gewoon een top wagen, volgens mij was mijn beste ronde 1 min en 24 sec?? maar weet ik niet zeker kan sneller/langzamer zijn :)[/quote]
    1:24 zou ik wel heel erg snel vinden :p Ik beweer niet dat ik heel goed rijd ofzo, maar 3 seconden er af met een langzamere auto is heel wat :p

0
  28. User  avatar
    1584 XP

Ik heb een probleem met GT5, als ik sneeuwbanden koop voor een auto en ik monteer ze niet en even later wil ik ze wel kiezen, staan ze er niet bij en moet ik ze opnieuw kopen… Iemand hetzelfde ? Heb het nu elke keer en moet dus elke keer nieuwe sneeuwbanden kopen :S

0
  29. User  avatar
    1810 XP

Dan staan ze bij je accesoires. 😉
    maar je moet ze altijd installeren, kent et altijd aanpassen voor een race.

0
  30. User  avatar
    1584 XP

[quote]Dan staan ze bij je accesoires. 😉
    maar je moet ze altijd installeren, kent et altijd aanpassen voor een race.[/quote]

Daar staan ze dan niet tussen jeff, anders vraag ik het niet 😛

0
  31. User  avatar
    1100 XP

ik ben nu een beetje bezig met die licenties goud te halen, (lukt aardig) heb de 1ste licentie al helemaal goud en de 2de licentie bijna 😀

0
  32. User  avatar
    568 XP

[quote]Ik heb een probleem met GT5, als ik sneeuwbanden koop voor een auto en ik monteer ze niet en even later wil ik ze wel kiezen, staan ze er niet bij en moet ik ze opnieuw kopen… Iemand hetzelfde ? Heb het nu elke keer en moet dus elke keer nieuwe sneeuwbanden kopen :S[/quote]
    Dit vroeg ik mij dus ook af.. Ik heb nog een setje zachte racebanden, en zo’n ding voor 4WD auto’s om aan te passen waar het vermogen naartoe gaat. Maar ik krijg ze ook niet op mijn auto’s.

[quote]ik ben nu een beetje bezig met die licenties goud te halen, (lukt aardig) heb de 1ste licentie al helemaal goud en de 2de licentie bijna :D[/quote]
    Pff, goud.. Daar heb ik geen geduld voor hoor :p Ik kom vaak nét iets te kort voor goud.

0
  33. User  avatar
    1810 XP

Iemand een paar tips over het behalen van die Red Bull x2012?

Met betreft het afstellen van de ABS of Tractie controle mischien?

Heb de 2e race op monza wél gehaald,
    Maar de race van de nurburgring en tsukuba krijg ik niet gehaald. 🙁
    Ik rij nu met Tractiecontrole uit, ABS op 1, ASM uit, en ben inmiddels al zover dat ik slipherstel heb aan staan.

Ik krijg die 2 gewoon niet gehaald. 🙁

0
  34. User  avatar
    568 XP

Even tussendoor, wat doet slipherstel dan precies?
    TC neemt gas terug zegmaar,
    ASM gebruikt ABS om je auto recht te houden,
    maar slipherstel dan?

0
  35. User  avatar
    1810 XP

-Tractie houd gas terug bij spinnende banden.
    -Asm houdt gas terug tijdens uitbreken (als dus de achterkant wegglijd).
    -slipherstel zorgt letterlijk voor meer grip wanneer een auto uitbreekt of banden gaan spinnen.

0
  36. User  avatar
    2036 XP

ik heb geen idee error.
    gisteren eventjes geoefend met de gallardo op de nurburgring, maar het gaat nog niet zoals ik wil. 😀
    heb gisteren ook de endurance race gehaald van niveau 27. 90 rondjes. pfff, ben benieuwd als ik straks lvl 30 ben met de 24 uur van le mans, en lvl 40 voor de 24 uur van de nurburgring. dat gaat nog wat worden zeg.

0
  37. User  avatar
    1100 XP

[quote]ik heb geen idee error.
    gisteren eventjes geoefend met de gallardo op de nurburgring, maar het gaat nog niet zoals ik wil. 😀
    heb gisteren ook de endurance race gehaald van niveau 27. 90 rondjes. pfff, ben benieuwd als ik straks lvl 30 ben met de 24 uur van le mans, en lvl 40 voor de 24 uur van de nurburgring. dat gaat nog wat worden zeg.[/quote]

pff moet er niet aan denken om 24 uur op de nurburgring te rijden xD

moet trouwens alleen bij de 2de licentie nog A-8, heb al zilver.

0
  38. User  avatar
    1191 XP

Ik had mijn instellingen gewoon op standaard staan. Had zelfs TC op 5 staan. Asm aan, geen stuurhulp. Slipherstel heb je eigenlijk niet nodig:p
    Ik klokte 2.04.668 op Monza:D Halve seconde tekort voor goud. Het is gewoon een kwestie van oefenen. Ik heb 2 banen brons en 1 baan zilver.
    Je moet de banen een beetje ontdekken. JE begint met kijken naar hoe Vettel het zelf doet. Met die vooorbeeldherhaling van Vettel. Eerste bocht van Monza moet je bijvoorbeeld 120 door om een beetje goeie tijd neer te zetten. 2e bocht dan, die flauwe met 418. Dan neem je die eerste S-bocht met 300 over de kerbstones. Bocht daarna 280 en 305. Accelereer je naar 418 en dan met 280 door de bocht en voor de 1ste brug zorg je dat 350 rijdt. rij je door rem je af naar 300. en zodra je die dubbele bocht doorbent moet je zorgen dat je langs de pits bent binnen 1.01 dan moet het wel goed zitten voor sowieso brons. En als je dan gefocust blijft tot de volgende ronde kan je zeker zilver halen. Ik ging toen van 2.05.513 in een keer naar 2.04.668:D

Zoals ik al zei. Verkennen, aanpassen, onthouden en vooral gefocust blijven;)

Ik voeg straks nog wel ff die andere 2 banen toe, maar zit nu op mijn werk:p

0
  39. User  avatar
    2036 XP

met 418km/u door een bocht, eigenlijk klopt daar niks van he. 🙂
    en heb je alweer een nieuwe ps3 luc?

0
  40. User  avatar
    1100 XP

Yeah 1ste en 2de license helemaal goud 😀

0
  41. User  avatar
    800 XP

Ik krijg deze week GT5 binnen, iemand nog goeie tips voor m’n begin?

0
  42. User  avatar
    2036 XP

gas geven 😀

0
  43. User  avatar
    800 XP

[quote]gas geven :D[/quote]

Thnx, dat word ‘hm.. 😛

0
  44. User  avatar
    568 XP

Niet B-spec links laten liggen omdat het saai is. Het is wel verdomd handig in een later stadium.
    Verkoop ook niet de auto’s die je hebt gekocht omdat je denkt dat je ze toch niet meer nodig hebt. Je kan beter een paar races dubbel doen dan.

Dat zijn mijn 2 tips, dat is namelijk precies wat ik fout heb gedaan in het begin 😉

0
  45. User  avatar
    538 XP

idd elke auto die je wint ook, heb zo veel geld verloren omdat ik autos opnieuw moest kopen 😡

0
  46. User  avatar
    1512 XP

[quote]Niet B-spec links laten liggen omdat het saai is. Het is wel verdomd handig in een later stadium.
    Verkoop ook niet de auto’s die je hebt gekocht omdat je denkt dat je ze toch niet meer nodig hebt. Je kan beter een paar races dubbel doen dan.

Dat zijn mijn 2 tips, dat is namelijk precies wat ik fout heb gedaan in het begin ;)[/quote]ja ook echt volgens mij doet iedereen dat in het begin 😛
    B-spec is niet heel erg saai want als je je kereltje een beetje getraind hebt hoef je niet meer op te letten en kun je gewoon tv kijke xD

0
  47. User  avatar
    568 XP

Haha, welk level is jouw B-spec dan? :p
    Die van mij volgens mij lvl 19 ofzo, maar om nou te zeggen dat hij zelfstandig kan rijden… Als hij eenmaal alles heeft ingehaald lukt het wel redelijk, maar tot die tijd ben je net een babysitter. xD

0
  48. User  avatar
    800 XP

[quote]Niet B-spec links laten liggen omdat het saai is. Het is wel verdomd handig in een later stadium.

Dat zijn mijn 2 tips, dat is namelijk precies wat ik fout heb gedaan in het begin ;)[/quote]

Thnx, zal er rekening mee houde! 😉

0
  49. User  avatar
    568 XP

[quote]gas geven :D[/quote]
    Kan je dat ook even tegen m’n B-spec coureur zeggen? xD

0
  50. User  avatar
    1191 XP

[quote]met 418km/u door een bocht, eigenlijk klopt daar niks van he. 🙂
    en heb je alweer een nieuwe ps3 luc?[/quote]

Neen, nog niet. Ik laat hem morgen maken, dan heb ik hem donderdag weer terug.:)
    Ja ik weet:p maar het is ook niet zo`n zware bocht hoor. Gewoon een flauwe. Het is gewoon een snelweg bijna lol:p

0
  51. User  avatar
    2036 XP

[quote]Haha, welk level is jouw B-spec dan? :p
    Die van mij volgens mij lvl 19 ofzo, maar om nou te zeggen dat hij zelfstandig kan rijden… Als hij eenmaal alles heeft ingehaald lukt het wel redelijk, maar tot die tijd ben je net een babysitter. xD[/quote]

maar als hij voorop rijdt moet je hem ook af en toe aansporen, want anders rijdt hij steeds langzamer en halen ze hem weer in.. dat is bij mij in ieder geval.

0
  52. User  avatar
    538 XP

ik laat me b-spec coureur altijd gwn rijden 😛
    hij haalt ze vanzelf wel in en blijft dan ook voorop
    zit wel pas op lvl 7 dus kann nog veranderen ^^

0
  53. User  avatar
    1810 XP

Maar wat is nou het beste om te doen..?

Het metertje op laten lopen tot halverwege? of helemaal in het blauw laten zakken dat hij kalm is?
    Ik doe meestel hetzelfde xENDYMiiONx.

Geef em een auto met 50 á 100 pk meer. en gaan met die banaan. ik kom wel weer terug als de race voorbij is. 😛
    Meestal winnen ze dan wel. tot nu toe 1x gehad dat hij 2e werd, maar dan laat ik em die gewoon opnieuw doen. xD

Ik ben B-spec 9 volges mij..

0
  54. User  avatar
    538 XP

ik laat hem meestal in me gallardo rijden xD
    tenzij hij speciale auto moet hebben ofzo

0
  55. User  avatar
    2036 XP

[quote]Maar wat is nou het beste om te doen..?

Het metertje op laten lopen tot halverwege? of helemaal in het blauw laten zakken dat hij kalm is?
    Ik doe meestel hetzelfde xENDYMiiONx.

Geef em een auto met 50 á 100 pk meer. en gaan met die banaan. ik kom wel weer terug als de race voorbij is. 😛
    Meestal winnen ze dan wel. tot nu toe 1x gehad dat hij 2e werd, maar dan laat ik em die gewoon opnieuw doen. xD

Ik ben B-spec 9 volges mij..[/quote]

ik probeer altijd dat balkje in het midden te houden. als hij helemaal links staat rijdt hij heel zeker, dus maakt eigenlijk geen fouten. als het metertje helemaal rechts staat maakt hij eerder fouten. dus het beste is om hem rond het midden te houden. als hij verhit is dan zeggen dat hij zachter moet rijden, en harder rijden als hij kalm is.

0
  56. User  avatar
    1100 XP

in het begin hoef je helemaal niks te doen want dan wint die automatisch, later is dat zeker niet meer het geval.

0
  57. User  avatar
    568 XP

[QUOTE]Het metertje op laten lopen tot halverwege? of helemaal in het blauw laten zakken dat hij kalm is?[/quote]In het rood gaat hij fouten maken waardoor hij langzamer rijdt. In het blauw gaat hij minder doorrijden. Wil je hem zo snel mogelijk laten rijden, dan moet je het metertje in het midden houden.

0
  58. User  avatar
    538 XP

die chevrolet foto’s zijn echt nice 🙂
    denk dat ik binnenkort ook ff paar foto’s maak

0
  59. User  avatar
    1100 XP

ik post er morgen ook een paar 🙂

0
  60. User  avatar
    568 XP

Damn wat is die Formula GT-race vermoeiend -.-”
    Heb op Monaco na alles gewonnen. Sta dus ruimschoots eerste. Maar moet nu Suzuka doen. En dat vind ik zo’n klote track.. En ik dacht bij de vorige race al dat ik klaar was :p

M’n nieuwste aanwinst:

http://i441.photobucket.com/albums/qq136/r03n_d/0b737592.jpg

0
  61. User  avatar
    538 XP

omfg, heb je die zelf gekocht? o0

0
  62. User  avatar
    2036 XP

[quote]Damn wat is die Formula GT-race vermoeiend -.-”
    Heb op Monaco na alles gewonnen. Sta dus ruimschoots eerste. Maar moet nu Suzuka doen. En dat vind ik zo’n klote track.. En ik dacht bij de vorige race al dat ik klaar was :p

M’n nieuwste aanwinst:

[url]http://i441.photobucket.com/albums/qq136/r03n_d/0b737592.jpg[/url][/quote]

ik heb de jouwe nog, hoe kan dat nou? ik heb nog geen tijd gehad om die 2de race te rijden.
    en hoe is het jou gelukt die formula gt kampioenschap? mij lukt het niet..

0
  63. User  avatar
    568 XP

Ehm, dit is de Ferrari P3 he.. :p
    Jij hebt de Ford Mark IV van mij, maar die heb ik ook nog gewoon in m’n garage staan hoor 😉
    Heb hem gewonnen door de expert-reeks uit te spelen.

0
  64. User  avatar
    538 XP

nice, en hoe heb je die mark IV gehaald dan?

0
  65. User  avatar
    568 XP

Die heb ik van iemand gekregen 😀

0
  66. User  avatar
    538 XP

omfg lucky bastard :p moet ook maar es ergens wat gaan regelen ^^

0
  67. User  avatar
    568 XP

Haha, wat voor auto zoek je?
    Wat heb je zelf voor exclusief spul in je garage staan?

Voor iedereen: ik heb btw nog een Astra Touring Car staan, iemand een leuke auto in ruil? 😀
    Heb ook een Caterham Seven fireblade dubbel als iemand geïnteresseerd is.

0
  68. User  avatar
    538 XP

ben al blij als ik een auto heb voor die classic race van de expert reeks dan heb ik die compleet :p
    en heb nog dodge ram 1500 nodig, echt veel exclusiefs heb ik nou ook weer niet.
    mijn wat betere auto’s zijn de minolta, furai, audi r8, veyron die chevrolet wat wouter ook heeften dat was het al zon beetje.
    weet verder ff niet meer welke auto;s ik nog heb

0
  69. User  avatar
    1100 XP

[quote]Heb hem gewonnen door de expert-reeks uit te spelen.[/quote]

huh hoe dan? xD dan moet ik die ook in me garage hebben staan xD

0
  70. User  avatar
    568 XP

Die autocadeabon level 21 was bij mij deze auto 😀 Wat had jij dan?

@xENDYMiiONx Ik heb 2 auto’s waarmee die classic race kan. Die Ferrari, en de Ford Mark IV. Ik heb de Ram1500 als het goed is ook nog wel. Als je wat wil moet je het maar zeggen, dan zou ik graag de R8 van jou willen 😀

0
  71. User  avatar
    538 XP

die 1500 heb ik zoiezo nodig en als ik die classic haal hoef ik alleen nog maar de extreme race 😛
    dus als ik ook nog een van die 2 zou mogen lenen zou dat geweldig zijn 🙂

0
  72. User  avatar
    800 XP

Racers, 😛

Kheb acessoires gekregen maar kom er maar niet achter hoe ik ze kan gebruiken. Ik zie alleen maar dat ik het kan verkopen of aan een vriend kan geven. Het gaat hierbij over lak.

0
  73. User  avatar
    2036 XP

die kan je weer gebruiken in het service gedeelte.
    dat is dat gele vakje in het hoofdmenu. als je je wagen kiest die je een ander kleurtje wil geven ga je naar dat menu toe, en daar heb je de optie om je wagen te kleuren of je velgen.

0
  74. User  avatar
    800 XP

(Y) thnx

0
  75. User  avatar
    1810 XP

[quote]Damn wat is die Formula GT-race vermoeiend -.-”

M’n nieuwste aanwinst:

[url]http://i441.photobucket.com/albums/qq136/r03n_d/0b737592.jpg[/url][/quote]

Met die zelfde race heb ik die Jaguar XJ13 gewonnen. Die is cabrio. ^^ xD

0
  76. User  avatar
    2036 XP

damn, hoe krijg je toch die formula gran turismo kampioenschap gehaald..
    heb al wat instellingen gevonden, maar dan is het nog een kunst om ze in te halen..

0
  77. User  avatar
    1100 XP

[quote]damn, hoe krijg je toch die formula gran turismo kampioenschap gehaald..
    heb al wat instellingen gevonden, maar dan is het nog een kunst om ze in te halen..[/quote]

ben er nu ook mee bezig, best pittig. heb gister trouwens de indy 500 unlocked 😀

0
  78. User  avatar
    2036 XP

die heb ik ook al, ben er vanmorgen aan begonnen, maar op rondje 28 dacht ik, dat moet ik niet vandaag doen 🙂
    200 rondjes rijden. welke wagen kan je daar het beste voor gebruiken? minolta heb ik geprobeerd, maar echt super is die niet voor 200 rondjes. benzine zakt erg snel en zachte racebanden slijten ook erg snel.

0
  79. User  avatar
    1100 XP

[quote]die heb ik ook al, ben er vanmorgen aan begonnen, maar op rondje 28 dacht ik, dat moet ik niet vandaag doen 🙂
    200 rondjes rijden. welke wagen kan je daar het beste voor gebruiken? minolta heb ik geprobeerd, maar echt super is die niet voor 200 rondjes. benzine zakt erg snel en zachte racebanden slijten ook erg snel.[/quote]

formula gran turismo natuurlijk xD

0
  80. User  avatar
    1191 XP

[quote]formula gran turismo natuurlijk xD[/quote]

Red Bull X1 NatuurlijkxD

0
  81. User  avatar
    568 XP

Formula GT?
    Gewoon heel nooby ASM & Slipherstel aanzetten. ABS op 1 en gas geven :p
    Zo veel mogelijk auto’s in proberen te halen in de eerste bocht. En mocht je ergens een fout maken waardoor je van de baan vliegt, ga gewoon door. Je hebt 20 laps om te winnen he, met een rondje of 5/6 lig je meestal weer gewoon eerste als je het niet al te bont hebt gemaakt.

[quote]die 1500 heb ik zoiezo nodig en als ik die classic haal hoef ik alleen nog maar de extreme race 😛
    dus als ik ook nog een van die 2 zou mogen lenen zou dat geweldig zijn :)[/quote]
    Ik heb je net ff toegevoegd

[quote]Met die zelfde race heb ik die Jaguar XJ13 gewonnen. Die is cabrio. ^^ xD[/quote]
    De ferrari heeft ook een open dakje, dus vind ik ook cabrio :$

Fuck man, mn B-spec coureur krijgt het voor mekaar om 11e te worden bij de historic race :s

0
  82. User  avatar
    1100 XP

ben nu ronde 36/200 met indy 500 en ga nu pas voor het eerst de pits in, banden bijna nog helemaal vol en lig 4 ronden voor.

0
  83. User  avatar
    2036 XP

[quote]ben nu ronde 36/200 met indy 500 en ga nu pas voor het eerst de pits in, banden bijna nog helemaal vol en lig 4 ronden voor.[/quote]

met de formula gran turismo dus. en welke banden? race zacht?

0
  84. User  avatar
    568 XP

Heb net Laguna Seca gedaan met de Formula GT, had precies uitgerekend hoe het met de brandstof enzo zou gaan, moest elke 20 ronden tanken & bandjes wisselen. Uitgaand van 25liter per 10 ronden kwam ik aardig uit. Alleen mijn laatste stint was 30 ronden, dus ik dacht: “Ik zet er harde racebanden onder, die gaan langer mee”. Maar in praktijk viel dit aardig tegen. Ben uiteindelijk nog maar een keer naar binnen gegaan voor een nieuw setje banden omdat ik anders de laatste 4 ronden met ‘platte banden’ zou rijden :p

Heb een nieuwe auto gekocht, heb hem niet nodig, maar vind hem gewoon errug mooi 😀

http://i441.photobucket.com/albums/qq136/r03n_d/7f09928e.jpg

http://i441.photobucket.com/albums/qq136/r03n_d/a09de62f.jpg

http://i441.photobucket.com/albums/qq136/r03n_d/6d97a43a.jpg

0
  85. User  avatar
    1100 XP

[quote]met de formula gran turismo dus. en welke banden? race zacht?[/quote]

ja race zacht, trouwens gewonnen met 21 ronden voorsprong en een tijd van 2u 0min 0,5sec 😀

@r03n__d, welke auto is dat?

0
  86. User  avatar
    568 XP

High End Performance G37
    200.000cr

0
  87. User  avatar
    538 XP

kom er nu pas achter das seizoensevents best chill zijn
    in 20 min van 21 naar 23 gegaan 😛

0
  88. User  avatar
    602 XP

[quote]Heb net Laguna Seca gedaan met de Formula GT, had precies uitgerekend hoe het met de brandstof enzo zou gaan, moest elke 20 ronden tanken & bandjes wisselen. Uitgaand van 25liter per 10 ronden kwam ik aardig uit. Alleen mijn laatste stint was 30 ronden, dus ik dacht: “Ik zet er harde racebanden onder, die gaan langer mee”. Maar in praktijk viel dit aardig tegen. Ben uiteindelijk nog maar een keer naar binnen gegaan voor een nieuw setje banden omdat ik anders de laatste 4 ronden met ‘platte banden’ zou rijden :p

Heb een nieuwe auto gekocht, heb hem niet nodig, maar vind hem gewoon errug mooi 😀

[url]http://i441.photobucket.com/albums/qq136/r03n_d/7f09928e.jpg[/url]

[url]http://i441.photobucket.com/albums/qq136/r03n_d/a09de62f.jpg[/url]

[url]http://i441.photobucket.com/albums/qq136/r03n_d/6d97a43a.jpg[/url][/quote]

Omg i love that graphics.

Moet hem echt hebben

Nice auto trouwens 😉

0
  89. User  avatar
    568 XP

[quote]kom er nu pas achter das seizoensevents best chill zijn
    in 20 min van 21 naar 23 gegaan :P[/quote]
    Kloptklopt! En lekker cashen 🙂
    Zeker als er lekker weinig restricties zijn.

0
  90. User  avatar
    538 XP

idd had 1.500.000cr door 2 races te winnen :p

0
  91. User  avatar
    31 XP

Hey, jongens.
    Ik speel ook GT5, mij lukt het niet om die laatste test van de Internationale A-Licentie te halen, dat is die inhaalrace.
    Iemand enige tips er voor?

0
  92. User  avatar
    2036 XP

traction control uitzetten, dan kan je ook in de bochten gas geven.

0
  93. User  avatar
    1100 XP

slipstreamen xD

0
  94. User  avatar
    31 XP

[quote]traction control uitzetten, dan kan je ook in de bochten gas geven.[/quote]

Bedankt man! ’t is me gelukt. :D, ik was 2e geworden.

0
  95. User  avatar
    2036 XP

graag gedaan hoor 🙂

kijk ook even in [url=http://www.ps3-sense.nl/forum/showthread.php?11044-[GT5]-PS3-Sense-Challenge]dit topic[/url].

0
  96. User  avatar
    31 XP

[quote]graag gedaan hoor 🙂

kijk ook even in [url=http://www.ps3-sense.nl/forum/showthread.php?11044-[GT5]-PS3-Sense-Challenge]dit topic[/url].[/quote]

Ik wil wel heel graag meedoen maar helaas kan ik woensdagavond niet, volgende keer beter.

EDIT: Mijn beste wagen is Ferrari 512 BB ’76, ik spaar voor een Aston Martin DB9, ook wil ik de Audi R8 ook graag.

Want zijn jullie beste wagens?

0
  97. User  avatar
    1512 XP

[quote]Ik wil wel heel graag meedoen maar helaas kan ik woensdagavond niet, volgende keer beter.

EDIT: Mijn beste wagen is Ferrari 512 BB ’76, ik spaar voor een Aston Martin DB9, ook wil ik de Audi R8 ook graag.

Want zijn jullie beste wagens?[/quote]mijn beste wagens is mijn Bugatti Veyron met 1200 PK en mijn mercedes SLS met 850 PK

0
  98. User  avatar
    31 XP

[quote]mijn beste wagens is mijn Bugatti Veyron met 1200 PK en mijn mercedes SLS met 850 PK[/quote]

Wajoo, xd. Ik heb GT5 nog niet zo lang, ik ben ook pas A-Spec Niveau 13.

0
  99. User  avatar
    1191 XP

[quote]mijn beste wagens is mijn Bugatti Veyron met 1200 PK en mijn mercedes SLS met 850 PK[/quote]

Mijn beste wagen is een Redbull X1 met 1600pk en zit na 2 seconden op 250:p

0