Het wordt eens tijd dat Gran Turismo 5 uit komt.. nu zat ik op internet te kijken en kwam ik het volgende tegen..
Special Edition
Pre-order de normale editie van Gran Turismo 5 PS3 en ontvang op de dag van de release de Special Edition.
[b]release datum: 31-12[/b]
Wat denken jullie? Komt dit spel nog uit? Of mogen we weer een jaar wachtten? :disgust1:

[quote]Je mag niet eens beuken of afsnijden met die special events :([/quote]nee dat is echt heel irritant want zo win ik altijd al mijn racejes 😛
hey, bij gt5 loopt mijn ps3 steeds vast, soms na 2 min soms bij 20 min. Het is ook onregelmatig , dus ni altijd bij startscherm ofzo. ik moet dan altijd de ps3 uitschakelen met de knop achteraan. het spel is niet geinstalleerd aangezien dit dus altijd vastloopt. vandaag moest ik de ps3 6x opstarte ( systeemsoftware functioneerd niet correct) na de 6e keer starte hij normaal op . ik heb die alleen als ik dit spel speel. ligt dit aan het spel of is het mn ps3 ? mvg Tom
EDIT: soms als ik een race, etc selecteer blijft hij de baan laden ( dus met de laadbalk) en rechts onderin staat installeren, maar dit blijft zo staan alleen doet de cd of de hade schijf niets .. als ik dan op de home toets druk loopt de ps weer vast
hey kerel.. Ik zou zo geen directe oplossing weten..
Het geen wat je wel kan proberen is je systeem herstellen, mischien dat het helpt.. Hiermee word niets van je harde schijf gewist, er worden alleen fouten herstelt op je harde schijf.
Om dit te doen moet je de ps3 in safe-mode opstarten,
dit doe je zo:
Wanneer je ps3 op standby staat druk je de aan knop in, deze hou je in tot de ps3 weer op standbye gaat. Dit is bij het 3e piepje.
Laat het knopje los en druk hem weer in, hou hem ingedrukt tot je 2 piepjes snel achter elkaar hoort en laat hem weer los.
Je ps3 is nu in save mode.
Nu heb je keuze uit verschillende mogelijkheden, je moet systeem herstellen hebben. Ik weet niet zeker of het zo heet in het keuzemenu, maar weet wel zekef dat het de derde optie van boven is met herstellen achteraan.
Druk deze aan en volg de stappen. Wanneer hij klaar is met herstellen start je ps3 vanzelf opnieuw op…
Het hele proces duurt nog geen 5 min..
Ik hoop dat dit helpt.. Laat even weten of het gholpen heeft.
Gr tovenaar
Ik ben nu level 12 en rij in een Lexus nog wat xD maar nog niet zo heel veel pktjes 😛 630pk ofzo
Ze zeggen wel dat ze 1031 auto’s hebben, maar als je dan van elke auto een iets andere uitvoering maakt dan vind ik dat niet mee tellen. Ik bedoel ze hebben bijvoorbeeld van deze auto’s 5 auto’s gemaakt! Met elk een heel klein verschilletje!
S Acura CL 3.2 Type-S ‘01
S Acura CL 3.2 Type-S ‘03
S Acura DN-X Concept ‘02
S Acura HSC Concept ‘04
S Acura INTEGRA TYPE R ‘01
nee inderdaad als je dat bij elke auto doet, zit je zo op de 1000
maar bij de golf moet er sowieso 2 typen zijn: normaal en GTI xD
[quote]hey kerel.. Ik zou zo geen directe oplossing weten..
Het geen wat je wel kan proberen is je systeem herstellen, mischien dat het helpt.. Hiermee word niets van je harde schijf gewist, er worden alleen fouten herstelt op je harde schijf.
Om dit te doen moet je de ps3 in safe-mode opstarten,
dit doe je zo:
Wanneer je ps3 op standby staat druk je de aan knop in, deze hou je in tot de ps3 weer op standbye gaat. Dit is bij het 3e piepje.
Laat het knopje los en druk hem weer in, hou hem ingedrukt tot je 2 piepjes snel achter elkaar hoort en laat hem weer los.
Je ps3 is nu in save mode.
Nu heb je keuze uit verschillende mogelijkheden, je moet systeem herstellen hebben. Ik weet niet zeker of het zo heet in het keuzemenu, maar weet wel zekef dat het de derde optie van boven is met herstellen achteraan.
Druk deze aan en volg de stappen. Wanneer hij klaar is met herstellen start je ps3 vanzelf opnieuw op…
Het hele proces duurt nog geen 5 min..
Ik hoop dat dit helpt.. Laat even weten of het gholpen heeft.
Gr tovenaar[/quote]
ik heb daarnet gt5 is opgestart en het blokeerde weer, dus heb ik gedaan wat je zei, er kwam te staan systeemfile beschadigt en zal worden hersteld. nu is dit gebeurt maar nu start de ps3 helemaal niet meer op, die melding blijft nu komen en na de herstart gaat hij het weer herstellen. En mijn broer zei dat gt5 op zijn ps3 nog nooit is vastgelopen , maar hij doet geen updates enz. zou dit ermee te maken kunnen hebben? gr Tom
Ik heb een Bugatti Veyron gewonnen! met 1236pk:D!
bij mij is gt5 ook nog nooit vastgelopen…
maar dit is wel raar wat je nu hebt..
maar probeer de firmware is opnieuw te installeren.. misschien is deze wel corrupt
dit doe je door de firmware op pc te downloaden, dat doe je hier [url]http://nl.playstation.com/ps3/support/system-software/detail/item305791/Update-features-%28ver-3-50%29/[/url]
zet deze op een usb-stick of andere externe usb opslag en doe deze in je ps3..
start je ps3 weer in [b]safe-mode[/b] op… wanneer je weer in het keuzemenu bent kies je de laatste optie, dit is [b]systeem update[/b] installeren
en volg de stappen..
verder maakt je hardeschijf geen tikkend of extreem knarsend geluid bij het aanzetten van je ps3? als dit zo is is je harde schijf misschien kapot…
[quote]Ik heb een Bugatti Veyron gewonnen! met 1236pk:D![/quote]ik ook maar die van mij heeft maar 960 PK
en het is een standaard auto (geen interieur en realisme)
[quote]ik ook maar die van mij heeft maar 960 PK
en het is een standaard auto (geen interieur en realisme)[/quote]
waarbij win je die? die wil ik ook winnen 😀
[quote]waarbij win je die? die wil ik ook winnen :D[/quote]als je op profesional moeilijkheidsgraad de “Gran Turismo World Championship” wint
[quote]bij mij is gt5 ook nog nooit vastgelopen…
maar dit is wel raar wat je nu hebt..
maar probeer de firmware is opnieuw te installeren.. misschien is deze wel corrupt
dit doe je door de firmware op pc te downloaden, dat doe je hier [url]http://nl.playstation.com/ps3/support/system-software/detail/item305791/Update-features-%28ver-3-50%29/[/url]
zet deze op een usb-stick of andere externe usb opslag en doe deze in je ps3..
start je ps3 weer in [b]safe-mode[/b] op… wanneer je weer in het keuzemenu bent kies je de laatste optie, dit is [b]systeem update[/b] installeren
en volg de stappen..
verder maakt je hardeschijf geen tikkend of extreem knarsend geluid bij het aanzetten van je ps3? als dit zo is is je harde schijf misschien kapot…[/quote]
ook dit heeft niet geholpen. af en toe hoorde je wel eens een tik bij het opstarten maar dit is al 2 jaar zo en heb nog nooit problemen gehad tot nu . dus mijn hdd is stuk? gr Tom
Ik vind het heel gek dat er maar 1 bugatti veyron in zit, die ook nog is standaard is, terwijl er van bijna elke auto meerdere uitvoeringen in zitten!
hee iedereen
ik was wel benieuwd wat voor auto’s jullie allemaal hebben in Gran Turismo 5
dus zet in dit topic je level en de auto’s waar je het meest trots op bent
ik begin wel
[b][i][u]Level:[/u][/i][/b]
18
[b][i][u]Auto’s waar ik trots op ben:[/u][/i][/b]
SLS AMG met 850 PK (getuned)
Lamborghini Murcielago Supervolence
Ferrari 458 Italia
Lotus Elise met 290 PK (had eerst 190 :P)
Level: 16
Auto`s:
Bugatti Veyron 1236PK
Nissan Skyline 702 PK (helemaal kapot getuned:P)
Dodge Viper srts 10 met 856 PK
[QUOTE]ook dit heeft niet geholpen. af en toe hoorde je wel eens een tik bij het opstarten maar dit is al 2 jaar zo en heb nog nooit problemen gehad tot nu . dus mijn hdd is stuk? gr Tom [/quote]
dat ik k*t…. denk dat je hdd kapot is… de filesysteem herstellen gaf ook al niet voor niets aan dat je hdd corrupt was en hij moest herstellen..
denk dat je je hdd moet formatteren… optie 4 of 5 in safemodes.. maar dat wil wel zeggen dat je alle data kwijt bent op je harde schijf.
anders gewoon een nieuwe hdd kopen voor in je ps3,
sony bellen kan natuurlijk ook altijd nog! even informeren over wat hun ervan zeggen..
vind het heel jammer voor je, maar er zit toch iets niet goed… de meest schadeloze mogelijkheden heb ik je uitgelegd. maar mochten allemaal niet baten..
denk dat het aan je PS3 ligt want ik doe GT5 nu al heel wat dagen achter mekaar en is nog geen een keer vastgelopen
[quote]Level: 16
Auto`s:
Bugatti Veyron 1236PK
Nissan Skyline 702 PK (helemaal kapot getuned:P)
Dodge Viper srts 10 met 856 PK[/quote]
heb jij die buggati veyron getuned of kreeg je hem zo
want ik heb een veyron en die heeft maar 960 PK (en is een standaard auto :()
Level 12 ben ik inmiddels volgens mij met de volgende wagens:
– BMW Concept 1 serie tii uit 2007. met een pk van ongeveer 500
– Dodge challenger uit 1970 met 799 pk, volledig getuned
– Maserati Gran Turismo 2008
– RUF Porsche 3400S 2000 volledig getuned
– Dodge Viper
– Bugatti Veyron
en nog een hoop gay auto’s die ik heb gewonnen!
Even de noob uithangen;
GT5 kreeg ik erbij toen ik een 320GB PS3 aanschafte. Normaliter geen spel wat ik zou aanschaffen, maar hij bevalt goed. Als een echte vieze troffee-hunter beaamt wil ik graag weten waar je die stomme foto’s kan uploaden die je maakt. Dit gaat ook op voor een zelf gemaakte track.
Level 20
Audi RS6 Avant: 923pk
Bugatti Veyron: 1240pk
En natuurlijk dit 33pk sterke monster 🙂 :
http://ac520.mygallery.biz/albums/gt4/Daihatsu_Midget_II_D_type_p01.sized.jpg
[quote]heb jij die buggati veyron getuned of kreeg je hem zo
want ik heb een veyron en die heeft maar 960 PK (en is een standaard auto :()[/quote]
Moet je tunen, met nieuwe olie heeft ie precies 1001 pk
Level 13,
Audi Rs6 Avant
VW polo 1.4
VW golf R32
[quote]Ik ben nu level 12 en rij in een Lexus nog wat xD maar nog niet zo heel veel pktjes 😛 630pk ofzo[/quote]
Mijn snelste auto is een Buick Special die ik ooit heb gewonnen 😛 Nieuwe luchtinlaat, bandjes, etc. Veel vermogen op de achterwielen en gaan 😀 Ben sneller dan een Ferrari Enzo haha.
[url]http://www.troppoimigliori.com/gt4/gt4cars/american/buick-special-62.jpg[/url]
Je gaat in het menu naar rechtsonder ‘Reisfoto’s,’ en dan kies je een thema waar jij je foto wil maken Red Bull hangar of iets dergelijks. Maak je een foto en dan opslaan als je foto is opgeslagen ga je terug naar Gt5 menu en ga je naar links waar een fotocamera staat als je erop staat met je pijl staat er fotoalbum. Druk je dat aan daar staan je foto’s selecteer je je foto en druk je op driehoekje voor het menu en dan moet je ‘Delen met je vrienden doen’ en als het goed is staat die foto dan online en krijg jij je Trophy.
[quote]Even de noob uithangen;
GT5 kreeg ik erbij toen ik een 320GB PS3 aanschafte. Normaliter geen spel wat ik zou aanschaffen, maar hij bevalt goed. Als een echte vieze troffee-hunter beaamt wil ik graag weten waar je die stomme foto’s kan uploaden die je maakt. Dit gaat ook op voor een zelf gemaakte track.[/quote]
Je gaat in het menu naar rechtsonder ‘Reisfoto’s,’ en dan kies je een thema waar jij je foto wil maken Red Bull hangar of iets dergelijks. Maak je een foto en dan opslaan als je foto is opgeslagen ga je terug naar Gt5 menu en ga je naar links waar een fotocamera staat als je erop staat met je pijl staat er fotoalbum. Druk je dat aan daar staan je foto’s selecteer je je foto en druk je op driehoekje voor het menu en dan moet je ‘Delen met je vrienden doen’ en als het goed is staat die foto dan online en krijg jij je Trophy.
Na de intro van Gt5 krijg je een menu wat je wilt doen GT Modus, Arcade-modus, Circuit ontwerper en GTTV. Druk Circuit ontwerper aan kies een thema en maak iets of niets. Dan kies je opslaan als en dan je baan een naam geven of ook niet, dan helemaal terug GT Modus kiezen naar het menu gaan waar die foto camera stond maar nu Circuit overzicht aandrukken. Selecteer je circuit en dan weer driehoekje voor menu en weer ‘Delen met je vrienden’ klaar.
[quote]Je gaat in het menu naar rechtsonder ‘Reisfoto’s,’ en dan kies je een thema waar jij je foto wil maken Red Bull hangar of iets dergelijks. Maak je een foto en dan opslaan als je foto is opgeslagen ga je terug naar Gt5 menu en ga je naar links waar een fotocamera staat als je erop staat met je pijl staat er fotoalbum. Druk je dat aan daar staan je foto’s selecteer je je foto en druk je op driehoekje voor het menu en dan moet je ‘Delen met je vrienden doen’ en als het goed is staat die foto dan online en krijg jij je Trophy.
Na de intro van Gt5 krijg je een menu wat je wilt doen GT Modus, Arcade-modus, Circuit ontwerper en GTTV. Druk Circuit ontwerper aan kies een thema en maak iets of niets. Dan kies je opslaan als en dan je baan een naam geven of ook niet, dan helemaal terug GT Modus kiezen naar het menu gaan waar die foto camera stond maar nu Circuit overzicht aandrukken. Selecteer je circuit en dan weer driehoekje voor menu en weer ‘Delen met je vrienden’ klaar.[/quote]
Mijn dank is groot! Dat ‘delen met vrienden’ had ik al wel zien staan, maar dacht dat je dan echt iets zou zenden ipv te uploaden.
[quote]Level 13,
Audi Rs6 Avant
VW polo 1.4
VW golf R32[/quote]
jij snapt het 😛
golf ftw!
Nieuwste aanwinst:P:
http://www.seriouswheels.com/pics-2008/klm/2008-Mazda-Furai-Concept-Debut-1024×768.jpg
Mazda Furai
Topic “Show hier je GT5 Autocollectie” samengevoegd met dit topic.
@ bricefeyenoord ik wil ook de Daihatsu Midget 🙁
[quote]Topic “Show hier je GT5 Autocollectie” samengevoegd met dit topic.
@ bricefeyenoord ik wil ook de Daihatsu Midget :([/quote]
Je wint m bij die pick up truck race 😉 haha
wie heeft die trophy al gehaald op de nurburgring met de nissan gt-r 07??
gisteravond een hele tijd zitten oefenen, maar ik kom echt niet onder de 8 minuten, terwijl ik toch naar mijn idee best goed heb gereden. :S
Ik heb gisteren Menselijke stopwatch gehaald:D en Total loss:p dat je auto over de kop moet slaan waardoor hij ”volledig afgeschreven was” Het kutte was wel dat het mijn Veyron was:P
[quote]Ik heb gisteren Menselijke stopwatch gehaald:D en Total loss:p dat je auto over de kop moet slaan waardoor hij ”volledig afgeschreven was” Het kutte was wel dat het mijn Veyron was:P[/quote]
ik heb die total loss gehaald in arcade race. stond wel een goeie tip op internet hoe je die moest halen 😀
op de eiger nordwand K route met de ford focus WRC. mijn deur viel eraf en toen kreeg ik die trophy.
maar hoe heb je menselijke stopwatch gehaald dan? die moet ik ook nog. sommige trophies zijn best moeilijk te halen, en dan bedoel ik eigenlijk vooral die nordschleiffe met de GT-R.
Met ASM aan rijd ik rond de 8 minuten, maar als ik die uitzet hou ik die wagen echt niet op de baan.
hey, als je auto kapot is of total loss.. moet je dan schade betalen ofzo? of reset die dan gewoon
[quote]Je wint m bij die pick up truck race 😉 haha[/quote]
Ja dat is het hele euvel XD
Ik zit al de hele tijd bij de occasions te zoeken naar een pick-up maar er komt er steeds maar geen! En de pick-up race is de laatste die ik nog moet op dat niveau zegmaar 😛
Volgensmij moet ik ook maar eens aan die specials gaan, ik vind het alleen zo jammer dat je daar opeens heel netjes moet rijden..
[quote]Ja dat is het hele euvel XD
Ik zit al de hele tijd bij de occasions te zoeken naar een pick-up maar er komt er steeds maar geen! En de pick-up race is de laatste die ik nog moet op dat niveau zegmaar 😛
Volgensmij moet ik ook maar eens aan die specials gaan, ik vind het alleen zo jammer dat je daar opeens heel netjes moet rijden..[/quote]
Je wint een dodge ram als je internationle a licentie doet 😉
[quote]hey, als je auto kapot is of total loss.. moet je dan schade betalen ofzo? of reset die dan gewoon[/quote]
Reset gewoon
Ik zoek 1 van de auto’s voor de klassieke racewagenscup alleen al die auto’s zijn allemaal belachelijk duur. Iemand tips? Zowiezo ik kan wel wat geld gebruiken heeft iemand uitgezocht hoe je lekker makkelijk centjes kan verdienen? Want die van de rallyraces is veruit het makkelijkst maar die kan maar 1 keer.
[quote]Ik zoek 1 van de auto’s voor de klassieke racewagenscup alleen al die auto’s zijn allemaal belachelijk duur. Iemand tips? Zowiezo ik kan wel wat geld gebruiken heeft iemand uitgezocht hoe je lekker makkelijk centjes kan verdienen? Want die van de rallyraces is veruit het makkelijkst maar die kan maar 1 keer.[/quote]
Die klassieke racewagencup zoek ik ook een auto voor, ik probeerde t met een max getunede shelby cobra maar die is lastig op de weg te houden.
Ik heb het probleem al opgelost, gewoon lekker vaak de oval racen van Like the wind met mn minolta(das 70.000 binnen 4 minuten). En voor de klassieke racewagens een max getunede lambo countach lp400 met leuke spoiler.
Weten jullie ook hoe gruwelijk belangrijk racebanden zijn? Ik had Gt World championship gehaald met een Lambo California `08 met 600pk lol alleen maar vanwege die racebanden!
een paar foto’s die ik heb gemaakt..
iemand tips ofzo hoe je nog betere foto’s kunt maken?
http://i1207.photobucket.com/albums/bb471/Wouter_Verhofstad/ps3clan/5de25fe9.jpg
http://i1207.photobucket.com/albums/bb471/Wouter_Verhofstad/ps3clan/2f9a4fe3.jpg
http://i1207.photobucket.com/albums/bb471/Wouter_Verhofstad/ps3clan/1782a2a1.jpg
http://i1207.photobucket.com/albums/bb471/Wouter_Verhofstad/ps3clan/52806bef.jpg
[quote]een paar foto’s die ik heb gemaakt..
iemand tips ofzo hoe je nog betere foto’s kunt maken?
[url]http://i1207.photobucket.com/albums/bb471/Wouter_Verhofstad/ps3clan/5de25fe9.jpg[/url]
[url]http://i1207.photobucket.com/albums/bb471/Wouter_Verhofstad/ps3clan/2f9a4fe3.jpg[/url]
[url]http://i1207.photobucket.com/albums/bb471/Wouter_Verhofstad/ps3clan/1782a2a1.jpg[/url]
[url]http://i1207.photobucket.com/albums/bb471/Wouter_Verhofstad/ps3clan/52806bef.jpg[/url][/quote]
Zo, die eerste 3 foto’s zijn net echt! :O
Ik hoor veel positieve commentaar, misschien moet ik hem ook maar aanschaffen…
nog een paar dan, zodat je hem zeker gaat kopen 😛
Mijn Ford Focus rally wagen waar nog veel aan moet gebeuren
http://i1207.photobucket.com/albums/bb471/Wouter_Verhofstad/ps3clan/1ed83a5f.jpg
Toyota die ik gewonnen heb
http://i1207.photobucket.com/albums/bb471/Wouter_Verhofstad/ps3clan/4533e0b1.jpg
http://i1207.photobucket.com/albums/bb471/Wouter_Verhofstad/ps3clan/7859be65.jpg
Ik heb ook vette wagens. Ben nu level 18. Laatste aanschaf was een ferrari f430 sceduria.
Ik kreeg 110000 cr nadat ik goud kreeg bij de laatste kart niveau.
Mijn Skyline is mijn beste auto met 809pk 0-100 rond de 2.5 seconden. MAx 367 km/u al gereden. Ook een Bugatti met 1200+ pk en al 414 gereden.
BTW zijn niet alle standard auto’s lelijk. Het valt nog best mee. Je moet ook niet vergeten dat GT4 er al top uitzag en zo’n opgevoerde auto in 1080p ziet er heel goed uit. (GoW 2 HD versie is zelfde voorbeeld). Alleen jammer dat er geen cockpit in zit. Dat moeten ze patchen. (Gewoon alle standard mercedes min of meer hetzelfde en de oude mercedes weer apart). Gewoon een cockpit maar niet elke auto apart want dan duurt het weer heel lang. Cockpit view op categorie bouw decennium en merk en dan toepassen. Dan hoef je er maar een 50-100 tal te maken denk ik.
[url=http://img249.imageshack.us/i/specialstageroute70.jpg/]http://img249.imageshack.us/img249/2550/specialstageroute70.jpg[/url]
Standaard auto niks mis mee.
[quote]Ik heb ook vette wagens. Ben nu level 18. Laatste aanschaf was een ferrari f430 sceduria.
Ik kreeg 110000 cr nadat ik goud kreeg bij de laatste kart niveau.
Mijn Skyline is mijn beste auto met 809pk 0-100 rond de 2.5 seconden. MAx 367 km/u al gereden. Ook een Bugatti met 1200+ pk en al 414 gereden.
BTW zijn niet alle standard auto’s lelijk. Het valt nog best mee. Je moet ook niet vergeten dat GT4 er al top uitzag en zo’n opgevoerde auto in 1080p ziet er heel goed uit. (GoW 2 HD versie is zelfde voorbeeld). Alleen jammer dat er geen cockpit in zit. Dat moeten ze patchen. (Gewoon alle standard mercedes min of meer hetzelfde en de oude mercedes weer apart). Gewoon een cockpit maar niet elke auto apart want dan duurt het weer heel lang. Cockpit view op categorie bouw decennium en merk en dan toepassen. Dan hoef je er maar een 50-100 tal te maken denk ik.[/quote]
ze kunnen toch gewoon rustig aan doen met die cockpit views en standaard auto’s premium maken. als ze toch iedere week een patch uitbrengen (wat zo zou zijn volgens hoe heet hij), dan kunnen ze er toch 1 of 2 per patch “upgraden”?
Er is niks mis met standaard maar het gebrek aan geen cockpit is het probleem. Ik vind dat ze zeker 10 cockpits per week moeten kunnen halen of 4 premium wagens en dan beginnen met Europese/amerikaanse auto’s en belangrijke Japanse aangezien er daar al heel veel van zijn.
[quote]Weten jullie ook hoe gruwelijk belangrijk racebanden zijn? Ik had Gt World championship gehaald met een Lambo California `08 met 600pk lol alleen maar vanwege die racebanden![/quote]
Lambo California??? Bedoel je geen Ferrari of Gallardo
en nog 2 fotootjes 🙂
http://i1207.photobucket.com/albums/bb471/Wouter_Verhofstad/ps3clan/65d4cd19.jpg
http://i1207.photobucket.com/albums/bb471/Wouter_Verhofstad/ps3clan/2a64451f.jpg
[quote]Lambo California??? Bedoel je geen Ferrari of Gallardo[/quote]
Ik dacht ook al huh!?
Ik zit een beetje vast bij dat kampioenschap, rij ook in een California ’08
Heb ‘m ook al zo goed als helemaal getuned…
er is een coole glitch die je constant auto’s geeft, zodat je niet hoeft te grinden voor sommige auto’s.
op je verjaardag (van je account) krijg je normaal gezien een nieuwe auto, verzet gwn je interne klok van je ps3 en voila 😀
Ik wil hem misschien gaan aanschaffen, maar twijfel sterk.
Als ik bepaalde reviews lees en bekijken komt vaak terug dan de standaard auto’s niet mooi zijn verwerkt.
Ook weet ik niet zeker dat de gewone races me genoeg zullen boeien….
Ik ben nog altijd op zoek naar een pick-up maar hij wil maar niet bij de 2e hands auto’s komen =(
internationale a licentie doen 😉
[quote]Ik ben nog altijd op zoek naar een pick-up maar hij wil maar niet bij de 2e hands auto’s komen =([/quote]
inderdaad, internationale a licentie, dan krijg je er eentje. lekker tunen, en dan rijdt je iedereen er dik uit..
[quote]inderdaad, internationale a licentie, dan krijg je er eentje. lekker tunen, en dan rijdt je iedereen er dik uit..[/quote]ja dat doe ik met alle auto’s.
ik kijk naar de concurrentie kies daar de snelste uit en tune die totdat het niet meer kan en dan ben je gegarandeerd de aller snelste
Je kan ook 2160p foto’s maken in foto mode. Geniale foto’s die eruit zijn gekomen. 1MB groot maar lijkt net echt. Standard cars vallen eigenlijk heus mee hoor. Je mist alleen de cockpit vind ik. Maar reviewers gaan die in photo mode steken en gaan dan zoomen en zeggen dat die er minder mooi uitziet. Echte schade is vanaf level 40 maar vanaf 20 heb je al bumper schade enzo. Reviewers zoeken denk ik de fouten zonder te kijken naar het goede omdat er zo’n lange ontwikkeling ervoor nodig was. Maar er werken volgensmij veel minder mensen bij polyphony dan bijvoorbeeld bij forza 3. GT5 is een goede game. Het is ook niet dat je met al veel meer auto’s gaat rijden dan 200 eigenlijk.
wat? 2160p foto’s?? wat zijn dat dan?
[quote]wat? 2160p foto’s?? wat zijn dat dan?[/quote]
Foto’s in ZEER hoge kwaliteit neem ik aan, net zoals je 1080p hebt.
Ik zit nog altijd te twijfelen om hem te halen…
Het heeft verschillende namen zoals QUAD HD / Ultra HD (UHD) / 4K res
Je kan in de foto mode afbeeldingen van je auto’s maken in 2160p / 1080p. 2160p duurt wel 15 seconden als 1080p 5 seconden ofzo duurt. In 2008/2009 had polyphony 4 PS3 aan elkaar verbonden tot een 1 virtuele console ofzo en ze konden toen GT5 via een speciale projector op hogere graphics en in 2160p op 240hz spelen.
http://s2.n4g.com/media/11/newssi/230000/233800_0_org.jpg
http://s2.n4g.com/media/11/newssi/230000/233801_0_org.jpg
en is dat dan echt zoveel beter? ik heb er nog nooit van gehoord, maar om nou 4 ps3’s te koppelen is een beetje dure business. en dan moet je zeker ook een speciale tv hebben?
[quote]inderdaad, internationale a licentie, dan krijg je er eentje. lekker tunen, en dan rijdt je iedereen er dik uit..[/quote]
Heb inmiddels al een ford gevonden 😛 Die licenties doe ik niet aan.. Daar heb je niks aan imho. Bij GT2 was dat wel anders, daar moest je ze wel halen.
[quote]Heb inmiddels al een ford gevonden 😛 Die licenties doe ik niet aan.. Daar heb je niks aan imho. Bij GT2 was dat wel anders, daar moest je ze wel halen.[/quote]
met die licenties krijg je ook auto’s die je weer kan gebruiken voor je echte races. dan hoef je ze niet te kopen 😉
nog een paar fotootjes.
http://i1207.photobucket.com/albums/bb471/Wouter_Verhofstad/ps3clan/7f349269.jpg
http://i1207.photobucket.com/albums/bb471/Wouter_Verhofstad/ps3clan/88c7fa6a.jpg
http://i1207.photobucket.com/albums/bb471/Wouter_Verhofstad/ps3clan/bf3080ce.jpg
Nog geen meter mee gereden maar wel mooi foto’tje geschoten:
http://i55.tinypic.com/6nqj68.jpg
(en een foto van een GT-R die ik een keer in t echt heb gezien :P)
http://i55.tinypic.com/2wr0lfd.jpg
bijna geen verschil he? 🙂
[quote]bijna geen verschil he? :)[/quote]
nee niet veel xD
nice car
vind die in het echt toch mooier maar dat scheelt niet veel xD
Kan je in GT5 vrienden inviten, private match spelen, met een headset met elkaar praten etc.??
[quote]Kan je in GT5 vrienden inviten, private match spelen, met een headset met elkaar praten etc.??[/quote]
ja.
je start GT5 op, gaat naar community, daar staan al je vrienden die ook GT5 hebben. je gaat op jou naam staan, en dan staat er onderaan iets van lounge ofzo.
als je daar op drukt maak je een private lobby aan.
de mensen waar je mee wil racen kunnen dan ook op jou naam drukken en ook naar lounge gaan. dan komt hij bij jou in de lobby.
de host kan bijna alles instellen, je hebt gewone races en rouletteraces, je kan de banen kiezen en waar mogelijk het tijdsverloop enz enz.
en je kan gewoon de hele tijd met elkaar praten via de headset.
het inviten van die vrienden gaat volgens mij niet, maar stuur ze gewoon een berichtje dat ze in je lounge moeten komen.. werkt perfect..
Dus je kan niet met vrienden tegen ‘vreemde’ mensen?
[quote]Dus je kan niet met vrienden tegen ‘vreemde’ mensen?[/quote]
misschien kan het wel, maar dat heb ik nog niet gevonden.
maar tegen elkaar is net zo leuk, en dan vooral een rouletterace waarbij je de meest gare bakken krijgt. 😀
GT5 kopen of niet?
Extra info: ik koop sowieso al Test Drive Unlimited 2…
[quote]GT5 kopen of niet?
Extra info: ik koop sowieso al Test Drive Unlimited 2…[/quote]
sowieso doen. dit is gewoon een must have. 🙂
[quote]sowieso doen. dit is gewoon een must have. :)[/quote]
Ja? Ik hoor wel veel negatieve reviews, over dat de schaduw niet goed is, de used cars lelijk zijn, …
[quote]Ja? Ik hoor wel veel negatieve reviews, over dat de schaduw niet goed is, de used cars lelijk zijn, …[/quote]
ja, maar kijk jij tijdens een race nou echt zoveel naar de schaduw van je wagen?ik denk dat je meer op de weg let waar je moet rijden 🙂 het heeft mij in ieder geval nog niet gestoord en is me eignelijk ook helemaal niet opgevallen..
en ik vind het uiterlijk van de standaard wagens wel meevallen hoor. toegegeven, je hebt geen cockpit view en je kan niet met je lampen seinen, maar ze vallen echt niet tegen (mijn mening).
en natuurlijk zijn er altijd negatieve reviews, maar ook erg veel positieve…
ik zeg nog steeds, toch doen. 🙂
[quote]ja, maar kijk jij tijdens een race nou echt zoveel naar de schaduw van je wagen?ik denk dat je meer op de weg let waar je moet rijden 🙂 het heeft mij in ieder geval nog niet gestoord en is me eignelijk ook helemaal niet opgevallen..
en ik vind het uiterlijk van de standaard wagens wel meevallen hoor. toegegeven, je hebt geen cockpit view en je kan niet met je lampen seinen, maar ze vallen echt niet tegen (mijn mening).
en natuurlijk zijn er altijd negatieve reviews, maar ook erg veel positieve…
ik zeg nog steeds, toch doen. :)[/quote]
Ok 🙂 Nog even een paar reviews bekijken en dan beslissen.
Thanks voor je hulp!
[quote]Ok 🙂 Nog even een paar reviews bekijken en dan beslissen.
Thanks voor je hulp![/quote]
net gelezen dat de standaard wagens worden geupdate naar premium (niet allemaal, maar toch), dus wordt het nog interessanter 😉
[quote]net gelezen dat de standaard wagens worden geupdate naar premium (niet allemaal, maar toch), dus wordt het nog interessanter ;)[/quote]
Vet! zeker een pluspunt!
hee iedereen,
ik zag op internet dat Kazunori Yamauchi (de maker van GT5) heel wat standaard auto’s naar premium wil bombarderen.
ze weten niet over heoeveel auto’s het gaat en over welk tijdsbestek maar het komt er zeker aan. 😀
[i]bron:[u] [url=http://tweakers.net/nieuws/71376/gran-turismo-5-maker-wil-standaardautos-upgraden.html]http://tweakers.net/nieuws/71376/gran-turismo-5-maker-wil-standaardautos-upgraden.html[/url][/u][/i]
dat is maar goed ook want die standaard auto’s zien er eigenlijk niet uit!
Ging hier eigenlijk ook al wel van uit. Langzaamaan zullen er steeds meer premiumauto’s komen.
Hoop dat je de nieuwe premiumauto’s ook nieuw kan kopen..
2 jaar later… hee.. wanneer komen ze nou eens met die premiu…. uitgesteld
Ik ga er van uit dat het of in de vorm van DLC komt, of in de vorm van een patch. En dan niet alle auto’s in 1x, maar gewoon een aantal auto’s per patch/DLC.
Damn wat hoop ik dat de Punto een upgrade krijgt. xD
[quote]Damn wat hoop ik dat de Punto een upgrade krijgt. xD[/quote]ja ook echt en ik wil in mijn fiat panda kunnen zitten 😛
[quote]Damn wat hoop ik dat de Punto een upgrade krijgt. xD[/quote]
[quote]ja ook echt en ik wil in mijn fiat panda kunnen zitten :P[/quote]
xD
Hopelijk komen de updates snel.
Heb de game nog niet maar ben wel van plan hem binnenkort aan te schaffen. (Mede door dit nieuws…)
ik hoop dat mijn veyron premium wordt 😀
en mijn buick die ik gewonnen heb en een beetje getuned naar 700 nog wat PK, damn, wat vliegt dat ding de baan over zeg.
ja zou echt vet zijn als veyron premium wordt 😀
was best wel verbaasd toen ik zag dat dit standaard was o0
[quote] en mijn buick die ik gewonnen heb en een beetje getuned naar 700 nog wat PK, damn, wat vliegt dat ding de baan over zeg. [/quote]
Die special? 😛 Ik heb hem ook nog, zit alles op en aan bijna wat er op kan. Dat ding is belachelijk snel :$
[quote]Die special? 😛 Ik heb hem ook nog, zit alles op en aan bijna wat er op kan. Dat ding is belachelijk snel :$[/quote]
ja, volgens mij wel.
heeft iemand die topgear track al gehaald, met die rottige lotus elise? dat ding slipt alle kanten op. die vw bus en dat andere vw ding heb ik wel gehaald, maar die elise krijg ik niet voor elkaar.
Die is juist hartstikke simpel 😀 Vond hem echt leuk om te doen, je kan de baan heel mooi afsnijden btw (A) Alleen met die busjes kan dat niet.
Maar met de Lotus kan je dan heel mooi van de ene bocht in de andere bocht driften 🙂
mits je hem een beetje onder controle kan houden
Ik heb nu die eerste endurance event gedaan:D. Ben hard op weg naar lvl 30 voor mijn red bull x1:D ik kreeg 115k xp voor 2 uur racen lol
Ik word er een beetje knettergek van dat die formule gt auto maar niet tevoorschijn wil komen. Heeft iemand die races al gedaan en heeft die persoon zijn formule gt eventjes te leen? Gratis Corvette ZR1 Race Modified compleet getuned met racebandjes als cadeautje voor het lenen :). (en als je een andere Race modified model wilt kan dat ook ik heb ze toch allemaal staan)(of desnoods nog iets anders moois waar je naar op zoek bent wat ik toevallig heb of kan krijgen).
[quote]Damn wat hoop ik dat de Punto een upgrade krijgt. xD[/quote]
Ik hoop dat de lupo wordt geupgrade, want die heb ik hier voor de deur staan 😛
Maar zal wel niet
Lupo GTI? xD
Hehe, ben eindelijk een beetje lekker op weg met GT5. Hoef nu niet elke keer nieuwe auto’s meer te kopen aangezien m’n Bugatti/Buick vaak gebruikt kunnen worden in races 🙂 Ik wist wel dat die Buick een goede investering zou zijn..
De beste auto vind ik nog wel de Minolta Toyoyota 88VC race car:D 1007pk 800kg.
Heb er al 1200 kilometer mee gereden haha:P
Doet me denken aan deze klassieker uit GT2:
[url]http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_GT-One[/url]
[quote]ja, volgens mij wel.
heeft iemand die topgear track al gehaald, met die rottige lotus elise? dat ding slipt alle kanten op. die vw bus en dat andere vw ding heb ik wel gehaald, maar die elise krijg ik niet voor elkaar.[/quote]
Ja ik heb het Top Gear evenement gehaald. (alle 3 de races op goud)
TIP: Leer driften.. 😛
Tractie uit, ASM uit, Abs 1 of 2 en gaan met die banaan.
ABS staat standaard al op 1, en volgens mij is dat ook gewoon de perfecte instelling 😛
[quote]Lupo GTI? xD
Hehe, ben eindelijk een beetje lekker op weg met GT5. Hoef nu niet elke keer nieuwe auto’s meer te kopen aangezien m’n Bugatti/Buick vaak gebruikt kunnen worden in races 🙂 Ik wist wel dat die Buick een goede investering zou zijn..[/quote]
Ik heb de 1.4, gti’tjes zijn zeldzaam van lupo en dus duur:(