Forum

Topic: [OOT] Call of Duty: Modern Warfare 3

Anoniem's avatar

call of duty: MODERN WARFARE 3
releasedate: 08-11-11

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

1.050 reacties

  1. 243 XP
    terrorquin's avatar

    echt jammer van die map packs nu w8te tot 24 feb ik ben 9de prestige lvl 20 πŸ˜›

  2. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Is voor Elite de DLC nou al uitgekomen? Zoniet, dan wordt het voor jullie toch echt 24 Februari helaas πŸ™

    Dat mensen het nog steeds pikken dat ze keihard in de ass genakt worden met Elite Premium voor de PS3…

  3. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Dat mensen het nog steeds pikken dat ze keihard in de ass genakt worden met Elite Premium voor de PS3…

    Komt hij weer….

  4. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Komt hij weer….

    Idd, patty the game still is better as fagginflied 3

  5. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Dat mensen het nog steeds pikken dat ze keihard in de ass genakt worden met Elite Premium voor de PS3…

    Vertel jij dan eens wat wij er tegen kunnen doen?

  6. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Vertel jij dan eens wat wij er tegen kunnen doen?

    IDD, wij spelen gewoon onze game en worden teniminste door de service in de kont genact en niet door de game zelf =D

  7. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Toch blijft MW3 af en toe, met de nadruk op ”af en toe” wel leuk. Zoals net als je in een potje TDM 45-4 haalt.

    Of nou weer een tof potje, waar 3 van die KK lijers elkaar aan het pijpen waren ofzo. kut hoerige campers

  8. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Jongens, houden we het netjes hier? Geen geflame tussen BF3 en CoD:MW3. Normaal discussiΓ«ren over de verschillen mag natuurlijk wel.

  9. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Jongens, houden we het netjes hier? Geen geflame tussen BF3 en CoD:MW3. Normaal discussiΓ«ren over de verschillen mag natuurlijk wel.

    Ik wou hier ook geen flamewar, patty moest zonodig er een starte !

  10. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik wou hier ook geen flamewar, patty moest zonodig er een starte !

    Bloodly is geband? Maar in ieder geval, Patty startte geen war omdat hij zegt iets wat gewoon waar is, het is gewoon een opmerking.

  11. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Bloodly is geband? Maar in ieder geval, Patty startte geen war omdat hij zegt iets wat gewoon waar is, het is gewoon een opmerking.

    Spelen hier nog mensen MW3 dan, dat deed hij gewoon express……. Als je de reacties las kon je wel weten dat mensen mw3 speelde…

    Waarom is bloodly ?!

  12. 243 XP
    terrorquin's avatar

    tuurlijk ikke πŸ˜€

  13. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    [quote]Ik heb geen elite xD maar mij lijkt ook alleen piazza vet. BTW ik heet geen Jordyof ikk maar Mitchell πŸ˜› Jordy is een maat van mij AKA: Mr_BOomBasticC_
    of ikke ?? πŸ˜€

  14. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    Welke halve tamme heeft bloody gebannt?
    hij is hier de ultra troll die kunnen we niet missen!

  15. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Spelen hier nog mensen MW3 dan, dat deed hij gewoon express……. Als je de reacties las kon je wel weten dat mensen mw3 speelde…

    Waarom is bloodly ?!

    Eerst ff wat duidelijk maken, DAT zei ik 2 weken geleden en ik wou er overigens geen flamewar mee starten.. Dat deed jij. Het was namelijk gewoon een vraag omdat het 2 weken geleden zo stil was omtrent MW3. πŸ˜‰

    En verder heb ik het met dit:

    Dat mensen het nog steeds pikken dat ze keihard in de ass genakt worden met Elite Premium voor de PS3…

    over CoD Elite Premium voor de PS3 en NIET over MW3, maar mensen gaan meteen ‘huilen’ en MW3 ‘beschermen’ i.p.v. Elite Premium, alsof MW3 hun mammie is…

  16. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Eerst ff wat duidelijk maken, DAT zei ik 2 weken geleden en ik wou er overigens geen flamewar mee starten.. Dat deed jij. Het was namelijk gewoon een vraag omdat het 2 weken geleden zo stil was omtrent MW3. πŸ˜‰

    En verder heb ik het met dit:
    over CoD Elite Premium voor de PS3 en NIET over MW3, maar mensen gaan meteen ‘huilen’ en MW3 ‘beschermen’ i.p.v. Elite Premium, alsof MW3 hun mammie is…

    Sorry hoor maar ik geloof niet dat jij het daarom deed het was miss 70% troll en 30% serieus

    En dafuq elite is niet onzen mammie het is gewoon iri dat je alles wat na mw2 wat van ifinityward komt doet alsof het shit isss

  17. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Sorry hoor maar ik geloof niet dat jij het daarom deed het was miss 70% troll en 30% serieus

    En dafuq elite is niet onzen mammie het is gewoon iri dat je alles wat na mw2 wat van ifinityward komt doet alsof het shit isss

    Just to be clear, jullie reageerden zo laatst op dat van PS3 Elite premium en niet op dat oude koeien bericht van 2 weken geleden waarin ik vroeg of nog veel mensen MW3 speelden. Dus…

    PS: ik zeg ook niet dat Elite jullie mammie is. Beter lezen. πŸ™‚

  18. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Wat heeft Robert Bowling geluk dattie aan de andere kant van de wereld woont,, want als die in Nederland woonde had ik hem al zijn tanden uit zijn KK bek geslagen serieus :@:@

    Eerst zeggen dat de DLC gelijktijdig voor beide uitkomt en nu weer in hun kont laat naaien door Microsoft :@:@ Fucking GAYS bij Activision en Infinity Ward :@:@

  19. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Wat heeft Robert Bowling geluk dattie aan de andere kant van de wereld woont,, want als die in Nederland woonde had ik hem al zijn tanden uit zijn KK bek geslagen serieus :@:@

    Eerst zeggen dat de DLC gelijktijdig voor beide uitkomt en nu weer in hun kont laat naaien door Microsoft :@:@ Fucking GAYS bij Activision en Infinity Ward :@:@

    Kijk op utubr naar nobodyepic hij doet parodies en rages op robert trollin

  20. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Jeeej eindelijk een updat van MW3 online!

  21. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    wat voor update dan mitchell?

  22. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Volgens mij van die Akimbo kut wapens

    The latest #MW3 title update for @Playstation goes live at 2AM. Includes improved voice chat quality, theater fixes, weapon rebalances.

  23. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    volgens mij van die akimbo kut wapens

    the latest #mw3 title update for @playstation goes live at 2am. Includes improved voice chat quality, theater fixes, weapon rebalances.

    idd akimbos zijn niet meer op yay

  24. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    En ik zie dat mensen die de Token glitch hebben gedaan aan het huilen zijn, want dat is ook gepatcht

  25. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    En ik zie dat mensen die de Token glitch hebben gedaan aan het huilen zijn, want dat is ook gepatcht

    Heeft iemand iemand in zijn friend list die regelmatig infections host ?

  26. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    En ik zie dat mensen die de Token glitch hebben gedaan aan het huilen zijn, want dat is ook gepatcht

    Gewoon de mensen die die glitch hebben gebruikt RESETTEN na LEVEL 1 πŸ˜›

  27. 243 XP
    terrorquin's avatar

    Heeft iemand iemand in zijn friend list die regelmatig infections host ?

    Ja onze clan doet t zoizo 1x in de dag Of 2 dagen

  28. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ja onze clan doet t zoizo 1x in de dag Of 2 dagen

    Met de hoede rules dus: infected hebben alleen knife en tac insertion ???

  29. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Gewoon de mensen die die glitch hebben gebruikt RESETTEN na LEVEL 1 πŸ˜›

    Volgens mij kun je dan 40% resetten πŸ˜› Ik ben zo vaak mensen tegen gekomen die de glitch hadden gedaan.

  30. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Infection komt naar public games !!! Kijk woody voor meer info

  31. 486 XP
    distefano's avatar

    inderdaad , vanaf vandaag kan je normaal infected bij community spelen

  32. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    inderdaad , vanaf vandaag kan je normaal infected bij community spelen

    :p nice zo leuke mode im lovin it

  33. 486 XP
    distefano's avatar

    ik heb hem nog nooit gespeeld dus ben echt wel eens benieuwd

  34. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    ik heb hem nog nooit gespeeld dus ben echt wel eens benieuwd

    IK vaak in private match, alleen de setings zuigen wel met de trowhing knife -_-

  35. 243 XP
    terrorquin's avatar

    ja man trowing knife moet weg

  36. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    ja man trowing knife moet weg

    IDD das echt LAME !

  37. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Welke halve tamme heeft bloody gebannt?
    hij is hier de ultra troll die kunnen we niet missen!

    HAHAHAHHAAHHA! i know right!

    Is die map pack al uit? Zo niet wanneer wel?

  38. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    HAHAHAHHAAHHA! i know right!

    Is die map pack al uit? Zo niet wanneer wel?

    27 feb kun j hem vn me dloade πŸ™‚

  39. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    :p nice zo leuke mode im lovin it

    Fucking irritant haha, met z’n alle ergens op een dakje campen

  40. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Fucking irritant haha, met z’n alle ergens op een dakje campen

    Dat is juist het leuke iedereeen campt tegen 1 man die ene man neemt er 1 uit worden het er 2, eindeloze fun !

  41. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Eindelijk prestige 8.. nog maar 2x prestige en dan kan ik stoppen met MW3 πŸ˜›

  42. 243 XP
    terrorquin's avatar

    mappack komt 28 feb uit wrm is fatalz geband?

  43. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    mappack komt 28 feb uit wrm is fatalz geband?

    Geen idee, maar soms vind ik Fatalz echt een mongol πŸ˜› Dus mij hoor je niet klagen πŸ˜‰
    Misschien omdat ie een beetje iets teveel XP probeert te krijgen ofzo, hij heeft nu al 970 XP en is lid sinds November xD

  44. 243 XP
    terrorquin's avatar

    Geen idee, maar soms vind ik Fatalz echt een mongol πŸ˜› Dus mij hoor je niet klagen πŸ˜‰
    Misschien omdat ie een beetje iets teveel XP probeert te krijgen ofzo, hij heeft nu al 970 XP en is lid sinds November xD

    o oke maar je mag toch zoveel xp krijgen als je wil?

  45. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Lekker rustig nu zonder Fatalz πŸ˜›

    Ik weet niet hoe ik het doe maar ik speel alleen maar met SMG en mijn accuracy stijgt nog steeds πŸ˜› Mijn K/D schommelt nu telkens van 1.64 na 1.66 πŸ˜›

    Ben nu 6e prestige level 69 πŸ˜› Maarja speel minder actief als eerst moet ik eerlijk zeggen, de lol was er een beetje vanaf. Maarja nu na die patch, is het weer fijner gamen in MW3. Die akimbo’s zijn minder overpowerd en alles is beetje gebalancerder gemaakt.

  46. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    mr fatalz is geband door die trollolololollll opmerkingen xD

  47. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    trolollololol

  48. 161 XP
    BlackFist's avatar

    Nu met die Patch veel minder last van Laggg comp!
    Modern Warefare 3 is weer het gamen waard πŸ™‚

  49. 243 XP
    terrorquin's avatar

    ik ben 10de prestige lvl 43 πŸ˜€

  50. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Im back !!

    Ga stope met prestige

  51. 161 XP
    BlackFist's avatar

    Im back !!

    Ga stope met prestige

    1. Hoezo ben je weer terug wat voor deal heb je gemaakt?!
    2. Welke Prestige ben je nu dan

  52. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    1. Hoezo ben je weer terug wat voor deal heb je gemaakt?!
    2. Welke Prestige ben je nu dan

    1e prestige, was gebanned !

  53. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    1e prestige, was gebanned !

    Je eigen schuld dat je Gebanned was πŸ˜›

    Team Defender is echt zwaar relaxe gamemode trouwens zeg πŸ˜› En Infected: Tja is leuk als je moet overleven maar als je gelijk de infected bent tegenover de striker is het echt klote. Nee van mij hadden ze Infected en DropZone gewoon als Private match gametypes mogen houden.

  54. 243 XP
    terrorquin's avatar

    Je eigen schuld dat je Gebanned was πŸ˜›

    Team Defender is echt zwaar relaxe gamemode trouwens zeg πŸ˜› En Infected: Tja is leuk als je moet overleven maar als je gelijk de infected bent tegenover de striker is het echt klote. Nee van mij hadden ze Infected en DropZone gewoon als Private match gametypes mogen houden.

    ik speel t meeste kc , td ,domination πŸ˜›

  55. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Ik vind het wel fijn zo, anders moet je alles en iedereen gaan inviten en moet je alles gaan instellen πŸ˜› Daar heb ik niet erg veel zin in.

  56. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Fatal weer gebanned

  57. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Fatal weer gebanned

    Waarom? xD

    Kan iemand ff uitleggen hoe infected werkt? πŸ˜›

  58. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Waarom? xD

    Kan iemand ff uitleggen hoe infected werkt? πŸ˜›

    Je start met iets van 14 mensen ofzo, en na 5 seconde dat de game is begonnen word er 1 iemand gekozen die infected is. Die gene heeft dan alleen een mes en moet de andere infecteren door iemand anders te kniven. De andere hebben pistols of shotguns ofzo. Dus best lastig als je als infected begint.

  59. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Waarom? xD

    Kan iemand ff uitleggen hoe infected werkt? πŸ˜›

    Lol “ik zij alleen hjb tegen patty, admins zijn bf3 fanboys”
    :p

    1 iemand is infectes en schiet/steekt de survivors neer! Dit kun je helemaal zelf aanpassen! Ik heb het liefst infected me riot knife trowing knife en 250 health, en survivors met m60 normal health

  60. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ok, dus eigenlijk gewoon de CoD variant van “tikkertje” ? Haha. πŸ˜›

    Lol “ik zij alleen hjb tegen patty, admins zijn bf3 fanboys”
    :p

    Geniaal. xD

  61. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Ok, dus eigenlijk gewoon de CoD variant van “tikkertje” ? Haha. πŸ˜›

    Geniaal. xD

    Infinity ward versie van zombies. Of hulp tikkertje lol

  62. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Infinity ward versie van zombies. Of hulp tikkertje lol

    Ook goed. xD

  63. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Laat dat Infected maar weg,, is opzich wel leuk,, maar het is minder als je in het begin begint als infected πŸ˜› Wel leuk om een beetje te campen πŸ˜›

  64. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Laat dat Infected maar weg,, is opzich wel leuk,, maar het is minder als je in het begin begint als infected πŸ˜› Wel leuk om een beetje te campen πŸ˜›

    Ik vind dat juist leukste! Ik sneak altijd achter ze volg ik ze zo lang mogelijk lol!

  65. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Wat moet ik me hier bij voorstellen? :/
    Dat we tot Prestige 15 kunnen gaan? :S
    Robert Bowling @fourzerotwo
    Added 400 new ranks of 5 new Prestige levels in Modern Warfare 3 on PC in latest patch. Expect the same on consoles soon for everyone! #MW3

  66. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Wat moet ik me hier bij voorstellen? :/
    Dat we tot Prestige 15 kunnen gaan? :S
    Robert Bowling @fourzerotwo
    Added 400 new ranks of 5 new Prestige levels in Modern Warfare 3 on PC in latest patch. Expect the same on consoles soon for everyone! #MW3

    Iedereen kapt ermee dus ze willen daarom de mensen langer bij de game houden xD

  67. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ik heb de Emblems gezien.. bijna het zelfde als prestige 10, dus bij prestige 10 stop ik:P

  68. 243 XP
    terrorquin's avatar

    ik bn nu 10e prestige lvl 80 πŸ˜› en heb mp5 goud en striker lvl 30 ik wil nie nog meer prestiges

  69. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    ik bn nu 10e prestige lvl 80 πŸ˜› en heb mp5 goud en striker lvl 30 ik wil nie nog meer prestiges

    Om wapens goud te krijgen is niet zo moeilijk:P

  70. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Om wapens goud te krijgen is niet zo moeilijk:P

    Nou nou nou niet zo overdreven doen he Funky, hij vindt het lastig dus moeten we het respecteren
    Echt geen idee wat ik hier nou net zei xD
    @Random momentje πŸ˜›

  71. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    In mijn vorige prestige ( 6e Prestige ) had ik toen ik level 80 was 5 golden weapons, dus zo moeilijk zijn die niet te halen. Ik had toen golden P90, MP7, Striker, PP90 en golden G36c

  72. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    In mijn vorige prestige ( 6e Prestige ) had ik toen ik level 80 was 5 golden weapons, dus zo moeilijk zijn die niet te halen. Ik had toen golden P90, MP7, Striker, PP90 en golden G36c

    Dat zijn ongeveer alle chille wapens van MW3 πŸ˜€

  73. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Dat zijn ongeveer alle chille wapens van MW3 πŸ˜€

    dat zeg je goed.. ongeveer.. ACR en L118A:D

  74. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    dat zeg je goed.. ongeveer.. ACR en L118A:D

    Jij maakt het compleet πŸ˜€

  75. 161 XP
    BlackFist's avatar

    INFECTED speel je met 18man max 1 random persoon raakt infected en moet iemand neer zien te schieten zodra die iemand heeft neer geknald krijgt hij een die gene die hij heeft infected alleen een Tactical knife & Throwing knife en dan is het aan!

    Zo dat ljikt mij correct uitgelegt.

  76. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    INFECTED speel je met 18man max 1 random persoon raakt infected en moet iemand neer zien te schieten zodra die iemand heeft neer geknald krijgt hij een die gene die hij heeft infected alleen een Tactical knife & Throwing knife en dan is het aan!

    Zo dat ljikt mij correct uitgelegt.

    Ook niet helemaal.. je kan met een gun beginnen of met alleen een knife.

  77. 161 XP
    BlackFist's avatar

    Ok weten we dat ook.

  78. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Al met al kort gezegt,, Infected en DropZone zijn beide geen chille gamemodes πŸ˜› Maarja das mijn mening,, ik vind wel oneerlijk als je met barret speelt en geen secondary hebt, dat je dan als je 1 tegen 17 bent moet je wel secondary hebben want als ze alle 17 op je af komen,, dan maak je niet veel kans met een barret πŸ˜›

  79. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ik vind het wel leuk om af en toe het tussen een keer te spelen.

  80. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Yo wusup

    Zoals jullie zien ben ik weer back,

    Doe 10 nieuwe prestiges zijn tog niet hetzelfde dat zou wel fagish zijn :3

  81. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Yo wusup

    Zoals jullie zien ben ik weer back,

    Doe 10 nieuwe prestiges zijn tog niet hetzelfde dat zou wel fagish zijn :3

    jmmr man liever bleef je weg:p

    OT: tjah prestige’s vindt het best wel meegenomen

  82. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    jmmr man liever bleef je weg:p

    OT: tjah prestige’s vindt het best wel meegenomen

    Nooo, you still love me <3

  83. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Nooo, you still love me <3

    lolllll

  84. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    lolllll

    Is goed zal ik onthoude Said πŸ˜‰

  85. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Dit heeft nog veel met mw3 te maken..

  86. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Dit heeft nog veel met mw3 te maken..

    IDD, Btw die nieuwe map ziet er nice uit, aleen worden we gewoon hard genaait !

  87. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Stukje tekst van Roy in het hoofdmenu over COD vind ik 100% kloppen.

  88. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Stukje tekst van Roy in het hoofdmenu over COD vind ik 100% kloppen.

    ja, maar nog steeds ik vind COD leuker als Battlefield

  89. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    ja ik ook, maar als ik vind ze allebei nou kak. Zijn nou gelukkig genoeg nieuwe spellen uit.

  90. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    ja ik ook, maar als ik vind ze allebei nou kak. Zijn nou gelukkig genoeg nieuwe spellen uit.

    Ik speel alleen maar CoD4: promod live & CoD 2, rest sucks.

  91. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ja COD4 blijft voor mij ook het beste. Dat spel heb ik heb ik helemaal kapot gespeeld πŸ˜›

  92. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ik speel alleen maar CoD4: promod live & CoD 2, rest sucks.

    COD2 is juist BALLSACK ! , COD1 FTW RIFLE ONLY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, COD4 geef ik je 1000005435 % gelijk in !

  93. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Hardcore Search and Destroy speelt wel mooi weg, reken maar dat je dan niet gaat rushen maar met gespitste oren elk hoekje en steegje bekijkt voordat je het passeert. Heeft me een hele nieuwe kant van MW3 laten zien, speel het nu bijna altijd als ik speel.

  94. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Hardcore Search and Destroy speelt wel mooi weg, reken maar dat je dan niet gaat rushen maar met gespitste oren elk hoekje en steegje bekijkt voordat je het passeert. Heeft me een hele nieuwe kant van MW3 laten zien, speel het nu bijna altijd als ik speel.

    Beetje lame geworden, mensen schieten maar wat, je kunt makkelijk wallbangs. !

  95. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Wallbangs? Blind door de muur schieten?

    Lijkt me niet, want je verraad je positie en hebt binnen no-time een kogel door de kop. Het is meestal zo dat ik in rust, kalmte en stilte moet handelen. En natuurlijk goed luisteren naar voetstappen of schoten die verderop worden afgelost.

  96. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Wallbangs? Blind door de muur schieten?

    Lijkt me niet, want je verraad je positie en hebt binnen no-time een kogel door de kop. Het is meestal zo dat ik in rust, kalmte en stilte moet handelen. En natuurlijk goed luisteren naar voetstappen of schoten die verderop worden afgelost.

    Gewoon silencer en dead silence gebruiken πŸ˜€

    Laatst ging said em mad, ik had em getrolled !

  97. 243 XP
    terrorquin's avatar

    ze hebben eindelijk clan operations :d

  98. 161 XP
    BlackFist's avatar

    Beter gaan we even kijken hoe dat in zijn werk gaat

  99. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Wallbangs? Blind door de muur schieten?

    Lijkt me niet, want je verraad je positie en hebt binnen no-time een kogel door de kop. Het is meestal zo dat ik in rust, kalmte en stilte moet handelen. En natuurlijk goed luisteren naar voetstappen of schoten die verderop worden afgelost.

    Klinkt heel duur, maar is niet zo.
    Laatst had ik een clan-war op Gamebattles en had per-ongeluk Hardcore aangevinkt.
    Dus moesten Hardcore spelen.

    Van het begin tot het eind alleen maar wallbangen. Afschuwelijk.
    En op Hardcore heb je geen UAV?

  100. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Klinkt heel duur, maar is niet zo.
    Laatst had ik een clan-war op Gamebattles en had per-ongeluk Hardcore aangevinkt.
    Dus moesten Hardcore spelen.

    Van het begin tot het eind alleen maar wallbangen. Afschuwelijk.
    En op Hardcore heb je geen UAV?

    IDD, Echt frustating alemaal, dan wil je ff serieus spelen en dan BANG WALL BANGED !