Forum

Topic: [OOT] Call of Duty: Modern Warfare 3

Anoniem's avatar

call of duty: MODERN WARFARE 3
releasedate: 08-11-11

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

1.050 reacties

  1. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Je moeten iets maken in de Vietnam Oorlog, tzou best wel leuk kunnen worden 😛
    Is goed Fatalz, is je PSN imFuriously?

  2. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Je moeten iets maken in de Vietnam Oorlog, tzou best wel leuk kunnen worden 😛
    Is goed Fatalz, is je PSN imFuriously?

    Yep imFuriously binnekort miss nWo_Fury

    Wow, als Lagg Flops leuker is als Milking Warfail 3, dan is het nog triester gesteld met CoD als ik dacht. xD

    Nee grapje, het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat Black Ops 2 (o.i.d.) wel een goede game zal zijn. Ik bedoel CoD WaW, ook gemaakt door 3arc, was ook een goede game. Erg Authentic. Maar Black Ops was alleen erg saai. Normaal ga ik tot de laatste prestige in elke CoD,
    maar bij Black Ops was ik na een maandje echt volledig uitgespeeld. Dus toen ging ik maar zombies doen. Dat is wel lachen soms. xD

    Idd zombiez waren beest !!

  3. 243 XP
    terrorquin's avatar

    de hele mw serie spreekt mij meer aan dan de games van 3arc maar ik speel elke nieuwe cod duss 😛

    ( ik ben een codfanboy en ben er trots op 😀 )

  4. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    de hele mw serie spreekt mij meer aan dan de games van 3arc maar ik speel elke nieuwe cod duss 😛

    ( ik ben een codfanboy en ben er trots op 😀 )

    Ik ga bf3 voor pc halen als ik mijn game pc gehaald heb, dan kan ik je bf3 ten alllletijden aan raden op pc. Alhoewel COD4 promod ook wel baas is

  5. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Ik ga bf3 voor pc halen als ik mijn game pc gehaald heb, dan kan ik je bf3 ten alllletijden aan raden op pc. Alhoewel COD4 promod ook wel baas is

    Dit staat in mw3 topic omdat?……. (no offence)

  6. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Dit staat in mw3 topic omdat?……. (no offence)

    Weet ik veel random info, want als ik dit in het bf3 topic zet komt er weer een rage war van patty

  7. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Weet ik veel random info, want als ik dit in het bf3 topic zet komt er weer een rage war van patty

    Wtf. Je reageert op iemand die het over Treyarch (3arc) heeft, je quote hem en schrijft opeens dat je BF3 gaat spelen op je game PC ofzo en vervolgens reageer je op bloody dat je die random info over BF3 niet in het BF3 topic moet zetten omdat ik dan ga ragen.. (wtf..)

    Juist, waar is de logica?

  8. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Yes het bidden naar god heeft geholpen, want Robert bowlingbal twitter: New #MW3 hotfix update: 50% decrease to fire rate on all akimbo weapons.

    YES,, lekkere hotfix dan 😀 Waarom twittert hij niet de release data voor de DLC voor de PS3 :S

  9. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    YES,, lekkere hotfix dan 😀 Waarom twittert hij niet de release data voor de DLC voor de PS3 :S

    omdat ie een motherfucker is vieze megool:p

  10. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    omdat ie een motherfucker is vieze megool:p

    ”no last stand, fuck last stand” zegt die pannekoek. Later we er dan maar Final stand in stoppen, dan heeft Robert niet gelogen.
    Oplichters daar bij infinished ward

  11. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Wtf. Je reageert op iemand die het over Treyarch (3arc) heeft, je quote hem en schrijft opeens dat je BF3 gaat spelen op je game PC ofzo en vervolgens reageer je op bloody dat je die random info over BF3 niet in het BF3 topic moet zetten omdat ik dan ga ragen.. (wtf..)

    Juist, waar is de logica?

    HAHAHAHAHAHA, dacht ik ook

  12. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Wtf. Je reageert op iemand die het over Treyarch (3arc) heeft, je quote hem en schrijft opeens dat je BF3 gaat spelen op je game PC ofzo en vervolgens reageer je op bloody dat je die random info over BF3 niet in het BF3 topic moet zetten omdat ik dan ga ragen.. (wtf..)

    Juist, waar is de logica?

    http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT0bPJ4AnexO23B-o7bsFgoVq5sW-tRISI8h8lQKSFfnODhwCOEUGpKfe6y

    Fuck logic

    Kweet zelf niet meer waarom ik dat zei :O !

  13. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT0bPJ4AnexO23B-o7bsFgoVq5sW-tRISI8h8lQKSFfnODhwCOEUGpKfe6y

    Fuck logic

    Kweet zelf niet meer waarom ik dat zei :O !

    http://weknowmemes.com/wp-content/uploads/2011/11/watch-out-we-got-a-badass-over-here-meme.png
    Lolzz

  14. 1377 XP
  15. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    ”no last stand, fuck last stand” zegt die pannekoek. Later we er dan maar Final stand in stoppen, dan heeft Robert niet gelogen.
    Oplichters daar bij infinished ward

    ja vieze homo’s echt ga altijd dood door dat gwn pfff

  16. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    ja vieze homo’s echt ga altijd dood door dat gwn pfff

    Ik had eerst een 22 K streak nog 3 voor MOAB, ga ik dood door Dead mans hand. Als ik niet zon goede dag had was er een controller gesneuveld

  17. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Ik had eerst een 22 K streak nog 3 voor MOAB, ga ik dood door Dead mans hand. Als ik niet zon goede dag had was er een controller gesneuveld

    ja echt hea die 2 zijn zo irri vindt alleen juiced redelijk de rest mogen ze gewoon afschaffen this ook alweer niet zo moeilijk om kills te krijgen zucht

  18. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    En welke prestige ben jij al patty ? 😉

    10 Natuurlijk. 🙂

  19. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    10 Natuurlijk. 🙂

    http://media.steampowered.com/steamcommunity/public/images/avatars/a3/a3f7ca550fa1593b622673b38198cc2930763e77_full.jpg

    No-LIFER !

    ja echt hea die 2 zijn zo irri vindt alleen juiced redelijk de rest mogen ze gewoon afschaffen this ook alweer niet zo moeilijk om kills te krijgen zucht

    Juiced is soms wel handig alleen haal ik em niet zo vaak ;P

  20. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    http://media.steampowered.com/steamcommunity/public/images/avatars/a3/a3f7ca550fa1593b622673b38198cc2930763e77_full.jpg

    No-LIFER !

    Juiced is soms wel handig alleen haal ik em niet zo vaak ;P

    ..In MW2

    http://4.bp.blogspot.com/-qLsHkXytUu8/Tf27HuqsxjI/AAAAAAAAIFU/S1zVPyafuEY/s1600/jkjkh.jpg

    http://www.fashion-geektim.fr/wp-content/uploads/2010/02/south-park-no-life.jpg
    Jij? ^

  21. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    ..In MW2

    http://4.bp.blogspot.com/-qLsHkXytUu8/Tf27HuqsxjI/AAAAAAAAIFU/S1zVPyafuEY/s1600/jkjkh.jpg

    http://www.fashion-geektim.fr/wp-content/uploads/2010/02/south-park-no-life.jpg
    Jij? ^

    Lawl type in google “no lifer” klik dan op het 4de plaatje dus het dikke south park plaatje das een gif ofso

    Bij mw2 bn ik prestige 11 en 9 en 1

  22. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ik had eerst een 22 K streak nog 3 voor MOAB, ga ik dood door Dead mans hand. Als ik niet zon goede dag had was er een controller gesneuveld

    Ik moest laatst ook nog 2 kills voor een MOAB, schiet een dood en spawnt hij letterlijk 5 meter verder op. KUT SPEL

  23. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ik moest laatst ook nog 2 kills voor een MOAB, schiet een dood en spawnt hij letterlijk 5 meter verder op. KUT SPEL

    Idd rage about the spawn system, maar achja ik spawn tenminste niet 3 km van hem vandaan zoals in bf3

    Herw comes patty

  24. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Idd rage about the spawn system, maar achja ik spawn tenminste niet 3 km van hem vandaan zoals in bf3

    Herw comes patty

    Je kan gewoon op elkaar spawnen dus is er altijd wel iemand dichtbij de objectives.
    Niet hatend reageren.

  25. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Je kan gewoon op elkaar spawnen dus is er altijd wel iemand dichtbij de objectives.

    Buzzz kill…..

  26. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Uhum, beter 20 meter extra lopen en niet gekilld worden dan spawnen en direct gekilld worden. 🙂

  27. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Uhum, beter 20 meter extra lopen en niet gekilld worden dan spawnen en direct gekilld worden. 🙂

    Ik word bijna nooit gekilld als ik fout spawn of iemand dicht bij mij spawnt, na een tijdje wen je hier aan en ben je er op bedacht

  28. 243 XP
    terrorquin's avatar

    een clangenoot vandaag weer moab onze clan pwns 😛 ondertusse aant ranken verw8 van het weekend 9de prestige te zijn

  29. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik word bijna nooit gekilld als ik fout spawn of iemand dicht bij mij spawnt, na een tijdje wen je hier aan en ben je er op bedacht

    Dus je geeft toe dat het spawnsysteem van MW3 faalt maar je komt met een smoesje omdat je niet wil dat ik MW3 afkraak? Ok. xD

    Nee maar ik begrijp wat je bedoelt, het spawn systeem in alle CoDs is eigenlijk slecht, en na een tijdje wen je inderdaad aan die spawn bugs. Toch zou het beter zijn als ze het gewoon fixen. xD

  30. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Dus je geeft toe dat het spawnsysteem van MW3 faalt maar je komt met een smoesje omdat je niet wil dat ik MW3 afkraak? Ok. xD

    Nee maar ik begrijp wat je bedoelt, het spawn systeem in alle CoDs is eigenlijk slecht, en na een tijdje wen je inderdaad aan die spawn bugs. Toch zou het beter zijn als ze het gewoon fixen. xD

    Ik agree met je !,

    btw terrorquin ? omdat 1 clanmember een moab haalt pwnt de hele clan meteen ??(no offence just askin )

  31. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Dus je geeft toe dat het spawnsysteem van MW3 faalt maar je komt met een smoesje omdat je niet wil dat ik MW3 afkraak? Ok. xD

    Nee maar ik begrijp wat je bedoelt, het spawn systeem in alle CoDs is eigenlijk slecht, en na een tijdje wen je inderdaad aan die spawn bugs. Toch zou het beter zijn als ze het gewoon fixen. xD

    Of S&D spelen 😀

  32. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Of S&D spelen 😀

    *Trollface*

  33. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    die spawnsystem faalt serieus zwaar heb het in me theater gezet gebeurd me zo fucking vaak ik spawn gwn letterlijk precies voor iemand dan wordt ik geknifed megolen

  34. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    die spawnsystem faalt serieus zwaar heb het in me theater gezet gebeurd me zo fucking vaak ik spawn gwn letterlijk precies voor iemand dan wordt ik geknifed megolen

    Je moet je er op bedenken, ik denk constant na waar de enemie spawn of waar ik zelf spawn. Vooral bij arkaden

  35. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Je moet je er op bedenken, ik denk constant na waar de enemie spawn of waar ik zelf spawn. Vooral bij arkaden

    Maar het is best wel triest dat je ‘gedwongen’ word aan die spawn bugs te wennen… Als iedereen er aan zal ‘wennen’ dan heeft IW ook geen reden om het te fixen lijkt mij…

    Het is gewoon een faal toch? Spawnkillbug…

  36. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Maar het is best wel triest dat je ‘gedwongen’ word aan die spawn bugs te wennen… Als iedereen er aan zal ‘wennen’ dan heeft IW ook geen reden om het te fixen lijkt mij…

    Het is gewoon een faal toch? Spawnkillbug…

    Man, stop met naben over mw3

  37. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Dus je geeft toe dat het spawnsysteem van MW3 faalt maar je komt met een smoesje omdat je niet wil dat ik MW3 afkraak? Ok. xD

    Nee maar ik begrijp wat je bedoelt, het spawn systeem in alle CoDs is eigenlijk slecht, en na een tijdje wen je inderdaad aan die spawn bugs. Toch zou het beter zijn als ze het gewoon fixen. xD

    Spawn system faalt alleen in mw3. Dat vind ik dan, in black ops kon ik egt lekker spawn trappen 100kills in firing range begon een makkie te worden

  38. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    3arc heeft volgensmij een beter spawnsysteem als IW..

  39. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Klopt, 3arc heeft volgensmij een beter spawnsysteem als IW.

    Lawl op mw3 kan ik ook spawn trapen en op mw2 al helemaal

  40. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Lawl op mw3 kan ik ook spawn trapen en op mw2 al helemaal

    Lol. Dat klopt… Maar toch heb ik bij BO nog nooit last gehad daarvan. (spawn trappen)

  41. 243 XP
    terrorquin's avatar

    @ xfatalz

    nee maar we hebben de moab met onze clan gehaald duss

  42. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    @ xfatalz

    nee maar we hebben de moab met onze clan gehaald duss

    Lawl, hoe wil je de moab met de clan haale ?

  43. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Je moet je er op bedenken, ik denk constant na waar de enemie spawn of waar ik zelf spawn. Vooral bij arkaden

    is altijd bij FFA en ik kan me niks bedenken want ik zweer je je spawnt gwn precies voor iemand xD

  44. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    is altijd bij FFA en ik kan me niks bedenken want ik zweer je je spawnt gwn precies voor iemand xD

    saiddd vs mw3 spawnsystem

  45. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Inmiddels 6e prestige level 33,, Mijn accuracy weer wat omhoog gegooid na 23,11 😛 Damn die PP90M1 is best een RAGE wapen zeg 😛

  46. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Inmiddels 6e prestige level 33,, Mijn accuracy weer wat omhoog gegooid na 23,11 😛 Damn die PP90M1 is best een RAGE wapen zeg 😛

    Wtf, stop met naben over accuracy. Dat zegt nog het minst

  47. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Wtf, stop met naben over accuracy. Dat zegt nog het minst

    idd, lol. CoD = K/D.

  48. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    idd, lol. CoD = K/D.

    Ik spray meestal aan het eind van de game ofso, of als ik in een lol bui ben ga ik no scope met snipez

  49. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik spray meestal aan het eind van de game ofso, of als ik in een lol bui ben ga ik no scope met snipez

    Lol, ik ook. xD

  50. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Lol, ik ook. xD

    Dus im not alone ? 😉

  51. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Dus im not alone ? 😉

    Nee. xD Ik ging vandaag ff CoD WaW spelen en beetje sprayen en QS maar lukt niet echt want helft van de games die ik joinde zijn Challenge Lobbies… xD

  52. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    lol 3arc goede spawnsymsteem? xD doe training nog wat en dan bij nuketown choppergunner halen je ziet ze heletijd maar aan 1 kant spawnen als je DOmination speelt

  53. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    lol 3arc goede spawnsymsteem? xD doe training nog wat en dan bij nuketown choppergunner halen je ziet ze heletijd maar aan 1 kant spawnen als je DOmination speelt

    Ook goed: het spawn systeem van IW én van 3arc faalt. xD

  54. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    lol 3arc goede spawnsymsteem? xD doe training nog wat en dan bij nuketown choppergunner halen je ziet ze heletijd maar aan 1 kant spawnen als je DOmination speelt

    Dat is geen faal dat hoort zo bij dom spawn je altijd bij elkaar en je noemt nu nuketown om daar iemand bij domination midde in de map te droppen is echt nutteloos

  55. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    Dat is geen faal dat hoort zo bij dom spawn je altijd bij elkaar en je noemt nu nuketown om daar iemand bij domination midde in de map te droppen is echt nutteloos

    Daar heb je wel gelijk in had zo filmpje gezien waar iemand een MOAB kreeg door alleen heletijd een rechte lijn te schieten

    Ook goed: het spawn systeem van IW én van 3arc faalt. xD

    Hhahaha sinds wanneer sppeel jij mw3 eigenlijk patts? xD

  56. 243 XP
    terrorquin's avatar

    alweer 8ste prestige lvl 71 😀 still met pp90

  57. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    alweer 8ste prestige lvl 71 😀 still met pp90

    Lmao ik nog steeds lvl 60 ofso 1ste prestige, speel nu meer cod4 op pc

  58. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Ik kan voorlopig geen MW3 meer spelen 😛 Heb de disc net in 2 stukken gebroken,, klote spel

  59. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ik kan voorlopig geen MW3 meer spelen 😛 Heb de disc net in 2 stukken gebroken,, klote spel

    Je joked right, anders is het wel ernstig dat je je zo door een spel laat beinvloede.

  60. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Je joked right, anders is het wel ernstig dat je je zo door een spel laat beinvloede.

    Ik heb mijn bf3 disk gebost, had nog een foto op forum gepost.

  61. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ik heb mijn bf3 disk gebost, had nog een foto op forum gepost.

    XD bij bf3 kan ik het begrijpe

  62. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Je joked right, anders is het wel ernstig dat je je zo door een spel laat beinvloede.

    LOL!!! Hoor jezelf, terwijl je MW3 “beschermd” alsof mensen het over je mammie hebben! xD

    Ernstig dat je je zo door een spel laat beïnvloeden. xD

    Ik kan voorlopig geen MW3 meer spelen 😛 Heb de disc net in 2 stukken gebroken,, klote spel

    Leave the Dark Side and join the BF3 Side. xD

    Haha. 😛

  63. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    LOL!!! Hoor jezelf, terwijl je MW3 “beschermd” alsof mensen het over je mammie hebben! xD

    Ernstig dat je je zo door een spel laat beïnvloeden. xD

    Leave the Dark Side and join the BF3 Side. xD

    Haha. 😛

    Hoe bedoel je? Lol. Als iemand zijn spel breekt door rage is er heus iets mis met hem (ik heb ook problemen lol, me bf3 disk kapot gemaakt. Ik rage veels te veel)

  64. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Hoe bedoel je? Lol. Als iemand zijn spel breekt door rage is er heus iets mis met hem (ik heb ook problemen lol, me bf3 disk kapot gemaakt. Ik rage veels te veel)

    You did well for mankind

  65. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Hoe bedoel je? Lol. Als iemand zijn spel breekt door rage is er heus iets mis met hem (ik heb ook problemen lol, me bf3 disk kapot gemaakt. Ik rage veels te veel)

    Je bevestigd nu mijn opmerking. xD

  66. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Patty, kom 1vs1 in mw2 een keer ? lijkt me wel een lmfao fight

  67. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Sure, moet ik alleen eerst ff wennen aan de controls… xD

  68. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Sure, moet ik alleen eerst ff wennen aan de controls… xD

    Jah das wennen he goede controlls

  69. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ik kan voorlopig geen MW3 meer spelen 😛 Heb de disc net in 2 stukken gebroken,, klote spel

    Dan meen je niet?! kunnen we niet meer samen ownen

  70. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Jah das wennen he goede controlls

    Welke goede controls?

    http://troll.me/images/mr-t/mr-t-doesnt-want-to-hear-your-bitching.jpg

  71. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Dan meen je niet?! kunnen we niet meer samen ownen

    Denk je vanmorgen na de winkel te gaan om een nieuwe te halen issie uitverkocht 🙁 naja dan maar wachten tot morgen,, kan ik vanavond lekker me tijd anders besteden 😀

  72. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Denk je vanmorgen na de winkel te gaan om een nieuwe te halen issie uitverkocht 🙁 naja dan maar wachten tot morgen,, kan ik vanavond lekker me tijd anders besteden 😀

    hahahahah daarom staat MW3 op #1 in de verkooplijst.. maar dan kan je weer NFS spelen:p

  73. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    hahahahah daarom staat MW3 op #1 in de verkooplijst.. maar dan kan je weer NFS spelen:p

    Heey,, slim idee ja,, kan ik even die race halen waar ik net geen goud haal met 0,01 seconden 😛 Morgenavond wel weer knallen Jordi? 😛 Anders woensdag als die 2 DLC maps er zijn 😛

  74. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Heey,, slim idee ja,, kan ik even die race halen waar ik net geen goud haal met 0,01 seconden 😛 Morgenavond wel weer knallen Jordi? 😛 Anders woensdag als die 2 DLC maps er zijn 😛

    :O das waar ook woensdag piazza mijn liefde heb al op xbox gespeeld top mapz

  75. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    :O das waar ook woensdag piazza mijn liefde heb al op xbox gespeeld top mapz

    Ik vind beide maps wel gruwelijk alleen is die Central Park weet echte naam ff niet meer wel echt grote map eerlijk gezegt 😛 heb potje zitten snipen tegen maat van mij op de Xbox en echt superhard verloren 😛 Maarja ik ken de map ook niet hij wel 😛

  76. 243 XP
    terrorquin's avatar

    komen ze woensdag?:O !!!!!!!!!!! yes yes 😀 ik ben woensdag om half 11 uit 😀 wnr komen ze uit hoelaat bedoel ik

  77. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    komen ze woensdag?:O !!!!!!!!!!! yes yes 😀 ik ben woensdag om half 11 uit 😀 wnr komen ze uit hoelaat bedoel ik

    Denk rond 13.00 uur ofzo,, maarja we zien het morgen wel ( naja overmorgen kan ook maarja tis al 12 uur geweest dus praktisch gezien is het al dinsdag vandaar dat ik zei we zien het morgen wel 😛 )

  78. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Denk rond 13.00 uur ofzo,, maarja we zien het morgen wel ( naja overmorgen kan ook maarja tis al 12 uur geweest dus praktisch gezien is het al dinsdag vandaar dat ik zei we zien het morgen wel 😛 )

    Ik heb geen elite xD maar mij lijkt ook alleen piazza vet. BTW ik heet geen Jordy maar Mitchell 😛 Jordy is een maat van mij AKA: Mr_BOomBasticC_

    Ohja en ik houd niet van MW3, maja BF3 vind ik ook niks. Binnekort maar UFC3 en FinalFantasy13-2 kopen

  79. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Ik heb geen elite xD maar mij lijkt ook alleen piazza vet. BTW ik heet geen Jordy maar Mitchell 😛 Jordy is een maat van mij AKA: Mr_BOomBasticC_

    Ohja en ik krijg echt AIDS en K*nker van MW3, maja BF3 vind ik ook niks. Binnekort maar UFC3 en FinalFantasy13-2 kopen

    Tweede keer dat ik om je comment moet lachen! (bf3 topic) AHAHA!

  80. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    ik heb geen elite xd maar mij lijkt ook alleen piazza vet. Btw ik heet geen jordy maar mitchell :p jordy is een maat van mij aka: Mr_boombasticc_

    ohja en ik krijg echt aids en k*nker van mw3, maja bf3 vind ik ook niks. Binnekort maar ufc3 en finalfantasy13-2 kopen

    lmfao geniaal !

    Die liberation is echt noob map, EEN KASTEEL IN DOWNTOWN NEW YORK CENTRAL PARK ! SEEMS LOGIC !

  81. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Tweede keer dat ik om je comment moet lachen! (bf3 topic) AHAHA!

    Ja wat een stress spellen zeg.. had weinig gescheeld of BF3 en MW3 lagen in 8 stukken

  82. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Sommige zeggen dat Elite voor PS3 de 24e Februari pas uitkomt, want volgens mij is het niet bevestigd dat de DLC morgen voor PS3 Eliters uitkomt. ( volgens mij is helemaal niks bevestigd ).

  83. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Sommige zeggen dat Elite voor PS3 de 24e Februari pas uitkomt, want volgens mij is het niet bevestigd dat de DLC morgen voor PS3 Eliters uitkomt. ( volgens mij is helemaal niks bevestigd ).

    Als dat zo is rage ik hem op pubehair bowling dan stuur ik 20000 tweets

  84. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Als dat zo is rage ik hem op tubehair bowling dan stuur ik 20000 tweets

    Ik heb dit al 10x naar hem gestuurd: @fourzerotwo No laststand, fuck you laststand http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qUX8aUHxNxA

  85. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=_bs2eonogpy&feature=g-user-u

    fuuuu

  86. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    WTF is dit nou weer? maakte ik net weer eens mee KUD spelhttp://www.youtube.com/watch?v=Wu263smRnPU&context=C3049dddADOEgsToPDskKhlp_l36aErAGipF0OpOGP

  87. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    WTF is dit nou weer? maakte ik net weer eens mee KUD spelhttp://www.youtube.com/watch?v=Wu263smRnPU&context=C3049dddADOEgsToPDskKhlp_l36aErAGipF0OpOGP

    Tis een mijn ;P

  88. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Tis een mijn ;P

    Nope een IMS waar ik niet eens langs ren

    http://www.youtube.com/watch?v=_bs2eonogpy&feature=g-user-u

    fuuuu

    Hij doet het niet

  89. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Nope een IMS waar ik niet eens langs ren

    Hij doet het niet

    Een ims is een mijn IMS is als ik het goed heb Intelegent mine system sorry voor men newb engels geen zin in het woordenboek

  90. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Een ims is een mijn IMS is als ik het goed heb Intelegent mine system sorry voor men newb engels geen zin in het woordenboek

    Oke ja zou best kunnen haha, maar ik ben nog niet eens in de buurt van die IMS.

  91. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Oke ja zou best kunnen haha, maar ik ben nog niet eens in de buurt van die IMS.

    Hij heeft een vrij grote range he

  92. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Oke ja zou best kunnen haha, maar ik ben nog niet eens in de buurt van die IMS.

    Is dat in dat potje dat we samen aan het knallen waren ? 😛

  93. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    WTF is dit nou weer? maakte ik net weer eens mee KUD spelhttp://www.youtube.com/watch?v=Wu263smRnPU&context=C3049dddADOEgsToPDskKhlp_l36aErAGipF0OpOGP

    lol, ik zie aan het eind een team mate net door ims vliegen, die heeft hem zeker getriggerd waardoor hij afging. Lol nog steeds lollig kut death xD

    voeg me toe jonge kunnen we samen ragen LOL

  94. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    lol, ik zie aan het eind een team mate net door ims vliegen, die heeft hem zeker getriggerd waardoor hij afging. Lol nog steeds lollig kut death xD

    voeg me toe jonge kunnen we samen ragen LOL

    Lawl leuk idee voor onze troll team , team mine only ;P of explosive only

  95. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Is dat in dat potje dat we samen aan het knallen waren ? 😛

    haha ja klopt man

    lol, ik zie aan het eind een team mate net door ims vliegen, die heeft hem zeker getriggerd waardoor hij afging. Lol nog steeds lollig kut death xD

    voeg me toe jonge kunnen we samen ragen LOL

    Haha je hebt gelijk! ik had echt zoiets van WTF is dit nou weer.
    maar ik heb je geadd

  96. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Iemand zin om vanavond rond 8e te trollen, miss jij Bloodlytrol ?

  97. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Iemand zin om vanavond rond 8e te trollen, miss jij Bloodlytrol ?

    Moet werken

  98. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    dadelijk ook weer ff knallen. Capture the Flag is best een lachen gamemode eerlijk gezegt

  99. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Is voor Elite de DLC nou al uitgekomen? Zoniet, dan wordt het voor jullie toch echt 24 Februari helaas 🙁

  100. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Is voor Elite de DLC nou al uitgekomen? Zoniet, dan wordt het voor jullie toch echt 24 Februari helaas 🙁

    Gvd kk bowling met zen fag hoofd -_-