call of duty: MODERN WARFARE 3
releasedate: 08-11-11
Topic: [OOT] Call of Duty: Modern Warfare 3
24 januari 2011om 19:46
call of duty: MODERN WARFARE 3
releasedate: 08-11-11
ik heb deze weelk al 2x een 1v5 clutch gefaald met triple feed killcam omdat mw3 me haat en dus hitdetectie faalt ofzo xD
wel grappige kill die carepackage xD
het is me daarnet gelukt om een mooi knive cam te doen en vast te leggen 😀 😀 😀
http://www.youtube.com/watch?v=t9HakN0iIbQ
[quote]het is me daarnet gelukt om een mooi knive cam te doen en vast te leggen 😀 😀 😀
http://www.youtube.com/watch?v=t9HakN0iIbQ%5B/quote%5D
eigelijk was ie wel mis xD
[quote]het is me daarnet gelukt om een mooi knive cam te doen en vast te leggen 😀 😀 😀
http://www.youtube.com/watch?v=t9HakN0iIbQ%5B/quote%5D
Beetje standaard spot maar wel nice ik ben nu bezig met een dragunov feed voor men hardcore montage en een bankshot met TK !
Ik ben ff gestopt met Modern Warfare3. Speel op moment ff andere games
Het is misschien leuk om net zo als GT5 een toernooi te organiseren?
We kunnen dan random teams van 2 spelers maken, of gewoon ffa doen.
Ik denk wel dat veel mensen dit leuk vinden.
[quote]Het is misschien leuk om net zo als GT5 een toernooi te organiseren?
We kunnen dan random teams van 2 spelers maken, of gewoon ffa doen.
Ik denk wel dat veel mensen dit leuk vinden.[/quote]
dan wil ik er zeker bij zijn
Als ik kan doe ik mee. Het enige punt is dat we een initiatiefnemer moeten vinden.
Dat wil ik best doen mits het goed ondersteund wordt door deze site, dan alleen kan het groot worden.
Ik doe mee wil best organiseren maar dan wel in de kerst vakantie =D en miss hardcore mode zoals de pros ?
welk lvl zijn jullie allemaal?? ik ben al 3de prestige lvl 40 😀 ik kwam sommige mensen tegen die waren al 10de prestige lvl 80 :O ( no-life)
2DE prestige lvl 67
type 95 word minder overpowered 😀
[quote]2DE prestige lvl 67[/quote]
hetzelfde level en prestige als mij. Maarja ga vandaag maar weer eens spelen, na anderhalve week een ander spel gespeeld te hebben.
<3 MW2 is tog leuker !
[quote]<3 MW2 is tog leuker ![/quote]
Vind ik niet 😛
Heb een site gevonden waar een lijst op staat met alle titles en emblems van mw3 hoe je elke titles en emblem kan unlocken
[url]www.mw3perks.com/mw3-titles-and-emblems/[/url]
Vet, dankje! , ik vraag me al constant af wat voor dingen de unlockte zijn. En wat ik daarvoor moet doen 🙂
ty dutch heb er wat aan gehad 😀
43-4 in 6vs6 kill confirmed 😀
Ik had 60 2
[quote]Ik had 60 2[/quote]
zeker slechte tegenstanders + team maten. 😉
Ik erger me aan K/D’s:
Je K/D stelt helemaal niets voor, K/D hoeren W/L’s ratio zijn vaak slecht.
Iedereen kan campen in een hoekje voor kills, je hoeft echt niet goed te zijn. Predator-Reaper-AC130 en daar heb je weer een 3.0 K/D
Al die YT commentators doen stoer met hun OMG 100+ kills, maar dat is echt niet zo moelijk. Niemand capt meer vlaggen terwijl de game om het winnen gaat. Als ik MW3 ergens speel irriteer ik me hier het meeste aan. Op BO had je nog een beetje skills nodig maar nu echt niet meer. Wees een man en ga voor winnen! 🙂
Lol, ik kwam gister bij een maat van mij en die zat (blijkbaar) MW3 te doen, maar ik dacht serieus dat hij MW2 aan het spelen was, wtf. Ik heb het daarna ook zelf weer ff gespeeld, maar Jezus wat een k u t spel. Sorry hoor, maar het voelt, het speelt en het ziet er letterlijk gewoon hetzelfde uit als MW2, en in die game heb ik al meer dan 850 uur zitten. Ik vind MW3 en BO echt de slechtste CoD’s ever. De gameplay van MW3 faalt gewoon. CoD4 is nog steeds gewoon King. Ik wou MW3 eerst wél kopen maar nu denk ik: Nee, Laat maar. Ik zat, samen met een andere maat van mij die daar ook was, serieus gewoon keihard deze game uit te lachen. xD
[quote]Ik erger me aan K/D’s:
Iedereen kan campen in een hoekje voor kills, je hoeft echt niet goed te zijn. Predator-Reaper-AC130 en daar heb je weer een 3.0 K/D
Al die YT commentators doen stoer met hun OMG 100+ kills, maar dat is echt niet zo moelijk. Niemand capt meer vlaggen terwijl de game om het winnen gaat. Als ik MW3 ergens speel irriteer ik me hier het meeste aan. Op BO had je nog een beetje skills nodig maar nu echt niet meer. Wees een man en ga voor winnen! :)[/quote]
Je accurity zegt wel wat over je skilss.. tenzij je sniper only ben
[quote]Ik erger me aan K/D’s:
Al die YT commentators doen stoer met hun OMG 100+ kills, maar dat is echt niet zo moelijk. Niemand capt meer vlaggen terwijl de game om het winnen gaat. Als ik MW3 ergens speel irriteer ik me hier het meeste aan. Op BO had je nog een beetje skills nodig maar nu echt niet meer. Wees een man en ga voor winnen! :)[/quote]
Ik speel voor allebei eigenlijk. Vind een K/D bove de 1.50 wel goed en een goede W/L ratio. Maarja iedereen heeft potjes dat ut k*t gaat en goede potjes. Maar ik camp zelf niet, heb ik het geduld niet eens voor.
[quote]Je accurity zegt wel wat over je skilss.. tenzij je sniper only ben[/quote]
Maar iedereen zegt altijd OMG mijn K/D is 2.6 ofzo en niet veel mensen praten bijv. over Accuracy idd, jammer.
[quote]Maar iedereen zegt altijd OMG mijn K/D is 2.6 ofzo en niet veel mensen praten bijv. over Accuracy idd, jammer.[/quote]
Mijn accuracy is op moment 22,09% en ik speel enkel met P90, UMP45, MP7 of CM901 @ the moment. Soms ook nog wel met de G36c of ACR.
En deze accuracy heb ik nu op mijn 3e prestige level 32
mijn accuracy is ong 20 % ik speel momenteel met scarl en acr
ik zit op 4de prestige lvl 34
K/D zegt idd niks !
[quote]K/D zegt idd niks ![/quote]
het zegt alleen iets over de speelstijl van de speler
Ik vind dat het wel veel zegt.
Een k/d van 10 om 4 kan je met meerdere speelstijlen behalen.
Een persoon die erg goed is heeft meestal een mooi kd, dat betekent niet dat hij altijd campt.
Een speler die meer deaths heeft dan kills heeft duidelijk nog niet het spel gespeeld. (naar Team Deathmatch kijkend).
En ik denk ook dat als je twee spelers ziet, een met een k/d van 1,40 en een van 0,78 dat het al snel duidelijk wordt wie de betere is van de twee. Allemaal af te lezen van het k/d ratio.
[quote]Ik vind dat het wel veel zegt.
Een k/d van 10 om 4 kan je met meerdere speelstijlen behalen.
Een persoon die erg goed is heeft meestal een mooi kd, dat betekent niet dat hij altijd campt.
Een speler die meer deaths heeft dan kills heeft duidelijk nog niet het spel gespeeld. (naar Team Deathmatch kijkend).
En ik denk ook dat als je twee spelers ziet, een met een k/d van 1,40 en een van 0,78 dat het al snel duidelijk wordt wie de betere is van de twee. Allemaal af te lezen van het k/d ratio.[/quote]
Maar je weet niet hoe iemand die K/D behaalt heeft. Dat zou ik ook denken maar als iemand bijv. alleen maar sniped is 1.5 erg goed. Van mij mag de K/D eruit omdat iedereen zit op te scheppen over K/D’s. Als ik vraag of hij ( random ) CoD speelt krijg ik vaak meteen te horen wat z’n K/D is zonder te vragen.
[quote]het zegt alleen iets over de speelstijl van de speler[/quote]
Vandaar dat ik 3.00+ heb, mijn ‘speelstijl’ is gewoon goed! xD
[quote]Maar je weet niet hoe iemand die K/D behaalt heeft. Dat zou ik ook denken maar als iemand bijv. alleen maar sniped is 1.5 erg goed. Van mij mag de K/D eruit omdat iedereen zit op te scheppen over K/D’s. Als ik vraag of hij ( random ) CoD speelt krijg ik vaak meteen te horen wat z’n K/D is zonder te vragen.[/quote]
Het is gewoon simpel: als je gewoon goed speelt, heb je een hoog K/D. Maar als jij niet zo’n hoog K/D kan halen betekend dat niet direct dat je slecht bent. 😉
Het is echt niet onmogelijk om een hoger K/D als 2.0 te halen hoor. Je hoeft daarvoor echt niet te hacken of te Campen. Helaas zijn veel mensen zo naïef om zo te denken. Iemand heeft me zelfs een keer van het PSN, Hyves, enzovoort verwijderd omdat ik “zo’n hoog” K/D had wat volgens hem niet kon, dus vond hij mij een cheater. Terwijl ik echt niet cheat. Best zielig gewoon.
Ieder z’n mening en dat uitten we hier goed 😉
[quote]Het is gewoon simpel: als je gewoon goed speelt, heb je een hoog K/D. Maar als jij niet zo’n hoog K/D kan halen betekend dat niet direct dat je slecht bent. 😉
Het is echt niet onmogelijk om een hoger K/D als 2.0 te halen hoor. Je hoeft daarvoor echt niet te hacken of te Campen. Helaas zijn veel mensen zo naïef om zo te denken. Iemand heeft me zelfs een keer van het PSN, Hyves, enzovoort verwijderd omdat ik “zo’n hoog” K/D had wat volgens hem niet kon, dus vond hij mij een cheater. Terwijl ik echt niet cheat. Best zielig gewoon.[/quote]
Proo hoor! xD
Ik word volgespamt door vriendenuitnodigingen als ik klaar ben met een game. Tjees, f*ck off fags!
Dat heb ik dus ook… Zo irritant.
Achja, het is goed voor je ego hahhahaha!
Ik ken het,
Achja, beetje publiciteit is nooit verkeerd hè 😉
Het scheelt dat ik gemiddeld niet zo extreem goed ben 🙂
[quote]Achja, het is goed voor je ego hahhahaha![/quote]
Klopt. Zo’n kerel voegde mij zelfs een keer toe en vroeg of hij mij op mocht nemen. xD
[quote]Lol, ik kwam gister bij een maat van mij en die zat (blijkbaar) MW3 te doen, maar ik dacht serieus dat hij MW2 aan het spelen was, wtf. Ik heb het daarna ook zelf weer ff gespeeld, maar Jezus wat een k u t spel. Sorry hoor, maar het voelt, het speelt en het ziet er letterlijk gewoon hetzelfde uit als MW2, en in die game heb ik al meer dan 850 uur zitten. Ik vind MW3 en BO echt de slechtste CoD’s ever. De gameplay van MW3 faalt gewoon. CoD4 is nog steeds gewoon King. Ik wou MW3 eerst wél kopen maar nu denk ik: Nee, Laat maar. Ik zat, samen met een andere maat van mij die daar ook was, serieus gewoon keihard deze game uit te lachen. xD[/quote]
Post aub dat niet hier, met alle respect jouw reactie doet me niks……. !
[quote]Post aub dat niet hier, met alle respect jouw reactie doet me niks……. ![/quote]
Inderdaad, vernieuwend is niet altijd goed.
[quote]Lol, ik kwam gister bij een maat van mij en die zat (blijkbaar) MW3 te doen, maar ik dacht serieus dat hij MW2 aan het spelen was, wtf. Ik heb het daarna ook zelf weer ff gespeeld, maar Jezus wat een k u t spel. Sorry hoor, maar het voelt, het speelt en het ziet er letterlijk gewoon hetzelfde uit als MW2, en in die game heb ik al meer dan 850 uur zitten. Ik vind MW3 en BO echt de slechtste CoD’s ever. De gameplay van MW3 faalt gewoon. CoD4 is nog steeds gewoon King. Ik wou MW3 eerst wél kopen maar nu denk ik: Nee, Laat maar. Ik zat, samen met een andere maat van mij die daar ook was, serieus gewoon keihard deze game uit te lachen. xD[/quote]
Dat je 850 uur hebt zitten in MW2 zegt genoeg, het was dus een top spel aangezien je het zoveel gespeeld hebt.
Daarna vergelijk je MW3 met MW2 en dan is het een volgens jou een kut spel… Je spreekt jezelf tegen…. ^^
PattyS3 volgens mij ben jij gewoon beetje aan ut lullen. Zo aan je post te zien heb jij aardig wat dagen MW2 gespeeld. En je vind MW3 een kut spel?? No shitty man. Je spreekt jezelf wel erg tegen zoals mijn voorganger al zei.
Patty heeft niet eens mw3…. 0 mw3 trophies….
yes yes , ik heb net een golden badge gehaald in de compititie van lone wolf operations
[quote]Post aub dat niet hier, met alle respect jouw reactie doet me niks……. ![/quote]
idc. 🙂
[quote]Inderdaad, vernieuwend is niet altijd goed.
Dat je 850 uur hebt zitten in MW2 zegt genoeg, het was dus een top spel aangezien je het zoveel gespeeld hebt.
Daarna vergelijk je MW3 met MW2 en dan is het een volgens jou een kut spel… Je spreekt jezelf tegen…. ^^[/quote]
Ik spreek mezelf niet tegen..
[quote]PattyS3 volgens mij ben jij gewoon beetje aan ut lullen. Zo aan je post te zien heb jij aardig wat dagen MW2 gespeeld. En je vind MW3 een kut spel?? No shitty man. Je spreekt jezelf wel erg tegen zoals mijn voorganger al zei.[/quote]
Ik spreek mezelf niet tegen, jullie geven eerder toe dat MW3 inderdaad “hetzelfde” is als MW2.
[quote]Patty heeft niet eens mw3…. 0 mw3 trophies….[/quote]
Lol, kerel? Moet ik MW3 hebben om het gespeeld te hebben? NEE. Zoals je kan LEZEN speelde ik MW3 bij een maat.
khou van cod maar mw2 bij mij komen er heel soms wel flashbacks hoor xD
maar de game zelf is top mag niet klagen
Death To All Campers:@
[quote]idc. 🙂
Ik spreek mezelf niet tegen..
Ik spreek mezelf niet tegen, jullie geven eerder toe dat MW3 inderdaad “hetzelfde” is als MW2.
Lol, kerel? Moet ik MW3 hebben om het gespeeld te hebben? NEE. Zoals je kan LEZEN speelde ik MW3 bij een maat.[/quote]
Eenmaal bij iemand mw3 spelen, en dan al genoeg gespeeld om er iets van te vinden?
Maarja ik ga hier ook niet verder op in, ga maar terug naar je bf3
[quote]Eenmaal bij iemand mw3 spelen, en dan al genoeg gespeeld om er iets van te vinden?
Maarja ik ga hier ook niet verder op in, ga maar terug naar je bf3[/quote]
Ik heb die game nu dik 2 uur online gespeeld ofzo, stuk of 10 matches gedaan. Heb het genoeg gespeeld om te kunnen oordelen dat ik MW3 een faal vindt, en dat is mijn mening. En daar hoef je ook niet op in te gaan. 😉
trololol altijd flamewars bij een CoD topic hahaha 🙂
[quote]trololol altijd flamewars bij een CoD topic hahaha :)[/quote]
Ik geef alleen mijn mening, ben niet aan het trollen. 😉
[quote]Ik geef alleen mijn mening, ben niet aan het trollen. ;)[/quote]
haha nee snap ik 😛 ik deel je mening hoor 🙂 CoD is ook niet mijn ding. Ik heb altijd battlefield gespeeld. CoD 4 en MW2 waren wel leuk. Maar voor mij niet iets om laaiend enthousiast over te worden haha
[quote]haha nee snap ik 😛 ik deel je mening hoor 🙂 CoD is ook niet mijn ding. Ik heb altijd battlefield gespeeld. CoD 4 en MW2 waren wel leuk. Maar voor mij niet iets om laaiend enthousiast over te worden haha[/quote]
Nah, ik was altijd CoD fan, maar ben toen ik MW3 zag direct overgestapt naar BF3. Echt geen spijt van. De reden dat ik niet eerder naar BF ben geswitched is omdat ik die Bad Company games erg saai en sloom vindt. BF3 is wat meer fast-paced, en heeft veel betere gameplay. (zoals BF hoort te zijn) 🙂
[quote]Nah, ik was altijd CoD fan, maar ben toen ik MW3 zag direct overgestapt naar BF3. Echt geen spijt van. De reden dat ik niet eerder naar BF ben geswitched is omdat ik die Bad Company games erg saai en sloom vindt. BF3 is wat meer fast-paced, en heeft veel betere gameplay. (zoals BF hoort te zijn) :)[/quote]
Ja de bad company games waren wel leuk maar niet geweldig inderdaad. maar battlefield 2 enzo waren awesome haha. Achja CoD heb ik me ook wel mee vermaakt ;p
Jep, BF2 was echt de beste Battlefield ever. 🙂 En ik heb me ook zeker enorm veel vermaakt met CoD. Vooral met CoD4, CoD WaW en CoD MW2.
modern warfare 3 is egt een nab game. speel ik eerste potje ffa, meteen boosters met tac insert op me scherm. fuck off man..
Komt samengevat; Call of Duty 4 For the win! Zonder bullshitt, de ProMod op de PC is echt verslavend. Ik heb het 2000 uur gedaan gaf Xfire aan. xD
[quote]modern warfare 3 is egt een nab game. speel ik eerste potje ffa, meteen boosters met tac insert op me scherm. fuck off man..[/quote]
dus je vind battlefield kut. Maar modern warfare ook xd
[quote]Komt samengevat; Call of Duty 4 For the win! Zonder bullshitt, de ProMod op de PC is echt verslavend. Ik heb het 2000 uur gedaan gaf Xfire aan. xD[/quote]
Precies. CoD4 is nog steeds de beste CoD. MW3 is een n00b spel helaas.
[quote]dus je vind battlefield kut. Maar modern warfare ook xd[/quote]
Inderdaad! Skyrim GAME OF THE YEAR! san andreas multiplayer is ook facking baas!
Dit topic gaat over MW3 niet over Battlefield 3, Skyrim of Game of the Year 😉 BTW BF3 en Skyrim zijn beide poep games 😛
Ontopic: Ik weet niet hoe ik het doe maar het is echt wazig,, mijn accuracy gaat gewoon nog steeds omhoog 😛 Inmiddels al 22,22 % 😛
[quote]Dit topic gaat over MW3 niet over Battlefield 3, Skyrim of Game of the Year 😉 BTW BF3 en Skyrim zijn beide poep games 😛
Ontopic: Ik weet niet hoe ik het doe maar het is echt wazig,, mijn accuracy gaat gewoon nog steeds omhoog 😛 Inmiddels al 22,22 % :P[/quote]
wat voor gun gebruik je?
[quote]wat voor gun gebruik je?[/quote]
Inmiddels alweer 22,25%. Ik gebruik gewoon de P90 of UMP en heel af en toe de G36c in SnD
moet je alles op helicopters schieten xD
[quote]moet je alles op helicopters schieten xD[/quote]
Whaha no thanx 😛 Ik lat die helicopters meestal vliegen. De noobs in mijn team knallen hem toch in de meeste gevallen uit de lucht. Maarja maakt ook niet uit speel op moment toch alleen maar Search & Destroy 😀
me 2, maar als je je accuracy omhoog wil.
gewoon even je wapen leegknallen op zon chopper:p
ik log in op elite en plots zegt hij bedankt om te registreren en je krijgt 2 uur dubbel xp .
terwijl ik al van in het begin elite ben .
leuke bug
ahahaha dat is inderdaad leuk die wil ik ook wel 😛
DLC:
Xbox 360 Elite eigenaren – 24 Januari, 2012
PS3 Elite eigenaren – 1 Februari, 2012
Xbox 360 normaal – 7 Februari, 2012
PS3 and PC normaal – 7 Maart, 2012
ik zag mezelf respawnen en gekild worden in een killcam
“KK COD”
[quote]DLC:
Xbox 360 Elite eigenaren – 24 Januari, 2012
PS3 Elite eigenaren – 1 Februari, 2012
Xbox 360 normaal – 7 Februari, 2012
PS3 and PC normaal – 7 Maart, 2012[/quote]
veel beter maar een weekje wachten 😀
ik zei toch dat we de mappack gewoon gelijktijdig of weekje later als xbox elite premium members. maarja dat het maar snel 1 februari is. ben wel toe aan een mappack. Ik schiet gewoon maar mijn accuracy blijft stijgen joh. Zit nu op 22,45% en dat gewoon nog steeds met de p90
[quote]ik zei toch dat we de mappack gewoon gelijktijdig of weekje later als xbox elite premium members. maarja dat het maar snel 1 februari is. ben wel toe aan een mappack. Ik schiet gewoon maar mijn accuracy blijft stijgen joh. Zit nu op 22,45% en dat gewoon nog steeds met de p90[/quote]
Wt is er zo leuk aan accuracy ?
vin de game egt saai worden steeds rare dingen als ik flash bang gooi sta er in gebeurt er niks en noem maar op iemand gooit met granaat ik wordt licht geraakt na 2 seconden val ik dood neer staat er dat ik door een dooskopje bent gekiled :S
[quote]vin de game egt saai worden steeds rare dingen als ik flash bang gooi sta er in gebeurt er niks en noem maar op iemand gooit met granaat ik wordt licht geraakt na 2 seconden val ik dood neer staat er dat ik door een dooskopje bent gekiled :S[/quote]
Licht het niet aan je internet ? !
[quote]vin de game egt saai worden steeds rare dingen als ik flash bang gooi sta er in gebeurt er niks en noem maar op iemand gooit met granaat ik wordt licht geraakt na 2 seconden val ik dood neer staat er dat ik door een dooskopje bent gekiled :S[/quote]
Zet op utube, en stuur feedback!
[quote]Wt is er zo leuk aan accuracy ?[/quote]
daar kan je meer en deels aan zien hoe precies iemand is met shieten. van een normale gamer zit ie op ongv 16:50
mijne is 21 als het goed is
Mijn accuracy is iets van 15,50 maar dat zegt niks over wat voor scores ik haal. Mijn K/D is wel 2.21
Ligt er ook nog aan of veel met een sniper speelt.
ik ga deze prestige ( 6de) sniper only 😛 (barret) hopelijk gaat me accuracy iets omhoog xD
[quote]ik ga deze prestige ( 6de) sniper only 😛 (barret) hopelijk gaat me accuracy iets omhoog xD[/quote]
Haha al 6e prestige, terror hoor 😛
mijne is 23,26 %
Die van mij is 0.01%
[quote]Die van mij is 0.01%[/quote]
True story !
Wanneer komt cod elite app??? Nab iw
[quote]Haha al 6e prestige, terror hoor :P[/quote]
ikweet 😀 terror!!!
ik ook al 6de prestige 😀
[quote]ik ook al 6de prestige :D[/quote]
doe je die clan nog ?!
ik ben al 7de prestige lvl 34 mp7 wat is dat een lekker wapen zeg xD
mp7 is echt shit, voor mijn speelstijl !
[quote]mp7 is echt shit, voor mijn speelstijl ![/quote]
Overpowerd als de kkr
[quote]mp7 is echt shit, voor mijn speelstijl ![/quote]
Niet goed voor je camp-stijl?
[quote]Niet goed voor je camp-stijl?[/quote]
GOML, ik camp nooit. ik rush er altijd in. MP7 is niet voor de rushers, doordat hij qua spray niet zo goed bij houd als pm9 of ump. Mp7 lijkt op acr, beetje wachten todat ie om het hoekje komt ….
[quote]GOML, ik camp nooit. ik rush er altijd in. MP7 is niet voor de rushers, doordat hij qua spray niet zo goed bij houd als pm9 of ump. Mp7 lijkt op acr, beetje wachten todat ie om het hoekje komt ….[/quote]
MP7 is de beste sub in het spel
Zet er extended mags en rapid fire op en klaar, nauwelijks recoil en goed voor verre afstanden
Ik speel niet met overpowerd guns als mp7. Ziet er gay uit op killfeed.
[quote]Ik speel niet met overpowerd guns als mp7. Ziet er gay uit op killfeed.[/quote]
Als je een Moab wilt zou ik voor de mp7 gaan, en voor killfeeds andere wapens tuuk
[quote]Ik speel niet met overpowerd guns als mp7. Ziet er gay uit op killfeed.[/quote]
Deze kill heeft gewoon gelijk, zoiezo hij speelt niet fijn + hijs OP
[quote]MP7 is de beste sub in het spel
Zet er extended mags en rapid fire op en klaar, nauwelijks recoil en goed voor verre afstanden[/quote]
De beste sub is P90 en Pm9, mp7 is gewoon een rippoff van ump, met minder recoil en 0,01 % less damage !
UMP45/AK47/type 95 zijn gewoon beast
pp90m1 perfectie!
[quote]pp90m1 perfectie![/quote]
jij snapt em de op 1 na beste sub in de game