Forum

Topic: [OOT] Call of Duty: Modern Warfare 3

Anoniem's avatar

call of duty: MODERN WARFARE 3
releasedate: 08-11-11

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

1.050 reacties

  1. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    maakt het wat uit als de ene een hoger level heeft als jij hebt het gaat er om dat je plezier hebt met de game !

    haha niet als je een weddenschap hebt met een vriend. We hebben gewed wie als eerste 2 prestige was. Ja ik weet best no life. Maar hij kon er dus gisteravond wel op en ik niet. Best unfair. maarja lig maar 11 levels achter dus ga ik het nu even inhalen.

  2. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    haha niet als je een weddingschap hebt met een vriend. We hebben gewed wie als eerste 2 prestige was. Ja ik weet best no life. Maar hij kon er dus gisteravond wel op en ik niet. Best unfair. maarja lig maar 11 levels achter dus ga ik het nu even inhalen.

    Woon je op jezelf of zit je niet op school ? !

  3. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    BTW van de noobtubes in deze game klopt geen keutel can. Ik moet gewoon 2 tubes schieten voordat ze doodgaan en ik ga met 1 tube al dood.

  4. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    kben 2 keer gekild door noobtube echt zo fijn !!! niemand tubed nie meer nie !

  5. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Zo ff alle attachments challenges gehaald bij de UMP. Wat is die thermal scope k*t zeg

  6. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    op sniper istie okeey~!

  7. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    BTW van de noobtubes in deze game klopt geen keutel can. Ik moet gewoon 2 tubes schieten voordat ze doodgaan en ik ga met 1 tube al dood.

    Jammer nou hè, dat je niet kan Noobtuben xD

    Noobs go cry xD

    Het is echt veel beter dat je alleen nog door een Tube dood gaat als je direct geraakt word of als je 2x geraakt word. πŸ™‚ Maar het staat idd niet in verhouding met de damage, met een gun kill je iemand met 2 Kogels, en met een Grenade Launcher kill je iemand met 2 tubes (of 1 bij direct hit) πŸ˜› en dat klopt niet nee. xD

  8. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Jammer nou hè, dat je niet kan Noobtuben xD

    Noobs go cry xD

    Het is echt veel beter dat je alleen nog door een Tube dood gaat als je direct geraakt word of als je 2x geraakt word. πŸ™‚ Maar het staat idd niet in verhouding met de damage, met een gun kill je iemand met 2 Kogels, en met een Grenade Launcher kill je iemand met 2 tubes (of 1 bij direct hit) πŸ˜› en dat klopt niet nee. xD

    wtf doe jij nou op deze topic xD

  9. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Woon je op jezelf of zit je niet op school ? !

    DutchStylie is al een hele grote kerel…En alleen hele grote kerels mogen de hele dag door spelen. En dan hoef je niet naar school.:P

  10. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    2 Kogels

    ??????

  11. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    wtf doe jij nou op deze topic xD

    Wat doe jij hier? Ga naar huis. xD

    ??????

    ?????? ?

  12. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    DutchStylie is al een hele grote kerel…En alleen hele grote kerels mogen de hele dag door spelen. En dan hoef je niet naar school.:P

    Hoe weet je dat ik een grote kerel ben? Je kent mij niet eens πŸ˜› Ben pas 21 joh,, en ben inderdaad best een grote kerel met mijn 1.94 meter als lengte

    PattyS3 ik ben geen noob ik zeg alleen dat het niet klopt in verhouding met de kogels.

  13. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Hoe weet je dat ik een grote kerel ben? Je kent mij niet eens πŸ˜› Ben pas 21 joh,, en ben inderdaad best een grote kerel met mijn 1.94 meter als lengte

    PattyS3 ik ben geen noob ik zeg alleen dat het niet klopt in verhouding met de kogels.

    Haha, okΓ©, dan is het goed. πŸ˜‰

    Maar klopt idd.

  14. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Mocht er iemand 1 tegen 1’tje willen doen, voeg dan maar xZaze- toe op PSN!

  15. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Mocht er iemand 1 tegen 1’tje willen doen, voeg dan maar xZaze- toe op PSN!

    We spelen morgenavond wel keertje 1 vs 1 goed?

  16. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    zag gisteren 2 mensen boosten in ffa? dacht dat tac insert veboden daar was? heb ze vergeten te reporten…..

  17. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    48/48 sterren in spec ops πŸ˜€

  18. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=h2Kko2vsK3w

    ben ik !

  19. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Niet echt moeilijk, tis recht op recht … Wel hilarisch hoe je die kerel daar mist om de hoek :rofl:

  20. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=h2Kko2vsK3w

    ben ik !

    Col had ik ook alleen heb theatre mode altijd uit. Had ook een multi kill first blood in s&d

  21. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Ben nu gewoon aan het spelen. En nu ik gewoon speel gaat het veel relaxer. Ik kijk nu midden in het potje niet meer na mij K/D en als je niet ermee bezig bent is het echt veel fijner spelen.

  22. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    nou ik niet @ PSN ER UIT !!

    http://www.youtube.com/watch?v=2al4yvzukLU

    http://www.youtube.com/watch?v=VxR_TA29ytw

    nog 2 van mij ! wel droog was op dat helicoptertje aant schiete !

  23. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    kd is nu 1.17 …….. das wel kut al vindt ik kd niet zo veel doen het is wel kut….. ! 1ste prestige ga ik weer aleen met subs en AR spelen ! owjah laatst was er zon kid met kut stem dus ik zei zo van your to joung for this game ! hij shut up il pown you !

    dus 1 vs 1 ik won met 1500-150 aleen maar quickscopen en hij hardscopede mij 3 keer , gelijk geblokeerd !

  24. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    kd is nu 1.17 …….. das wel kut al vindt ik kd niet zo veel doen het is wel kut….. ! 1ste prestige ga ik weer aleen met subs en AR spelen ! owjah laatst was er zon kid met kut stem dus ik zei zo van your to joung for this game ! hij shut up il pown you !

    dus 1 vs 1 ik won met 1500-150 aleen maar quickscopen en hij hardscopede mij 3 keer , gelijk geblokeerd !

    stoer ja

  25. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    stoer ja

    Lol die kid deed gay hij zei door headset my teams full of newbs !

  26. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    wow geak, ik had net 3 hitmarkers met knifen WTF 4de keer ging die pas dood met knifen

  27. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    wow geak, ik had net 3 hitmarkers met knifen WTF 4de keer ging die pas dood met knifen

    filmpje?

  28. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    filmpje?

    Heb theater mode uitstaan anders had ik dat filmpje allang online gegooid

  29. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    ik vind fataz ook wel echt de grootste lauwboy hierzo …….

  30. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    ik vind fataz ook wel echt de grootste lauwboy hierzo …….

    +1 πŸ˜€ ahahh

  31. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    +1 πŸ˜€ ahahh

    jaa wtf ehhh, is wel stoer toch?

    maarja die periode toen ik 13 was en mensen van 10 ging uitdagen heb ik ook gehad hoor

  32. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Kunnen we nu gewoon weer ONTOPIC blijven over Modern Warfare3? πŸ˜›

    Wat zijn jullie favoriete wapens, maps en perks op moment πŸ˜›

    Mijn favoriete wapen is op moment gewoon de UMP45 of de G36c.
    Mijn favoriete Maps zijn Resistance en LockDown.
    Ik speel het meeste met de perks Sleight of Hand, Overkill en Assasin en Stalker en DeadSilence.

  33. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Het beste aan MW3 vind ik, dat ik het niet heb. (BF3 FTW!!)

    maar ff ontopic,

    ik heb die soort zombie mode gespeeld, survival heet dat toch?
    ik vond dat opzich wel bruut.
    Normaal zou ik ook wel CoD kopen, maar was bang dat het weer teveel hetzelfde zou worden als MW2 en BO.
    Dus vandaar BF3, bevalt me wel πŸ˜›

  34. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Het beste aan MW3 vind ik, dat ik het niet heb. (BF3 FTW!!)

    maar ff ontopic,

    ik heb die soort zombie mode gespeeld, survival heet dat toch?
    ik vond dat opzich wel bruut.
    Normaal zou ik ook wel CoD kopen, maar was bang dat het weer teveel hetzelfde zou worden als MW2 en BO.
    Dus vandaar BF3, bevalt me wel πŸ˜›

    Ieder zijn mening. ik heb ze beiden op release gehaald!

  35. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    ik heb gisteravond aantal potjes mw3 gespeeld, maar ik had ineens een embleem dat andere ding xD van call of duty elite??
    ik heb naar mijn weten niets gekocht, hoe kan ik dat dan toch hebben? en er stond ook ineens een geel vakje met XP bij mijn plaatje, iemand enig idee wat dat betekent dan? want ik heb niks anders gedaan als alleen maar opgestart. niks gekocht of ingewisseld.

  36. 149 XP
    riinyosa's avatar

    ik heb gisteravond aantal potjes mw3 gespeeld, maar ik had ineens een embleem dat andere ding xD van call of duty elite??
    ik heb naar mijn weten niets gekocht, hoe kan ik dat dan toch hebben? en er stond ook ineens een geel vakje met XP bij mijn plaatje, iemand enig idee wat dat betekent dan? want ik heb niks anders gedaan als alleen maar opgestart. niks gekocht of ingewisseld.

    Je heb je aangemeld voor de gratis versie van Call of Duty Elite. Door de link aan te klikken die je via de mail hebt ontvangen heb je automatisch 2 uur Double XP unlocked met daarbij een nieuwe callsign.

  37. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    ah, das dan wel weer aardig van IW. xD

  38. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    jaa wtf ehhh, is wel stoer toch?

    maarja die periode toen ik 13 was en mensen van 10 ging uitdagen heb ik ook gehad hoor

    Wajo vindt jouw ook wel lauw hoor ouwe ! Wel stoer hoor met je purity ring en wijze op merkingen terwijl je niks over een ander in real life weet !

    @styloz

    jah g36c is wel fijn maar mijn favorieten zijn l118a en MSR !, hebben jullie ook wel eens dat je het eene potje FUCKING HARD OWND en het anders spawn of lag killed word ?

  39. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    purity ring?

    Haha gozer doe is rustig man, verder niks tegen jou ofzoo, vond het gewoon grappig πŸ˜›

  40. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Heb nu al verschillende wapens op level 30, is 31 het hoogste level? Denk het wel aangezien je hem dan in gold kan dragen.

    Op Spec Ops bijna alles op drie sterren. Er leuke spec ops.

  41. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    ”hebben jullie ook wel eens dat je het eene potje FUCKING HARD OWND en het anders spawn of lag killed word ?”

    Dat is Call of Duty:

    PWN of Duty
    Spawn Kill’d of Duty
    Lagg of Duty

    xD

  42. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Heb nu al verschillende wapens op level 30, is 31 het hoogste level? Denk het wel aangezien je hem dan in gold kan dragen.

    Op Spec Ops bijna alles op drie sterren. Er leuke spec ops.

    level 31 is inderdaad het hoogste level.

  43. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    purity ring?

    Haha gozer doe is rustig man, verder niks tegen jou ofzoo, vond het gewoon grappig πŸ˜›

    Noem me dan aub geen 13 … Purity ring = kijk southpark =D

    Dat is Call of Duty:

    PWN of Duty
    Spawn Kill’d of Duty
    Lagg of Duty

    xD

    i NOWz ik ga ook nog effekes bf3 halen omdat ik met jets wil spelen xD

  44. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    Lol @ purity ring.
    Vieze jb.

  45. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Word er een beetje gek van,, ik schiet eerder en toch ga ik als eerste dood. alsjeblieft man. Hopelijk worden die vage foute snel gefixet.

  46. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Jaaa, dat lukt je bijna niet bij bf3

  47. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Okee!.. ik vind mw3 nu al saai

  48. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    damn, wat ga je snel dood bij mw 3

  49. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    damn, wat ga je snel dood bij mw 3

    “fast paced” maar vind ook dat het een kogel meer kan worden

  50. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Op Flashpoint Dragon Rising na heb ik geen andere shooters gespeelt en ik vind het prima zo.
    Bij Flashpoint was je meestal na 1 kogel dood en anders na 2.

    Dit betekent gewoon dat je niet als een dolle rond kan rennen en gaan knifen, je moet gewoon altijd als je een stukje gaat lopen een plek hebben voor dekking.
    Zo zou dit in het echt ook gaan. Ik heb er geen problemen mee, vind het zelfs fijn. Maar dat is mijn mening.

  51. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    ik vindt het wel fijn zo bolt action snipers zijn alles boven benen 1 shot 1 kill !

  52. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    Net assasin pro ge unlocked.
    1 potje ermee, En nu al weer pro

  53. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Idd, ik vond ook dat dat te snel gaat.
    Komt waarschijnlijk ook dat Assassin bijna bij elke kil word geregistreerd dat het door Assassin komt omdat je niet op de UAV was gemerkt.
    Dit heb je bij andere perks zoals Blast Shield niet. Daar krijg je veel minder snel pro.

  54. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    doordat iedereen meestal wel een uav mee heeft ) support chain (

  55. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Ik heb MW3 niet.

    maar als ik het dus goed begrijp krijg je al veel sneller Pro?

    niet meer dat je 150 kills moet maken ergens mee ofzo?
    Zou iemand het duidelijk uit kunnen leggen?

  56. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Je moet meestal wel een ‘x’ aantal kills maken.
    Maar hierbij moet je de perk gebruiken.

    Als jij bijvoorbeeld Steady Aim gebruikt, moet je een kill hebben waarbij je dat gebruikt. Als je dan een x aantal kills hebt krijg je Pro.
    Met Sleight of Hand moet je bijvoorbeeld eerst laden voordat je iemand killt als je je kills voor pro wil bereiken.

    Maar het nadeel is dat als je bijvoorbeeld Assassin hebt, er een UAV van de vijand online moet zijn. Dit is zo’n 75% van het spel wel. Dus hier heb je tΓ© snel pro.

  57. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Aha, op die manier.

    Ja, bij BO had je soms ook te makkelijk je perks,

    Cruijff zou zeggen: every perk has It’s disadvantage. Oftewel, elk voordeel heeft z’n nadeel

  58. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Bo was echt K*T om pro perks te krijgen ! Ik vindt het aan de ene kant wel fijn, maar ook lame en een beetje snel gedaan !

    die patch ( 1.05 ) is echt de lag-killer !

  59. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik heb alle Pro Perks van Black Ops, vond ze niet echt heel moeilijk te krijgen al moet je soms met een normale kut perk spelen terwijl de Pro perk heel chill is, dat is wel kut, bijv. Tac Mask.

  60. zhongcai's avatar

    hi, jongens, niet te missen deze prachtige PS3: http://tinyurl.com/6ohc5vh

  61. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    hi, jongens, niet te missen deze prachtige PS3: http://tinyurl.com/6ohc5vh

    Spam, zeker een bot ofzo.

    (deze comment mag verwijderd worden)

  62. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    Ik heb echt iets gedaan op MW3 Spec Ops wat facking nice is! Kijk op de leaderboards van Milehigh Jack, kijk naar de eerste vijftien en kijk naar plaats 14, Dat ben ik! Ik heb een facking goed record gezet op die spec op!

  63. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ik heb echt iets gedaan op MW3 wat facking nice is! Kijk op de leaderboards van Milehigh Jack, kijk naar de eerste vijftien en kijk naar plaats 14, Dat ben ik! Ik heb een facking goed record gezet op die spec op!

    Spec ops ??

  64. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    Spec ops ??

    Ja! Weet je niet wat dat is? πŸ˜›

  65. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Spec ops is echt ontzettend vet. Doe ik meer dan multiplayer.

  66. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    even een vraag over elite:
    Ik heb 1 account waarmee ik met mw2 en black ops ben in pretige ben gegaan.
    Nu gebruik ik een ander account waarme ik mw3 speel, is er een mogeljik heid om deze twee te linken zodat ik de prestige tokens op mn nieuwe acc krijg?

  67. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Ik denk dat dat niet kan.
    Weet het niet zeker.

  68. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    even een vraag over elite:
    Ik heb 1 account waarmee ik met mw2 en black ops ben in pretige ben gegaan.
    Nu gebruik ik een ander account waarme ik mw3 speel, is er een mogeljik heid om deze twee te linken zodat ik de prestige tokens op mn nieuwe acc krijg?

    Nope, ik heb van cod 4,6 en 7

  69. 486 XP
    distefano's avatar

    http://imageshack.us/photo/my-images/51/seatown.jpg/

    :yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo:

  70. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    ik heb een cod4 mw2 mw3 acc en nog een black cocks acc !

  71. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Zoek de verschillen….

    http://www.youtube.com/watch?v=U4yRrVGDvNY

    Ik heb alleen MW3 en vind het een keigoed spel. Waarschijnlijk omdat ik de voorgangers niet gespeeld heb. Maar daardoor word het voor mij er niet minder op. (Gelukkig) πŸ™‚

  72. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Zoek de verschillen….

    http://www.youtube.com/watch?v=U4yRrVGDvNY

    Ik heb alleen MW3 en vind het een keigoed spel. Waarschijnlijk omdat ik de voorgangers niet gespeeld heb. Maar daardoor word het voor mij er niet minder op. (Gelukkig) πŸ™‚

    =F lol

  73. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Zoek de verschillen….

    http://www.youtube.com/watch?v=U4yRrVGDvNY

    Ik heb alleen MW3 en vind het een keigoed spel. Waarschijnlijk omdat ik de voorgangers niet gespeeld heb. Maar daardoor word het voor mij er niet minder op. (Gelukkig) πŸ™‚

    HAAHAHAHAHAHAAAAA!!! xD

    EPIC Fail.

  74. 486 XP
    distefano's avatar

    Zoek de verschillen….

    http://www.youtube.com/watch?v=U4yRrVGDvNY

    Ik heb alleen MW3 en vind het een keigoed spel. Waarschijnlijk omdat ik de voorgangers niet gespeeld heb. Maar daardoor word het voor mij er niet minder op. (Gelukkig) πŸ™‚

    Nieuwe maps πŸ˜€

  75. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=E2pEDRPGad8&feature=feedu

    nieuwe map pack vid

  76. 486 XP
    distefano's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=E2pEDRPGad8&feature=feedu

    nieuwe map pack vid

    zoooooooooo fake haha , supermarket met nederlandse nummerplaten ? ik dacht het niet

  77. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    zoooooooooo fake haha , supermarket met nederlandse nummerplaten ? ik dacht het niet

    das in wales -_- http://www.youtube.com/user/MRLBXv2 hijs de maker ! luister goed naar zijn stem en lach je dood !

  78. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Als er niks bevestigs is geloof ik niks πŸ™‚

  79. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Als er niks bevestigs is geloof ik niks πŸ™‚

    iDD Nikz gelove van die crap !

  80. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=E2pEDRPGad8&feature=feedu

    nieuwe map pack vid

    Ja en the pope shits in the woods. xD

  81. 243 XP
    terrorquin's avatar

    al 2de prestige lvl 46 πŸ˜› nog iemand opgevallen dat je snel rankt? wrm is type 95 nog steeds overpowerd? word er de hele tijd door gekild

  82. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Type is juist niet over powerd op 1 tegen 1 wint type maar ik win nooit met type tegen 5 man maar wel met mp5 =D

  83. 243 XP
    terrorquin's avatar

    mw3 netwerk offline

  84. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Ik was een half uurtje geleden nog online, nergens last van gehad.

  85. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    geen lest van !

  86. 243 XP
    terrorquin's avatar

    oke t is nu allemaal opgelost bij mij πŸ˜› alleen last van erge lagg ik ga mogguh pas weer cod ik heb nog andere goeie spellen

  87. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    =D to short

  88. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Deze week nog heb ik platina πŸ™‚

  89. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Nice vandaag nog geprestiged =D

  90. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    2 weken terug al platina gehaald,

    jeetje wat is die MSR sniper chill zeg πŸ˜€

  91. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Er zitten ook snipers bij waar je soms wel iemand 3 Γ‘ 4 keer moet raken.
    Ik snap niet met wat voor nut die wapens in het spel zitten.

  92. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    MSR is gwn beest <3

  93. 486 XP
    distefano's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=4Tq_W-v5qXs

    πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€

  94. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Goed gemikt πŸ™‚

  95. 486 XP
    distefano's avatar

    Goed gemikt πŸ™‚

    yep , en nu proberen van de ene kant van de map naar de andere kant te kniven πŸ˜€

  96. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Puur geluk, of niet:P
    Als je meer views wilt hebben dan moet je gwn zeggen: Sick Throwing Knife kill across map;)

  97. 486 XP
    distefano's avatar

    Puur geluk, of niet:P
    Als je meer views wilt hebben dan moet je gwn zeggen: Sick Throwing Knife kill across map;)

    nah , zo sick is die niet , daarvoor wil ik iets unieks πŸ˜€ . van de ene kant van de map naar de andere πŸ˜€ .

    zou ik mijn dropping crate kill er ook opzetten ? was de final killcam πŸ˜€

  98. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Doe maar gewoon πŸ˜‰ en dan een goeie titel

  99. 486 XP
    distefano's avatar

    winning killcam πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€

    http://www.youtube.com/watch?v=LWkMt7BTtlc

  100. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    winning killcam πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€

    http://www.youtube.com/watch?v=LWkMt7BTtlc

    XD trolled !