Forum

Topic: [OOT] Call of Duty: Modern Warfare 3

Anoniem's avatar

call of duty: MODERN WARFARE 3
releasedate: 08-11-11

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

1.050 reacties

  1. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    WAT IS DEZE TOPIC NAAM MOOI, Toch Bloodly? xD

    En de CoD haters, please leave this topic, just to save yourself mister.

  2. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Nerd wat heeft dat met geld te maken ga niet kak praten :/

  3. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Het is niet 1 gebouw, meerdere dingen.. Begrijp niet dat mensen steeds weer zelfde game kopen -.- ‘

    Ik begrijp je hoor. Maar de game is wel degelijk veranderd, zowel in positieve als in negatieve zin. De graphics in MW3 zijn nog steeds bijna hetzelfde als in MW1, maar dan met de nodige tweaks enzo. Gameplay is wel anders, maar het is zo erg veranderd dat eigenlijk elke Noob nu CoD kan spelen. Wel jammer opzich… Ik denk dat als ik een CoD moet kiezen ik toch weer naar MW1 grijp. (of MW2) Daar was de gameplay namelijk niet zo enorm hectisch als in MW3. Maar oké, MW3 is zeker niet saai, en zéker niet zo slecht als BO. Het is gewoon een goede game hoor. 🙂

    Al brengt het me dan niet de gameplay kwaliteit die ik gewend ben van CoD. En vooral voor zo’n bekende game als CoD vind ik dit persoonlijk erg jammer. Ik had toen ik een beetje was uitgespeeld met MW2 echt het idee dat MW3 de allerbeste CoD ooit zou worden. Helaas, niet de beste CoD, maar de game is nog steeds top hoor.

  4. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Ik vind de maps echt kut… En voor mijn gevoel speelt mw2 lekkerder weg

  5. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    Ik vind de maps echt kut… En voor mijn gevoel speelt mw2 lekkerder weg

    als ik de maps zo zie zijn dit echt mijn maps,lekker close combat,maar dan ook echt close!

  6. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Ik begrijp je hoor. Maar de game is wel degelijk veranderd, zowel in positieve als in negatieve zin. De graphics in MW3 zijn nog steeds bijna hetzelfde als in MW1, maar dan met de nodige tweaks enzo. Gameplay is wel anders, maar het is zo erg veranderd dat eigenlijk elke Noob nu CoD kan spelen. Wel jammer opzich… Ik denk dat als ik een CoD moet kiezen ik toch weer naar MW1 grijp. (of MW2) Daar was de gameplay namelijk niet zo enorm hectisch als in MW3. Maar oké, MW3 is zeker niet saai, en zéker niet zo slecht als BO. Het is gewoon een goede game hoor. 🙂

    Al brengt het me dan niet de gameplay kwaliteit die ik gewend ben van CoD. En vooral voor zo’n bekende game als CoD vind ik dit persoonlijk erg jammer. Ik had toen ik een beetje was uitgespeeld met MW2 echt het idee dat MW3 de allerbeste CoD ooit zou worden. Helaas, niet de beste CoD, maar de game is nog steeds top hoor.

    Ja en bf3 lijkt ook erg veel op bf2, ik bedoel come on ze hebben gewoon de zelfde mappen in bf3 die in bf2 zat…. (back to karkand) alleen een paar tweaks aan de lightning gemaakt. Tenminste heeft bf3 een nieuwe game mode genaamd team deathmatch erg orgineel! Hadden andere games het maar 4 jaar terug

  7. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Ja en bf3 lijkt ook erg veel op bf2, ik bedoel come on ze hebben gewoon de zelfde mappen in bf3 die in bf2 zat…. (back to karkand) alleen een paar tweaks aan de lightning gemaakt. Tenminste heeft bf3 een nieuwe game mode genaamd team deathmatch erg orgineel! Hadden andere games het maar 4 jaar terug

    +1 :p

  8. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    Ja en bf3 lijkt ook erg veel op bf2, ik bedoel come on ze hebben gewoon de zelfde mappen in bf3 die in bf2 zat…. (back to karkand) alleen een paar tweaks aan de lightning gemaakt. Tenminste heeft bf3 een nieuwe game mode genaamd team deathmatch erg orgineel! Hadden andere games het maar 4 jaar terug

    Nee joh, bf heeft geen nieuwe maps, alleen maar copy paste wapens, geen nieuwe voertuigen, geen verbeterde gameplay, geen betere grapix.
    Ik verbeeld het me alleen maar
    Maar ik heb geen maps uit bf 2 gezien?
    Miscchien was het een soort uitbreiding ofzo, gewoon een extratje voor de fans die pre-orderen? zal wel niet, want dat zal dan niet orgineel zijn.

  9. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Ga anders gewoon lekker BF spelen? Wij vinden Mw3 te gek, jij BF? Veel plezier met het liggen in bosjes dan maar!

  10. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Nee joh, bf heeft geen nieuwe maps, alleen maar copy paste wapens, geen nieuwe voertuigen, geen verbeterde gameplay, geen betere grapix.
    Ik verbeeld het me alleen maar
    Maar ik heb geen maps uit bf 2 gezien?
    Miscchien was het een soort uitbreiding ofzo, gewoon een extratje voor de fans die pre-orderen? zal wel niet, want dat zal dan niet orgineel zijn.

    Lol? Hij word 13,99 voor de mensen die het niet hadden ge pre-orderd. voor mappen die all designd zijn is dit wel erg prijzig! So whut ze moesten het re designen, de blue prints hadden ze al!

    Ps: en wat rob zij gl misschien dat je team je eindelijk is helpt, ipv dat 10 van de 12 man bij jets campt zodat ze blij in eentje kunnen, en meteen weer gaan crashen. Ughh…

  11. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    Lol? Hij word 13,99 voor de mensen die het niet hadden ge pre-orderd. voor mappen die all designd zijn is dit wel erg prijzig! So whut ze moesten het re designen, de blue prints hadden ze al!

    Ps: en wat rob zij gl misschien dat je team je eindelijk is helpt, ipv dat 10 van de 12 man bij jets campt zodat ze blij in eentje kunnen, en meteen weer gaan crashen. Ughh…

    nou , dat is niet erg want de die hard bf fans hebben die game gepreorderd en voor degende die nog nooit bf hebben gespeeld zijn het totaal nieuwe maps.
    en niet alleen maps, ook nieuwe voortuigen en wapens:)

  12. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    nou , dat is niet erg want de die hard bf fans hebben die game gepreorderd en voor degende die nog nooit bf hebben gespeeld zijn het totaal nieuwe maps.
    en niet alleen maps, ook nieuwe voortuigen en wapens:)

    Dus laat de nieuwe community maar gewoon stikken en dokken voor de maps? Vet man ik zou graag in de bf3 community betrokken willen worden door 13.99 te betalen! YES

  13. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    Dus laat de nieuwe community maar gewoon stikken en dokken voor de maps? Vet man ik zou graag in de bf3 community betrokken willen worden door 13.99 te betalen! YES

    dan krijg je wel nieuwe maps( voor jou), en nieuwe wapens en voertuigen.
    Ik ben heir zelf ook op tegen, maar ja hier valt geld mee te verdienen.
    Ik neem aan dat je dit dus ook voor cod als een minpunt beschouwt, want bij mw2 deden ze precies hetzelfde ook maps van mw.
    black ops ook met de zombies

  14. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    dan krijg je wel nieuwe maps( voor jou), en nieuwe wapens en voertuigen.
    Ik ben heir zelf ook op tegen, maar ja hier valt geld mee te verdienen.
    Ik neem aan dat je dit dus ook voor cod als een minpunt beschouwt, want bij mw2 deden ze precies hetzelfde ook maps van mw.
    black ops ook met de zombies

    Idd daarom heb ik laatste zombie pack niet gehaald, en al die andere met nieuwe mappen en wapens wel! Zelfde geld voor mw2 met die crash expansion

  15. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Als ik back to karkand wil speel ik het wel op bf2(heb hem tog wel omdat ik hem had ge pre orderd maar ik doe dat met al mijn games)

  16. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    Als ik back to karkand wil speel ik het wel op bf2(heb hem tog wel omdat ik hem had ge pre orderd maar ik doe dat met al mijn games)

    Oke, maar bijna elke uitgever doet dit want het is easy money.
    En als je neit bij zo’n community wil horen, dat doe je al want je speelt ook cod.

  17. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Oke, maar bijna elke uitgever doet dit want het is easy money.
    En als je neit bij zo’n community wil horen, dat doe je al want je speelt ook cod.

    Zoals ik zij…. Ga maar bf3 spelen waar je alleen snipers in de bosjes ziet, en de rest van de team op die 2 jets licht te wachten

  18. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    Zoals ik zij…. Ga maar bf3 spelen waar je alleen snipers in de bosjes ziet, en de rest van de team op die 2 jets licht te wachten

    IS dit een grap ofzo, is dit 1 potje bij je gebeurd?
    Bij mij nog nooit en nu al die cod n00bs weg zijn zal het spel heel wat fijner spelen.
    en die snipers zijn iig beter dan die KUT quikscopers

  19. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    IS dit een grap ofzo, is dit 1 potje bij je gebeurd?
    Bij mij nog nooit en nu al die cod n00bs weg zijn zal het spel heel wat fijner spelen.
    en die snipers zijn iig beter dan die KUT quikscopers

    Wat is je battlelog? Ik laat je dan ook die van mij zien gaan we kijken we die egte “noob” is

  20. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ja en bf3 lijkt ook erg veel op bf2, ik bedoel come on ze hebben gewoon de zelfde mappen in bf3 die in bf2 zat…. (back to karkand) alleen een paar tweaks aan de lightning gemaakt. Tenminste heeft bf3 een nieuwe game mode genaamd team deathmatch erg orgineel! Hadden andere games het maar 4 jaar terug

    Eehm, neej.

    Die Maps, die nog niet eens uit zijn omdat het DLC is, zijn geen copy-pastes met FB 2.0 tweaks. Die Maps in het Back to Karkand expansion packs zijn heel anders als de originele Maps uit BF2 omdat die Maps zich in de “toekomst” afspelen t.o.v. BF2. Die Maps zijn dus helemaal opnieuw gebouwd enzovoort. Dus verdiep je beter eerst ergens in voordat je onwaarheden gaat uitkramen. 🙂

  21. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Eehm, neej.

    Die Maps, die nog niet eens uit zijn omdat het DLC is, zijn geen copy-pastes met FB 2.0 tweaks. Die Maps in het Back to Karkand expansion packs zijn heel anders als de originele Maps uit BF2 omdat die Maps zich in de “toekomst” afspelen t.o.v. BF2. Die Maps zijn dus helemaal opnieuw gebouwd enzovoort. Dus verdiep je beter eerst ergens in voordat je onwaarheden gaat uitkramen. 🙂

    Ik zeg tog ze hebben de blue prints al! Dus er geld voor vragen is bullshit!

  22. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    @bloodlykill

    wat je zegt vindt ik ook van mw3 .. daar kunnen ze ook geen geld voor vragen want hij lijkt op mw2

  23. 149 XP
    riinyosa's avatar

    Wat wordt er toch heen en weer gekibbeld.

    Verder niemand INHOUDELIJK commentaar op MW3? 🙂

  24. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    Wat is je battlelog? Ik laat je dan ook die van mij zien gaan we kijken we die egte “noob” is

    Havoc_MisterX

    lol hbe net op jou battlelog gekeken, oordeel zelf maar maar mijn stats zijn beter

  25. 161 XP
    BlackFist's avatar

    Wie gaat er gebruik maken van de Elite service Makkelijker Clan fights i.p.v die CG & GB. Die priijzen winnen is toch alleen maar te winnen als ik geen werk zou hebben en Full time zou gamen minimaal 30uur+ per week wat niet zal gebeuren:wacko2:

  26. 149 XP
    riinyosa's avatar

    Wie gaat er gebruik maken van de Elite service Makkelijker Clan fights i.p.v die CG & GB. Die priijzen winnen is toch alleen maar te winnen als ik geen werk zou hebben en Full time zou gamen minimaal 30uur+ per week wat niet zal gebeuren:wacko2:

    Ik ga er in ieder geval nog niet aan beginnen. Wil eerst kijken hoe ik de game vind na ca. een maand spelen. Anders betaal je 50 euro voor een heel jaar terwijl je er maar misschien 2 maanden mee speelt. Als je die 50 euro neertelt zul je dat moeten zien als een vooruitbetaling op de DLC’s; alleen dan zou deze aanschaf voor mij te rechtvaardigen zijn.

    Ben nu op zo’n 3/4 van de singleplayer maar die ziet er toch wel goed uit hoor! In ieder geval zeker genoeg variatie. Dat het verhaal niet blijft hangen doet weinig afbreuk aan de algehele ervaring. Nice!

  27. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Als je de DLC’s los gaat kopen ben je 57,41 euro kwijt. Dus voor die 7 euro hoef je het niet te doen…

    Weet iemand hoe dat clan systeem van elite werkt en waar ik dus een clan kan aanmaken? Heb premium.

  28. 876 XP
    Esromeron's avatar

    Als je de DLC’s los gaat kopen ben je 57,41 euro kwijt. Dus voor die 7 euro hoef je het niet te doen…

    Weet iemand hoe dat clan systeem van elite werkt en waar ik dus een clan kan aanmaken? Heb premium.

    Hoe heb je dat premium geactiveerd? Heb de hardened edition, met pasje en alles, maar kan nergens vinden waar je het kan activeren.

  29. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    In de app zelf.. Maar hoorde wel dat er problemen waren met de codes van de hardend edition…

  30. 876 XP
    Esromeron's avatar

    In de app zelf.. Maar hoorde wel dat er problemen waren met de codes van de hardend edition…

    Kan het werkelijk nergens vinden in de app zelf

  31. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Bij mij stond er heel groot links onderin ‘Upgrade to Premium’ daar klikte ik op en toen kon ik de code invoeren.. Weet het niet precies probeerde toen maar wat.

  32. 876 XP
    Esromeron's avatar

    Bij mij stond er heel groot links onderin ‘Upgrade to Premium’ daar klikte ik op en toen kon ik de code invoeren.. Weet het niet precies probeerde toen maar wat.

    Dan brengtie me steeds naar de playstation store, pft :p

  33. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    loool mapmonkeys de gasten die met meeste hacks en bugs komen, en voor if mw3 hebben getest staan op CREDITS! wuhahah onder special thanks :p

  34. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    waar staat theater mode ff snel antwoord graag
    waar moet je kijken bij elite?

  35. 876 XP
    Esromeron's avatar

    Dan brengtie me steeds naar de playstation store, pft :p

    Om mezelf te quoten, een schizofreen is tenslotte nooit alleen: Het is me gelukt, maar met een traan en een zucht. Ik zat maar te klooien met de code op het pasje. Wat blijkt nou? De code voor jaar abbo op elite staat achterop het elite-boekje. Lekker duidelijk allemaal weer.

  36. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    waar staat theater mode ff snel antwoord graag
    waar moet je kijken bij elite?

    Vault ?? 😉

    Damn wat was de campaign weer gruwelijk vet 😀 Nu weer snel online spelen.

    Vanmiddag ook maar even CoD Elite halen

  37. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Ik ben nu lvl 59 online! Welk lvl zijn jullie?

  38. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    59?! Zit je er dan No-life achter of level je echt zo snel? 😮

  39. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    40 hier, heb er nog maar weinig tijd voor gehad.

  40. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    59?! Zit je er dan No-life achter of level je echt zo snel? 😮

    Je kunt x2 xp kopen met je prestiege tokens

  41. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Ik heb nog 2 vouchers liggen voor in totaal 8 uur double xp,, en omdat ik lid ben geworden van CoD Elite krijg ik ook nog eens 2 uur op moment als Free-Member. Vanavond of morgenochtend even switchen na Premium Member 😛 Ben zelf pas level 51 online. Zonder double XP te gebruiken 😛 Heb enkel 1x Double Weapon XP gekocht 😛 En Regular Pack want had 2 prestige tokens 😛

    EDIT: jammer dat ik vanavond met darten mee moet gooien. Want heb vanmiddag bij de MediaMarkt in Roermond die Turtle Beach PX21 Earforce Fortrot gehaald. Heb net 2 potjes gespeeld en ik merk dat het al veel beter gaat met zo een NICE headset. Gruwelijk gewoon. Werd eerst nog wel eens van achter neergeschoten zonder dat ik ze hoorde maar dat gebeurd nu niet meer. Echt NICE die headset 😛 Vanavond na het darten als het nog rond half 12 – 12 uur is weer even uurtje spelen en dan pitten 😛 En dan morgen weer lekker knallen met paar maten 😀

  42. 243 XP
    terrorquin's avatar

    ik ben nu lvl 60 en heb ump gold

  43. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    ik ben nu lvl 60 en heb ump gold

    Zozo… Voor gold weapon Moet je toch headshots maken?

  44. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    maurice is hard door mij getrickshot@:)

    (kijk mijn 3rde filmpje iedereen,add nWo_JwZBrOo)

  45. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    maurice is hard door mij getrickshot@:)

    (kijk mijn 3rde filmpje iedereen,add nWo_JwZBrOo)

    Jajajajaj wrijf het er maar in… XD hij was wel mooi

  46. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    Jajajajaj wrijf het er maar in… XD hij was wel mooi

    muhahaha 😛
    maurice jij moet echt in een trickshot clan jij bent echt proo’tjes 😀

    Zozo… Voor gold weapon Moet je toch headshots maken?

    nee weapon lvl 31

  47. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    maurice is hard door mij getrickshot@:)

    (kijk mijn 3rde filmpje iedereen,add nWo_JwZBrOo)

    Op YouTube? xD

  48. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    Op YouTube? xD

    Nee in Theater neem ik aan

  49. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Nee in Theater neem ik aan

    Damn xD

  50. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Ik ben nu lvl 64 en heb bijna mijn Acr 6.8 gold camo, nog 30000xp en dan BAM! En zodra ik prestige ben gegaan gelijk Unlock gear in de prestige shop en dan heb ik mijn acr weer. Zit al aan de 2000 kills totaal:D

    Het viel mij trouwens ook op dat ik alleen maar met Nederlanders speel. En dat is best wel vervelend, aangezien nederlanders tot de beste van Europa horen. Desalniettemin heb ik toch een K/D 1.996

    ACR FTW!

  51. 149 XP
    riinyosa's avatar

    Hier nog maar slechts level 25 (zonder gebruik te maken van de dubbel xp vouchers)
    Wel de campaign uitgespeeld, alle intels verzameld en de eerste 6 missies in Special Ops gespeeld.

  52. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Hier nog maar slechts level 25 (zonder gebruik te maken van de dubbel xp vouchers)
    Wel de campaign uitgespeeld, alle intels verzameld en de eerste 6 missies in Special Ops gespeeld.

    dat vind ik een betere prestatie

  53. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Trickshotten is awesome !

  54. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Ik ben nu lvl 64 en heb bijna mijn Acr 6.8 gold camo, nog 30000xp en dan BAM! En zodra ik prestige ben gegaan gelijk Unlock gear in de prestige shop en dan heb ik mijn acr weer. Zit al aan de 2000 kills totaal:D

    Het viel mij trouwens ook op dat ik alleen maar met Nederlanders speel. En dat is best wel vervelend, aangezien nederlanders tot de beste van Europa horen. Desalniettemin heb ik toch een K/D 1.996

    ACR FTW!

    IDD!! ik speel ook alleen met nl in public, vind ik wel goed geregeld van iw krijgen we niet van die kut hosts!

  55. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    IW FTW 😛
    mijn kd is gay omdat ik alleen sniper hahaha

  56. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    IW FTW 😛
    mijn kd is gay omdat ik alleen sniper hahaha

    ik snipe ook alleen maar me kd blijft hangen op 2 :p

    jwz bloody game winning killcam wuhahah gistere was egt lomp

  57. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    ik snipe ook alleen maar me kd blijft hangen op 2 :p

    jwz bloody game winning killcam wuhahah gistere was egt lomp

    maar dan trickshot en qs he:p
    maar zit nu met assault rifle gelijk kd schiet omhoog:D

  58. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Me broer nakt me xD hij zou MW3 vandaag kopen maar hij koopt ‘m niet omdat hij vind dat MW3 gewoon hetzelfde is als MW2. Dan maar wachten tot Sinterklaas. xD Soms heb ik gewoon geluk dat wij nog aan Sinterklaas doen omdat ik nog een jong broertje heb.

  59. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Me broer nakt me xD hij zou MW3 vandaag kopen maar hij koopt ‘m niet omdat hij vind dat MW3 gewoon hetzelfde is als MW2. Dan maar wachten tot Sinterklaas. xD Soms heb ik gewoon geluk dat wij nog aan Sinterklaas doen omdat ik nog een jong broertje heb.

    Koop hem anders lekker zelf :p

  60. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    verdomme, heb opeens faking veel zin in een modernwarfare
    maar heb nu deze maand batman, battlfield en uncharted gekocht.

  61. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    verdomme, heb opeens faking veel zin in een modernwarfare
    maar heb nu deze maand batman, battlfield en uncharted gekocht.

    Lol ik ook maar dan met Modernwarfare derbij! Ik wil binnenkort echt met wat mensen gaan samenspelen zodra mijn connectie is sorted out

  62. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Koop hem anders lekker zelf :p

    Ja wil ik wel maar doe ik niet. 😛 Bespaar €60 zo. 🙂

  63. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Ik ben echt onderweg naar een gouden ump…. Ooow wat is dat een uber lekker wapen

  64. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    Ik ben echt onderweg naar een gouden ump…. Ooow wat is dat een uber lekker wapen

    Ik ben onderweg naar Gouden Type95 en L118 de 2 chillste wapens die ik op het moment heb!

  65. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Ik ben onderweg naar Gouden Type95 en L118 de 2 chillste wapens die ik op het moment heb!

    Type 95 word Zkr ge downgrade

  66. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    Type 95 word Zkr ge downgrade

    Ja voorspelde ik ookal maar ik zou het wel jammer vinden! Ookal ben ik nog niet zo vaak door die gun gekilled!

  67. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Alleen echte baaze spelen daarmee 😉

  68. 243 XP
    terrorquin's avatar

    yep ik speel ook met type 95 hij is lvl 25 en ik ben nu lvl 74 en me barret is lvl 25 😛 ben nu besig met emblems en titles 😀

  69. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Gouden ACr for the win! Die laatste weapon lvl was 90000xp tering he… Duurde ff, maar dan heb je ook wat:D

  70. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Gouden ACr for the win! Die laatste weapon lvl was 90000xp tering he… Duurde ff, maar dan heb je ook wat:D

    Jaaaa, een golden ACR xD

  71. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    Lol ik heb de ACR nog niet eens geunlocked!

  72. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Met Modern Warfare 2 had je op internet een lijst waarop je kon zien wat je moest doen om een emblem of tittle te unlocken. Nu is mijn vraag is er ook zo een lijst voor Modern Warfare 3?

    Mijn kill death schommelt tussen de 1.57 en 1.65 omdat ik in de potjes nog een beetje schommel van K/D

  73. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    Type 95 is dik overpowered ump silenced is t zelfde als mw2 dus imo ook overpowered.
    MP5 gold barret bijna gold en msr lvl 29 ak47 is ook beest <3 4 fav wapens dit

  74. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Met Modern Warfare 2 had je op internet een lijst waarop je kon zien wat je moest doen om een emblem of tittle te unlocken. Nu is mijn vraag is er ook zo een lijst voor Modern Warfare 3?

    Mijn kill death schommelt tussen de 1.57 en 1.65 omdat ik in de potjes nog een beetje schommel van K/D

    volgens mij was dat: http://www.callofduty.wikia.com

    Dat is de wikipedia van Call of Duty, dus daar zal het vast wel staan:p

  75. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    volgens mij was dat: http://www.callofduty.wikia.com

    Dat is de wikipedia van Call of Duty, dus daar zal het vast wel staan:p

    nee stond niet van titles en emblems voor Modern Warfare 3.

  76. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    pfff singel player is echt saai..
    alleen maar van het zelfde

  77. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    ik ging net in TDM en kreeg 40 kills met 14 deaths, Ik kreeg 2 EMP’s!!

  78. 1268 XP
    luctheman's avatar

    ik ging net in TDM en kreeg 40 kills met 14 deaths, Ik kreeg 2 EMP’s!!

    Ik heb gisteren een potje tdm gedaan met 30-0!!!! en ik liep gewoon rond! Ik ben er nu ook achter gekomen dat je killstreaks resetten als je ze allemaal mhebt gehad. Uav Care Package en bijv. sentry kan je dus zo drie keer in een leven halen..:0

  79. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    126-12 op Domination, pfff wat een noobs. Echt saai. GameBattles, where are you?!

  80. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik heb gisteren een potje tdm gedaan met 30-0!!!! en ik liep gewoon rond! Ik ben er nu ook achter gekomen dat je killstreaks resetten als je ze allemaal mhebt gehad. Uav Care Package en bijv. sentry kan je dus zo drie keer in een leven halen..:0

    Daarom staan alle levels dus vol met die kutt Sentry’s xD

    126-12 op Domination, pfff wat een noobs. Echt saai. GameBattles, where are you?!

    Niet in MW3? Hmm, MW3 is Noob-Friendly hè. xD

  81. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Niet in MW3? Hmm, MW3 is Noob-Friendly hè.

    Juist in MW3 :p

  82. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    Als je zo’n gun koopt met een prestige token houd je die dan de hele tijd of alleen maar voor 1 prestige?

  83. 149 XP
    riinyosa's avatar

    Iemand de pre-order voucher al gebruikt waarmee je 4 uur lang dubbel xp ontvangt?
    Is dat 4 uur vanaf dat de code geldig wordt gemaakt of 4 in-game uren?
    Voor wanneer moet je de code ingelost hebben? Ik heb gezocht naar de voorwaarden maar kon het niet vinden.

  84. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    Iemand de pre-order voucher al gebruikt waarmee je 4 uur lang dubbel xp ontvangt?
    Is dat 4 uur vanaf dat de code geldig wordt gemaakt of 4 in-game uren?
    Voor wanneer moet je de code ingelost hebben? Ik heb gezocht naar de voorwaarden maar kon het niet vinden.

    Ik heb de code al ingevoerd en je krijgt 4 In-Game uren, en dan niet uren waar je in het spel zit maar 4 uren waarbij je echt online speelt! Dus ik ben zeer tevreden met IW!

  85. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Dadelijk ook weer ffkes knallen. Vandaag nog niet gedaan 😛

  86. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    goh, vandaag is 2 minuten begonnen

  87. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    goh, vandaag is 2 minuten begonnen

    Hhahha +10000
    Je heb wel gelijk

  88. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Stealth bomber in support slaat egt nergens op!

  89. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    in principe slaat hele support dinges nergens op maarja

  90. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Stealth bomber in support slaat egt nergens op!

    Echt hea.. iedereen kan die heel makkelijk halen

  91. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Advanced UAV ook makkelijk te halen, maar hij is best slecht en kan er uit geschoten worden, dus eigenlijk heb je er vrij weinig aan.

  92. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    En ik heb elk potje (als ik support gebruik) emp enzo

  93. 149 XP
    riinyosa's avatar

    Support classes zijn ook niet goed voor je K/D ratio.

  94. 876 XP
    Esromeron's avatar

    Als je zo’n gun koopt met een prestige token houd je die dan de hele tijd of alleen maar voor 1 prestige?

    Alleen maar voor 1 prestige.

    Over de support class valt veel te zeggen, maar ik vind het wel een toegevoegde waarde. Bij Tdm gebruik ik de aussalt classe, maar bij een S&D gaat mijn voorkeur uit naar de support. De dingen die je kan unlocken via de support klasse zijn ook veel minder sterk dan bij assault. Jazeker, je hebt EMP, maar die duurt helemaal niet zolang als bij MW2. Met de stealth bomber kan je aardig wat kills halen, maar in vergelijking met de bombers e.d. bij de assault klasse valt dat reuze mee.

    Juggernaut zit er ook bij, maar die is een stuk minder dan de juggernaut uit een carepackage.

    al om al een leuke afwisseling en het dwingt men keuzes te maken. Bij assassin pro heb je overigens helemaal geen last van EMP, UAV of counter UAV’s, love it.

  95. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Maar met die support strike package tellen je Killstreaks door als je dood gaat hè? En dan kan je er een fockin stealth Bomber mee halen?! Wtf?! Dat is toch echt gewoon Noob-friendly? ;'(

  96. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Moab gehaald 😀 pretty proud tbh =D
    http://www.youtube.com/watch?v=RMydUQBsxRk
    ja ik weet dat ik camp als een idioot op het laatst xd

  97. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    Alleen maar voor 1 prestige.

    Over de support class valt veel te zeggen, maar ik vind het wel een toegevoegde waarde. Bij Tdm gebruik ik de aussalt classe, maar bij een S&D gaat mijn voorkeur uit naar de support. De dingen die je kan unlocken via de support klasse zijn ook veel minder sterk dan bij assault. Jazeker, je hebt EMP, maar die duurt helemaal niet zolang als bij MW2. Met de stealth bomber kan je aardig wat kills halen, maar in vergelijking met de bombers e.d. bij de assault klasse valt dat reuze mee.

    Juggernaut zit er ook bij, maar die is een stuk minder dan de juggernaut uit een carepackage.

    al om al een leuke afwisseling en het dwingt men keuzes te maken. Bij assassin pro heb je overigens helemaal geen last van EMP, UAV of counter UAV’s, love it.

    Is dat ook bij de extra classes?

  98. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    waar staat moab voor online?!
    die zie ik nie

  99. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    waar staat moab voor online?!
    die zie ik nie

    Je hoeft hem niet te activeren je krijgt hem sowieso (als je 25 kills krijgt)

  100. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    Golden type95!!!