Forum

Topic: Welke Tv Series volg jij allemaal?

Anoniem's avatar

Hey mede-Gamers How doe?

Ik kom tegenwoordig steeds meer Tv series tegen die ik nog niet heb gezien of niet wou zien en eigenlijk toch wel een leuk serie blijkt te zijn.

Heb je ook nog een aanrader leuke film of serie .
Genres: Actie,Sciencefiction,Komedie,Horror

Zo heb ik laatste periode o.a , The Event , The Walking Dead, Falling Skys gezien & Misfits Season 1,
in 2009 heb ik Jericho gezien is geen verfilming van de game jericho totaal iets anders.

Begin net met Chuck Season1.

Wie deze Series nog niet heeft gezien en ook wel van die genres leuk vind zijn het wel aanraders.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

209 reacties

  1. 1489 XP
    lilrobbie22's avatar

    Arrow en The walking dead, ik kan niet wacht op seizoen 4 van the walking dead nog maar een paar maanden….

  2. 8815 XP
    7th-son's avatar

    moet zeggen dat seizoen 5 van True Blood dus ver erg leuk is!

  3. 80 XP
    larsoss's avatar

    Ik volg er ook al een tijdje een paar

    Revolution is zeker een aanrader
    Nikita mag er ook ZEKER wezen πŸ™‚
    En Hawaii Five O vindt ik ook wel lachen.. πŸ™‚

  4. 8815 XP
    7th-son's avatar

    Ik volg er ook al een tijdje een paar

    Revolution is zeker een aanrader
    Nikita mag er ook ZEKER wezen πŸ™‚
    En Hawaii Five O vindt ik ook wel lachen.. πŸ™‚

    Revolution is wel leuk ja, maar het is te merken dat het van bad robot en jj abrams afkomt
    Lost werd op een gegeven moment een sleur, en ik denk dat deze site hetzelfde lot zal ondergaan na verloop van tijd

  5. 636 XP
    klapper's avatar

    Iemand de laatste aflevering van breaking bad gezien ?
    Wat een super serie !

  6. 8815 XP
    7th-son's avatar

    Iemand de laatste aflevering van breaking bad gezien ?
    Wat een super serie !

    Toevallig vanavond gekeken! Er komen nog 2 afleveringen toch?
    Één van de betere series van de laatste jaren!

  7. 146 XP
    johnny_89_'s avatar

    ik volg de volgende series:

    GEEN

    Ineens is het een hype om allerlei series te kijken. Die serieus moet je downloaden..zie maar is een goede versie te downloaden, zie de tijd er maar voor te vinden om dat te kijken, zie nog maar is een goede ondertiteling te vinden en eronder te plakken. Heb Dexter wel is gezien op Ned 3, dat zag er leuk uit maar ik geloof het allemaal wel. πŸ™‚

  8. 307 XP
    LanceVance's avatar

    Morgen laatste Breaking Bad aflevering…

  9. 8815 XP
    7th-son's avatar

    ik volg de volgende series:

    GEEN

    Ineens is het een hype om allerlei series te kijken. Die serieus moet je downloaden..zie maar is een goede versie te downloaden, zie de tijd er maar voor te vinden om dat te kijken, zie nog maar is een goede ondertiteling te vinden en eronder te plakken. Heb Dexter wel is gezien op Ned 3, dat zag er leuk uit maar ik geloof het allemaal wel. πŸ™‚

    hoezo een hype? ik doe het volgens mij al een jaar of 5
    bij gebrek aan een goeie film, mag ik dan ook graag een goeie serie kijken, en dan het liefst eentje met een doorlopend verhaal
    net als dexter, dat zou je vanaf het begin af aan moeten volgen, anders snap je er niets van

    en inderdaad jammer dat morgen de laatste aflevering is van breaking bad! toch een van de beste series die ik heb gezien!
    er komt nog wel een spin-off van, maar dat word meer een soort comedy geloof ik
    Better call saul!

  10. 307 XP
    LanceVance's avatar

    Ja klopt haha, Better Call Saul. Die speelt zich af vΓ³Γ³r Breaking Bad, dus ik denk toch wel gewoon actie maar dan met andere cliΓ«nten van hem.

  11. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    24 Seizoen 5 zijn we nu mee bezig..

    Volgende week The Walking Dead seizoen 4 van start!

    En vanavond Under the Dome. (Kijken of dat wat is)

  12. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    En vanavond Under the Dome. (Kijken of dat wat is)

    Was wel nice he?
    Heb het boek gelezen, ‘Gevangen’ (of ‘The Dome’) van Stephen King, uiteraard, en wou deze serie wel eens even gaan volgen, omdat ik nu eenmaal een grote fan van Stephen King ben. Het zit wel goed in elkaar, regie Steven Spielberg, en Stephen King heeft mee geproduceerd. Het is wel wat anders dan het boek, maar dat is logisch en altijd zo.

  13. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Was wel nice he?
    Heb het boek gelezen, ‘Gevangen’ (of ‘The Dome’) van Stephen King, uiteraard, en wou deze serie wel eens even gaan volgen, omdat ik nu eenmaal een grote fan van Stephen King ben. Het zit wel goed in elkaar, regie Steven Spielberg, en Stephen King heeft mee geproduceerd. Het is wel wat anders dan het boek, maar dat is logisch en altijd zo.

    Ja idd nice!!

  14. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    24 Kitchen -> rudolph’s bakery + grenzeloos koken. πŸ˜€

  15. 8815 XP
    7th-son's avatar

    Was wel nice he?
    Heb het boek gelezen, ‘Gevangen’ (of ‘The Dome’) van Stephen King, uiteraard, en wou deze serie wel eens even gaan volgen, omdat ik nu eenmaal een grote fan van Stephen King ben. Het zit wel goed in elkaar, regie Steven Spielberg, en Stephen King heeft mee geproduceerd. Het is wel wat anders dan het boek, maar dat is logisch en altijd zo.

    Om eerlijk te zijn vond ik het nogal tegenvallen het eerste seizoen
    Zou eerst ook een miniserie worden, maar er word alweer gepraat over een seizoen 2.
    Verklap voor de rest niets hoor, want dta is nou ook weer niet leuk πŸ˜‰

    Ik ben zelf sinds vorige week seizoen 9 van supernatural gaan kijken, geweldig!
    Ook volg ik arrow en walking dead weer!
    Nieuwe serie die ik sinds vorige week kijk is the tomorrow people

  16. 171 XP
    Gilles's avatar

    Niemand die The Mentalist of Castle kijkt? Nochtans geweldige series, beiden een mix van spanning en humor met een rode draad doorheen de seizoenen. Zeker een ‘must watch’ voor de detective liefhebbers onder ons.
    White Collar vindt ik ook een heel goede reeks. Ligt allemaal zo wat in hetzelfde genre. Ook NCIS, CSI, Criminal Minds, … interesseren me ook wel.

    Voor de rest kijk ik ook nog naar Two and a half man (blijft geweldig, ook al heb je de aflevering al meerdere malen gezien), The Big Bang Theory (Sheldon is gewoon top).

  17. 362 XP
    Coelers's avatar

    Ben nu meerdere series aan het volgen.

    Breaking Bad
    Dexter
    Jericho
    Person of interest
    New Girl
    Modern family

    Vooral jericho was voor mij een verassing. Leuke serie die ik ken sinds dat ik netflix heb.

  18. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    Het nieuwe seizoen van american horror story is zo gruwelijk.

    Verder Dracula, sleepy hollow, boardwalk empire en the walking dead.

    Kan niet wachten op het nieuwe seizoen van the game of thrones.

  19. Redacteur - 238 XP
    Wallsight's avatar

    Kan niet wachten op het nieuwe seizoen van the game of thrones.

    That makes two of us. Ben in afwachting alvast de boeken aan het lezen, die zijn echt briljant.

    Under the Dome vind ik by the way zowat de slechtste serie die ik in jaren gezien heb. Het scenario is tenenkrommend, geen enkele beslissing die genomen wordt is logisch, personages zijn van bordkarton en het verhaal van Stephen King (ja, ik heb het boek gelezen en ben er enorm fan van) wordt gewoon enorm verkracht. Geen enkele verandering die de serie ten opzichte van het boek doorgevoerd heeft maakt het verhaal interessanter/leuker/spannender/(vul zelf in)… Integendeel. Heb het rond aflevering 10 maar opgegeven, omdat ik na elke aflevering spontaan zin kreeg om mijn laptop door de raam te kieperen. En dat kan toch niet de bedoeling zijn.

    Marvel’s Agents of S.H.I.E.L.D. vind ik dan weer wel echt vet. De serie begon wat rommelig (o.a. aflevering 2 was gewoon erg zwak), maar lijkt nu de afgelopen weken een mooi niveau bereikt te hebben. Benieuwd waar dit naartoe gaat.

  20. 8815 XP
    7th-son's avatar

    Vermaak me enorm met revolution en sleepy hollow, en nog een sloot andere die andere al genoeg genoemd hebben

  21. Redacteur - 238 XP
    Wallsight's avatar

    Sleepy Hollow zo goed dan? Ik hoor er positieve dingen over en dat had ik niet verwacht.

  22. 280 XP
    DarkDevil's avatar

    Nikita en Revenge

  23. 636 XP
    klapper's avatar

    Ben vorige week aan american horror story begonnen.
    Elk nieuw seizoen begint met een compleet andere verhaallijn.
    En ik moet zeggen dat het me goed bevalt vind het een leuke spannende serie.
    Het eerste seizoen speelt zich af rond een spookhuis.
    Het tweede seizoen in een gekkenhuis.
    En het huidige derde seizoen speelt zich af rond een heksenschool.
    Dit is de season 3 intro http://www.youtube.com/watch?v=vG7gH5CFKC4

  24. 8815 XP
    7th-son's avatar

    Almost human, speelt zich in de toekomst af
    De politie kan de criminaliteit amper bestrijden en heeft al het personeel een eigen persoonlijke cyborg collega gegeven

    Leuke serie!

  25. 1199 XP
    chris65's avatar

    Sinds battlestar gallactica op netflix te bewonderen is, ben ik deze aan het bekijken. Leuke serie voor een avondje onbenullig tv kijken πŸ™‚

  26. Redacteur - 238 XP
    Wallsight's avatar

    Person of Interest, sinds kort. Briljant.

  27. 137 XP
    Iguana_'s avatar

    Arrow
    Suits
    The Walking Dead
    Ray Donovan
    Sherlock

  28. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    Heb eindelijk de complete serie van OZ.
    Erg vette serie.

  29. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Person of Interest, sinds kort. Briljant.

    En de episodes worden alleen maar beter! Geweldige serie dit.

  30. 362 XP
    Coelers's avatar

    Net Jericho afgerond (hele gave serie.)

    Nu bezig met
    Dexter
    Fringe
    Modern Family
    New Girl
    Breaking Bad ( nog 6 afleveringen)

  31. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Is Breaking Bad de moeite waard?

    Ik heb nu twee afleveringen gezien en het kan me nog niet heel erg boeien. Wordt het beter?

  32. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Ja in het begin gebeurt er weinig spannends maar geloof me dit veranderd πŸ™‚ dus blijf kijken!

  33. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Is Breaking Bad de moeite waard?

    Ik heb nu twee afleveringen gezien en het kan me nog niet heel erg boeien. Wordt het beter?

    Breaking Bad? IMDB Rating 9,6 / 10!! Van mij had het hoger gemoeten! Wat een einde zeg. Geweldig. Nog nooit zo’n goed laatste seizoen gezien.

  34. 1891 XP
    Redrum83's avatar

    Breaking bad is uber.. alleen wat de topic starter al vertelde, laatste 8 afleveringen nog niet op netflix….. maar had al iets gelezen dat waarschijnlijk eind februari ze er alle 8 op komen te staan.. mja niks is zeker in het leven.

    Hoor veel over Walking Dead. Hoop dat Netflix die ook gaat aanbieden.

  35. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Toch nog maar de vraag: wordt het nog wat met Breaking Bad?
    Ik ben nu halverwege seizoen twee, maar ik vind het nog steeds niet echt boeien.

    Man is ziek.
    Man heeft geld nodig.
    Man maakt meth.
    Man verkoopt meth.
    En dan begint het weer opnieuw.

    Gaat er nog wat gebeuren?
    (zonder spoilers te plaatsen)

  36. 362 XP
    Coelers's avatar

    Toch nog maar de vraag: wordt het nog wat met Breaking Bad?
    Ik ben nu halverwege seizoen twee, maar ik vind het nog steeds niet echt boeien.

    Man is ziek.
    Man heeft geld nodig.
    Man maakt meth.
    Man verkoopt meth.
    En dan begint het weer opnieuw.

    Gaat er nog wat gebeuren?
    (zonder spoilers te plaatsen)

    Gewoon blijven kijken. Dat is het beste advies wat ik kan geven zonder een spoiler te plaatsen.

  37. 228 XP
    Equinox_BE's avatar

    Ravenswood is ook een aanrader vind ik πŸ˜‰

  38. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Gewoon blijven kijken. Dat is het beste advies wat ik kan geven zonder een spoiler te plaatsen.

    Thanks!
    Dan ga ik weer verder πŸ™‚

  39. 362 XP
    Coelers's avatar

    Fringe is naar mijn mening ook een erg leuke serie.

  40. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Lilyhammer, netflix exclusive. Leuke serie over een maffiabaas die een handlanger verraad en incognito verhuisd naar Noorwegen, maarja het blijft een baas natuurlijk πŸ™‚ en dit icm met normale nieuwe Noorwegenaren (?) geeft leuek situaties.

  41. 8815 XP
    7th-son's avatar

    voor de fans van heroes, er schijnt nog een 5de ‘seizoen’ aan te komen
    13 afleveringen!!

  42. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Er komt een nieuwe Trailer Park Boys film aan en twee nieuwe seizoenen van de serie staan in de planning! WHOOHOO! πŸ˜€

  43. 1199 XP
    chris65's avatar

    Lost (waarschijnlijk ben ik een van de weinigen die het nog niet gezien heeft)

  44. Mechromancer's avatar

    Hannibal
    The Following

  45. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Ik ben tijdje terug begonnen met Fringe. Bizare serie zeg, maar eenmaal het eerste seizoen afgekeken, wil je gewoon verder kijken:) Ben nu S03E13. Veel plottwists:)

  46. 362 XP
    Coelers's avatar

    Ik ben tijdje terug begonnen met Fringe. Bizare serie zeg, maar eenmaal het eerste seizoen afgekeken, wil je gewoon verder kijken:) Ben nu S03E13. Veel plottwists:)

    Ik ben nu bij ep 16 ofzo van seizoen 2. Vind het een leuke serie. In het begin wegens de bizarre dingen even wennen inderdaad. Wordt steeds beter naar mijn mening.

  47. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Fringe is een geweldige serie inderaad. Maar heb zelf alle seizoenen al afgekeken helaas. πŸ˜›

  48. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    The Walking Dead nieuwe epi vandaag:)

  49. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Lost (waarschijnlijk ben ik een van de weinigen die het nog niet gezien heeft)

    Ik ook niet.
    Gisteren kreeg ik een mailtje van Netflix dat ze denken dat ik dat interessant vind (op basis van wat ik gekeken heb).
    Misschien toch maar eens proberen.
    Is het wat?

  50. 362 XP
    Coelers's avatar

    Ja Lost is zeker aan te raden. Seizoen 3 of 4 is wat minder. Maar daarna is het weer episch.

  51. 280 XP
    DarkDevil's avatar

    Ik heb sinds vorige week alle seizoenen van Veronica Mars in bezit en ben er echt verslaafd aan geraakt en ben nu bijna klaar met seizoen 1

  52. 1199 XP
    chris65's avatar

    Ik ook niet.
    Gisteren kreeg ik een mailtje van Netflix dat ze denken dat ik dat interessant vind (op basis van wat ik gekeken heb).
    Misschien toch maar eens proberen.
    Is het wat?

    Ik ben nog steeds bezig met seizoen 1. Het is zeker aan te raden.

  53. 80 XP
    johnbrou's avatar

    De series die ik op dit moment allemaal aan het volgen ben zijn:
    -arrow
    -black sails
    -Hannibal
    -helix
    -Hostages
    -Marvels Agents of S H I E L D
    -the blacklist
    -the following
    -The Musketeers
    -The Tomorrow People
    -walking dead
    -falling skies
    -strike back
    -da vinci demons
    -mob city
    -ray donovan

  54. 46 XP
    amfri's avatar

    Walking dead
    True detective

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

  55. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    De series die ik op dit moment allemaal aan het volgen ben zijn:
    -arrow
    -black sails
    -Hannibal
    -helix
    -Hostages
    -Marvels Agents of S H I E L D
    -the blacklist
    -the following
    -The Musketeers
    -The Tomorrow People
    -walking dead
    -falling skies
    -strike back
    -da vinci demons
    -mob city
    -ray donovan

    Man wat moet jij een geheugen hebben, zoveel series tegelijk kijken en dan gewoon nog weten hoe en wat. Niks voor mij zou duidelijk het overzicht verliezen haha.

  56. 362 XP
    Coelers's avatar

    Zijn er wel erg veel inderdaad. Ik volg er zelf bewust niet meer als 5 Γ  6.

  57. 80 XP
    johnbrou's avatar

    Man wat moet jij een geheugen hebben, zoveel series tegelijk kijken en dan gewoon nog weten hoe en wat. Niks voor mij zou duidelijk het overzicht verliezen haha.

    Sommige series zijn nu eventjes niet meer bezig, dus daarop ben ik aan het wachten op het volgend seizoen maar ik volg ze wel. En ja tegenwoordig kijk ik meer series dan dat ik game πŸ˜›

  58. 222 XP
    Frank_1991's avatar

    Braking Bad
    Weeds
    Grimm
    House of Cards
    South Park

  59. 1978 XP
    Faunus's avatar

    Momenteel kijk ik Arrow, The Walking Dead (nu seizoen afgelopen) en Modern Family.

    Binnenkort eens starten met House of Cards en Lost. Heb niet voor niets Neflix he. πŸ™‚

  60. 72 XP
    rusty's avatar

    @faunus heb je dexter, game of thrones, 24, revolution ook gezien?
    die zijn de moeite waard.

  61. 362 XP
    Coelers's avatar

    Binnenkort maar eens beginnen aan revolution. Spreekt me opzich ook wel aan. Verder vind ik het jammer dat Jericho niet verder gaat. Dat vond ik ook een hele toffe serie.

  62. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Marvels agent of shield

  63. 362 XP
    Coelers's avatar

    Marvels agent of shield

    Is dat wat?

  64. 2 XP
    Blue's avatar

    The Walking Dead

  65. 8815 XP
    7th-son's avatar

    Binnenkort 2 nieuwe series die ik ga volgen
    The flash (van de makers van arrow, ook van marvel)
    Constantine, ziet er geweldig uit die serie! Is van dc comics geloof ik

  66. 636 XP
    klapper's avatar

    Binnenkort 2 nieuwe series die ik ga volgen
    The flash (van de makers van arrow, ook van marvel)
    Constantine, ziet er geweldig uit die serie! Is van dc comics geloof ik

    The flash en arrow zijn van dc comics πŸ˜‰
    En the flash ga ik mss ook volgen, hopelijk is ie leuker als arrow

  67. 8815 XP
    7th-son's avatar

    The flash en arrow zijn van dc comics πŸ˜‰
    En the flash ga ik mss ook volgen, hopelijk is ie leuker als arrow

    dankje, haha blijkt maar weer wat voor superhero NOOB ik ben πŸ˜‰

    Constantine is dus wel van DC Comics haha, is gebasseerd op de comic Hell Blazer
    http://www.youtube.com/watch?v=uPE2oBnzROY

    Mochten hier nou street fighter fan zijn, kijk dan de volgende korte serie op youtube
    http://www.youtube.com/watch?v=99XiMYKsHl8
    Low budget, maar geweldig in elkaar gezet!

  68. 1199 XP
    chris65's avatar

    Momenteel revolution

  69. 8815 XP
    7th-son's avatar

    Momenteel revolution

    Ik wil je niet teleurstellen, ik keek de serie ook graag, maar hij is gecanceled…
    Het 2de seizoen is tevens het laatste..

  70. 1199 XP
    chris65's avatar

    Ja dat weet ik. Ik vind het helemaal sneu dat alleen seizoen 1 op netflix staat. Had graag ook seizoen 2 gekeken, want ik vind de serie boven verwachting goed.

  71. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Net nieuwe serie uitgekomen Crossbones. Gaat over blackbeard en moet zeggen genoten van episode 1

  72. 149 XP
    riinyosa's avatar

    Ik verbaas me er nog steeds over dat Sons of Anarchy helemaal niet populair in NL is. Heel erg onderschatte serie maar oh zo verslavend!!!

  73. 8815 XP
    7th-son's avatar

    The Strain, geniale horror/drama serie van Guillermo Del Toro!!
    Wist me tot aan het einde van seizoen 1 elke aflevering weer op het puntje van me stoel te houden!
    Ben benieuwd hoe seizoen 2 gaat worden πŸ™‚

  74. 280 XP
    DarkDevil's avatar

    Mijn nieuwe lijstje
    -Nikita
    -Revenge
    -Once Upon a Time
    -AHS (American Horror Story)
    -PLL (Pretty Little Liars)
    -Awkward
    -Agents of S.H.I.E.L.D.

    Daarnaast ook series aan het kijken die allang niet meer op Tv zijn

    -Veronica Mars
    -Heroes
    -Buffy: The Vampire Slayer

  75. 1199 XP
    chris65's avatar

    Jericho, leuke serie voor tussendoor

  76. 490 XP
    Goregash's avatar

    -The Blacklist
    -Under the dome
    -Hannibal
    -Bates Motel
    -Resurrection
    -Walking Dead

    Helaas zijn er heel veel nog niet uit in ons landje. Wacht altijd totdat ze op tv of netflix zijn. Betaal er immers voor πŸ™‚

  77. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    The Strain

  78. 1199 XP
    chris65's avatar

    Yes, 2e seizoen van revolution is op netflix gekomen. Dragon age en destiny aan de kant totdat dit seizoen gekeken is πŸ™‚

  79. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Prison Break afgekeken, ben nu bezig aan Brooklyn Nine-Nine en Homeland S4.

  80. 8815 XP
    7th-son's avatar

    Banshee weer opgepikt, ze zijn net begonnen met seizoen 3, en het begint al weer goed!

  81. 1891 XP
    Redrum83's avatar

    Klaar met walking dead. . nu wachten op seizoen 5.

    Net klaar met Naruto, had weer 50 aflv opgespaard.
    Nu verder met One Piece.
    Daarna Bleach maar voor de 3de x opnieuw.. of misschien Trigun..

    of Fairy Tail verder kieken.. haha keuzes keuzes.

    kreeg ook als tip Suits te kijken of Marco Polo… pff haal ik de tijd vandaan

  82. 8815 XP
    7th-son's avatar

    Klaar met walking dead. . nu wachten op seizoen 5.

    Net klaar met Naruto, had weer 50 aflv opgespaard.
    Nu verder met One Piece.
    Daarna Bleach maar voor de 3de x opnieuw.. of misschien Trigun..

    of Fairy Tail verder kieken.. haha keuzes keuzes.

    kreeg ook als tip Suits te kijken of Marco Polo… pff haal ik de tijd vandaan

    Walking dead seizoen 5 is al bezig, en op de helft
    Of kijk je via netflix?

  83. 1891 XP
    Redrum83's avatar

    Walking dead seizoen 5 is al bezig, en op de helft
    Of kijk je via netflix?

    Op netflix is hij toch niet uit? of je bedoelt usa netflix?

    En ik keek 4 seizoenen op fox demand (gratis) heb 1 of ander uitgebreid tv pakket met wel eens iets wat echt leuk is, alleen heel seizoen 5 is nog niet uit..
    Ben ook iemand die een heel seizoen wil zien

    .
    moet ook nog seizoen 4 van Games of throne kijken…..

  84. 8815 XP
    7th-son's avatar

    Op netflix is hij toch niet uit? of je bedoelt usa netflix?

    En ik keek 4 seizoenen op fox demand (gratis) heb 1 of ander uitgebreid tv pakket met wel eens iets wat echt leuk is, alleen heel seizoen 5 is nog niet uit..
    Ben ook iemand die een heel seizoen wil zien

    .
    moet ook nog seizoen 4 van Games of throne kijken…..

    Nee niet via netflix, ik doe het net even anders haha
    Al me series die ik volg worden automatisch gedownload op release op me Nas en kijk ik via een raspberry pi op me tv πŸ˜‰

  85. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Uhm…. eens kijken waar ik moet beginnen.

    Pas geleden afgerond (tot laatst beschikbare aflevering)

    – Game of Thrones
    – The Legend of Korra
    – The Walking Dead

    Nog bezig

    – Arrow (Ben bij S03E3)

    Nog mee te beginnen

    – Marco Polo
    – House of Cards

    Favoriet

    – Avatar: The Legend of Aang
    – Dexter
    – Breaking Bad
    – Fringe (behalve laatste seizoen die viel zwaar tegen)

    Op zoek naar

    – Variant van Avatar The Legend of Aang/Korra (Anime)

  86. 1891 XP
    Redrum83's avatar

    Nee niet via netflix, ik doe het net even anders haha
    Al me series die ik volg worden automatisch gedownload op release op me Nas en kijk ik via een raspberry pi op me tv πŸ˜‰

    Zag je al eerder ergens reageren over die raspberry.. maar ff googlen hoe en wat. maar geloof wel een aanrader ofniet

  87. 8815 XP
    7th-son's avatar

    Zag je al eerder ergens reageren over die raspberry.. maar ff googlen hoe en wat. maar geloof wel een aanrader ofniet

    het is gewoon een mediaserver, en zeer betaalbaar ook.
    wel iets duurder dan een chromecast, maar dan kun je er ook veel meer mee.
    en het is erg makkelijk om er mee te werken (staat genoeg info op internet!)
    kijk deze video anders even, dan zie je wat je nodig hebt, en hoe het werkt (totaal ongeveer 70 euro kwijt)
    https://www.youtube.com/watch?v=mJFnARZijeI

  88. 1199 XP
    chris65's avatar

    Net het laatste seizoen van Revolution gekeken. Man wat een cliffhanger. Dan ook nog met de wetenschap dat daar niks mee gedaan wordt. Dat zou een netflix original moeten worden.
    Vanavond eens kijken of de walkng dead iets voor mij is

  89. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Net het laatste seizoen van Revolution gekeken. Man wat een cliffhanger. Dan ook nog met de wetenschap dat daar niks mee gedaan wordt. Dat zou een netflix original moeten worden.
    Vanavond eens kijken of de walkng dead iets voor mij is

    Helaas meer van die series waar het ineens ophoud πŸ™

    Zo was ik uit het niets begonnen met Jericho.
    Een fantastische serie naar mijn mening, maar ineens, ineens kon ik geen volgende aflevering klikken op netflix.
    Bleek die gecanceld te zijn door de uitgever.

  90. 1199 XP
    chris65's avatar

    Helaas meer van die series waar het ineens ophoud πŸ™

    Zo was ik uit het niets begonnen met Jericho.
    Een fantastische serie naar mijn mening, maar ineens, ineens kon ik geen volgende aflevering klikken op netflix.
    Bleek die gecanceld te zijn door de uitgever.

    Ik heb jericho ook gekeken. Ik had hetzelfde. Ineens hield het op πŸ™‚ ik vind het bij revolution wel meer jammer dan jericho, echt een top serie

  91. 8815 XP
    7th-son's avatar

    Zit alweer diep in wat andere series!
    Op dit moment kijk ik naar:

    12 monkeys
    Better call Saul
    Arrow
    The flash
    Family guy
    The 100 (volgens mij is die zwaar underrated!)
    Banshee (seizoen 3 is zwaar epic! Wat een afleveringen! Elke aflevering eindigt wel met wat je normaal een midseason cliffhanger noemt!)

  92. 1199 XP
    chris65's avatar

    Ik ben met seizoen 5 van walking dead bezig. Binge watching via uitzending gemist πŸ™‚

  93. 1891 XP
    Redrum83's avatar

    Ik ben met seizoen 5 van walking dead bezig. Binge watching via uitzending gemist πŸ™‚

    vandaag weer een aflevering op fox πŸ™‚ neem ik op en dan kijk ik die ik verleden week heb op genomen en die van vandaag! 2 uur plezier !!!!

  94. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    vandaag weer een aflevering op fox πŸ™‚ neem ik op en dan kijk ik die ik verleden week heb op genomen en die van vandaag! 2 uur plezier !!!!

    Ik ben gestopt met The Walking Dead. Ik heb de eerste 2 afleveringen gekeken van seizoen 5 en ineens ben ik er mee gestopt.
    Misschien later weer oppakken, maar de serie heeft veel ups ’n downs.

    Better call Saul

    Hier ben ik ook bij. Ook deze serie had ik meer van verwacht, maar toch blijft het vermakelijk om naar te kijken.

  95. 1199 XP
    chris65's avatar

    walking dead is klaar. Wachten op seizoen 6. Nu in een binge watch vacuΓΌm πŸ™‚ Er zal best wel weer wat leuks voorbij komen. Nog tips voor een soort sci fi suvival serie?

  96. 8815 XP
    7th-son's avatar

    walking dead is klaar. Wachten op seizoen 6. Nu in een binge watch vacuΓΌm πŸ™‚ Er zal best wel weer wat leuks voorbij komen. Nog tips voor een soort sci fi suvival serie?

    The strain! Geniaal!

  97. 1199 XP
    chris65's avatar

    The strain! Geniaal!

    Die staat helaas niet op netflix �� bij gebrek aam inspiratie vanavond een aantal afleveringen van sg atlantis gekeken

  98. 8815 XP
    7th-son's avatar

    Die staat helaas niet op netflix �� bij gebrek aam inspiratie vanavond een aantal afleveringen van sg atlantis gekeken

    Revolution al gezien? Is 2 seizoenen en weliswaar gecanceled daarna. Maar hij is wel goed, en te zien op netflix

  99. 1199 XP
    chris65's avatar

    Revolution al gezien? Is 2 seizoenen en weliswaar gecanceled daarna. Maar hij is wel goed, en te zien op netflix

    Ja. Hele goeie serie. Ik vond de cliffhanger aan het einde van de laatste aflevering echt goed. Daar zou netflix iets mee moeten doen ��

  100. 431 XP
    Hiska's avatar

    Blacklist is zooooo goed πŸ™‚