Forum

Topic: Welke Tv Series volg jij allemaal?

Anoniem's avatar

Hey mede-Gamers How doe?

Ik kom tegenwoordig steeds meer Tv series tegen die ik nog niet heb gezien of niet wou zien en eigenlijk toch wel een leuk serie blijkt te zijn.

Heb je ook nog een aanrader leuke film of serie .
Genres: Actie,Sciencefiction,Komedie,Horror

Zo heb ik laatste periode o.a , The Event , The Walking Dead, Falling Skys gezien & Misfits Season 1,
in 2009 heb ik Jericho gezien is geen verfilming van de game jericho totaal iets anders.

Begin net met Chuck Season1.

Wie deze Series nog niet heeft gezien en ook wel van die genres leuk vind zijn het wel aanraders.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

209 reacties

  1. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Aanrader voor mensen met Netflix die van series als Arrow en dergelijke houden: Daredevil !!

  2. 1199 XP
    chris65's avatar

    Aanrader voor mensen met Netflix die van series als Arrow en dergelijke houden: Daredevil !!

    Die staat ook nog op mijn lijst, maar om de één of andere reden ben ik bij stargate blijven hangen 🙂 Vaag dat een serie je weer zo kan pakken dat je hem blijft kijken, terwijl je bijna alle afleveringen al een keertje gezien hebt

  3. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Die staat ook nog op mijn lijst, maar om de één of andere reden ben ik bij stargate blijven hangen 🙂 Vaag dat een serie je weer zo kan pakken dat je hem blijft kijken, terwijl je bijna alle afleveringen al een keertje gezien hebt

    Vreemd genoeg ben ik House gaan volgen sinds het op Netflix staat.
    Ik heb vaak losse afleveringen gezien, maar nu kijk ik vanaf het begin.

  4. 228 XP
    Equinox_BE's avatar

    The 100 is een aanrader!
    Ook kijk ik nu Game Of Thrones, Walking Dead, Awkward, Once Upon A Time, Awkward, The Flash, Arrow en Nikita.

  5. 307 XP
    LanceVance's avatar

    Bloodline op Netflix; verrassend goed moet ik zeggen, in tijden niet zo’n goeie nieuwkomer gezien!

  6. 1199 XP
    chris65's avatar

    kortgeleden ben ik begonnen om continuüm te volgen op netflix. Leuke serie en zeker een aanrader. Guilty pleasure is ook dat ik Fuller House volg 🙂

  7. 1283 XP
    Shavir's avatar

    Spartacus zie ik best graag. 🙂
    https://www.youtube.com/watch?v=hsA8QLvMKw4

  8. 1199 XP
    chris65's avatar

    Ben aan The 100 begonnen. Aanrader

  9. 15 XP
    kawaiilean's avatar

    Psych, reaper, supernatural, grimm, the Flash, the legends of tomorrow, gotham, agents of shield en fear the walking dead