Forum

Topic: [OOT] Battlefield 4

Anoniem's avatar

Battlefield 4 werd op 10 November 2011 officieel aangekondigd door Frank Gibeau, directeur van uitgever Electronic Arts. BF4 zal op 29 oktober releasen voor de PC, PS3 en X360. De PS4 en XONE versies van BF4 zullen beschikbaar zijn tijdens launch van beide consoles.

Praat in dit topic mee over Battlefield 4. Wat vinden jullie dat DICE moet veranderen aan Battlefield 4 t.o.v. Battlefield 3? En wat zijn jullie ideeΓ«n/suggesties voor de game? Laat het hier weten! πŸ™‚

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

343 reacties

  1. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Maak eerst maar een MoH Warfighter topic . xD

  2. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Maak eerst maar een MoH Warfighter topic . xD

    Doe het zelf? … πŸ˜›

    Damn, spatie vergeten tussen [OOT] en Battlefield 4 in de titel… Kan het niet meer aanpassen… xD

  3. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Doe het zelf? … πŸ˜›

    Damn, spatie vergeten tussen [OOT] en Battlefield 4 in de titel… Kan het niet meer aanpassen… xD

    Maar ik wel, muhauha..ok done xD

  4. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Maar ik wel, muhauha..ok done xD

    Thx. xD

  5. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Doe het zelf? … πŸ˜›

    Damn, spatie vergeten tussen [OOT] en Battlefield 4 in de titel… Kan het niet meer aanpassen… xD

    Nee doe jij maar jij kan het zoo enoorm goed… πŸ˜›

  6. 846 XP
    Thijs's avatar

    Jammer dat het zo snel gaat… Geef mij eerst maar BFBC3 en BF2143, dan heeft BF4 de FB3.5 misschien wel, dat zal er mooi uitzien, en toch lijkt 2013 een beetje raar voor de consoles.

  7. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Jammer dat het zo snel gaat… Geef mij eerst maar BFBC3 en BF2143, dan heeft BF4 de FB3.5 misschien wel, dat zal er mooi uitzien, en toch lijkt 2013 een beetje raar voor de consoles.

    Ja, het kan natuurlijk ook zo zijn dat eerst BFBC3 komt, en daarna pas BF4. (2015)

  8. 846 XP
    Thijs's avatar

    Ga jij die dan wel spelen?

  9. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ga jij die dan wel spelen?

    Weet ik nog niet. Ik zie wel. πŸ˜‰ Als BFBC3 net zo is als BFBC en BFBC2 dan is BFBC3 een Nee. πŸ˜›

  10. 846 XP
    Thijs's avatar

    Weet ik nog niet. Ik zie wel. πŸ˜‰ Als BFBC3 net zo is als BFBC en BFBC2 dan is BFBC3 een Nee. πŸ˜›

    zeurpiet πŸ™‚

  11. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    zeurpiet πŸ™‚

    Lol. xD Je koopt toch geen game die je niet leuk vind? πŸ˜‰ Als er jets in BFBC3 zitten dan koop ik ‘m misschien. πŸ˜‰

  12. 280 XP
    Julian's avatar

    Lol. xD Je koopt toch geen game die je niet leuk vind? πŸ˜‰ Als er jets in BFBC3 zitten dan koop ik ‘m misschien. πŸ˜‰

    Ik denk dat er uberhaup geen Bad Company game meer aankomt. Het draait nu alleen maar om realisme en het moet serieus πŸ˜› Maar als er een BFBC 3 aankomt, dan koop ik de game alleen als er een segway inzit xD.

  13. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik denk dat er uberhaup geen Bad Company game meer aankomt. Het draait nu alleen maar om realisme en het moet serieus πŸ˜› Maar als er een BFBC 3 aankomt, dan koop ik de game alleen als er een segway inzit xD.

    Segway in BFBC3, haha. xD

    http://cdn2.holytaco.com/wp-content/uploads/images/2010/9/segway-anti-terror.jpg

  14. 846 XP
    Thijs's avatar

    Lol. xD Je koopt toch geen game die je niet leuk vind? πŸ˜‰ Als er jets in BFBC3 zitten dan koop ik ‘m misschien. πŸ˜‰

    BC2 is cool

  15. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    maar BF3 is wel een stukkie cooler.

    ik denk dat bf4 gewoon te snel komt, behalve voor mensen die bf3 24/7 zitten te spelen en al zo’n beetje hoogste level zitten.

    denk dus dat ik bf4 oversla als het dit jaar komt, er komen ook nog andere grote titels uit die ik ook niet wil laten liggen.

  16. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    BF4 komt sowieso niet dit jaar. xD Eind 2013 op z’n vroegst, maar waarschijnlijk pas in 2015. πŸ˜‰

  17. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    oww dan heb ik het verkeerd begrepen. maar dat lijkt er meer op ja!

  18. 846 XP
    Thijs's avatar

    BF4 komt sowieso niet dit jaar. xD Eind 2013 op z’n vroegst, maar waarschijnlijk pas in 2015. πŸ˜‰

    Eind 2013 ben jij al dik colonel 100 πŸ˜›

  19. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Eind 2013 ben jij al dik colonel 100 πŸ˜›

    Dat weet ik nog niet hoor. πŸ˜› Ik speel niet zo heel veel meer, en dat kan ik ook niet meer. Heb andere dingen te doen, vooral wanneer mijn vervolg studie begint. (-:

  20. 846 XP
    Thijs's avatar

    Dat weet ik nog niet hoor. πŸ˜› Ik speel niet zo heel veel meer, en dat kan ik ook niet meer. Heb andere dingen te doen, vooral wanneer mijn vervolg studie begint. (-:

    EIND 2013, dat is 1-1,5 jaar! Wat ga je doen dan?

  21. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    beter gaan er mensen van hier naar delft!

  22. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Nee Leiden voor life, ben niet zo technisch. xD

  23. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    EIND 2013, dat is 1-1,5 jaar! Wat ga je doen dan?

    Studeren in Groningen. xD

  24. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik ga binnenkort waarschijnlijk een YouTube filmpje maken over mijn suggesties voor BF4.

    Dit zijn mijn suggesties, in het Engels! Sorry als ik veel fouten er in maak. πŸ™‚ Als jij ook suggesties hebt, plaats ze hier onder! πŸ˜‰ Mijn suggesties zijn vooral gericht om ten eerste het originele BF-gevoel terug te halen naar de serie, zoals BF2 dit had, en ten tweede suggesties voor algemene verbeter punten en meer personalisatie mogelijkheden.

    BF4 Improve List:

    What should be better in BF4?
    (Some suggestions to get that original BF(2) feeling back, aside other suggestions)

    – Detailed coloured Radar/Map, satellite style (bit like in BF2)

    – All stationary turrets can be destroyed (like in BF2)

    – Intenser colours, not gray colours like in the Strike-at-Karkand map from BF3, but more like Taleh Market (BF3)

    – More maps with special weather effects, like lightning storm and sandstorm (like in Strike-at-Karkand from BF2)

    – Minimal 32 players on consoles & higher FPS rate if possible

    – Jets can drop bombs, (like in BF2) explosions should be balanced of corse

    – All vehicles limited ammunition, (like in BF2) resupply at designated locations (multiple!)

    – A few standard outposts on each map where you can find ammunition and health

    – Squad-leader can give tact. orders which will be visible on map/screen for the squad members (like in BF2)

    – Squad leaders perk to request air drops like supplies, and vehicles in some maps (like the commander could in BF2)

    – Squad-leaders can directly talk to each other (Mic. Icon will pop up in a corner of the screen when a squad- leader from an other squad is talking to you)

    – Camo(s) for each weapon, camo can get unlocked when achieving the 1st service star for the weapon

    – Soldiers in ALL light-armoured jeeps can get sniped out of it, also it can be possible to throw a grenade through a broken window of the vehicle, killing all the enemies inside

    – More CO-OP levels (BF3 alike) and the reintroduction of CO-OP in Multiplayer maps (player vs bots, like in BF2)

    – The Recon class should have a ghillie suit again, since you can spot enemies and see the scope glimpse of a sniper rifle, this wont make the Recon class OP

    – New BF theme songS, which are similar to the original BF1942 theme song, played in the loading screen of maps (like in BF2)

    – Recommended sights (and/or attachments) unlocked by default for each gun (gives back the BF2 feeling, also it adds a style to each gun)

    – Multiple winter-themed multiplayer maps (with snow)

    – The matchmaking system should not put you in any match that is almost over

    – More factions than just USA and Russia (like in BF2)

    – Better (and more) sights and scopes, especially better red dot sights

    – More detailed weapons

    – Custom dog tags + dog tag editor? This will add more personality to the game

    – More difficult to revive players + less points (like 50 instead of 100, compared to BF3) so the medic class won’t always end up having the top score

    – No more bodyparts through walls (legs through wall for example)

    – Transport (blackhawk) helicopters in more maps, this adds more strategic gameplay

    – Destroyable bridges (like in BF2)

    – P2P system for private game lobby’s and (unranked, custom) matches?

    – …

  25. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Weet ik nog niet. Ik zie wel. πŸ˜‰ Als BFBC3 net zo is als BFBC en BFBC2 dan is BFBC3 een Nee. πŸ˜›

    ben je niet goed ofzo?:P BFBC was niet wat. BFBC2 Was echt wel vet!! Ten 1e er kon veel meer kapot, ten 2e de hardcore mode was echt hardcore! bf3 hardcore mode zuigt enorm.. Bf3 is natuurlijk veel vetter als bc2 maar van mij mag er wel een bc3 komen hoor:) en over 2 jaar bf4 op de ps4(A)

  26. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Kheb zin in de Beta, hopelijk krijgen we die, niet alleen de MoHers maar die zullen hem wel eerder krijgen, anders is het echt naaiend.

    Maar veel zin in BF4, fouten uit BF3 eruit en hopelijk erg vette gameplay. πŸ™‚

  27. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Kheb zin in de Beta, hopelijk krijgen we die, niet alleen de MoHers maar die zullen hem wel eerder krijgen, anders is het echt naaiend.

    Maar veel zin in BF4, fouten uit BF3 eruit en hopelijk erg vette gameplay. πŸ™‚

    met vele mooie maps en dan wel meer voertuigen ( voor vervoer) Motoren,Quads etc

  28. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    met vele mooie maps en dan wel meer voertuigen ( voor vervoer) Motoren,Quads etc

    Ja idd, sowieso meer quads πŸ˜€

  29. 636 XP
    klapper's avatar

    En als het kan een trainingslevel voor de voertuigen, met name voor de straaljagers en helicopters πŸ˜‰

  30. 2457 XP
    peyj's avatar

    Kheb zin in de Beta, hopelijk krijgen we die, niet alleen de MoHers maar die zullen hem wel eerder krijgen, anders is het echt naaiend.

    Maar veel zin in BF4, fouten uit BF3 eruit en hopelijk erg vette gameplay. πŸ™‚

    Gezien de algemene verkoopresultaten van MoH en het aantal tweede hands games die zijn aangeboden waarvan de beta code al is gebruikt.. Zou ik er niet op rekenen dat ze alleen die mensen in de beta laten. Anders kan je het niet eens een goede beta noemen met zo weinig deelnemers :P.

  31. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Gezien de algemene verkoopresultaten van MoH en het aantal tweede hands games die zijn aangeboden waarvan de beta code al is gebruikt.. Zou ik er niet op rekenen dat ze alleen die mensen in de beta laten. Anders kan je het niet eens een goede beta noemen met zo weinig deelnemers :P.

    Daar heb je wel een punt. πŸ˜› Des te gunstiger voor ons, misschien. πŸ™‚

  32. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    Ik ga BattleField 4 . kopen, maar dan jaar later als alles dlc uitkomen met spel voor 49,99 euro net als bf3 πŸ˜€

  33. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ik kan niet meer wachten hahah vooral als het mw4 word bij de cod reeks, mw3 heeft me namelijk echt laten af doen maar heb bo2 wel weer. Wanneer het eind 2013 weer mw4 vs bf4 word dan weet ik mijn keuze nu al bf4. Heb bf3 nog steeds niet genoeg aandachht gegeven wat zeker zonde is dus ik hoop dat ik dat bij bf4 goed kan maken ^^ maar bf4 komt toch wel eind 2013 uit ?

  34. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik kan niet meer wachten hahah vooral als het mw4 word bij de cod reeks, mw3 heeft me namelijk echt laten af doen maar heb bo2 wel weer. Wanneer het eind 2013 weer mw4 vs bf4 word dan weet ik mijn keuze nu al bf4. Heb bf3 nog steeds niet genoeg aandachht gegeven wat zeker zonde is dus ik hoop dat ik dat bij bf4 goed kan maken ^^ maar bf4 komt toch wel eind 2013 uit ?

    Rond eind oktober ofzo. πŸ™‚ Was in ieder geval zo met BF3 dan. πŸ˜›

    Ik vind trouwens dat Battlefield 4 sowieso 32 spelers moet ondersteunen op consoles. Als je grote BF3 maps speelt op de console kom je gewoon bijna nooit iemand tegen met 24 spelers. Ik denk dat de toevoeging van 8 extra player slots, dus 2 extra squads, dit probleem al voor een groot deel kan oplossen. En dit moet mogelijk zijn op de huidige generatie consoles.

  35. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Rond eind oktober ofzo. πŸ™‚ Was in ieder geval zo met BF3 dan. πŸ˜›

    Ik vind trouwens dat Battlefield 4 sowieso 32 spelers moet ondersteunen op consoles. Als je grote BF3 maps speelt op de console kom je gewoon bijna nooit iemand tegen met 24 spelers. Ik denk dat de toevoeging van 8 extra player slots, dus 2 extra squads, dit probleem al voor een groot deel kan oplossen. En dit moet mogelijk zijn op de huidige generatie consoles.

    Mensen zeggen dat als voor BF4 de PS4 uitkomt dat het 64 players wordt.

  36. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Mensen zeggen dat als voor BF4 de PS4 uitkomt dat het 64 players wordt.

    Ja dan sowieso. Neem ik aan iig. πŸ˜‰

  37. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Zou wel goede combinatie zijn, dan dat die ook gewoon nog op de huidige consoles komt alleen je kan met minder man in een lobby dan op de nieuwe next-gen consoles. Zoiets wat ze met pc deden. Maar gaat bf4 weer voor getrokken worden op de ps4/ps3 ??

  38. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Zou wel goede combinatie zijn, dan dat die ook gewoon nog op de huidige consoles komt alleen je kan met minder man in een lobby dan op de nieuwe next-gen consoles. Zoiets wat ze met pc deden. Maar gaat bf4 weer voor getrokken worden op de ps4/ps3 ??

    Nee dat word de Battlefield Bad Company serie. πŸ™‚ Battlefield (original) is van oorsprong een PC franchise. πŸ˜‰

  39. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ja maar bf3 werd ook voorgetrokken op ps3 toch ? Qua launchdate van de dlc mappacks

  40. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ja maar bf3 werd ook voorgetrokken op ps3 toch ? Qua launchdate van de dlc mappacks

    Oh ja, dat is wel zo inderdaad. πŸ˜›

  41. 90 XP
    remii's avatar

    rartatatatatatatatata ENEMY KILLED

    pang pang pang ENEMY KILLED

    chop chop chop ENEMY KILLED

  42. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    @Moderator: Kan dit topic misschien verplaatst worden naar de PS4 Games sectie? πŸ™‚ Ik denk dat dat relevanter zal zijn gezien BF4 waarschijnlijk pas in de loop van 2014, wanneer de PS4 dus al een tijdje op de markt is, gereleased zal worden. πŸ˜› Thx.

  43. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ps4 Ps4 Ps4 ! Waaah hoe vet ! Hopelijk ook op launch ! Maar als die 2014 uitkomt denk ’t niet. Toch is dit een hele vette game om meteen te spelen op de next-gen !

  44. 636 XP
    klapper's avatar

    Goeie reden om ps4 te kopen πŸ˜‰

  45. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Ze hebben officeel bevestigd dat battlefield 4 op de ps4 zal verschijnen!

    Heb al een nieuws ingestuurd naar psx zou vanzelf op de homepagina komen.

  46. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Topic verplaatst naar PS4 Games πŸ™‚

  47. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Topic verplaatst naar PS4 Games πŸ™‚

    (Y) Top.

    Ze hebben officeel bevestigd dat battlefield 4 op de ps4 zal verschijnen!

    Heb al een nieuws ingestuurd naar psx zou vanzelf op de homepagina komen.

    Haha, mooi hè!

  48. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    (Y) Top.

    Haha, mooi hè!

    Eindelijk Strike At Karkand de 64 spelers map?:D:P

  49. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Eindelijk Strike At Karkand de 64 spelers map?:D:P

    Ik hoop dat ze dan ook weer dat zandstorm-effect toevoegen zoals ze in BF2 hadden, haha. πŸ˜€

  50. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Ik hoop dat ze dan ook weer dat zandstorm-effect toevoegen zoals ze in BF2 hadden, haha. πŸ˜€

    of gewoon een complete remake van bf2:) dan in frostbite 3 ofzo

  51. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    of gewoon een complete remake van bf2:) dan in frostbite 3 ofzo

    Jaa zou ook wel vet wezen idd, maar dan wel met meer customization opties, net zoals in BF3. Of zelfs meer dan in BF3. πŸ™‚

  52. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Nog effetjes πŸ˜‰ 26 maart weten we meer !!!! ^^

  53. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Nog effetjes πŸ˜‰ 26 maart weten we meer !!!! ^^

    Ben erg benieuwd. Ik hoop dat ze een aardige hoeveelheid footage / nieuws o.i.d. bekend zullen maken! πŸ™‚

  54. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Zou die nou ook op de ps4 uitkomen ? Want dat is me een beetje ontgaan

  55. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Zou die nou ook op de ps4 uitkomen ? Want dat is me een beetje ontgaan

    Ja, dat is zeker. Sterker nog, het is juist nog niet zeker of BF4 wel voor de current-gen uitkomt.

  56. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ja, dat is zeker. Sterker nog, het is juist nog niet zeker of BF4 wel voor de current-gen uitkomt.

    Like πŸ˜€ Haha dat gaat zou fkkng vet worden ! 32/64 man :O Nice graphics :D:D

  57. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Like πŸ˜€ Haha dat gaat zou fkkng vet worden ! 32/64 man :O Nice graphics :D:D

    Ik verwacht 32 vs 32, want dat zou de PS4 makkelijk aan moeten kunnen, samen met 1080p Ultra graphics, 60FPS en veel meer destructie mogelijkheden dan in BF3. πŸ™‚ Anders ben ik simpelweg teleurgesteld, haha.

  58. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik verwacht 32 vs 32, want dat zou de PS4 makkelijk aan moeten kunnen, samen met 1080p Ultra graphics, 60FPS en veel meer destructie mogelijkheden dan in BF3. πŸ™‚ Anders ben ik simpelweg teleurgesteld, haha.

    Daar droom ik ook van, ik kijk erg uit naar de 26ste en hoop dat ze direct beelden laten zien van de ps4 versie. Mijn verwachtingen zijn heel hoog, hopelijk maakt DICE ze waar. En dan wederom een premium pakket met 1.5 a 2 jaar DLC, dat zou perfect zijn :D.

  59. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Daar droom ik ook van, ik kijk erg uit naar de 26ste en hoop dat ze direct beelden laten zien van de ps4 versie. Mijn verwachtingen zijn heel hoog, hopelijk maakt DICE ze waar. En dan wederom een premium pakket met 1.5 a 2 jaar DLC, dat zou perfect zijn :D.

    Ik hoop ook dat ze direct beelden laten zien ja. Zou mooi zijn als ze de game direct tonen op de PS4 inderdaad. πŸ˜€ Maar wat mij betreft is een simpele teaser ook al genoeg, in ieder geval iets waaraan we kunnen zien wat we kunnen verwachten. πŸ™‚

    Mijn verwachtingen zijn overigens ook erg hoog. Wat ik hier boven genoemd heb, 32 vs 32, 1080p Ultra graphics en 60FPS, zijn eigenlijk gewoon mijn eisen voor BF4 op de PS4. πŸ™‚ Voor de game zelf komt daar nog bij dat er dus veel meer destructie mogelijkheden moeten zijn als in BF3. Ik wil in principe gewoon bijna elk gebouw op kunnen blazen. Ook grote gebouwen, aangezien ik verwacht dat dat grafische geweld wel mogelijk zou moeten kunnen zijn met de Next-Gen. En daarbij, DICE heeft met BF3 met alle gevarieerde DLC die er voor uitkwam een hele, hele goede indruk gekregen van wat de BF community leuk vindt en minder leuk vindt. Ik verwacht dan ook zeker dat ze die kennis gaan gebruiken om het beste van BF3 in BF4 te verwerken. πŸ˜‰ Natuurlijk moet er daarnaast ook gewoon een gezonde hoeveelheid innovatie in de game zitten, dan zou de game echt helemaal top zijn! πŸ˜€

    En qua DLC, Themed Expansion Packs, zoals die van BF3, zijn echt geweldig. Ik hoop dan ook dat BF4 ook Themed Expension Packs zal krijgen, en dat er dan inderdaad ook weer een premium service is waarmee je alle DLC voor een goedkoper bedrag in een keer kan aanschaffen + dat je wat extra content krijgt. En zoals je al zegt, gewoon voor 1 en een half a 2 jaar DLC support, net zoals met BF3, zou gewoon geweldig zijn. Op die manier blijft de game veel langer nieuw en fris aanvoelen en is er ook veel meer content om je mee te vermaken.

    Ik heb trouwens nog wel wat suggesties voor de BF4 DLC. Ik zou het bijvoorbeeld veel vetter vinden als ze met elke DLC Pack naast nieuwe maps (en assignments en ev. voertuigen etc.) ook nieuwe wapens geven. Dus nieuwe wapens met elke DLC Pack, en niet zoals met BF3 dat de ene DLC Pack wel nieuwe wapens bevat en een andere niet. Wat ik ook zou willen is dat als ze weer nieuwe Gamemodi zullen introduceren met DLC, dat deze niet enkel binnen de DLC maps speelbaar zijn, maar dat deze ook speelbaar zullen zijn op de vanilla maps (en maps van andere DLC). Even ter voorbeeld, met BF3 zou ik heel graag ook CTF willen spelen op andere maps dan enkel de End Game DLC maps. πŸ˜‰

    Maar in ieder geval, ik ben heel erg benieuwd naar wat we te zien/horen zullen krijgen op 26 maart!

  60. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Die hard Battlefield fan, mooi lijstje verbeteringen. CTF op alle maps zie ik ook graag terug, het liefste al bij de launch, vermaak me enorm met die mode op enkel de end game maps.

  61. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ik heb bf3 ook altijd willen spelen op pc maar helaas waren er paar dingen voor mij die het onmogelijk maken, de eerste is bijv dat ik geen gaming pc hebt, en de tweede muisentoetsenbord. Ja tuurlijk kan je wel een controller eraan hangen maar dat ben je best wel in t nadeel. Hopelijk wordt bf4 dan net zo goed of zelfs beter op de ps4!

  62. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik heb bf3 ook altijd willen spelen op pc maar helaas waren er paar dingen voor mij die het onmogelijk maken, de eerste is bijv dat ik geen gaming pc hebt, en de tweede muisentoetsenbord. Ja tuurlijk kan je wel een controller eraan hangen maar dat ben je best wel in t nadeel. Hopelijk wordt bf4 dan net zo goed of zelfs beter op de ps4!

    Met controller ben je idd dik in het nadeel, tenzij je enorm precies en pro bent met een controller. πŸ˜› Ik heb wel een Gaming Laptop die BF3 aankan op Ultra, maar ik speel nou eenmaal liever met een controller, dusja. πŸ™‚

  63. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Battlefield 4:

    http://www.xgn.nl/images/upload/201303/20130316164453.jpg

    OfficiΓ«le (promotie) poster/afbeelding. πŸ™‚

  64. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ohyeaaahhhhh zoveeeeeel zin in !!!!!!!! Mn geld avast opzij zetten voor ps4 denk ^^

  65. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Haha me too, AH money sparen, khoef de PS4 niet per se, maar puur voor BF4 32v32 60 FPS, 1080p, ja dan is die 400 eu het al waard. πŸ˜‰

  66. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Haha me too, AH money sparen, khoef de PS4 niet per se, maar puur voor BF4 32v32 60 FPS, 1080p, ja dan is die 400 eu het al waard. πŸ˜‰

    Same here, ik heb m’n pre order al geplaatst met de hoop dat BF4 vlak bij de launch uitkomt. Hopelijk geven ze daar ook direct informatie over op de 26ste.

  67. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Battlefield 4 is a launch game for the PlayStation 4!

    <3<4<3

    Hoop 't zoo ! Maar als ik heel eerlijk ben, ben ik bang dat BF4 voorgetrokken gaat worden op de nieuwe xbox aangezien EA een contract heeft afgesloten met Microsoft. Stel dat dit zo is, wordt het dan de nieuwe xbox voor jullie ? ^^

  68. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Battlefield 4 is a launch game for the PlayStation 4!

    <3<4<3

    Hoop 't zoo ! Maar als ik heel eerlijk ben, ben ik bang dat BF4 voorgetrokken gaat worden op de nieuwe xbox aangezien EA een contract heeft afgesloten met Microsoft. Stel dat dit zo is, wordt het dan de nieuwe xbox voor jullie ? ^^

    Weet ik nog niet, dat hangt af van een heleboel dingen. πŸ˜›

  69. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Als de specs van de nieuwe Xbox een stuk beter zijn dan die van de PS4 dan haal ik waarschijnlijk beide. Sony heeft een serie aan exclusives die ik niet wil missen.

    Hoop trouwens wel dat PS4 en EA een goede fit blijft zodat we gewoon een goede versie van BF4 krijgen.

  70. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Hoop trouwens wel dat PS4 en EA een goede fit blijft zodat we gewoon een goede versie van BF4 krijgen.

    Inderdaad. Ik hoop echt niet dat BF4 tijdelijk exclusief word voor de nieuwe xbox…

  71. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Beter klopt er niks van dat artikel op de voorpagina, kvind het erg ongeloofwaardig klinken, dat kan haast niet, kwacht graag tot de onthulling.

    Het kan best zijn dat een paar Chinese supernerds dit in elkaar flansen maar het kan natuurlijk echt zijn.

  72. 1374 XP
    rva_96's avatar

    24 man πŸ™ 60 FPS is wel weer nice ^^

  73. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Wel 64 waarschijnlijk, fout in het bericht. 720P is jammer maar. 64spelers/60FPS zijn belangrijker in mijn ogen. Ben benieuwd naar wat waar blijkt te zijn volgende week maar als er 64 spelers zijn dan kan ik hier goed mee leven!

  74. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Wel 64 waarschijnlijk, fout in het bericht. 720P is jammer maar. 64spelers/60FPS zijn belangrijker in mijn ogen. Ben benieuwd naar wat waar blijkt te zijn volgende week maar als er 64 spelers zijn dan kan ik hier goed mee leven!

    Klopt, was een fout in het artikel inderdaad.

    64 Speler en 60FPS tegen 1080p, ja dan wil ik liever ook 64 spelers en 60FPS, ookal spelen we dan op een resolutie van 720p. πŸ™‚ Maar ik vraag me af of de bron betrouwbaar is hoor, gezien er word gemeld dat BF4 in 2013 zal releasen, terwijl EA al lang bekend heeft gemaakt dat BF4 in 2014 gereleased zal worden. πŸ˜›

  75. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Oke oke 64 man is dan wel nice πŸ˜› 720p is mee te leven idd, hopelijk hebben ze gelijk. 26 maart weten we het zeker !

  76. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Goed gespot DZA, nu hopen op toch 1080P!

  77. 1374 XP
    rva_96's avatar

    en als nog 64 man πŸ˜›

  78. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    En 60FPS. xD

  79. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Lol, we gaan gewoon dikke zeeslagen krijgen met Battlefield 4. F*cking awesome.

  80. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Kan heel vet worden inderdaad, dikke support vanuit de zee πŸ˜€

  81. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Er is ook al teaser trailer !!!! Alleen PSX heeft het nog niet, maar hopelijk ook zulke goede en lange support ! 1,5 a 2 jaar is echt ruim voldoende en als er weer een season pass komt is dat meteen een aanschaf πŸ˜€ Heb hem bij BF3 nooit gehaald dus wil het goed maken met bf4 ^^

  82. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Lijkt me wel, premium is een groot succes volgens mij

  83. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Kan heel vet worden inderdaad, dikke support vanuit de zee πŸ˜€

    Als er meer schepen die je kan besturen in BF4 zitten dan in BF3, (is ook niet zo moeilijk, want er zit maar 1 (rubber)boot in BF3 die je kan besturen) zoals kleine oorlogsschepen/boten, dan wil ik BF4 al. Hahaha. xD Lijkt me echt vet. In BF1942 kon je ook allemaal oorlogsschepen besturen, en dikke artillerie uitvoeren bijvoorbeeld. πŸ˜€ Maar als dat ook in BF4 kan dan moeten jets echt bommen af kunnen gooien, want anders zullen die schepen dik OP zijn. Haha. xD

    Lijkt me wel, premium is een groot succes volgens mij

    Meer dan 1 op de 5 BF3 spelers hebben Premium, dus groot succes inderdaad. πŸ˜›

    Premium is eigenlijk gewoon een goede deal, je krijgt namelijk 5 DLC voor €50. Als je deze DLC los koopt zou je €75 kwijt zijn. πŸ˜› + Je krijgt met premium allemaal extra content zoals o.a. Weapon Camo’s. Ik hoop ook dat BF4 ook zo’n Premium service krijgt. Zou mooi zijn als je deze direct al zal kunnen pre-orderen, of dat je met de Limited Edition van BF4 Premium krijgt ofzo. πŸ™‚

  84. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Premium is eigenlijk gewoon 2 versies van bf3 in 1. Alle DLC opzich had gewoon een andere game kunnen zijn namelijk !

  85. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Ik heb bf3 een hele poos in de la laten liggen maar sinds end game afgestoft en speel weer veel:D echt vet!

    Ik kan echt niet wachten op de gameplay beelden van bf4!! hoop ook dat er meer bf2 mappen terug keren(A) Dragon Valley met 64 player:D

  86. 5399 XP
    PattyS3's avatar
  87. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Kan een hele vette setting worden, Shanghai / China πŸ˜€

  88. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Kan een hele vette setting worden, Shanghai / China πŸ˜€

    Sowieso ja. πŸ˜€ Damn, ben echt heel benieuwd naar BF4. πŸ˜›

  89. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik ga een nachtje doorhalen dinsdag πŸ˜€

  90. 636 XP
    klapper's avatar

    Nieuwe teaser ?

    http://www.youtube.com/watch?v=_xdyZxHirV8

  91. 1374 XP
    rva_96's avatar

    wordt er een livestream uitgezonden dan dinsdag ?

  92. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik hoop het wel RVA, wil wel graag alles zien (ook de presentatie er om heen). Over minder dan 20 uur weten we hoe de volgende generatie Battlefield er uit ziet πŸ˜€ alsjeblieft naai me niet en kom gewoo met een ps4 versie!

  93. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    We zullen het morgen allemaal zien. πŸ˜€

    Check mijn “wenslijst” voor Battlefield 4 trouwens: http://www.psx-sense.nl/114899/special-battlefield-4-en-wat-we-graag-willen-zien/

  94. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Battlefield 4 17 minuten gameplay:

    http://youtube.com/watch?v=U8HVQXkeU8U

    Wat weten we:

    – RELEASE DIT NAJAAR IN 2013
    – FROSTBITE 3 ENGINE
    – BATTLEFIELD 4 BETA OOK TOEGANKELIJK VOOR BF3 PREMIUM MEMBERS
    – PRE-ORDER BONUS: BF4 PREMIUM EXPANSION PACK GRATIS
    – GEVECHTEN IN DE LUCHT, OP HET LAND EN OP ZEE

    Helemaal geweldig! πŸ˜€ Wat ik alleen raar vind is waarom EA gezegd heeft dat Battlefield 4 pas in 2014 gereleased zal worden. Verder weet ik ook niet zeker of ik BF4 wel wil spelen op de PS3 omdat de GFX dan heel veel minder zullen zijn, er waarschijnlijk maar weer 24 spelers ondersteund worden en de game weer zal draaien op 720p 30FPS. Als er een PS4 versie komt denk ik dat ik net zo graag nog even wacht. πŸ™‚

  95. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ik denk release herfst 2013 voor pc en current gen en dan begin 2014 release voor next gen. In dat geval wacht ik op PS4 versie.

  96. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik denk release herfst 2013 voor pc en current gen en dan begin 2014 release voor next gen. In dat geval wacht ik op PS4 versie.

    Ik las net dat het door EA bevestigd is dat er een PS4 versie komt, naast een PC, PS3 en X360 versie, en dat deze ook dit najaar nog zal releasen! πŸ˜€

  97. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Heb je een bron Patty? Ik haal de game sowieso, ook al komt ie alleen op de ps3, alleen is premium een ander verhaal. Zonde als ze nog 2 jaar doorgaan op de current gen zonder next gen versie.

    Edit: preview van insidegamer.nl zegt ook dat de ps4 versie bevestigd is πŸ˜€ hooah! Alsjeblieft DICE maak onze dromen waar πŸ˜€

  98. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Heb je een bron Patty? Ik haal de game sowieso, ook al komt ie alleen op de ps3, alleen is premium een ander verhaal. Zonde als ze nog 2 jaar doorgaan op de current gen zonder next gen versie.

    Edit: preview van insidegamer.nl zegt ook dat de ps4 versie bevestigd is πŸ˜€ hooah! Alsjeblieft DICE maak onze dromen waar πŸ˜€

    Mijn bron: http://www.gamer.nl/nieuws/417585/battlefield-4-draait-op-frostbite-3-engine-komt-deze-herfst πŸ™‚

    Ik wil BF4 eigenlijk het liefst voor de PS4, ik wil een volwaardige BF game op de console kunnen spelen, met 64 man. πŸ˜›

  99. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik wil de game ook het liefste op de ps4 maar bij een ps3 only release had ik hem waarschijnlijk wel weer gekocht. Nadeel is dat de ps3 versie wss een groot premium pakket is omdat er grafisch weinig zal veranderen.

    BF4 launchgame voor de PS4 = perfect.