Forum

Topic: PS4 welke tablets en telefoon systeem werkt op ps4 en hoeveel geheugen is nodig

Anoniem's avatar

wat voor grote geheugen kaart is aan te raden voor tablet om die samen met de Ps4 games te kunnen gamen, is ook handig bij tevermelden de nodige info
voor telefoon

Alleen als die android of ios draait.(Voor tablet en foon)
nu nog de info over de grootte van het geheugen

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 883 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Waar heb je het over ??? Bedoel je voor de apps die sommige games gaan krijgen ?

  2. 389 XP
    Suugie's avatar

    Ik neem aan dat je bedoelt dat je tablet (of telefoon) second screen apps kan draaien bij games als battlefield?

    neem gewoon een tablet die minstens android 4.1 draait dan zit je wel goed, ik weet niet hoe zwaar second screen is maar ik denk dat je met 1 of 2gb ram wel goed zit en 1,2 ghz quadcore moet het ook wel doen.
    ik het zelf nexus 7 van 2012 (1gb ram, nivdia tegra 3 processor (1,2 Ghz overclocked naar 1,5) 16 gb intern en weet vrij zeker dat deze het wel aan kan. is ook nog eens erg goedkoop.

  3. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Bedankt voor je advies

    Ik neem aan dat je bedoelt dat je tablet (of telefoon) second screen apps kan draaien bij games als battlefield?

    neem gewoon een tablet die minstens android 4.1 draait dan zit je wel goed, ik weet niet hoe zwaar second screen is maar ik denk dat je met 1 of 2gb ram wel goed zit en 1,2 ghz quadcore moet het ook wel doen.
    ik het zelf nexus 7 van 2012 (1gb ram, nivdia tegra 3 processor (1,2 Ghz overclocked naar 1,5) 16 gb intern en weet vrij zeker dat deze het wel aan kan. is ook nog eens erg goedkoop.

    Bedankt voor je advies

  4. 176 XP
    Waspoeder's avatar

    Bedankt voor je advies

    Bedankt voor je advies

    Ipad werkt ook

  5. 50 XP
    Dylan1812's avatar

    Ipad werkt ook

    Werkt het op ipad 2 ook?? en zo ja hoe dan?? kreeg het namelijk niet voor elkaar

  6. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Werkt het op ipad 2 ook?? en zo ja hoe dan?? kreeg het namelijk niet voor elkaar

    Alleen als die android of ios draait.lijkt me toch van wel
    wat heb je dan geprobeerd op dat aan het werken te krijgen

  7. 35 XP
    Nickvs's avatar

    Alleen als die android of ios draait.lijkt me toch van wel
    wat heb je dan geprobeerd op dat aan het werken te krijgen

    Een Ipad draait toch altijd op ios.