Forum

Topic: GTA V vragen topic

Anoniem's avatar

Ik had de Special Edition van GTA 5 gepreorderd maar ben deze kwijt geraakt door een tekort. Weet er soms iemand of je nog ergens een nieuwe Special Edition van GTA 5 kunt kopen? Liefst met code voor de atomic blimp

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

226 reacties

  1. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Volgens mij zit hij bij elke gta v.
    Had zelf special edition en starten hem op zag hem meteen vliegen maar wat een vriend zei van mij als je special hebt of gepre-orderd dan kan je in je telefoon bellen en dan staat ie voor je klaar

  2. 153 XP
    noot's avatar

    ja klopt,maar ik bel me suf maar ik krijg niks haha

  3. 377 XP
    Valentino1994's avatar

    ja klopt,maar ik bel me suf maar ik krijg niks haha

    Hij komt ook niet aanvliegen maar staat ergens klaar, bij stond een ‘blimp’ logo op de map nadat ik had gebeld.
    Misschien dat dat het is.

  4. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Special Editions kun je waarschijnlijk niet meer krijgen, maar de Atomic Blimp kan je wel nog krijgen, je moet wel zorgen dat je een GTA krijgt uit de eerste levering dus je moet snel zijn.

  5. 151 XP
    Sadeesh's avatar

    Als ik in GTA V op mijn mobiel op internet ga, verschijnt voor 1 seconde de homepage daarna sluit de browser af, verdwijnt ineens de minimap, de mogelijk om te switchen tussen de characters kan niet meer en kan niets meer doen op de telefoon behalve quicksaven.

    Heeft iemand dit ook en/of weet iemand hoe je dit moet fixen? Rockstar zegt dat dit ligt aan social club.
    Het is zwaar irritant!

    https://www.youtube.com/watch?v=84NoSuArrYs

  6. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Ik had laatst wel problemen met de camera van de telefoon in GTA V, ik moest voor een missie een foto maken, alleen probeerde de telefoon steeds te connecten met de servers van social club, en dat mislukte en werkte de camera dus ook niet waardoor ik de missie niet kon halen :s Maar wat jij verteld is bij mij nog niet voorgekomen

  7. Mechromancer's avatar

    Hoop dat ze dat snel fixen met die social club servers..

  8. 775 XP
    PS-4-Eva's avatar

    had ik onlangs ook dat ik een foto moest nemen met de camera van men mobiel, maar hij bleef connectie zoeken met SC.
    Heb 2x de missie opnieuw moeten spelen en toen lukte het wel.

    maar wat jij voor hebt met je mobiel, niet bekend voor mij.
    ik weet wel dat je soms niet kan SWITCHEN omdat een van je personage moet onderduiken ofzo….

  9. 151 XP
    Sadeesh's avatar

    had ik onlangs ook dat ik een foto moest nemen met de camera van men mobiel, maar hij bleef connectie zoeken met SC.
    Heb 2x de missie opnieuw moeten spelen en toen lukte het wel.

    maar wat jij voor hebt met je mobiel, niet bekend voor mij.
    ik weet wel dat je soms niet kan SWITCHEN omdat een van je personage moet onderduiken ofzo….

    Nee dit is anders, ik kan niet eens het switch menuutje bekijken.

  10. 2457 XP
    peyj's avatar

    Als ik in GTA V op mijn mobiel op internet ga, verschijnt voor 1 seconde de homepage daarna sluit de browser af, verdwijnt ineens de minimap, de mogelijk om te switchen tussen de characters kan niet meer en kan niets meer doen op de telefoon behalve quicksaven.

    Heeft iemand dit ook en/of weet iemand hoe je dit moet fixen? Rockstar zegt dat dit ligt aan social club.
    Het is zwaar irritant!

    Switchen tussen characters staat toch los van je mobiel? Niet toevallig net de missie gedaan dat je nu net als Trevor kan spelen? Dan kan het namelijk even duren voordat kan switchen naar de overige twee, omdat die even uit zicht moeten blijven vanwege de eerste heist.

  11. 4 XP
    Donderdj's avatar

    Als ik in GTA V op mijn mobiel op internet ga, verschijnt voor 1 seconde de homepage daarna sluit de browser af, verdwijnt ineens de minimap, de mogelijk om te switchen tussen de characters kan niet meer en kan niets meer doen op de telefoon behalve quicksaven.

    Heeft iemand dit ook en/of weet iemand hoe je dit moet fixen? Rockstar zegt dat dit ligt aan social club.
    Het is zwaar irritant!

    Hey een bekent probleem. Ik heb het zelfde namelijk. Erg irritant inderdaad, je kan alles doen totdat je ingame internet gebruikt

  12. 151 XP
    Sadeesh's avatar

    Hey een bekent probleem. Ik heb het zelfde namelijk. Erg irritant inderdaad, je kan alles doen totdat je ingame internet gebruikt

    Ja fuck’s sake Rockstar zegt dat het ligt aan dat je tijdens mission replay internet hebt gebruikt, en dat dit te fixen valt door een andere savegame te laden. Al mijn saves hebben hetzelfde probleem!
    Hierbij filmpje van het probleem voor mensen die niet precies snappen wat ik bedoel.
    https://www.youtube.com/watch?v=84NoSuArrYs

  13. 1 XP
    Fern's avatar

    Hallo, ik heb hetzelfde probleem. Als je internet opent, verschijnt de homepage voor 1 seconde en verdwijnt, vervolgens doet geen een icoon het meer op de telefoon en verdwijnt de map en je kunt niet van personage verwisselen. Gelukkig zijn we dan niet als enigste de lul.
    Grts

  14. 151 XP
    Sadeesh's avatar

    Hallo, ik heb hetzelfde probleem. Als je internet opent, verschijnt de homepage voor 1 seconde en verdwijnt, vervolgens doet geen een icoon het meer op de telefoon en verdwijnt de map en je kunt niet van personage verwisselen. Gelukkig zijn we dan niet als enigste de lul.
    Grts

    Ja klote inderdaad, houd dit topic in de gaten op de Rockstar Support site: http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200193308-Interface-problems-when-selecting-Internet-from-the-cell-phone-in-GTA-V

  15. 113 XP
    mrwhoopy's avatar

    Hallo allemaal,

    Is er een kaart ergens te vinden,
    waar alle bedrijven opstaan? Dit is makkelijk als je wilt investeren in het ene bedrijf,
    Dat je dan de concurentie kan uitschakelen.

    En kan je beter aandelen kopen als ze in het rood staan,
    of in het groen?

  16. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    wat de aandelen betreft: ergens in begin stadium van de game word er o.a (1) bij een bedrijf een telefoonbom ontploft, dan daar de aandelen van kopen, En franklin krijgt van Lester een klus ,(2) door die klus gaan aandelen ook omhoog.
    en voor meer info over aandelen kijk eens op YouTube, daar is ook ifo tevinden over aandelen

    En heb een kaart voor je waar alles opstaat zo als verborgen items tot en met ruimteschip-onderdelen,gebouwen enz
    [spoiler]http://www.ign.com/maps/gta-5/los-santos-blaine-county[/spoiler]
    Klik Op Die Site op: MARKER CATEGORIEËN

    En verder wens ik je nog veel Gaming plezier, als je nog vragen heb dan hoor ik dat wel van je

  17. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    Hallo allemaal,

    Is er een kaart ergens te vinden,
    waar alle bedrijven opstaan? Dit is makkelijk als je wilt investeren in het ene bedrijf,
    Dat je dan de concurentie kan uitschakelen.

    En kan je beter aandelen kopen als ze in het rood staan,
    of in het groen?

    in het rood dalen ze in groen stijgen ze

  18. 113 XP
    mrwhoopy's avatar

    Dank allebei voor het antwoord!!!
    @Playstation Fan: die kaart staat helaas niet op waar je de bedrijven zitten die je kan vernietigen die
    met elkaar concurreren dus Clucking Bells en Tacobells of de radio station’s

  19. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Dank allebei voor het antwoord!!!
    @Playstation Fan: die kaart staat helaas niet op waar je de bedrijven zitten die je kan vernietigen die
    met elkaar concurreren dus Clucking Bells en Tacobells of de radio station’s

    Kan je met zekerheid mededelen,
    dat het niet mogelijk is, om GTA 5 bedrijven die met elkaar concurreren,
    om die uit te-schakelen,
    Misschien dat die mogelijkheid ooit in de toekomst op de PS4
    op GTA 6 Game word toegepast.

  20. 113 XP
    mrwhoopy's avatar

    Want welke bedrijf kan je precies ten gronde richten,
    dat je aandelen omhoog schieten als je in de andere investeerd?
    clucking bells weet ik en tacobells alleen niet waar ze zitten maar zijn er meer?

  21. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Kan je met zekerheid mededelen,
    dat het niet mogelijk is, om GTA 5 bedrijven die met elkaar concurreren,
    om die uit te-schakelen,
    Misschien dat die mogelijkheid ooit in de toekomst op de PS4
    op GTA 6 Game word toegepast.

    Je kan de koersen wel degelijk beïnvloeden, als je een Clucking Bell auto opblaast zullen de aandelen van Taco bell als gevolg meer waard worden, ik zelf heb het alleen met deze 2 kunnen doen en nog niet met andere concurrenten!

  22. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    dat is goed nieuws,
    ik had mijn info van online dus dat was onjuist 🙁

  23. 102 XP
    FVD's avatar

    Je kan de koersen wel degelijk beïnvloeden, als je een Clucking Bell auto opblaast zullen de aandelen van Taco bell als gevolg meer waard worden, ik zelf heb het alleen met deze 2 kunnen doen en nog niet met andere concurrenten!

    Waar kan je die Clucking Bell auto’s vinden?

  24. 821 XP
    Crusader's avatar

    Waar kan je die Clucking Bell auto’s vinden?

    Hun hoofdlocatie zit in Paleto Bay linksboven waar een aantal vrachtwagens staan geloof ik.
    Vantevoren ff aandelen kopen van TacoBomb en daarna verkopen.

  25. 133 XP
    Darkstalker's avatar

    Ga gewoon naar de vlieghaven en vernietig Fly US(?) vliegtuigen

  26. 2457 XP
    peyj's avatar

    Hun hoofdlocatie zit in Paleto Bay linksboven waar een aantal vrachtwagens staan geloof ik.
    Vantevoren ff aandelen kopen van TacoBomb en daarna verkopen.

    Gedaan, winst ging direct ietjes omhoog. De winst blijft max 5 – 10 minuten groeien, daarna daalt het weer snel!

  27. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Gedaan, winst ging direct ietjes omhoog. De winst blijft max 5 – 10 minuten groeien, daarna daalt het weer snel!

    Goed om te weten dit, meteen ff uitproberen vandaag. Is er ook een maximum van aandelen kopen? of kun je er gewoon 40 mil investeren? 🙂

  28. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    Ik was laats ff kijken op dat bawsaq en stond Piswasser op 3 dollar per aandeel heb toen voor 400.000 aan aandelen gekocht en hij staat nu bijna op 23 dollar per aandeel :P.

    Als je dan op social club kijkt dat hij op zijn laagst 2.26 dollar en op zijn hoogst 151.52 was hoop ik dat hij ff door schiet naar daar 100 dollar 😀

  29. 389 XP
    Suugie's avatar

    Hallo dit wilde ik even delen.
    Bij mij freezde mijn ps3 bij de gta v update 1.02 die vandaag uit kwam.
    ik weet de oplossing dus die wil ik graag delen voor de mensen die dit probleem ook ondervinden.

    1. Start het spel.
    2. Bij de update doe O.
    3. Je word afgemeld en start het spel normaal op.
    4. Als je geladen bent druk je op start en ga je naar online.
    5. Nu log je automatisch in en vraagt hij weer om de update, alleen deze keer lukt het wel!

    Hopelijk help ik hier iemand mee 😉

  30. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Ik heb het anders aangepakt, mijn console kwam ook vast te zitten na ik de update probeerde te downloaden en wilde ook niet meer uit gaan. Dus ik heb toen het power kabeltje eruit getrokken even gewacht tot mijn ps was afgekoeld en toen opnieuw geprobeerd en toen deed het het wel.

  31. 12 XP
    lenzn99's avatar

    Ik heb de update gedaan, maar na de update kan ik niet meer online. Het blijft maar laden , bij het loading screen. Heeft hier nog iemand problemen mee?

  32. Mechromancer's avatar

    gewoon ff wacht tot dat je loading music hoort en dan update werkt perfect.

  33. 12 XP
    lenzn99's avatar

    Kan iemand op dit moment op GTA online? na de update kan ik niet eens meer online komen. Hij blijft laden bij het loading screen van die vrouw. Er staat hele tijd “loading online”. Terwijl dit niet eens opschiet. Heeft er iemand anders ook problemen mee en wat kan je er aan doen?

  34. 1 XP
    molotovcooktail1's avatar

    Kan iemand op dit moment op GTA online? na de update kan ik niet eens meer online komen. Hij blijft laden bij het loading screen van die vrouw. Er staat hele tijd “loading online”. Terwijl dit niet eens opschiet. Heeft er iemand anders ook problemen mee en wat kan je er aan doen?

    ik wilde vandaag weer online spelen gister tot lvl 10 gespeeld,maar vandaag eerst update voordat online kon en bam na de f***ing update kan ik niet meer online blijf laden laden laden en het laden duurt normaal al erg lang dus je weet af en toe niet eens hoelang je nog moet wachten .is er een manier om updates te downgraden ofzo?wel weer minder van rockstar.Zo kan ik ook een spel maken gewoon hetzelfde als gta 4 ,liberty stories etc alleen weer een ander verhaal maar gta online is waar iedereen denk ik op stond te wachten en dan nu kan je niet eens spelen online en als je online bent kan het wel en uur duren voordat je genoeg mensen hebt om een deathmatch mee te doen.dus speel je uiteindelijk de missies die je solo kan doen wat je ook in de story mode kan doen bagger allemaal gewoon 3 keer niks irritant k*tspel en dat voor 60 euro .rockstar kan op zn minst een vergoeding leveren.iedereen die gta5 heeft aangeschaft zou 20 euro moeten terugkrijgen want ik vind 40 euro al veel om uit te geven aan een spel dat alleen in verhaal veranderd na zeker 5 delen als het er niet meer zijn.

  35. 1064 XP
    jonas46's avatar

    ik wilde vandaag weer online spelen gister tot lvl 10 gespeeld,maar vandaag eerst update voordat online kon en bam na de f***ing update kan ik niet meer online blijf laden laden laden en het laden duurt normaal al erg lang dus je weet af en toe niet eens hoelang je nog moet wachten .is er een manier om updates te downgraden ofzo?wel weer minder van rockstar.Zo kan ik ook een spel maken gewoon hetzelfde als gta 4 ,liberty stories etc alleen weer een ander verhaal maar gta online is waar iedereen denk ik op stond te wachten en dan nu kan je niet eens spelen online en als je online bent kan het wel en uur duren voordat je genoeg mensen hebt om een deathmatch mee te doen.dus speel je uiteindelijk de missies die je solo kan doen wat je ook in de story mode kan doen bagger allemaal gewoon 3 keer niks irritant k*tspel en dat voor 60 euro .rockstar kan op zn minst een vergoeding leveren.iedereen die gta5 heeft aangeschaft zou 20 euro moeten terugkrijgen want ik vind 40 euro al veel om uit te geven aan een spel dat alleen in verhaal veranderd na zeker 5 delen als het er niet meer zijn.

    Ik kan maar 1 ding zeggen man, wat een hoop bullshit schrijf jij hier nu!

  36. 12 XP
    lenzn99's avatar

    Ik begrijp ‘m wel hoor. Ik heb niet veel tijd om te spelen en als ik speel, wil ik wel dat het werkt. Ik kon eergisteren nog online. Na de update werkt het helemaal niet meer. Timed out de hele tijd. Was het verschil met Xbox360? Daar werkt het wel..

    Ik krijg na de update alleen deze melding; Timed out when matchmaking for a compatible GTA Online session to join.

  37. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik begrijp ‘m wel hoor. Ik heb niet veel tijd om te spelen en als ik speel, wil ik wel dat het werkt. Ik kon eergisteren nog online. Na de update werkt het helemaal niet meer. Timed out de hele tijd. Was het verschil met Xbox360? Daar werkt het wel..

    Ik krijg na de update alleen deze melding; Timed out when matchmaking for a compatible GTA Online session to join.

    Die melding krijg ik nu ook. Vanmorgen en de vanmiddag perfect online gekunt. Na een missie blijft die 5 minuten hangen op “loading”, spul uitgezet en daarna begon het gezeur weer. Als je online kan dan werkt het perfect. Maar dat is ALS je online kan.

  38. 186 XP
    DeadMact's avatar

    De servers zijn offline volgens mij want niemand in mijn vriendenlijst speelt online en ik kon gisteren wel spelen en vanochtend ook

  39. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    ik wilde vandaag weer online spelen gister tot lvl 10 gespeeld,maar vandaag eerst update voordat online kon en bam na de f***ing update kan ik niet meer online blijf laden laden laden en het laden duurt normaal al erg lang dus je weet af en toe niet eens hoelang je nog moet wachten .is er een manier om updates te downgraden ofzo?wel weer minder van rockstar.Zo kan ik ook een spel maken gewoon hetzelfde als gta 4 ,liberty stories etc alleen weer een ander verhaal maar gta online is waar iedereen denk ik op stond te wachten en dan nu kan je niet eens spelen online en als je online bent kan het wel en uur duren voordat je genoeg mensen hebt om een deathmatch mee te doen.dus speel je uiteindelijk de missies die je solo kan doen wat je ook in de story mode kan doen bagger allemaal gewoon 3 keer niks irritant k*tspel en dat voor 60 euro .rockstar kan op zn minst een vergoeding leveren.iedereen die gta5 heeft aangeschaft zou 20 euro moeten terugkrijgen want ik vind 40 euro al veel om uit te geven aan een spel dat alleen in verhaal veranderd na zeker 5 delen als het er niet meer zijn.

    We zijn allemaal wat gefrustreerd over de online optie van GTA V, maar wat jij allemaal zegt is echt poep. 20 euro terugkrijgen? Zelf ook zo’n spel kunnen maken? Asjeblieft… Je mag best je mening geven en gefrustreerd zijn maar aan deze complete onzin van jou heeft niemand wat aan -_-

  40. 186 XP
    DeadMact's avatar

    ik wilde vandaag weer online spelen gister tot lvl 10 gespeeld,maar vandaag eerst update voordat online kon en bam na de f***ing update kan ik niet meer online blijf laden laden laden en het laden duurt normaal al erg lang dus je weet af en toe niet eens hoelang je nog moet wachten .is er een manier om updates te downgraden ofzo?wel weer minder van rockstar.Zo kan ik ook een spel maken gewoon hetzelfde als gta 4 ,liberty stories etc alleen weer een ander verhaal maar gta online is waar iedereen denk ik op stond te wachten en dan nu kan je niet eens spelen online en als je online bent kan het wel en uur duren voordat je genoeg mensen hebt om een deathmatch mee te doen.dus speel je uiteindelijk de missies die je solo kan doen wat je ook in de story mode kan doen bagger allemaal gewoon 3 keer niks irritant k*tspel en dat voor 60 euro .rockstar kan op zn minst een vergoeding leveren.iedereen die gta5 heeft aangeschaft zou 20 euro moeten terugkrijgen want ik vind 40 euro al veel om uit te geven aan een spel dat alleen in verhaal veranderd na zeker 5 delen als het er niet meer zijn.

    dude er zijn meer dan 5 delen van GTA uitgekomen

  41. Mechromancer's avatar

    ik wilde vandaag weer online spelen gister tot lvl 10 gespeeld,maar vandaag eerst update voordat online kon en bam na de f***ing update kan ik niet meer online blijf laden laden laden en het laden duurt normaal al erg lang dus je weet af en toe niet eens hoelang je nog moet wachten .is er een manier om updates te downgraden ofzo?wel weer minder van rockstar.Zo kan ik ook een spel maken gewoon hetzelfde als gta 4 ,liberty stories etc alleen weer een ander verhaal maar gta online is waar iedereen denk ik op stond te wachten en dan nu kan je niet eens spelen online en als je online bent kan het wel en uur duren voordat je genoeg mensen hebt om een deathmatch mee te doen.dus speel je uiteindelijk de missies die je solo kan doen wat je ook in de story mode kan doen bagger allemaal gewoon 3 keer niks irritant k*tspel en dat voor 60 euro .rockstar kan op zn minst een vergoeding leveren.iedereen die gta5 heeft aangeschaft zou 20 euro moeten terugkrijgen want ik vind 40 euro al veel om uit te geven aan een spel dat alleen in verhaal veranderd na zeker 5 delen als het er niet meer zijn.

    Geduld is een schone zaak 😛

  42. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Ik vind het eerder goed van Rockstar dat ze deze multiplayer nog later hebben toegevoegd, als je het mij vraagt was het volkomen onnodig, de SP is namelijk de beste SP die ik ooit heb doorspeelt en ik had daar met plezier gewoon 60 euro voor betaalt zonder online. Ik heb ook geen moeite met het feit dat de online het nog niet doet want ik had de SP toch nog niet uitgespeeld.

  43. 4 XP
    Donderdj's avatar

    Ja klote inderdaad, houd dit topic in de gaten op de Rockstar Support site: http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200193308-Interface-problems-when-selecting-Internet-from-the-cell-phone-in-GTA-V

    Vind het nu toch wel tijd worden voor een update die dit probleem oplost. Fijn voor Rockstar dat de game z’on succes is maar zou fijn zijn als ze onze problemen oplossen.

  44. 2457 XP
    peyj's avatar

    Vanmorgen kon ik online! Laden duurde erg lang, maar het lukte wel. Ik verwacht dat het volgende week pas echt soepel gaat draaien.

  45. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Gisteren kon ik eindelijk online,poppetje gemaakt. paar missies gedaan,werkte goed. Vanmorgen zonder problemen weer online,hoop geld en xp verdiend. En wil vanmiddag spelen wordt ik opnieuw geintrodiceerd voor online. Moet ik alles opnieuw doen,poppetje maken ect. Wie heb meer met dit probleem te maken gehad? Ben bang dat dit spel nu lekker in de kast mag gaan stof happen,buggy game.

  46. 874 XP
    Esromeron's avatar

    Gisteren kon ik eindelijk online,poppetje gemaakt. paar missies gedaan,werkte goed. Vanmorgen zonder problemen weer online,hoop geld en xp verdiend. En wil vanmiddag spelen wordt ik opnieuw geintrodiceerd voor online. Moet ik alles opnieuw doen,poppetje maken ect. Wie heb meer met dit probleem te maken gehad? Ben bang dat dit spel nu lekker in de kast mag gaan stof happen,buggy game.

    Ik zat helaas al op level 10 met aardig wat cash. Ook mijn karakter is verdwenen. Ik had dit al 1x eerder gehad en de volgende dag was hij er toen weer, maar ditmaal bleef hij weg. Ik heb dus op Slot 2 maar een nieuwe aangemaakt in de hoop dat mijn oude karakter op eens weer opduikt in slot 1, maar die kans lijkt me helaas klein. Gelukkig was ik nog aan het sparen en had ik dus nog niet super veel gekocht, want dat ben ik nu dus wel kwijt.

  47. 113 XP
    xDevin050's avatar

    Same here, level 12 60k, ze fixen het vast wel..

  48. 636 XP
    klapper's avatar

    Ow ben niet alleen, kga nu geen nieuwe karakter aanmaken daar heb k geen zin in

  49. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Ik ook gelukkig niet.

    Was best pissig erom, hele avond en ochtend gespeeld, aardig wat dingen opgebouwd.. en hoppa weg.

    Denk dat ik de game weer gaat oppakken als alles 100% werkt, ben niet van plan om elke van alles aan te maken en dat het verdwijnt.

    Is het zelf als ik een dag geleden een Cola in de ijskast zet,en doen hem een dagje later open en is nergens meer te bekennen 😉 (Meestal is het al opgedronken maar toch :P)

  50. 389 XP
    Suugie's avatar

    het komt omdat je character op de rockstar cloud service staat opgeslagen en die ondervind veel problemen.
    je character komt vanzelf weer terug maar je moet geduld hebben.
    als je een nieuw character maakt overschrijft hij deze dus zorg je als het ware zelf voor een new game.
    ik ben net ook mijn lvl 12 character kwijt, hoop hem vanavond weer te kunnen gebruiken .
    mocht dit niet zo zijn heb ik tenminste mijn geld nog volgens social club

  51. 406 XP
    1shot1kill's avatar

    Wat bij mij werkt is dat ik direct mijn ps3 opnieuw start en dan is mijn character er weer , ben nu lvl 23 🙂

  52. Mechromancer's avatar

    gwn wachten tot cloud server weer back online is heb je character ook weer terug..

  53. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Ik zat helaas al op level 10 met aardig wat cash. Ook mijn karakter is verdwenen. Ik had dit al 1x eerder gehad en de volgende dag was hij er toen weer, maar ditmaal bleef hij weg. Ik heb dus op Slot 2 maar een nieuwe aangemaakt in de hoop dat mijn oude karakter op eens weer opduikt in slot 1, maar die kans lijkt me helaas klein. Gelukkig was ik nog aan het sparen en had ik dus nog niet super veel gekocht, want dat ben ik nu dus wel kwijt.

    Wat jij zegt is mij ook overkomen, precies hetzelfde, ook level 10. Ik speel nu met een level 4 character en met de stille hoop dat ik mijn oude level 10 character ooit nog eens terug zie.. Ik ben bang dat de problemen voor gta online nog wel eens heel lang kunnen aanhouden 🙁

    rockstar geeft enkele tips om het risico van het verdwijnen van characters etc. : http://bit.ly/1byNMa9

  54. 2457 XP
    peyj's avatar

    Wat jij zegt is mij ook overkomen, precies hetzelfde, ook level 10. Ik speel nu met een level 4 character en met de stille hoop dat ik mijn oude level 10 character ooit nog eens terug zie.. Ik ben bang dat de problemen voor gta online nog wel eens heel lang kunnen aanhouden 🙁

    rockstar geeft enkele tips om het risico van het verdwijnen van characters etc. : http://bit.ly/1byNMa9

    Meestal als ik GTA Online wil afsluiten schakel ik terug naar de single player, dan weet ik zeker dat de voortgang wordt opgeslagen (tenminste dat geeft GTA aan). Ik hoop dat jullie je characters terug kunnen krijgen. Anders is de lol er al snel af..

  55. 257 XP
    iNSo's avatar

    Jup het is klote dat chars verdwijnen , is mij ondertussen ook al 3 keer gebeurt ofzo… wat lijkt te helpen is om de retry optie die je krijgt bij de cloud server error niet te gebruiken en gewoon de game af te sluiten en het later nog eens proberen…

    Anyway, rockstar geeft enkele informatie over dit phenomeen
    Hoop niet dat ik m’n char weer kwijt raak , ben ondertussen lvl 20 …

    Grts,

    iNSo

  56. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Rank 16 50K aan geld en 2 nice cars in mijn garage… poef weg sinds gistermiddag

    hoop dat ze dit gaan vergoeden want het wordt echt te gek met de problemen

  57. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Hallo iedereen, sorry voor de zoveelste GTA topic, maar er is geen topic waar je algemene GTA vragen kan stellen dus doe ik het maar even zo.

    Ik ben nu bij een van de latere missies, ik ga proberen zo min mogelijk spoilers te geven maar ik ben bij de missie Meltdown. Hierbij moet je naar de Ponsonbys om een pak te kopen. Het probleem is alleen als ik voor de deur van Ponsonbys sta krijg ik een sms van Jimmy waarin staat dat hij later komt en dat ik alvast een tux moet kopen. Maar als ik dan probeer de Ponsonbys in probeer te gaan dan kan dat niet. Het is niet zo dat mijn ps3 crasht ofzo, maar de deuren gaan gewoon niet open. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

    EDIT: Deze topic was eerst bedoeld voor mijn probleem maar aangezien het een algemene plek is geworden voor problemen lijkt het mij een goed idee om ook even de naam te veranderen en dus de functie. Plaats hier je problemen in GTA V en misschien kunnen mensen je ermee helpen. Ik werd ook door velen geholpen en mijn probleem is ondertussen opgelost!

  58. 874 XP
    Esromeron's avatar

    Ik kon toen gewoon naar binnen en dan gaat de missie verder. Hoe vaak heb je dit nu geprobeerd?

    Edit: Ik stond al in de winkel toen ik de sms opende, probeer dat eens?

  59. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Ik kon toen gewoon naar binnen en dan gaat de missie verder. Hoe vaak heb je dit nu geprobeerd?

    Edit: Ik stond al in de winkel toen ik de sms opende, probeer dat eens?

    Ik heb het denk ik 4 keer geprobeerd, het probleem is alleen dat de deur niet opengaat, dus ik probeer naar binnen te lopen, lukt niet, dan krijg ik de sms en kan ik alsnog niet naar binnen.

  60. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Ik heb het denk ik 4 keer geprobeerd, het probleem is alleen dat de deur niet opengaat, dus ik probeer naar binnen te lopen, lukt niet, dan krijg ik de sms en kan ik alsnog niet naar binnen.

    Mmm raar kon wel naar binnen.

    Kan zijn dat het spel denkt dat de winkel gesloten is of dat hij berooft wordt op dat moment maar dat je niks kan doen ivm die missie.
    Ik zou zeggrn probeer een keer die winkel in te lopen buiten de missie om. Vooral rond sluitingstijd.
    Suc7

  61. 440 XP
    Scholtenbrau's avatar

    Kill jezelf, beëindig de missie en start ‘m daarna opnieuw. Hoop voor je dat dat werkt. Proberen kan geen kwaad.

  62. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Goeiedag ik heb een aantal vragen

    Ten eerste krijg elke x cloud server unvaible en als mensen mij willen invite moet ik een begin missie hebben gedaan heb geen elke begin missie gezien dus iemand ideeen

  63. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Goeiedag ik heb een aantal vragen

    Ten eerste krijg elke x cloud server unvaible en als mensen mij willen invite moet ik een begin missie hebben gedaan heb geen elke begin missie gezien dus iemand ideeen

    Ten eerste niet spelen terwijl cloud offline is. Personage die je aanmaakt is na het spelen weg omdat hij niet opgeslagen wordt.
    En daarna wat er met begin missie bedoelt wordt: maak een oersonage en voltooi de intro tot aan de eerste deathmatch missie

  64. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Ik heb mezelf al een paar keer gekilled tijdens de missie, heel vervelend. Ik kan ook niet de Ponsonbys binnen zonder de marker van de missie voorbij te lopen dus ik zal gewoon meerdere keren moeten proberen in de hoop dat het gaat werken.

    Bedankt voor het advies iedereen

  65. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Heb altijd nieuwe gemaakt maar nog nooit intro gezien ideeen?

  66. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Heb altijd nieuwe gemaakt maar nog nooit intro gezien ideeen?

    geen intro van gta online en lamar die je ophaalt?

  67. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    geen intro van gta online en lamar die je ophaalt?

    Nee , volgens mij niet.
    Als vrienden me willen invite staat er dat ik nog die tutorial moet doen

  68. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Nee , volgens mij niet.
    Als vrienden me willen invite staat er dat ik nog die tutorial moet doen

    Mmm raar je hoort een intro te krijgen als je een online match zoekt.
    Start eens gesloten invite only match voor jezelf.:)

  69. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Mmm raar je hoort een intro te krijgen als je een online match zoekt.
    Start eens gesloten invite only match voor jezelf.:)

    Al gedaan niks helpt

  70. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Het is goedgekomen, mijn game is weer oké! Dus bedankt voor het advies iederen!

  71. 8831 XP
    7th-son's avatar

    Al gedaan niks helpt

    je moet eerst een 5tal kleine missies doen, tot aan de eerste deathmatch
    Dit is allemaal onderdeel van de tutorial
    Daarna kun je pas een invite sturen of ontvangen

    Als je gta online opstart en je krijgt geen intro en niet een race, dan moet je het nog eens proberen
    Als de cloud servers offline zijn, helemaal niet online spelen

  72. 102 XP
    FVD's avatar

    Vliegtuigen kopen in GTA Online. Moet je hier nog een opslag plaats voor kopen?

  73. 169 XP
    dennydenhaag's avatar

    Ik heb tot nu toe aleen maar cloud problemen nog niet 1 keer een char gemaakt of een intro gezien.

  74. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Sorry , ik weet er zijn veel gta topics maar toch moet ik iets kwijt.
    Ik krijg elke x cloud servers not blabla wanneer word dit gefixt?
    Iemand oplosing ??

  75. 257 XP
    iNSo's avatar

    Je hebt waarschijnlijk kpn? Dan zal je NAT Type 3 hebben denk ik , daar hebben veel mensen last van. Ik heb even rondgezocht op het forum voor je en een uitleg gevonden over hoe je type 2 kan krijgen

    http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/10/30/1288444625-320.jpg

    Veel mensen hebben last van dit probleem. Je zit bij KPN en hebt de Grijze Experia Box (SX551) en je hebt last van het probleem dat je NAT-Type 3 hebt en dus vaak problemen hebt bij het online gamen. Zelf zat ik ook met dit probleem en nu ik eindelijk de oplossing heb, kwam ik op het idee op een tutorial te schrijven.

    Als eerste ga je op je PlayStation 3 naar instellingen. Daar druk je op netwerkinstellingen en op instellingen internetverbindingen. Hier zoek je zoals normaal je verbinding, alleen klik je bij instellingen niet op standaard, maar op aangepast. Je gaat nu naar rechts totdat je ziet staan instellingen ip-adres. Daar druk je op handmatig (in plaats van automatisch) en voer je het volgende in:

    ip adres: 192.168.2.18
    subnetmasker: 255.255.255.0
    Standaardrouter: 192.168.2.1
    Primaire dns: 192.168.2.1
    secundaire dns: 0.0.0.0

    Nu blijf je weer naar rechts gaan (niks veranderen aan die instellingen die je tegenkomt!) en test je de verbinding. Er staat dat je nog steeds NAT-Type 3 hebt. Nu zet je je PlayStation 3 volledig uit. (Met de normale op de achterkant en met de slim trek je de kabel eruit). Dan ga je op je PC naar http://192.168.2.1./welcome_login.stm en log je in. Het wachtwoord is admin.

    Nu ga je naar advanced settings en dan naar Address Translation (NAT) en dan naar Exposed host. Vul daar in: 192.168.2.18 PS3. Vink dan Enabled aan en druk op ADD. Dat duurt 10 seconden. Druk dan op OK en dat duurt weer 10 seconden. Klik nu alles weg en loop naar je Expera Box. Zet hem achterop even uit met de aan-uit knop en wacht 10 seconden en zet hem weer aan. Wacht tot alle lichtjes branden (als normaal) en zet je PlayStation 3 aan. Als het goed is, heb je nu NAT-Type 2!

    Grts,
    iNSo

  76. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Kom niet op de website en mijn ps3 maakt geen internet verbindig meer ??

    Edit : Heb gewoon standaard al nat type 2

  77. 4 XP
    Donderdj's avatar

    Leuk die updates maar mijn probleem bestaat nog steeds

  78. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Ik kan niet online , krijg time out of cloudservers iemand idee ? Me nat type is 2 dus dat is t probleem niet

  79. 1199 XP
    chris65's avatar

    Ik kan niet online , krijg time out of cloudservers iemand idee ? Me nat type is 2 dus dat is t probleem niet

    Ik had dat gister avond ook, maar direct daarna deed hij het weer dus ik hoop dat het een tijdelijk probleem is

  80. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Ik had dat gister avond ook, maar direct daarna deed hij het weer dus ik hoop dat het een tijdelijk probleem is

    Dag chris
    ik zit een beetje vast ik wil gewoon online 🙂
    maar het lukt elke x niet krijg elke keer timed out :s? hulp please

  81. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Goeiemiddag
    Ik kan eindelijk online hij kon carracter niet laden ( 1 ) dus maak op de 2 plaats een carrakter aan maar blijft hij nu staan of niet ? en krijg ik dat geld van R*?

    Edit: Krijg de intro dus eindelijk weet niet hoe ben die race staat er opeens de host is weg :s ? nu wilt hij niet meer laden ( timed out ) GVD!

  82. 1199 XP
    chris65's avatar

    Dag chris
    ik zit een beetje vast ik wil gewoon online 🙂
    maar het lukt elke x niet krijg elke keer timed out :s? hulp please

    Chriz, ik heb ook een soort haat liefde verhouding met dit spel. Online gaat gelukkig redelijk goed nu. Afgezien van het cloud probleem, had ik verder geen problemen. De singleplayer is nu ook weer gerepareerd. Normaal gesproken kijk ik wel eens op internet om oplossingen te vinden als ik ben vastgelopen met het spel …… met dit spel kijk ik vaak op internet om dat het spel is vast gelopen 🙂

    Helaas kan ik je niet verder helpen met het cloud probleem, anders dan te zeggen dat het bij mij na een tweede poging wel lukte. Weet dat je niet alleen staat en ik hoop dat je hierdoor gesteund voelt 🙂

  83. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Ik kan niet online , krijg time out of cloudservers iemand idee ? Me nat type is 2 dus dat is t probleem niet

    Ik heb de moed echt opgegeven, ik ben serieus heel de week als ik thuis kom aan het proberen, vanmorgen was ik vroeg wakker, dacht ga het gelijk proberen, minder mensen online..dus misschien meer kans.
    Het spel blijft maar laden en laden, gaat al weken zo.

    Ik kap ermee, voor singleplay was het een leuke afsluiter, ga mij eigen nu bezig houden met multplayer van BF3 en lekker sparen voor de PS4.

    Dat ze hier nog geen eens een beta de deur uit hebben gedaan, echt belachelijk van Rockstar.
    Nee, GTA5 blijft nu lekker in de kast.

  84. 257 XP
    iNSo's avatar

    Probeer in je netwerkinstellingen van je ps3 eens je eerste dns op 8.8.8.8 te zetten en je tweede dns op 8.8.4.4

  85. 222 XP
    Frank_1991's avatar

    Als je KPN hebt met de Thomson TG789vn raad ik je aan onderstaande post te gebruiken, heeft voor mij ook gewerkt.
    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?11218-PS3-NAT-2-Type-instellen-met-de-KPN-Experia-Box-Thomson-TG789vn

    Als je een nieuwere Experia box V8 (kloteding) hebt (die witte, hebben mijn ouders ook) dan moet er wel even meer gebeuren. Dan raad ik je aan deze link te volgen. als dit alles gelukt is en je wilt GTA spelen moet je idd zoals iNSo al zei je DNS op 8.8.8.8 en 8.8.4.4 (Google) zetten, deze wordt eigenlijk altijd doorgelaten. http://forum.kpn.com/t5/Internet/Het-grote-gaming-poorten-port-forwarden-icm-de-experiabox-topic/td-p/115330/page/3

    Zelf heb ik het kopje DMZ overgeslagen, omdat deze router je er dan helemaal niet meer door laat. Ik kan nu ook bij mijn ouders thuis redelijk tot goed online gamen.

  86. 1 XP
    skunheal's avatar

    Beste,

    Ik heb precies het zelfde probleem. heb alles ingesteld en heb nu inderdaad nat type 2.

    Toch krijg ik nog steeds de berichten dat ik niet bij de cloud server kan van gta.. word het ondertussen goed zat..

    Iemand een idee waarom hij het nog steeds niet doet?

    Groet,

    Merijn de Klerk

  87. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Op dit moment is zijn de servers nog verre van perfect! Als de bovenstaande oplossingen het niet doen, dan werkt het nog niet voor jou, of doe je iets fout! Een nieuwe post is onnodig aangezien iedereen hetzelfde probleem heeft en iedereen met dezelfde oplossing komt!

  88. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Iemand anders ook problemen met de auto invite van gta online?

    Vraag iemand of je meedoet met zijn missie race whatever.
    Gooit die auto invite(als die aangezet is) gelijk invites in de ronte naar iedereen die ook maar online is in je vriendenlijst:(

    Ik vindt dit echt storend als dit gebeurd

  89. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Klopt, dat doet die auto-invite idd. Maar je kunt je vrienden individueel inviten als je naar friends gaat, dan moet je geen auto-invite activeren. En het beste is dan om match-making op closed te zetten. Zo komen er ook geen mensen in die bijv een ‘quick race’ aanzetten via hun ingame telefoon. Matchmaking op closed kunnen alleen mensen joinen naar wie jij een invite hebt gestuurd.

  90. 1776 XP
    Scrappy-_-coco0's avatar

    Nadat ik vandaag patch 1.04 voor GTA Online heb gedownload joinde ik een vriend van me en toen er stonds dat de cloud servers het niet deden ben ik Online geleaved en heb ik mijn Ps3 opnieuw opgestart.
    Sinds ik GTA Online toen weer opstartte kunnen alle auto’s maar maximaal in de 3e versnelling rijden. In plaats van dat de Adder eerst 250mph ging gaat hij nu maximaal iets van 150mph.

    Dat probleem heb ik zowel in freemode als tijdens races, het lukt nu gewoon niet meer een race te winnen omdat alle auto’s zo langzaam reed.

    Weet iemand of dit een bug is of dat er gewoon iets mis is met de instellingen?

  91. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Nadat ik vandaag patch 1.04 voor GTA Online heb gedownload joinde ik een vriend van me en toen er stonds dat de cloud servers het niet deden ben ik Online geleaved en heb ik mijn Ps3 opnieuw opgestart.
    Sinds ik GTA Online toen weer opstartte kunnen alle auto’s maar maximaal in de 3e versnelling rijden. In plaats van dat de Adder eerst 250mph ging gaat hij nu maximaal iets van 150mph.

    Dat probleem heb ik zowel in freemode als tijdens races, het lukt nu gewoon niet meer een race te winnen omdat alle auto’s zo langzaam reed.

    Weet iemand of dit een bug is of dat er gewoon iets mis is met de instellingen?

    Nergens last van gaat nog steeds even snel

  92. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Klopt, dat doet die auto-invite idd. Maar je kunt je vrienden individueel inviten als je naar friends gaat, dan moet je geen auto-invite activeren. En het beste is dan om match-making op closed te zetten. Zo komen er ook geen mensen in die bijv een ‘quick race’ aanzetten via hun ingame telefoon. Matchmaking op closed kunnen alleen mensen joinen naar wie jij een invite hebt gestuurd.

    Ik zet hem zelf nooit aan maar als ik missies join met hosts die het wel hebben worden mijn vrienden ook geinvite…:(

  93. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Ik zet hem zelf nooit aan maar als ik missies join met hosts die het wel hebben worden mijn vrienden ook geinvite…:(

    Ooh zo bedoel je dat, nee idd, dat is vies irritant! Niks aan te doen ook denk ik :s
    Zo denken je vrienden steeds dat je hun aan het pushen bent dat ze mee moeten doen met missies, races etc.. Ach ja, niks om geven. Zo is het nu eenmaal. Yolo 🙂

  94. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Ik kom niet eens meer online. Ik moet een karakter maken. Vervolgens doe ik dat. En daarna laad heel het spel online niet meer in. En vaak geeft ie aan kan geen verbinding met cloud maken. Geef de moet zo op en verkoop het spel weer. Ben normaal niet zo van het online gamen maar wou het met gta V toch eens gaan proberen. Maar als je er al niet eens op kunt komen dan is het wel heel bagger.

  95. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ik kom niet eens meer online. Ik moet een karakter maken. Vervolgens doe ik dat. En daarna laad heel het spel online niet meer in. En vaak geeft ie aan kan geen verbinding met cloud maken. Geef de moet zo op en verkoop het spel weer. Ben normaal niet zo van het online gamen maar wou het met gta V toch eens gaan proberen. Maar als je er al niet eens op kunt komen dan is het wel heel bagger.

    Voor hoeveel??

  96. 6 XP
    dwaynee13's avatar

    Goedenacht allemaal.

    Ik zit met een probleem omtrent GTA online ik heb dus het probleem dat ik geen missions of jobs of wat dan ook kan joinen of aanmaken want als ik een mission probeer te joinen kan ik erin komen en na 10 seconden word de hele match leeggegooit en word ik meteen host en is iedereen weg en als ik dan naar mensen wil zoeken kan ik wel 20 uur wachten dan is er nog niemand in de game die kan joinen.

    Dus nou is mijn vraag hoe kan ik dat dan oplossen heb ook al geprobeert met de DNS de 8.8.8.8 en 8.8.4.4. en gewoon niks werkt.
    Wie o Wie kan mij helpen met mijn probleem.

    En nat type 2 Heb ik ook.

    Zijn er verder nog vragen dan hoor ik het wel 😉

    Let niet op mijn taal ben dyslexies.

    Mvg

  97. 247 XP
    robinho123's avatar

    Iemand anders ook problemen met de auto invite van gta online?

    Vraag iemand of je meedoet met zijn missie race whatever.
    Gooit die auto invite(als die aangezet is) gelijk invites in de ronte naar iedereen die ook maar online is in je vriendenlijst:(

    Ik vindt dit echt storend als dit gebeurd

    ok, ik ben dus niet de enige

  98. Mechromancer's avatar

    Laatse patch zorgt voor veel problemen dus afwachten voor en nieuw patch or fix.

  99. 1776 XP
    Scrappy-_-coco0's avatar

    Ik heb het probleem inmiddels al gevonden, nadat ik de patch eraf had gehaald en opnieuw geïnstalleerd deed ie het weer normaal.

  100. 8831 XP
    7th-son's avatar

    Ik kom niet eens meer online. Ik moet een karakter maken. Vervolgens doe ik dat. En daarna laad heel het spel online niet meer in. En vaak geeft ie aan kan geen verbinding met cloud maken. Geef de moet zo op en verkoop het spel weer. Ben normaal niet zo van het online gamen maar wou het met gta V toch eens gaan proberen. Maar als je er al niet eens op kunt komen dan is het wel heel bagger.

    Heb je al wel geprobeerd de DNS te veranderen? Dit heeft bij ook de problemen verholpen