Topic: Geen 12 Kerst Deals voor de ps4 store ?

09 december 2013om 12:55

Zijn er geen 12 Kerst Deals voor de ps4 store?

Ik weet dat ze er wel zijn voor de ps3 en ps vita.
Weet iemand hier meer van ?

14 reacties

  1. User  avatar
    1067 XP

    Ja, er komen nog geen Kerstdeals voor de PS4 dit jaar.

    0
  2. User  avatar
    881 XP

    De games zijn net een maand oud en je verwacht al kortingen ?

    0
  3. User  avatar
    1783 XP

    [quote]Zijn er geen 12 Kerst Deals voor de ps4 store?

    Ik weet dat ze er wel zijn voor de ps3 en ps vita.
    Weet iemand hier meer van ?[/quote]

    PS4 is net uit skere tatta

    0
  4. User  avatar
    1100 XP

    Op saturn.nl zijn nog leuke ps4 deals,nu ook Knack voor 42.

    0
  5. User  avatar
    1783 XP

    [quote]Op saturn.nl zijn nog leuke ps4 deals,nu ook Knack voor 42.[/quote]

    Niet in de winkel jammer genoeg

    0
  6. User  avatar
    717 XP

    Snap wel dat ze de PS3 sales leven in willen blazen, maar neemt niet weg dat de PS4 bezitters (die net min. 400 euro hebben besteed) ook een kerstcadeautje mogen krijgen 😛

    0
  7. User  avatar
    9074 XP

    [quote]Snap wel dat ze de PS3 sales leven in willen blazen, maar neemt niet weg dat de PS4 bezitters (die net min. 400 euro hebben besteed) ook een kerstcadeautje mogen krijgen :P[/quote]

    De launch prijs was een heel mooi kado zou ik zeggen. 😉

    0
  8. User  avatar
    577 XP

    [quote]Op saturn.nl zijn nog leuke ps4 deals,nu ook Knack voor 42.[/quote]

    Misschien is mijn internet vd leg ofzo maar ik zie hem niet staan hetzelfde voor nfs :/

    0
  9. User  avatar
    358 XP

    Inderdaad, is toch gek dat PS4 bezitters (nog) niks krijgen! En inderdaad PS4 is net uit blablabla, maar een gratis PS4 PSN game voor een aantal uur tijdens kerst kan toch wel?

    0
  10. User  avatar
    576 XP

    [quote]Misschien is mijn internet vd leg ofzo maar ik zie hem niet staan hetzelfde voor nfs :/[/quote]

    Heeft Knack een leuke replay waarde ?
    of leg ik hem na 1x uitspelen in de kast ?

    0
  11. User  avatar
    15 XP

    oorspronkelijk kregen we een gratis Driveclub maar die is helaas uitgesteld.
    Ze hadden wel wat meer demo’s online kunnen zetten dat mis ik wel

    0
  12. User  avatar
    377 XP

    Ja demo’s mis ik ook wel.
    En een kerst kado kan toch wel hoeft niet veel te zijn of zo.
    Denk dat dan veel mensen dan toch nog over de streep gaan,
    in plaats dat ze wachten tot een game goedkoper word kopen ze hem dan.

    0
  13. User  avatar
    15 XP

    [quote]Ja demo’s mis ik ook wel.
    En een kerst kado kan toch wel hoeft niet veel te zijn of zo.
    Denk dat dan veel mensen dan toch nog over de streep gaan,
    in plaats dat ze wachten tot een game goedkoper word kopen ze hem dan.[/quote]
    Yep dat denk ik ook idd. Achteraf gezien had ik beter nog even kunnen wachten met het aanschaffen van me ps4 tot dat er wat meer te doen was op de ps4.

    0
  14. User  avatar
    377 XP

    Bekijk het zo je hebt hem alvast.

    0