Forum

Topic: graphics ps4, mooi of lelijk?

Anoniem's avatar

De ps4 is al bijna twee weken uit. sommige hebben hem al. de meeste moeten nog wachten. voor de gene die hem al hebben, wat vinden jullie van de graphics van de ps4 tot nu toe? en hoe zien jullie de toekomst van de ps4 als het om graphics gaat?

zelf vind ik de ps4 op dit moment op een high end pc lijken. killzone bewijst dat de ps4 hele mooie toekomst heeft qua graphics. de rest van de games moeten dat nog bewijzen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Volgens mij moet jij wat meer trailers kijken.

  2. 883 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Lekker belangrijk. Ben al blij dat de framerate niet meer instort wat je bij de ps3 en 360 veel had.

  3. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Ik vind de graphics er erg goed uitzien. Zeker in een spel als Killzone, bijvoorbeeld als je over Vekta City vliegt. Dan valt echt op hoe goed het er uit ziet.

    Geen idee hoe high end PC’s er op dit moment grafisch uitzien (heb zelf een oud Macje), maar ik kan me voorstellen dat de PS4 daar op dit moment mee te vergelijken is.

  4. 1870 XP
    R*forever's avatar

    De ps4 is al bijna twee weken uit. sommige hebben hem al. de meeste moeten nog wachten. voor de gene die hem al hebben, wat vinden jullie van de graphics van de ps4 tot nu toe? en hoe zien jullie de toekomst van de ps4 als het om graphics gaat?

    zelf vind ik de ps4 op dit moment op een high end pc lijken. killzone bewijst dat de ps4 hele mooie toekomst heeft qua graphics. de rest van de games moeten dat nog bewijzen.

    @moes

    Als je mijn ellenlange “wat houdt next gen” tekst gelezen zou hebben zou je misschien mijn antwoord al gevonden hebben..

    Nog eens in het kort

    : aankondiging systeem
    = veel reclame , Price drops current gen
    Bovendien tonen ze likkende trailers…

    … Launch: console te koop
    Kleine launch linup

    … 1ste jaar: high end ps3 games en cross games(en Sony gebruikt veel meer opties zodat hun games erboven uit kunnen steken voor het systeem te doen verkopen: systeem seller)
    2 de jaar: al veel meer high end ps3 games
    3 de jaar, kinderziektes weg , SLIM EN LITE: ps4 standaard games beginnen(bv zoals killzone shadow fall of Tc the devision) (Sony gebruikt nu al optimale kracht voor ze nog beter te doen lijken)
    4 de jaar: tzelfde, sales
    5de jaar: laatste nieuwe standaard: ps4 games tot het uiterste met veel detail, grote open werelden etc)
    6de jaar: sales,sales, nieuwe koop programma’s, alles tot het uiterste…(+ geruchten nieuwe console )
    7de jaar: volop teasing en aankondiging nieuwe console..)

    Bij ps3

    Bv
    Ps3
    Haze
    Resistance, mercenaries 2
    Slim en lite: god of war 3/killzone 3, mw2, bf2 bad company 2, ufc 2009, GT5
    Ufc 2010, assassin’s creed , black ops…, fallout New Vegas, borderlands
    Hitman absolution gta V, tomb raider, borderlands 2, biodhock infinite,the last of us beyond two souls, etc
    Veel plus sales en enz, nieuwe soorten DLC : micro transacties !!!
    AANKONDINGING PS4…

  5. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Heb alleen nog maar Assasins Greed op de ps4 ‘ziet er zeer goed uit’.
    Wel had ik meer gehoopt op:
    -meer interactie met objecten
    -veel betere interactieve water bij het zwemmen
    -regen druppels in de tunnels op het plafond en muren?
    -als het hard regend loopt iedereen gewoon doodleuk op straat
    Het zijn maar een paar kleine punten van kritiek ‘maar het zal de game wel meer aan laten voelen als een nex-gen game.

    De game ziet er wel nex-gen uit ‘maar voelt nog steeds aan als het eerste deel uit de serie’.

  6. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    @ps3dennis: Elke AC voelt als het eerste deel.

  7. 3140 XP
    moes's avatar

    Volgens mij moet jij wat meer trailers kijken.

    zo, daar heb ik veel aan !!! thnx voor de tip man !!

    Ik vind de graphics er erg goed uitzien. Zeker in een spel als Killzone, bijvoorbeeld als je over Vekta City vliegt. Dan valt echt op hoe goed het er uit ziet.

    Geen idee hoe high end PC’s er op dit moment grafisch uitzien (heb zelf een oud Macje), maar ik kan me voorstellen dat de PS4 daar op dit moment mee te vergelijken is.

    precies wat ik denk. dat van vliegen over vekta city ziet er echt prachtig uit. dat laat zien wat voor mooi toekomst de ps4 heeft.

  8. 1870 XP
    R*forever's avatar

    @ps3dennis: Elke AC voelt als het eerste deel.

    Say what???

    Assassin’s creed 1: is in zijn begin jaren
    Assassin’s creed had een fenomenale story
    Brotherhood had een volledige sandbox ervaring
    Revelations was voor de fans gecreëerd voor de story beter te volgen..
    Assassin’s creed 3 story volledig verneukt, maar de nieuwe engine is sick
    Assassin’s creed black flag= assassin’s creed 2+assassin’s creed 3…

  9. 3140 XP
    moes's avatar

    Say what???

    Assassin’s creed 1: is in zijn begin jaren
    Assassin’s creed had een fenomenale story
    Brotherhood had een volledige sandbox ervaring
    Revelations was voor de fans gecreëerd voor de story beter te volgen..
    Assassin’s creed 3 story volledig verneukt, maar de nieuwe engine is sick
    Assassin’s creed black flag= assassin’s creed 2+assassin’s creed 3…

    ondanks de saaie eentonige gameplay van AC1 vond ik AC1 een echte next gen game voor die tijd. voor het eerst zag je zo’n levende stad zoals damascus enzo. het was nog allemaal nieuw voor ons. en vooral de HD tijdperk was net begonnen. de rest van de AC’s vond ik niks aan. ben gelijk gestopt na deel 1.

  10. 169 XP
    dennydenhaag's avatar

    @moes

    Als je mijn ellenlange “wat houdt next gen” tekst gelezen zou hebben zou je misschien mijn antwoord al gevonden hebben..

    Nog eens in het kort

    : aankondiging systeem
    = veel reclame , Price drops current gen
    Bovendien tonen ze likkende trailers…

    … Launch: console te koop
    Kleine launch linup

    … 1ste jaar: high end ps3 games en cross games(en Sony gebruikt veel meer opties zodat hun games erboven uit kunnen steken voor het systeem te doen verkopen: systeem seller)
    2 de jaar: al veel meer high end ps3 games
    3 de jaar, kinderziektes weg , SLIM EN LITE: ps4 standaard games beginnen(bv zoals killzone shadow fall of Tc the devision) (Sony gebruikt nu al optimale kracht voor ze nog beter te doen lijken)
    4 de jaar: tzelfde, sales
    5de jaar: laatste nieuwe standaard: ps4 games tot het uiterste met veel detail, grote open werelden etc)
    6de jaar: sales,sales, nieuwe koop programma’s, alles tot het uiterste…(+ geruchten nieuwe console )
    7de jaar: volop teasing en aankondiging nieuwe console..)

    Bij ps3

    Bv
    Ps3
    Haze
    Resistance, mercenaries 2
    Slim en lite: god of war 3/killzone 3, mw2, bf2 bad company 2, ufc 2009, GT5
    Ufc 2010, assassin’s creed , black ops…, fallout New Vegas, borderlands
    Hitman absolution gta V, tomb raider, borderlands 2, biodhock infinite,the last of us beyond two souls, etc
    Veel plus sales en enz, nieuwe soorten DLC : micro transacties !!!
    AANKONDINGING PS4…

    Ok…..

  11. 8866 XP
    7th-son's avatar

    AC4 op de PS4 is gewoon een port van de PS3, met een paar kleine updates
    als ze AC4 alleen voor de PS4/Xbox One hadden gemaakt had het er een stuk beter uit gezien

  12. 1870 XP
    R*forever's avatar

    AC4 op de PS4 is gewoon een port van de PS3, met een paar kleine updates
    als ze AC4 alleen voor de PS4/Xbox One hadden gemaakt had het er een stuk beter uit gezien

    Wisten we al langer dan een jaar…: het zijn dan ook cross games omdat velen nog twijfelen (niet gamers)
    Anyways, ik ben toch blij dat ze hem nog geport hebben op ps4… Zo kan ik hem ook spelen(als ik mijn ps4 tenminste binnenkrijg 😛 )

  13. 8866 XP
    7th-son's avatar

    Wisten we al langer dan een jaar…: het zijn dan ook cross games omdat velen nog twijfelen (niet gamers)
    Anyways, ik ben toch blij dat ze hem nog geport hebben op ps4… Zo kan ik hem ook spelen(als ik mijn ps4 tenminste binnenkrijg 😛 )

    je zult waarschijnlijk multiplatform spellen bedoelen, aangezien crossgames iets anders is

  14. 361 XP
    Denders's avatar

    AC4 op de PS4 is gewoon een port van de PS3, met een paar kleine updates
    als ze AC4 alleen voor de PS4/Xbox One hadden gemaakt had het er een stuk beter uit gezien

    Dat klopt alleen was die game nu nog niet uitgeweest of nooit gemaakt. 360 en de PS3 verkopen beter omdat die machines meer verspreid zijn. AC4 op de PS4 is een stuk mooier dan op de PS3, niet in de filmpjes maar wel ingame.

    Ik vind het een hele verbetering.

  15. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    @ Titel van dit topic
    Ik denk niet dat de ps4 graphics onder die van de ps3 zullen liggen, dus het zal wel niet slecht zijn.