Ik heb BF4 gekocht voor de PS3 daarin zat uiteraard de upgrade naar PS4 die vlekkeloos verliep. Is het nu zo dat de code voor China Rising alleen werkt voor de PS3? Ik probeer de code in te wisselen maar dan zegt hij alleen maar ‘inwisselen gelukt’ oid Vervolgens kan ik nergens China Rising downloaden op de PS4
In het overzicht van BF4 op de PS4 staat trouwens Gratis bij de uitbreidingen van BF4. Ga ik dan naar de Store dan kost ie weer 14,99
Enig idee hoe dit kan?

Er zijn heel veel problemen met die dlc code. Je bent niet de enige die dit heeft.
Ik ook kan er niks mee zag een tijdframe om te downloaden gisteren de 18e, kon helaas niet en nu blijft die op 15 euro ga zo maar een ea bellen
Heb hetzelfde probleem. Alleen ik kan wel de PS3 versie downloaden….
Ik weet niet hoe het met PS3 bf4 CR dlc zit, maar als je op de Ps3 premium hebt gaat die wel over op de ps4 dat is incl. de Dlc’s.
EA bellen of op Twitter gaan na vragen daar zijn ze ook redelijk actief.
Het gaat dan wel niet bf4, maar ik kan niet online spelem met de ps4 , iemand anders nog problemen?
[quote]Het gaat dan wel niet bf4, maar ik kan niet online spelem met de ps4 , iemand anders nog problemen?[/quote]
Heb je wel Playstation Plus? Zonder kun je uberhaupt niet online gamen hè 😉
[quote]Ik weet niet hoe het met PS3 bf4 CR dlc zit, maar als je op de Ps3 premium hebt gaat die wel over op de ps4 dat is incl. de Dlc’s.
EA bellen of op Twitter gaan na vragen daar zijn ze ook redelijk actief.[/quote]
Das een goeie idd. Ff een tweetje sturen 🙂
Ik heb bij Assassins Creed de codes ingevoerd op mijn ps3 en alles zonder problemen overgenomen naar mijn ps4 (wel was het zo dat het even duurde voordat ik alles voor 10euro kon downloaden op de ps4) pas een dag later kon ik alles + DLC pas downloaden.
[quote]Ik heb BF4 gekocht voor de PS3 daarin zat uiteraard de upgrade naar PS4 die vlekkeloos verliep. Is het nu zo dat de code voor China Rising alleen werkt voor de PS3? Ik probeer de code in te wisselen maar dan zegt hij alleen maar ‘inwisselen gelukt’ oid Vervolgens kan ik nergens China Rising downloaden op de PS4
In het overzicht van BF4 op de PS4 staat trouwens Gratis bij de uitbreidingen van BF4. Ga ik dan naar de Store dan kost ie weer 14,99
Enig idee hoe dit kan?[/quote]. Ik heb hetzelfde probleem en heb EA gebeld en zij zeggen dat de pre order bonus niet word mee genomen met een upgrade. Ze noemen het dan wel ” volwaardige upgrade” maar dat is het zeker niet.
Vervolgens wijzen ze naar diceen zeggen :” we hopen dat de developers u tegemoet zullen komen”
Ik speel al bf sinds bad companay en had zelfs premium met bf3
Ik ga hier niet voor betalen.
[quote]. Ik heb hetzelfde probleem en heb EA gebeld en zij zeggen dat de pre order bonus niet word mee genomen met een upgrade. Ze noemen het dan wel ” volwaardige upgrade” maar dat is het zeker niet.
Vervolgens wijzen ze naar diceen zeggen :” we hopen dat de developers u tegemoet zullen komen”
Ik speel al bf sinds bad companay en had zelfs premium met bf3
Ik ga hier niet voor betalen.[/quote]
Mooie streek dan….. ik heb van EA en Dice nog geen antwoord gekregen op mijn tweets.
Ik wilde inderdaad wachten met premium nemen tot na China Rising, want die ‘kreeg’ ik toch al, nu maar ff bellen, afwachten en dan uiteindelijk toch maar premium nemen denk ik 🙁
Heb even na gekenken, heb een poos terug een mail gehad van playstation zelf welke games je kunt upgraden.
In die mail stond een link hoe het werkt enzo en daar op stond een * met als beschrijving excl. expansion pack/ dlc’s.
Aha dat is dan jammer maar helaas. En omdat ik hem al met mijn account op de PS3 geactiveerd heb kan ik de code ook niet meer weggeven helaas. Dubbel jammer 😉
Van de week dan toch maar premium aanschaffen.
EA heeft de dlc uitbreiding niet mee laten upgraden met de ps3 versie naar de ps4.
[url]http://www.psx-sense.nl/155406/ea-blokkeert-china-rising-ps3-codes-op-ps4/[/url]
[quote]Het gaat dan wel niet bf4, maar ik kan niet online spelem met de ps4 , iemand anders nog problemen?[/quote]
welke probleem heb jij?, kan applicatie niet vinden of kan applicatie niet starten?
kijk hier op (topic) Ps4 Battlefield4 kan applicatie niet starten foutcode E-FFFFFFFF
misschien vind je daar een antwoord op je probleem
>>>> [url]http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14542-Ps4-Battlefield4-kan-applicatie-niet-starten-foutcode-E-FFFFFFFF[/url]
>>>> hier vind je misschien ook een antwoord
[url]http://www.community.eu.playstation.com/t5/PS4-Algemeen/kan-applicatie-niet-starten/m-p/20428779/highlight/false#M2585[/url]
Ik heb battlefield uit canada geimporteerd maar daar zat wel een code bij voor china rising maar die is niet geldig voor eu ps store heeft iemand nog ideeen om dit op te lossen of weet iemand hoe je je systeem op canadees kan zetten.
Alvast bedankt 🙂
Canadees PSN account. Alleen dan.werkt de code. Logisch…
[quote]Canadees PSN account. Alleen dan.werkt de code. Logisch…[/quote]
Maar hoe maak je zon account aan??
[quote]Canadees PSN account. Alleen dan.werkt de code. Logisch…[/quote]
En als ke dan terug gaat naar je nederlandse account en dan op het spel doet hij het dan ook nog?
Ik heb premium en dus ook de china rising dlc. Alleen als ik een quick match kies dan zit deze dlc nooit en te nimmer in mijn map roulatie. Ik moet het dus handmatig opzoeken in de server lijst. Ik vind dat vreemd aangezien het bij bf3 wel gewoon zo werkte via quick match. Of …… Heb ik te maken met een bug?
China Rising van de ps3 versie gaat alleen mee naar de ps4 als je de premium versie hebt gekocht
geen premium versie dan kom je voor de ps4 china rising opnieuw kopen 🙁
chris65
schijnen meer gamers last van te hebben, batttlefield4 zit vol bugs
ik heb ook een probleem nl dat ik mijn ps3 upgrade naar ps4 niet op mijn ps4 kan gamen
[quote]Ik heb premium en dus ook de china rising dlc. Alleen als ik een quick match kies dan zit deze dlc nooit en te nimmer in mijn map roulatie. Ik moet het dus handmatig opzoeken in de server lijst. Ik vind dat vreemd aangezien het bij bf3 wel gewoon zo werkte via quick match. Of …… Heb ik te maken met een bug?[/quote]
Dat is geen bug. Dat komt door simpelweg 2 oorzaken. De extra China Rising DLC zit nooit in de reguliere map-rotatie omdat deze nooit ‘standaard’ is geweest. Of via pre order of via Premium of via aankoopupgrade. Het feit dat je Premium hebt wil dus niet zeggen dat je de DLC ook in je maprotatie krijgt. Wel heb je automatisch de unlocks, double XP en de Premium Events.
Premium rolt ook oude maps en niet iedereen met Premium downed meteen de DLC (bv ivm bugs, servers en corrupt save files). Daarnaast hebben EA en DICE bv besloten om pre order codes en premium DLC uit te stellen voor PS4 vanwege de bugs.
Daarom zit de Premium DLC niet standaard in de maprotatie. De komende DLC had er bv moeten zijn (second Assault) maar deze is wederom uitgesteld. Door de servers te splitsen kan iedereen blijven gamen. Als je bv in de Serverbrowser van PS4 kijkt zie je dat de China Rising servers vrijwel allemaal ‘volle ping’ (5 uit 5 streepjes) hebben en de reguliere maps vaak maar ‘2 van 5 streepjes’ ping hebben…