Topic: [TK]Upgrade code AC BF van ps3 naar ps4 21 januari 2014om 10:43 Hallo, Ik heb nog te koop bovenstaande code welke is ongebruikt. Iemand interesse? Hoor graag. T.e.a.b Kevin Klik hier om je antwoord te annuleren. 4 reacties Naam: Δ recsto 21 januari 2014 om 11:12 469 XP Als je de disc erbij verkoopt wel 0 0 Pronkiee 21 januari 2014 om 11:16 7 XP Beste recsto, moet je helaas teleurstellen, praat hier echt alleen over de code aangezien ik zelf het spel nog speel. 0 0 ShadowhunterrX 21 januari 2014 om 11:30 881 XP [quote]Beste recsto, moet je helaas teleurstellen, praat hier echt alleen over de code aangezien ik zelf het spel nog speel.[/quote] Dan heeft verkoop van de code weinig zin ;). 0 0 Pronkiee 21 januari 2014 om 11:33 7 XP Dat klopt, maar misschien iemand die zijn code of wat dan ook kwijt is, zonde om niks mee te doen, en als ik er iemand blij mee kan maken voor klein prijsje, waarom niet, wie niet waagt wie niet wint. 0 0
Topic: [TK]Upgrade code AC BF van ps3 naar ps4 21 januari 2014om 10:43 Hallo, Ik heb nog te koop bovenstaande code welke is ongebruikt. Iemand interesse? Hoor graag. T.e.a.b Kevin Klik hier om je antwoord te annuleren. 4 reacties Naam: Δ recsto 21 januari 2014 om 11:12 469 XP Als je de disc erbij verkoopt wel 0 0 Pronkiee 21 januari 2014 om 11:16 7 XP Beste recsto, moet je helaas teleurstellen, praat hier echt alleen over de code aangezien ik zelf het spel nog speel. 0 0 ShadowhunterrX 21 januari 2014 om 11:30 881 XP [quote]Beste recsto, moet je helaas teleurstellen, praat hier echt alleen over de code aangezien ik zelf het spel nog speel.[/quote] Dan heeft verkoop van de code weinig zin ;). 0 0 Pronkiee 21 januari 2014 om 11:33 7 XP Dat klopt, maar misschien iemand die zijn code of wat dan ook kwijt is, zonde om niks mee te doen, en als ik er iemand blij mee kan maken voor klein prijsje, waarom niet, wie niet waagt wie niet wint. 0 0
Als je de disc erbij verkoopt wel
Beste recsto, moet je helaas teleurstellen, praat hier echt alleen over de code aangezien ik zelf het spel nog speel.
[quote]Beste recsto, moet je helaas teleurstellen, praat hier echt alleen over de code aangezien ik zelf het spel nog speel.[/quote]
Dan heeft verkoop van de code weinig zin ;).
Dat klopt, maar misschien iemand die zijn code of wat dan ook kwijt is, zonde om niks mee te doen, en als ik er iemand blij mee kan maken voor klein prijsje, waarom niet, wie niet waagt wie niet wint.