Topic: Fifa 16 al ergens te koop

22 september 2015om 15:28

Goedemiddag lezer(s),

Ik was benieuwd of iemand er al ergens in geslaagd was
FIFA 16 te bemachtigen. Want ik heb zelf diverse winkels al gebeld ze hebben hem wel al maar willen hem nog niet verkopen.

16 reacties

  1. User  avatar
    20030 XP

    Zul je toch echt iemand persoonlijk moeten kennen bij een gameszaak ben ik bang.

    0
  2. User  avatar
    576 XP

    Nah, je gaat gewoon naar de Intertoys of Bart Smit en je krijgt hem zo mee.

    0
  3. User  avatar
    85 XP

    [quote]Nah, je gaat gewoon naar de Intertoys of Bart Smit en je krijgt hem zo mee.[/quote]

    Nou ik heb het geprobeerd hier in Utrecht en Nieuwegein,
    nee hoor 24e mogen we hem pas verkopen.

    0
  4. User  avatar
    881 XP

    Kijk bij sommige webwinkels op budgetgaming. Weet wil zeker dat een paar shops hem al verkopen.

    0
  5. User  avatar
    252 XP

    [quote]Nou ik heb het geprobeerd hier in Utrecht en Nieuwegein,
    nee hoor 24e mogen we hem pas verkopen.[/quote]

    Heb em gewoon meegekregen 🙂
    http://i.imgur.com/aGGEnSK.jpg

    0
  6. User  avatar
    85 XP

    [quote]Heb em gewoon meegekregen 🙂
    [url]http://i.imgur.com/aGGEnSK.jpg[/url][/quote]

    Waar heb je hem dan mee gekregen dan Erik?
    want mij wimpelen ze af

    0
  7. User  avatar
    1179 XP

    Krijg hem vandaag. Besteld bij Bart Smit.

    0
  8. User  avatar
    3 XP

    Heb een pre-order staan bij Bol.com en kreeg gisteravond de melding dat hij verzonden is. Met een beetje geluk dus vandaag binnen per post.

    0
  9. User  avatar
    1179 XP

    [quote]Heb een pre-order staan bij Bol.com en kreeg gisteravond de melding dat hij verzonden is. Met een beetje geluk dus vandaag binnen per post.[/quote]

    Ze houden hem vast tot morgen… Bij Bart Smit is de bezorgdag gewijzigd grrr😝

    0
  10. User  avatar
    3 XP

    [quote]Ze houden hem vast tot morgen… Bij Bart Smit is de bezorgdag gewijzigd grrr😝[/quote]

    Idd ja. Ik kreeg net een mail dat hij morgen bezorgd wordt. Zo maar even bij de Mediamarkt kijken of ze hem al verkopen haha.

    0
  11. User  avatar
    2442 XP

    Officieel mogen verkopers echt pas op de release dag een game verkopen. Soms zijn er webshops die ze eerder mogen versturen. Voor gewone shops ligt het er net aan wie achter de kassa staat. Eerder bij Dixons kregen we een week van te voren de games binnen dus nam ik ‘m dan mee en rekende ik op de releasedag af :). Maar tegenwoordig krijgen de meeste winkels een dag van te voren hun voorraad.

    0
  12. User  avatar
    1 XP

    Ik heb zaterdag fifa 16 al binnen gekregen had bij bart Smit besteld.

    0
  13. User  avatar
    5761 XP

    Ik heb hem ook al , ik denk dat iedereen hem al geeft nu .
    Alleen psn nog 5 min en dan hebben die hem ook .

    0
  14. User  avatar
    1179 XP

    [quote]Ik heb hem ook al , ik denk dat iedereen hem al geeft nu .
    Alleen psn nog 5 min en dan hebben die hem ook .[/quote]

    Ik krijg hem vandaag (bartsmit)

    0
  15. User  avatar
    5761 XP

    Ik verkoop hem na 1x spelen alle codes nog erbij , best Vlamingen kwoon in West Vl . 60eu plus verzending kosten .

    0
  16. User  avatar
    1179 XP

    [quote]Ik verkoop hem na 1x spelen alle codes nog erbij , best Vlamingen kwoon in West Vl . 60eu plus verzending kosten .[/quote]

    Veel plezier met PES

    0