The Order: 1886 is nu al mooier dan de trailer

Op de E3 werd het laken dan echt van de PlayStation 4 getrokken en wisten we hoe de console er naast de nieuwe controller uit zou komen zien. Daarnaast werden er ook een aantal nieuwe games aangekondigd, waaronder het interessante The Order: 1886 van Santa Monica Studios en Ready At Dawn.

De oprichter van de laatstgenoemde studio, Andrea Pessino, deed een uitspraak over hun huidige project. Iemand vroeg hem op Twitter of ze met The Order: 1886 al op het punt zijn gekomen dat de game qua graphics de eerste trailer overstijgt. Zijn antwoord was het volgende:

 

Hij is natuurlijk niet helemaal objectief, zoals Pessino al zegt, maar aangezien de E3 trailer gemaakt was met de engine van de game kan er zeker een kern van waarheid in zitten. Hopelijk krijgen we snel weer nieuwe beelden te zien van deze titel, want we zijn erg benieuwd naar de voortgang ervan.

  1. User  avatar
    1737 XP

    Alleen jammer dat alle mooie games waarschijnlijk pas in Q4 van 2014 uitkomen. Heb soms ’t idee dat de PS4 gewoon een half jaar tot jaar later uitgebracht moest worden om al die toptitels direct speelbaar te maken.

    0
  2. User  avatar
    1118 XP

    Ik ben wel erg benieuwd naar deze Game 😀
    Ik wil echt wel meer zien!

    0
  3. User  avatar
    1469 XP

    Goed om te horen! Maar wordt eens tijd dat ze weer eens een trailer of gameplay laten zien!

    0
  4. 82.148.196..xxx's avatar

    Mooi

    0
  5. User  avatar
    717 XP

    @derage88:
    Eens, we mogen het dit 1e jaar doen met opgepoetste ps3 games en multiplatform games die iets verbeterd zijn.

    Ach ik houd me nog wel een jaartje bezig met BF4 en fifa 14..

    0
  6. User  avatar
    11 XP

    In-game Engine 😮 whoah #Kwijl

    0
  7. 62.238.138.xxx's avatar

    Ik vond de trailer niet zo indrukwekkend ,een hoop misteffecten

    0
  8. User  avatar
    2001 XP

    Hopelijk kunnen we dan binnenkort zelf ook oordelen of het inderdaad grafisch nog beter geworden is, het is sowieso een titel die ik in de gaten houd…ik houd wel van het sfeertje in de game.

    0
  9. User  avatar
    818 XP

    Ik hoop echt zo spoedig mogelijk nieuwe beelden te zien krijgen.
    Misschien mogelijk en 2de Playstation meeting in Februari 2014.

    0
  10. User  avatar
    1314 XP

    @derage88:
    En dan komt ie later uit en klaagt een ieder dat de next gen xbox er eerst is. Nee sony is vind ik goed bezig. Nieuw platform-> > grotere install base creëren-> next gen toptitels.
    Lijkt mij de juiste volgorde 🙂
    En voorlopig vermaak ik me uitstekend met killzone resogun en cod

    0
  11. User  avatar
    1737 XP

    @coristus: Als de PS een jaar was uitgesteld was ie hier nog steeds eerder dan de X1 😉

    0
  12. User  avatar
    1314 XP

    @derage88:
    Lol…

    0

Meer The Order: 1886

Meer