Servers van Destiny gaan morgenmiddag live

Aankomende dinsdag is de wereldwijde release van Destiny en dan kan iedereen de mensheid proberen te redden. Omdat de game tegelijkertijd gelanceerd wordt over de hele wereld moeten de servers eerder dan dinsdag live gaan vanwege de verschillende tijdzones. Vandaar dat de servers van Destiny morgenmiddag om 14.00 al live gaan.

Stel dat je dus de game al eerder binnen hebt of in ons geval een reviewexemplaar hebt dan weet je hoe laat je kan gaan knallen. Laten we maar hopen dat niet één of andere grapjas besluit de servers van Bungie te hacken of het PSN saboteert, want dan is er stront aan de spreekwoordelijke knikker.

  1. 85.166.138..xxx's avatar

    Hahaha idd
    Hoed idee..
    Bedank voor de tip!

    0
  2. 85.166.138..xxx's avatar

    @85.166.138..xxx: (GOED idee.. sorry)

    0
  3. 92.109.210.xxx's avatar

    Wat is een goed idee

    0
  4. 212.204.156..xxx's avatar

    1080p 45fps op ps4 met microflux support van de dualshock 3!:)

    0
  5. 85.166.138..xxx's avatar

    Dst het een goed idee id om psn of destiny servers te hacken
    😉
    GEINTJUUUUUUU

    0
  6. 82.74.151..xxx's avatar

    @212.204.156..xxx: microflux?

    0
  7. 82.74.151..xxx's avatar

    Zou wel een goeie grap zijn psn hacken. Maar dit spel is alleen speelbaar met internet?

    0
  8. User  avatar
    252 XP

    @82.74.151..xxx:

    ja alleen via internet

    0
  9. 217.120.16.xxx's avatar

    geldt dit ook voor de digital edition??

    0
  10. 83.128.212.xxx's avatar

    Ja, always online…..

    0
  11. 62.140.132..xxx's avatar

    Nope je kan ook ook offline, alleen in SP beetje zelfde als borderlands 1/2

    0
  12. User  avatar
    833 XP

    Nee geen psn hack.
    Bungie Servers hack

    0
  13. User  avatar
    91 XP

    Ik ga dit spel kopen voor de Ps3!!! hoeveel fps is die daar op?

    0
  14. 213.118.82..xxx's avatar

    @217.120.16.xxx:

    Lijkt me niet dat dit ook geldt voor de digitale versie, deze is waarschijnlijk pas beschikbaar op 09/09/2014 00:00

    0
  15. User  avatar
    412 XP

    @213.118.82..xxx: 01:00 om precies te zijn. Sony houdt geen rekening met zomertijd.

    0
  16. 178.85.181.xxx's avatar

    Heeft gm ook weer avond opening weet iemand dat? Ik heb er zin in.

    0
  17. User  avatar
    3028 XP

    @92.69.194.xxx: Nee, informatie vanuit Activision in verband met reviewexemplaar.

    0
  18. User  avatar
    3028 XP

    @62.140.132..xxx: Nee, de game werkt niet zonder de servers van Destiny.

    0
  19. User  avatar
    3028 XP
    0
  20. 178.85.87..xxx's avatar

    @213.118.82..xxx: pas? Dat is de releasedatum

    0
  21. User  avatar
    91 XP

    Is het waard om dit spel te kopen??

    0
  22. User  avatar
    1299 XP

    @DeathBlade27:

    Nee, vind ik niet. Ik speelde de beta en was alles behalve overtuigd. Zeer repetitief en zeer Halo. Laat je niet meeslepen door de hype, het is het niet waard.

    0
  23. User  avatar
    544 XP

    @A Gamer: Je hebt een beta gespeeld inderdaad, niet de game. Het is behoorlijk kort door de bocht om een beta als repetitief te bestempelen. Of dacht je dat je 50% van de game al in handen had?

    0
  24. 92.109.181..xxx's avatar

    Ik kan je toch al wel vertellen, 9 september ligt PSN er toch weer uit. Omdat het dan weer ’te’ druk is.

    0
  25. 62.140.132.xxx's avatar

    Erg K*T dat je verplicht internet connectie nodig hebt, om te kunnen spelen zelfs de Single player.. Heel jammer dit. Misschien ook wel 1 van de redenen om ’t niet meer te halen. Terwijl ik wel heb genoten van de beta. Achja.

    0
  26. User  avatar
    232 XP

    Ik ben bang dat de servers voor een paar uur down gaan door overbelasting.. maar hoop het niet!

    0
  27. 193.173.216..xxx's avatar

    @A Gamer: als je van diepgang in een game houd kopen. Hou je van geen uitdaging en lineaire gameplay waar alles voorgekauwd is dan is destiny niks voor jou..

    0
  28. 62.140.132.xxx's avatar

    Maar kijken of ik hem vandaag al kan halen.

    0
  29. 83.163.99.xxx's avatar

    Hmmm, dan ga ik maar ff Gamemania bellen en vragen of ik em vandaag al kan halen ivm server opening 😛

    0
  30. User  avatar
    1299 XP

    @Senor el Tigre:

    Beta’s zijn tegenwoordig gewoon demo’s die een impressie moeten geven van de game. Het begrip “beta” is gewoon synoniem aan “demo” geworden, oftewel “probeerversie”. En als een demo al zo repetitief als de pest is en lijkt op een nieuw deel in de Halo-serie, dan kun je er vanuit gaan dat de volledige game niet veel anders is.

    Ik verwacht dat de game veel mensen gaat tegenvallen, net zoals Watch Dogs enorm tegenviel (om maar even een willekeurige hype te noemen).

    Dat betekent niet dat niemand de game zal kunnen appreciëren, jij en veel anderen kunnen dat waarschijnlijk wel. Veel plezier ermee. Maar als iemand vraagt of het het waard is deze game aan te schaffen, dan zeg ik van niet.

    0
  31. 95.97.126.xxx's avatar

    Morgen toch werken tot 22:00 maar dan na 22:00 ga ik los tot vgd dag 21:30 en dan door de nachtshift in tot 06:00

    diehard ftw

    0
  32. 83.163.99.xxx's avatar

    @83.163.99.xxx: Helaas 🙁 Net gebeld en ze mogen het echt pas morgen verkopen. Naja die ene dag wachten kan ik ook wel 🙂

    0

Meer Destiny

Meer