Recent werd bekend dat Resident Evil: Revelations 2 in episodes zal verschijnen. Hierdoor ervaar je de game als een serie waar Claire Redfield de hoofdrol in speelt. In de bovenstaande video is de demo te zien die werd getoond op de Tokyo Game Show. De beeldkwaliteit is niet geweldig, maar je krijgt wel alvast een eerste indruk van hoe de game is opgezet. De game lijkt echt terug te gaan naar de roots en dus vooral veel survival-horror actie te bevatten.
Meer Resident Evil: Revelations 2
Review: Resident Evil: Revelations 2 (PS Vita)
Review: Resident Evil: Revelations 2 – Wat zeg je? Survival horror op een handheld console? Zeer vriendelijk dat je dat vraagt, maar eigenlijk prefereer ik mijn kersverse dosis griezelvertier toch eerder op een grote TV. Dat kleine s...
Resident Evil: Revelations 2 verschijnt 18 augustus voor de PS Vita
Eerder dit jaar verscheen de episodische game Resident Evil: Revelations 2 al voor de PlayStation 4 en dit geheel zou ook naar de PlayStation Vita komen. Het bleef echter stil, maar nu hebben we duidelijkheid, de handheld versie verschijnt...
Resident Evil: Revelations 2 verschijnt komende zomer voor de PS Vita
Alle vier de episodes van Resident Evil: Revelations 2 zijn inmiddels verschenen voor de PlayStation 3 en PlayStation 4 en ook de retailversie is verkrijgbaar. Hiermee is de game eigenlijk zo goed als af, maar we zijn nog altijd in afwacht...
De retailversie van Resident Evil: Revelations 2 krijgt een launchtrailer
Morgen ligt de retailversie van Resident Evil: Revelations 2 in de winkels. Hiermee krijg je gelijk alle vier de verschillende episodes op één disc en krijg je er ook nog eens twee bonusavonturen bij. Daarnaast bevat deze versie nog de Thr...
Review: Resident Evil: Revelations 2 – Episode 4: Metamorphosis
Review: Resident Evil: Revelations 2 – Episode 4: Metamorphosis – Daar zijn we dan. Na vier episodes lang over het met zombies overspoelde eiland rond te dwalen, hebben we het eindstation bereikt. Het was een woelige rit, met v...
Review: Resident Evil: Revelations 2 – Episode 3: Judgment
Review: Resident Evil: Revelations 2 – Episode 3: Judgment – Een game kan slechts een bepaald aantal clichés bevatten vooraleer je jezelf eraan begint te ergeren. Die grens ligt uiteraard voor elke speler op een andere plek, ma...

Nou ik bedank hiervoor.
Doe mij dat meisje in de hotpants maar.
Er moet nog veel gepoetst worden zie ik. Zeker dat het dametje gewoon naast je spawnd?
is er al meer info of ie op de ps vita komt ?
Arme Claire zit weer eens opgesloten (RE Veronica).
Goed dat het schrik moment uit de demo geen aangekondigd schrik moment is, minder is hard rennende zombies die ook een ladder op kunnen klimmen.
Ik hoop toch nog dat het iets wordt, en anders maar gewoon weer 1vd oude games spelen.
@ps3dennis: ja maar op een gegeven moment heb je die originele trilogie wel van top tot teen uitgespeeld en is er weinig leuks meer aan. dan voelt het net als huiswerk opnieuw maken.
Gelukkige komen The evil within en Silent hill uit. Maar ik kijk ook wel uit naar deze resident evil. Dat ze terug gaan naar hun roots is al heel wat. Nu de uitwerking nog
@Peter01: om het jaar eens een keer spelen.. geen paar keer in het zelfde jaar. RE-2 heeft een A en B game 4x iets anders.
@94.215.29..xxx: als ze van de originele drie nou eens een trilogie set uitbrengen met een zooi extra unlockables erbij ofzo. zo moeilijk kan dat toch niet zijn ? natuurlijk moet ie fysieke versies krijgen op elk platform inclusief handhelds EN xbox want iedereen moet dat stukje game geschiedenis mee kunnen maken.
@Peter01: Ik heb die games allemaal al voor PS1/2/3/Wii enz en Dreamcast. Ik wil alle oude games (behalve 4) wel hebben in een remake versie.
@ps3dennis: dat is het probleem met hd remakes als je iets veranderd aan de graphics dan gaat er ook wat van die oude charme verloren. net als met remakes van oude films. dat zou toch doodzonde zijn ?
@Peter01: Ik vind bij Resident Evil 1 dat de game een super sprong heeft gemaakt van PS1 naar GameCube. De game is echt 100x beter en de sfeer is beklemmend. Dit soort remakes wil ik zien.
@ps3dennis: ik heb de gamecube nooit gehad lol
@Peter01: Ik wel 🙂 net als de Dreamcast voor Veronica speciaal gekocht voor RE1 en Zero. Later ingeruild voor een Xbox 360 🙁 achteraf super veel spijt van gehad. Dus jaren later weer opnieuw een Dreamcast enz gekocht… om games als RE1/2/3/Veronica/zero en Zelda TLP en nog een aantal geweldige games weer te kunnen spelen.
@ps3dennis: ik heb de eerste drie re games op me vita gedownload. echt vet.