Season pass houders van Destiny krijgen exclusieve sparrow

Bungie heeft een geinige extra gegeven aan de bezitters van de Season Pass voor Destiny. Als je namelijk bij de postmaster langsgaat dan krijg je de EV-30 Tumbler. Deze sparrow heeft een opvallend uiterlijk door de oranje vlammen en heeft daarnaast ook een speciale eigenschap. In de video hierboven is dit duidelijk te zien, waarbij verschillende Guardians als volleerd freestylers trucjes doen.

  1. 95.96.192..xxx's avatar

    Gaaf

    0
  2. 31.161.240.xxx's avatar

    Als ze hier nu eens races voor zouden introduceren, dan heb je nog wat aan dat ding….

    0
  3. User  avatar
    138 XP

    Wat je exclusief noemt.. De meerderheid die de game nog speelt heeft de season pas waarschijnlijk.

    En als je toch geen season pass hebt kan de meerderheid van de spelers al die vette tricks en jij niet. Toch maar een season pas kopen dan? Damn, Activision..

    Ik heb de season pass, maar beter maken ze de eerste DLC gewoon gratis en maken ze DLC 2 en 3 gewoon voor de season pass. Ze hebben namenlijk nog bij veel mensen een hoop goed te maken.

    0
  4. User  avatar
    433 XP

    Of je koopt gewoon de eerste dlc en dan krijg je hem ook, dan kan je ook mee doen met iedereen

    0
  5. 62.235.132..xxx's avatar

    wat een hoopje klootjesvolk is dit zeg bende apen

    0
  6. User  avatar
    351 XP

    Ze kunnen beter extra content geven. Als je een paar keer per jaar extra geld moet lappen om weer vooruit te komen gaan ze het niet redden met die 10 jaar. Over twee jaar zijn er nauwelijks meer spelers over.

    0
  7. 80.56.54..xxx's avatar

    Wat is iedereen toch negatief over Destiny.. Ga lekker COD spelen..

    0
  8. User  avatar
    422 XP

    @Ocat_NL: pannekoek, het is een extraatje.
    Het is trouwens een expansion pass en geen Season pass. Too much COD?
    Als je er geen reet aan vindt speel je toch mooi een andere game.

    0
  9. User  avatar
    138 XP

    @jamez:

    Zie jij dit maar lekker als een extraatje. Als er geen gezeik was geweest had je hier 5 euro voor moeten betalen volgens mij. Ik vind de game geweldig, en speel het nog bijna elke dag. Mensen zijn teleurgesteld vanwege:

    http://www.youtube.com/watch?v=UZ5BpeHVTWY

    Dit is wat er speelt rondom Destiny, en ze hebben wat meer extraatjes nodig om dit op te lossen.

    0

Meer Destiny

Meer