Bungie heeft een geinige extra gegeven aan de bezitters van de Season Pass voor Destiny. Als je namelijk bij de postmaster langsgaat dan krijg je de EV-30 Tumbler. Deze sparrow heeft een opvallend uiterlijk door de oranje vlammen en heeft daarnaast ook een speciale eigenschap. In de video hierboven is dit duidelijk te zien, waarbij verschillende Guardians als volleerd freestylers trucjes doen.
Meer Destiny
Destiny is dit weekend in de aanbieding in de PlayStation Store
Gisterenavond onthulde Bungie Destiny 2 en eerder deze week is het live-event Age of Triumph in het origineel gestart. Dat evenement dient als afsluiter van het Destiny tijdperk alvorens we in Destiny 2 zullen duiken. Mocht je het originee...
Age of Triumph live-event voor Destiny toont zich in launch trailer
Age of Triumph is het laatste live-event voor Destiny en daarmee zegt Bungie in feite tot ziens tegen de game. Alle ogen zullen na dit evenement immers op Destiny 2 gericht zijn die volgens geruchten op 8 september moet verschijnen. Om ied...
Bungie geeft details over de loot die je krijgt via Destiny’s Age of Triumph
In september 2014 verscheen Destiny en nu zeker tweeënhalf jaar later gaat de game op een afscheidstournee met Age of Triumph. Oude content, zoals de Vault of Glass en andere Raids worden opgefrist. Ze worden weer relevant gemaakt en dat k...
Bungie introduceert wekelijkse rituelen voor Destiny met Age of Triumph
Vorige week onthulde Bungie tijdens een livestream op Twitch de eerste details rondom het nieuwe evenement Age of Triumph. Zo kwamen we te weten dat alle Raids weer relevant gaan worden qua loot met daarbij nieuwe uitdagingen. Gisteren gaf...
Ondersteuning voor Destiny zal niet stoppen na de lancering van Destiny 2
Het is al een tijdje bekend dat er druk wordt gewerkt aan Destiny 2. Veel gamers gaan er van uit dat als het spel uitkomt, het over is met de ondersteuning voor het eerste deel. Dat is volgens de community manager van Bungie, David Dague, ...
Alle Raids worden weer relevant in Destiny met het Age of Triumph evenement
Bungie heeft gisteren tijdens een livestream de eerste details vrijgegeven van Age of Triumph. Het nieuwe evenement dat draait om het vieren van al je triomfen in de game. De ontwikkelaar behandelde als eerste het nieuwe boek voor al je tr...

Gaaf
Als ze hier nu eens races voor zouden introduceren, dan heb je nog wat aan dat ding….
Wat je exclusief noemt.. De meerderheid die de game nog speelt heeft de season pas waarschijnlijk.
En als je toch geen season pass hebt kan de meerderheid van de spelers al die vette tricks en jij niet. Toch maar een season pas kopen dan? Damn, Activision..
Ik heb de season pass, maar beter maken ze de eerste DLC gewoon gratis en maken ze DLC 2 en 3 gewoon voor de season pass. Ze hebben namenlijk nog bij veel mensen een hoop goed te maken.
Of je koopt gewoon de eerste dlc en dan krijg je hem ook, dan kan je ook mee doen met iedereen
wat een hoopje klootjesvolk is dit zeg bende apen
Ze kunnen beter extra content geven. Als je een paar keer per jaar extra geld moet lappen om weer vooruit te komen gaan ze het niet redden met die 10 jaar. Over twee jaar zijn er nauwelijks meer spelers over.
Wat is iedereen toch negatief over Destiny.. Ga lekker COD spelen..
@Ocat_NL: pannekoek, het is een extraatje.
Het is trouwens een expansion pass en geen Season pass. Too much COD?
Als je er geen reet aan vindt speel je toch mooi een andere game.
@jamez:
Zie jij dit maar lekker als een extraatje. Als er geen gezeik was geweest had je hier 5 euro voor moeten betalen volgens mij. Ik vind de game geweldig, en speel het nog bijna elke dag. Mensen zijn teleurgesteld vanwege:
http://www.youtube.com/watch?v=UZ5BpeHVTWY
Dit is wat er speelt rondom Destiny, en ze hebben wat meer extraatjes nodig om dit op te lossen.