In onze review van The Order: 1886 kan je lezen dat we behoorlijk positief zijn over het PlayStation 4 debuut van Ready at Dawn. Het staat buiten kijf dat het een fantastische game is, maar als je nog twijfelt kun je altijd onze special er op naslaan.
Of nog beter, je kan de game winnen! In samenwerking met Sony PlayStation mogen we The Order: 1886 namelijk drie keer weggeven en het enige wat jij hiervoor moet doen is de onderstaande vraag beantwoorden.
Vraag: Je speelt in de game met Sir Galahad, maar dat is niet zijn echte naam. Hoe heet hij in werkelijkheid?
Als jij het antwoord weet en kans wil maken op een exemplaar van The Order: 1886, stuur dan je antwoord in door de onderstaande stappen te volgen. Zet in je mailtje met je antwoord ook even je nickname.
Gebruik als onderwerp voor het mailtje 'The Order'
Geef duidelijk je inzending aan.
Zet in de mail tevens je nickname.
Je dient een PlaySense account te hebben om deel te kunnen nemen. Heb je deze niet? Dan kan je er hier één aanmaken. Het is niet toegestaan om hints, tips of andere directe aanwijzingen naar het eventuele antwoord op de prijsvraag hieronder te plaatsen. Meerdere inzendingen vanaf één e-mailadres zijn niet toegestaan en bij het vermoeden van fraude komt de inzending te vervallen.
Over de uitslag van de prijsvraag wordt niet gecorrespondeerd en de prijsvraag is enkel toegankelijk voor PlaySense leden in de Benelux. Medewerkers van PlaySense en Sony PlayStation zijn uitgesloten van deelname. De prijsvraag loopt tot en met 27 februari 2015. PlaySense behoudt zich het recht om een prijsvraag voortijdig te veranderen. Spel- en typfouten zijn voorbehouden. De prijsvraag wordt mede mogelijk gemaakt door Sony PlayStation.
Nice, maar ik zie geen stappen staan 🙁 zou iemand me kunnen vertellen naar welk mail adres je het moet sturen en wat de stappen precies zijn? Alvast bedankt !
Heb ik gekocht, maar de special edition die ik had besteld kwam pas morgen, dus ik kocht de normale en ga die dan voor 25 euro ofzo verkopen aan mijn bro.. en weet er iemand wat er in de dlc pack zit?? Is het best om te wachten en de dlc pack gebruiken of het maakt allemaal niet uit ?
Leuke prijsvraag en dito prijs…
Zit me een beetje af te vragen of de aanschafprijs wel gerechtvaardigd is voor zo’n korte game, maar voor nop wil ik em zo ie zo wel hebben!!! 😀
…al heb ik The Order wel ff gespeeld op gamescom afgelopen jaar…
de sfeer, de graphics maar ook de gameplay, het was allemaal heerlijk
Ah er worden weer reacties verwijderd. Blijkbaar klopt mijn onderbuikgevoel dus. Poging nummer 2.
Als ik lees “Over de uitslag van de prijsvraag kan niet worden gecorrespondeerd. Winnaars krijgen per email bericht” kun je er eigenlijk al vanuit gaan dat de buit inmiddels al is verdeeld onder de redactie leden.
Tot zo bij poging nummer 3 🙂
0
0
188.207.72..xxx
@94.211.87.xxx hahaha, echt hé, die prijsvraag en reactie verwijder acties zijn ook altijd te obvious hier 🙂
0
0
84.241.210.xxx
Lol inderdaad vandaar dat winnaars hier nooit bekend worden gemaakt wat toch vrij normaal is en een kleine moeite kost?
@94.211.87..xxx: ja natuurlijk nemen ze de moeite om een artikel te maken, reacties te geven om vervolgens alles te verdelen onder de redactie?! Geeft wel aan hoe jij over de wereld denkt! Als jouw reactie verwijderd is, dan zul je jezelf wel ongepast uitgelaten hebben, gescholden hebben of misschien zit er wel iemand de hele dag expres jouw reacties te verwijderen gewoon omdat ze het leuk vinden… en je hoeft natuurlijk niet mee te doen he 😉
Pakweg 10 jaar geleden kwam ontwikkelaar Ready at Dawn met de indrukwekkende shooter The Order: 1886. De game bracht een boeiend universum, maar was nogal aan de korte kant en kreeg daar logischerwijs ook het nodige aan kritiek op.
De ontw...
Ontwikkelaar Ready at Dawn werd in 2020 overgenomen door Meta met het oog op de ontwikkeling van nieuwe VR-games. Velen zullen de studio echter vooral kennen van de PS4-exclusieve game The Order: 1886, die vooral grafisch hoge ogen wist te...
The Order 1886 was meer een visuele showcase om te laten zien waar de PlayStation 4 toe in staat was, dan dat het een echte game was om zelf te spelen. De receptie was dan ook erg wisselvallig en een vervolg is er nooit van gekomen. Dat we...
Ah, The Order 1886. Wat keken we uit naar jouw release en wat waren we teleurgesteld toen bleek dat je eigenlijk niet meer was dan een vijf uur lange trailer voor een vervolg dat er – dankzij een op zijn zachtst uitgedrukt magere ont...
Op 20 februari 2015 kwam The Order: 1886 uit voor de PlayStation 4, dus de game heeft zijn vierjarige jubileum al gevierd. Ready at Dawn wil dit heugelijke feit niet ongemerkt voorbij laten gaan en heeft drie video’s beschikbaar gest...
The Order: 1886 verscheen begin vorig jaar voor de PlayStation 4. De game was erg goed, maar tegelijkertijd was er wel het één en ander op aan te merken. Het is daarom dus nog maar de vraag of er een vervolg zal komen. Zeker omdat Ready at...
”stuur dan je antwoord in door de onderstaande stappen te volgen”.
Vraagje: welke stappen?
er staat geen mailadres in…
Edit: ik heb maar naar het zelfde adres gestuurd dat nog in mn mailbox stond van een voorgaande prijsvraag.
Juist ja, zodra ik nu ga mailen dan heb ik hoogstwaarschijnlijk het verkeerde onderwerp te pakken waardoor mijn mail niet gefilterd wordt 🙁
@SkySurprise: Dan wacht je even met versturen totdat het bericht is aangepast 🙂
edit
@92.69.226..xxx:
Maar dan….
The Order
The Order:1886
The Order : 1886
😉
De prijsvraag invullen duurt langer dan het spel zelf.
Ik doe mee!
Nice, maar ik zie geen stappen staan 🙁 zou iemand me kunnen vertellen naar welk mail adres je het moet sturen en wat de stappen precies zijn? Alvast bedankt !
Sorry allemaal, één klein dingetje was niet aangevinkt en veel info ontbreekt gelijk. Nu staat alle informatie erbij.
En alle inzendingen tot zover (wat voor onderwerp dan ook) tellen mee, dus wees gerust 🙂
done
Meegedaan en nu maar hopen 😀
ook mee gedaan
Voor de volle mep iets te kostelijk op dit moment, dus dit zou een super alternatief zijn. I’m in !
Zeker meedoen! dit is het spel absoluut waard !
Meegedaan 🙂
in ieder geval fijn dat mijn inzending van vanmorgen met het verkeerde onderwerp toch gewoon geldig is! Wil deze game echt wel!!
Ook mijn account maar weer eens ingelogd. Succes iedereen
Mooie prijsvraag
het is wel raar dat er veel mensen mee doen aan deze wedstrijd en er voor maar komentaar geven over die 7 uur gameplay fffff zielig . gewoon
Supervet! I’m in! 🙂
Dit is netjes ! …… lijkt me een geweldig spel.
Heb ik gekocht, maar de special edition die ik had besteld kwam pas morgen, dus ik kocht de normale en ga die dan voor 25 euro ofzo verkopen aan mijn bro.. en weet er iemand wat er in de dlc pack zit?? Is het best om te wachten en de dlc pack gebruiken of het maakt allemaal niet uit ?
@20style [20]: Als het een pre-order pack betreft, dan is het enkel een skin voor Galahad voor zover ik weet. niet echt boeiend dus.
@Rastapopulos: ok thanks dan speel ik maar 🙂
@Rastapopulos: Zie nog steeds onderstaande stappen niet, hopelijk komt m’n mail wel door dan…
Toffe actie 🙂 Een goede reden om eindelijk eens een account aan te maken.
Leuke prijsvraag en dito prijs…
Zit me een beetje af te vragen of de aanschafprijs wel gerechtvaardigd is voor zo’n korte game, maar voor nop wil ik em zo ie zo wel hebben!!! 😀
…al heb ik The Order wel ff gespeeld op gamescom afgelopen jaar…
de sfeer, de graphics maar ook de gameplay, het was allemaal heerlijk
Ik doe mee (: Succes iedereen.
Zo ik heb ook even mee gedaan!
Ah er worden weer reacties verwijderd. Blijkbaar klopt mijn onderbuikgevoel dus. Poging nummer 2.
Als ik lees “Over de uitslag van de prijsvraag kan niet worden gecorrespondeerd. Winnaars krijgen per email bericht” kun je er eigenlijk al vanuit gaan dat de buit inmiddels al is verdeeld onder de redactie leden.
Tot zo bij poging nummer 3 🙂
@94.211.87.xxx hahaha, echt hé, die prijsvraag en reactie verwijder acties zijn ook altijd te obvious hier 🙂
Lol inderdaad vandaar dat winnaars hier nooit bekend worden gemaakt wat toch vrij normaal is en een kleine moeite kost?
meegedaan! super game! Succes allemaal gelukkig geen PU abbo genomen en ben erg benieuwd naar deze game! !
Meegedaan. Succes iedereen.
@94.211.87..xxx: ja natuurlijk nemen ze de moeite om een artikel te maken, reacties te geven om vervolgens alles te verdelen onder de redactie?! Geeft wel aan hoe jij over de wereld denkt! Als jouw reactie verwijderd is, dan zul je jezelf wel ongepast uitgelaten hebben, gescholden hebben of misschien zit er wel iemand de hele dag expres jouw reacties te verwijderen gewoon omdat ze het leuk vinden… en je hoeft natuurlijk niet mee te doen he 😉
Leuk! Ik doe mee, ben benieuwd….
Done, en Fingers Crossed
Ik doe ook mee! Succes iedereen. 🙂
Ook meegedaan, ben benieuwd lijkt me een vette game!
iemand al gewonnen?
Vraag ik mij ook af….