Laadtijden Bloodborne getest na uitbrengen patch 1.03

Gisteren meldden we hier nog dat Bloodborne een patch met versienummer 1.03 heeft ontvangen. De patch heeft met name als doel om de laadtijden van de game te verkorten. Waar wij het zelf nog niet hebben kunnen testen, heeft DualShockers dit al wel kunnen doen.

Volgens deze website zijn de laadtijden drastisch ingekort en hieronder kun je een overzicht bekijken met de uitslagen van de tests die men heeft uitgevoerd. Het aantal seconden wat je overal achter ziet staan, staat voor de tijd waarbinnen dat gedeelte geladen werd of waarbinnen de speler tot leven kwam nadat hij (of zij) op een bepaalde locatie dood was gegaan.

  • Hunter’s Dream – 11 seconden
  • Central Yharnam – 34 seconden
  • 1st Floor Sickroom – 31 seconden
  • Central Yharnam – 34 seconden
  • Great Bridge – 31 seconden
  • Cathedral Ward – 39 seconden
  • Old Yharnam – 33 seconden
  • Graveyard of the Darkbeast – 16 seconden
  • Hemwick Charnel Lane – 23 seconden
  • Forbidden Woods – 33 seconden
  • Byrgenwerth – 20 seconden
  • Yahar’gul Unseen Village – 25 seconden
  • Advent Plaza – 19 seconden
  • Logarius’ Seat – 12 seconden
  • Lecture Building 2nd Floor – 10 seconden
  • Central Yharnam (Respawn) – 17 seconden
  • Cathedral Ward (Respawn) – 16 seconden
  • Yahar’gul Unseen Village (Respawn) – 14 seconden
  • Hemwick Charnel Lane (Respawn) – 14 seconden
  • Forbidden Woods (Respawn) – 15 seconden
  • Byrgenwerth (Respawn) – 14 seconden
  1. User  avatar
    255 XP

    Heb gister zelf ook al gemerkt dat ze flink korter zijn. Soms zelfs te kort naar mijn mening (bloodborne spelers begrijpen wel wat ik bedoel) 😛

    0
  2. User  avatar
    4880 XP

    @ZeroY: dat is leuk om te horen dan ga ik er direct weer mee beginnen boem!!!!

    0
  3. User  avatar
    9506 XP

    Lecture building first floor is niet getest? Ook mis ik de nightmares

    0
  4. 82.74.151..xxx's avatar

    Jep laadtijden zijn nu heerlijk kort, geen idee hoe ze het voor elkaar hebben gekregen.
    Weet iemand wat ik moet doen nadat ik het bloedhongerige beest heb verslagen.

    0
  5. User  avatar
    16 XP

    @82.74.151..xxx: Vraag me dit ook altijd af, waarom in een patch wel.. alsof ze zelf niet doorhadden dat dit veel te lang was. je zou denken dat het ten kostte van iets is gegaan? of Sony heeft handje geholpen

    0
  6. User  avatar
    128 XP

    @82.74.151..xxx:

    Richting Cathedral Ward gaan. Als je op de lamp staat is nu rechts voor je (nog in het gebouwtje) een deur geopend met een lift.

    0
  7. 82.74.151..xxx's avatar

    @Casartelli: oke bedankt 🙂

    0
  8. User  avatar
    7139 XP

    een goede verbetering vind ik .
    Super top spel is dit moet nog een beker en heb de game platinium gespeeld 🙂 dan maar beginnen aan een gameplus

    0
  9. User  avatar
    4682 XP

    Heb de game nog niet weer gespeeld, maar het zal handig zijn om elke locatie net als in darksouls een plaatje te geven, heb een paar keer me rot lopen zoeken naar een locatie.

    0
  10. 77.249.226.xxx's avatar

    @jimke1: Nog 1 beker voor platinum, maar nog geen ng+? Lijkt me onmogelijk

    0
  11. User  avatar
    7139 XP

    77.249.226.xxx wel vriend ik ga hier niet uit mijn zak lullen maar geen probleem als je mij niet gelooft voeg mij gewoon toe op de ps4 en dan kun je het zelf bekijken . 🙂 grtjs

    0
  12. User  avatar
    3182 XP

    @jimke1: Je gebruikt zeker je save files op een USB?

    0
  13. User  avatar
    7139 XP

    Ezio Auditore da Firenze ja dat heb ik gedaan

    0

Meer Bloodborne

Meer

Bloodborne 60fps mod-pagina offline gehaald vanwege naam

Gisteren kon je al lezen dat Sony de 60fps mod-webpagina voor Bloodborne offline heeft laten halen. Ondertussen is er door de ontwikkelaar van de mod meer informatie naar buiten gebracht over de precieze reden waarom Sony heeft geëist dat...

blank

Nermin Colakovic

De Bloodborne 60fps mod is offline gehaald door Sony

Bloodborne wordt door veel gamers nog steeds op handen gedragen. FromSoftware leverde een heerlijke liefdesbrief aan H.P. Lovecraft af, die de bekende Dark Souls gameplay een snelheids- én brutaliteitsinjectie gaf. De voorbije jaren liete...

blank

Matthias Spapen

Is er dan toch een nieuw Bloodborne project in de maak?

Sinds FromSoftware in 2015 het magnifieke Bloodborne op ons losliet, hebben fans druk gespeculeerd, gevraagd en uiteindelijk zelfs gesmeekt om een vervolg. Deze smeekbedes werden na verloop van tijd vergezeld door geruchten over een mogeli...

blank

Matthias Spapen