The Witcher 3: Wild Hunt heeft sinds de lancering al drie patches mogen ontvangen, maar nog niet alle issues zijn daarmee opgelost. In de tussentijd werkt de ontwikkelaar verder aan een nieuwe patch en die zal later deze week moeten verschijnen. Om alvast op de zaken vooruit te lopen heeft CD Projekt RED nu alvast de changelog voor patch 1.4 vrijgegeven, zie hieronder.
- Geralt will not longer interact with candles near chests and other interactive elements
- General stability and performance improvements
- Significantly Enlarged GUI and HUD elements (including fonts) on consoles and slightly on PC
- Improved camera smoothness
- Performance improvements during some cutscenes
- Fixed case where game was crashing on loading a save in certain situations
- Various bug fixes and user experience improvements in GUI panels
- Fixed issue where some players were unable to run after Wandering in the Dark quest
- Fixed issue where players were unable to talk to Eight after the Lord of Undvik quest
- Too many wild hunt minions were spawned during Ciri’s Story: Fleeing the Bog quest
- Fixed issue where Keira could sometimes fall under terrain during Wandering in the Dark quest
- Fixed issue where Player was unable to move freely during Blindingly Obvious quest
- Fixed issue where Player was unable to activate portal during Wandering in the Dark quest
- Fixed issue where Player could get trapped in Turseach castle ruins
- Fixed issue where Roche was not present at Hanged Man’s tree during Eye for an Eye quest
- Fixed issue where Player was unable to talk or interact with certain NPCs
- Fixed issue where Sirens in quest Lord of Undvik could be invulnerable
- Fixed issue where player was unable to use certain actions after Carnal Sins quest
- Fixed issue where Geralt was sometimes unable to mount Roach
- Fixed issue where some players where experiencing infinite loading screen during King’s Gambit quest
- Fixed issue where Simun was not properly spawned in An Unpaid Debt quest
- Fixed issue where player might have had a progression break after choosing certain dialogue option when talking to Dijkstra in Count Reuven’s Treasure quest
- The Pyres of Novigrad quest is of course going to be fixed as well as the XP glitch
Dit zijn overigens de belangrijkste aanpassingen. CD Projekt RED probeert nog meer fixes in patch 1.04 te verwerken. Wanneer de patch precies verschijnt is niet bekend, maar zodra we hier meer over weten lees je het hier.
Nice, al heb ik gelukkig al die problemen niet gehad.
Heb hem net uitgespeeld, geweldig verhaal ook al word het soms langdradig.
Nog geen zware fouten meegemaakt ! Echt een top spel
De ergste glitch was roach toen ie in de lucht hing……. Touwtje eraan en ik had een ballon.Maar wat een geweldige game!
Het enige wat ik heb gehad is dat al het water in een keer compleet zwart werd. Verder is het een top game 🙂
De vergroting van het lettertype ben ik wel blij mee.
Enige waar ik tot nu toe last van heb gehad is dat ik Roach een keer niet kon roepen. Na het spel opnieuw opstarten lukte dat wel.
Ah, gelukkig komt er nog genoeg dlc iig
de loadingtime vind ik nog steeds erg lang duren 🙁
Enigste glitch die ik altijd krijg is dat het water zwart word heb dan gelijk geen zin meer om te spelen. Maak het goed of stel het uit pfff
Mijn glitches zijn tot nu toe roach die weggezakt was in de weg.
bij de quest van de witch 2 keer op verschillende plekken de boer met zijn verhaal waar de witch was gehad.
Zwart water af en toe.
De missable gwent cards.
@82.74.151..xxx: Nu al?
@Yeroon: dat heb ik ook vrij vaak… save it and load it. werkt altijd bij mij 🙂