Marvel’s Avengers is flink uitgesteld en komt nu later in het jaar

Na het Final Fantasy VII Remake uitstel, hebben we jammer genoeg nog meer slecht nieuws. Square Enix stelt namelijk ook Marvel’s Avengers uit, maar dan wel met iets meer dan slechts een maand zoals bij Final Fantasy VII. Marvel’s Avengers stond aanvankelijk gepland voor 15 mei aanstaande, maar de stilte rondom de game deed al vermoeden dat er mogelijk wat aan de hand is. Deze vermoedens worden vandaag bevestigd, want de game komt niet langer op 15 mei uit.

In een bericht op de website van Crystal Dynamics meldt de ontwikkelaar dat de game nu gepland staat voor 4 september, ze tillen de release dus over de zomer heen. Hiermee wordt de eerste helft van 2020 een stuk leger dan aanvankelijk gedacht, zo werden Watch_Dogs: Legion en Rainbow Six Quarantine al eerder uitgesteld en ook The Last of Us: Part II moest er aan geloven.

Erg jammer allemaal natuurlijk, maar helaas weinig aan te doen.

  1. User  avatar
    10599 XP

    RIP, naja, wel beter voor de game. Vond Iron Man die zo vloog er al een beetje apart uitzien.

    0
  2. User  avatar
    1890 XP

    Vind ik ergens niet erg. Er komt de eerste helft van het jaar al zoveel leuks uit. Zo heb ik na de zomer ook nog wat te doen.

    0
  3. User  avatar
    558 XP

    Jammer was een van de weinige games rond die tijd wat ik wilde

    hopelijk komt er nog wat leuks uit in mei
    op sword art online na

    En nee ik geef geen zak om the last of us
    Voor in het geval iemand dat spel wilde aanbevelen

    0
  4. User  avatar
    3157 XP

    Jammer weer

    0
  5. User  avatar
    1890 XP

    @jrpg gamer:
    Hahaha, dat heb ik met Cyberpunk 2077. Volgens mij loopt de hele wereld er warm voor behalve ik.

    0
  6. User  avatar
    558 XP

    @rainking:
    Ja die game leek me wel leuk tot dat bekend gemaakt werd dat het first person only is
    (Speel ze wel maar ben er niet dol op)

    Dus nu wacht ik gewoon tot die in de sale is en pik ik hem wel eens op als er 50% korting op zit

    0
  7. User  avatar
    1890 XP

    @jrpg gamer:
    Ik denk dat ik first person nog geeneens zo erg zou vinden, maar het geheel trekt me gewoon niet. Je kan gelukkig niet alles leuk vinden.

    0
  8. User  avatar
    7143 XP

    Is wel jammer maar denk wel dat dit geen slechte zet is want deze game kwam normaal een paar dagen voor THE LAST OF US 2 uit en denk wel dat veel mensen die game zou laten liggen dan . maarja voor mij begint het toch al in maart met Niho 2 en dan cyber2077 en the last of us 2

    0
  9. User  avatar
    2606 XP

    @jrpg gamer: dragonball,Fairy tail, Persona 5 royal, one piece pirate warriors 4, my heros ones justice 2, one punch man the hero nobody knows en sword art online komen in de eerste 5 maanden uit. Dus we gaan het echt wel redden XD

    0
  10. User  avatar
    558 XP

    @True RPGGamer:
    Probeer ik ooit wel eens voor 2 tientjes
    Haal ik in maart
    Haal ik in maart
    Geef ik niks om
    Geef ik niks om
    Geef ik niks om
    En komt pas eind mei

    De game met de laatste release datum die ik haal is Persona 5 royal dus dat is 31 maart en sao komt pas 22 mei

    Want tegen die tijd heb ik die
    tokyo mirage sessions (switch) januari
    Fairy tail maart
    En pokemon mystery dungeon (switch) maart
    wel uitgespeeld

    Enigste wat ik dan nog mis is rune factory 4 (switch)
    Maar die heeft nog steeds geen releasedatum op winter 2020 na

    En royal heb ik de originele al van gespeeld dus die speel ik gewoon eens tussendoor

    0
  11. User  avatar
    1147 XP

    Dat is flink wat later, maar beter voor de game lijkt mij 😀

    0
  12. User  avatar
    34 XP

    Heel slechte zaak voor mij aangezien ik dan terug weer moet beginnen werken in september 🙁

    0
  13. User  avatar
    2606 XP

    @jrpg gamer: Vergeet niet dat de xenoblade remake, tales of arise en persona scramble ook nog geen release dates hebben. Dus die zouden heel misschien ook nog kunnen komen binnenkort.

    0
  14. User  avatar
    60 XP

    @rainking: Ik heb precies hetzelfde in mijn mening ziet cyberpunk er totaal niet leuk uit.

    0
  15. Anoniem-5442's avatar

    @True RPGGamer:

    Allemaal troep.

    0
  16. Anoniem-6311's avatar

    Vlak voor PS5 Release beter beter ….Gamen 4 life!

    0
  17. Anoniem-4889's avatar

    Ze kunnen beter helemaal opnieuw beginnen.

    0

Meer Marvel Avengers

Meer