De laatste tijd hebben we al veel nieuws gekregen over Final Fantasy VII Rebirth, de opvolger van de Final Fantasy VII Remake uit 2021. De nieuwste trailer met releasedatum die tijdens State of Play werd getoond, bracht heel wat info met zich mee en nu heeft Final Fantasy VII Rebirth zich ook laten zien tijdens Tokyo Game Show 2023.
De game kwam aan bod in een voorstelling die langer dan een uur duurde, waarbij er ongeveer een half uurtje aan gameplay werd getoond. Heel wat zaken kwamen voorbij: chocobo’s, exploratie, gevechten én later in de video ook een minigame waar Cloud een piano bespeelt. Bekijk de beelden hieronder (de meeste gameplay zie je vanaf minuut 29).
Final Fantasy VII Rebirth verschijnt op 29 februari 2024 voor de PlayStation 5.
Ziet er echt goed uit. Hoop ook echt dat dit weer het commercieel succes word waar square naar op zoek is.
Playstation bestaat alleen nog maar om spider-Man en Final Fantasy.
Het ziet er fuckin goed uit.
Is een goed moment om een PlayStation gamer te zijn er komt zo veel goeds uit voor de console.
Hoop echt een keer geen button smash systeem wat een bagger de laatste 2.
Was zero uitdaging lijk gewoon als ik een interactieve film aan het kijken was.
Waarom moeten sommige game zo dood simpel gemaakt worden :(.
@Anoniem-2753:
Ik ben vaker dood gegaan in Final Fantasy VII Remake dan in de originele Final Fantasy VII waar ik zelfs nog nooit game over ben gegaan. Alleen als ik tactisch bezig was in Final Fantasy VII Remake ging ik minder vaak dood. Final Fantasy XVI heb ik nog niet gespeeld maar ziet er wel weer typisch Final Fantasy uit.
@Anoniem-2753:
Indd, vind dat ook echt niks, dat zenuwachtige gedoe, hou t lekker turn based, vond dat heerlijk, iets summonen en dan lekker achterover zitten als er dikke damage gedeald wordt.
@Anoniem-4218:
Bij zowel FFVIIR als FFXVI moet je tactisch te werk gaan inderdaad.
XVI is zeer zeker een heerlijke FF game. Die raad ik je echt aan.
@Anoniem-2753: oneens . want de final fantasy mode was zwaar pittig,de enemies waren wel gewoon sponzen die damage opvingen,maar ze waren ook pittig sterk
@Anoniem-6367: mensen spelen op easy en gaan naderhand klagen dat het te makkelijk is. Of ze spelen alleen het begin wat vaak een tutorial is voor de rest van de game, en denken niet dat de rest nog moeilijker word
FF7R was echt geen makkelijke game, en al helemaal niet op hard.
FFXVI heb ik ook wel wat moeite mee gehad, maar minder dan 7R.
Beide games zijn totaal geen button mashen, 7R nog minder dan XVI!
@7th-son:
Ff16 was zo simpel dat het saai werd, weet niet wat voor games jij gewend bent
@7th-son:
Bij Final Fantasy XVI was het idd totaal geen button bashing. Ja als je die ringen draagt. Zonder die ringen moest je tactisch spelen en je skills op het juiste moment inzetten. Deed je dat niet dan was dood soms onvermijdelijk
@Anoniem-6448: ja want de andere exclusives spelen hockey?
@coola: ben echt maar 2 of 3 keer doodgegaan in 16 hard mode. 7 remake hard mode bij rufus gevecht en hellhouse zeker wel 30x. Supermoeilijke bazen. Soulslike pittig
@Anoniem-1332: bloodborne, dark souls, Elden ring heb ik met veel plezier uitgespeeld, en sommige platinum. Wel in coop mode, omdat ik het anders te moeilijk vind. Wo long vond ik te lastig.
Wat voor games speel jij dan?