Op 29 februari 2024 verschijnt Final Fantasy VII Rebirth en dat is natuurlijk de voortzetting van het verhaal dat begon met Final Fantasy VII Remake. Met nog iets meer dan twee maanden te gaan, sprak director Naoki Hamaguchi met Game Informer over de lengte van de game.
Hamaguchi stelt dat de game tegen de 100 uur aan gameplay zal bieden. Dit komt doordat de main quest al substantieel is, maar de zijmissies en randzaken vormen samen nog bijna het dubbele daarvan. Als we het over het verhaal ofwel de main quest hebben, dan mag je rekenen op 40 uur aan gameplay.
Dit aantal is gebaseerd op de spelers die zich puur op deze content richten. Als alle andere zaken grondig worden meegepakt, komt er nog eens 60 uur bij de totale speelduur bij, wat samen 100 uur maakt. Niet gek, toch?
Lekker groot dus. zoals het imho hoort. Heerlijk als games tijd en inzet van je vragen.
@coola: imho
Ze mogen er van mij alles in stoppen zolang ze maar niet weer zo’n irritante side quest zoals die pull ups met Tifa erin doen.
Ze staan er helaas om bekend. Bijna iedere FF game heeft wel zon mini game die menig controller door de woonkamer doet vliegen.
Wat gameplay gezien vond het er niet super mooi uitzien deze sla ik over
@Anoniem-486: zo moeilijk was dat niet in het verhaal. Tenzij je voor de trophy ging. Die was lastig ja
@Smaakmaker: Waar heb je het over man? Het ziet er super mooi uit. En als dat een reden voor je is om een game te skippen dan ben je wel heel erg oppervlakkig. Tenzij je de game op zich zelf al gewoon niet leuk lijk, maar zeg dat dan gewoon.
@Smaakmaker: heb je FF7 remake gespeeld? Zo niet, dan hoef je aan deze ook niet te beginnen.
En zijn er uberhaubt games die je leuk vind? Je zou haast denken dat je een smaakmaker nodig hebt na alle negatieve commentaar op alles en iedereen
Toch best veel uren maar ik ga hem toch lekker links laten liggen .
@7th-son: Haha jawel hoor heb 12 games met veel plezier gespeeld dit jaar. Er zijn genoeg games die ik erg leuk vind. Hoe kom je erbij dat dit niet zo is. En nee denk ook dat niet dat deze game iets voor mij is.
Hoop dat de side missions wel wat beter zijn dan in deel 16.
@PvdW90: een van de dev”s favoriete game was the witcher 3. Hij had het over hoe goed de side quests daarvan was. Hopelijk zien we dat terug in rebirth. 20% main story. 80% side quest. Bron: game informer interview
@Anoniem-7071: niemand komt in de buurt van witcher 3 qua quests, en het verzinnen daarvan
@Anoniem-6034:
Vind jij. Ik vind die quests verre van bijzonder. 80% van die quests zijn nog steeds veredelde fetch quests bij TW3
@Anoniem-720: Ja ik ging voor de trophy idd.
Mijn kunstje was uiteindelijk om alle audio uit te doen. Al mijn verlichting. En een handdoek over de tv over de kant van de tegenstander.
@coola:
Ik ben het voor de 2e keer in me leven eens met je. Maar laten we nu niet doen alsof de AC serie ongeacht welk deel dan ook betere main/side quests heeft dan TW3.
@coola: dat is wel zo, maar dat “veredelde” maakt het juist meer de moeite waard. Een sidequest is nou eenmaal vaak veel van hetzelfde, bij alleen games. Ik vraag met af of er überhaupt games zijn waar de sidequests echt opvallen en anders zijn.
@Smaakmaker: dat komt omdat je negatieve commentaar gewoon een aanzienlijk stuk meer is. Ik kan me serieus niets herinneren.
@Anoniem-8018:
Ik zal niet zeggen beter, maar als ik eerlijk moet en mag zijn heb ik mij met de side quests van Odyssey, Valhalla en final fantasy xvi meer vermaakt dan met die van the witcher 3
@Smaakmaker: niet 100% he? Geeft niet, iedereen is uniek.
@coola: fetch quests my ass,je hebt het duidelijk niet gespeeld. als je daadwerkelijk had gespeeld,kon je zien dat een quest een verhaal heeft,die nog impact kan hebben in de wereld,dit is geen assasins creed vriend waarbij je moet killen en ontsnappen!
@mantequilla:
Blijkt maar weer dat jij dus geen Assassin’s Creed heb gespeeld als je denkt dat het alleen maar killen en ontsnappen is. Bij Odyssey en Valhalla heb je side quests met meerdere lagen
@Anoniem-7071: als de game 100 uur aan content heeft en 40 uur aan main story kan de verdeling niet 80-20% zijn
@Anoniem-2690: kijk dat is juist leuk, dat je een beetje inventief moet zijn om zoiets te halen
@Smaakmaker:
Graphics is all that matters. Noemt zich een gamer. Ga weg man
@coola:
Fetch quests in TW3? Hahaha! En 80% zelfs? HAHAHA! En dan gek vinden dat mensen je niet serieus nemen.
https://www.pushsquare.com/news/2019/09/the_witcher_3_dev_cd_projekt_red_hates_fetch_quests_just_as_much_as_you_do
@Anoniem-6504:
De side quests in tw3 zijn verre van speciaal. Er zijn rpgs die veel betere side quests hebben
Feit blijft nog steeds dat de meeste side quests bij tw3 nog steeds uitkwamen op vind deze item vind dat object en krijg dit er voor terug.
@Anoniem-6034:
@mantequilla:
Zeker wel, Larian Studios (Baldur’s Gate 3) kan dat en misschien zelfs nóg wel beter. En dat zegt ik, iemand wiens favoriete game altijd TW3 was.
@coola:
Verre van speciaal? Elk met een vet goed verhaal. Welke RPGs doen het dan beter volgens jou? Daar kan jouw geliefde AC sowieso nooit aan tippen.
“Feit blijft nog steeds dat de meeste side quests bij tw3 nog steeds uitkwamen op vind deze item vind dat object en krijg dit er voor terug.”
Dat is geen feit maar jouw fantasie. Heb je hem überhaupt wel gespeeld? Het merendeel van de sidequests zijn zeer uitgebreid en voelen keer op keer uniek aan mede door het geweldig goede schrijfwerk. Dat je dan af en toe een item voor iets nodig hebt maakt het natuurlijk geen fetch quest.
Blijkbaar weet je niet precies wat een fetch quest is.
@Anoniem-344:
Odyssey en Vahalla hebben beide side quests die meerdere lagen hebben en een verhaal opzich zelf zijn.