Het is bijna een jaar geleden dat Avatar: Frontiers of Pandora uitkwam voor de PlayStation 5, Xbox Series X|S en pc. Na de release is er een uitbreiding verschenen en spelers hadden nog een tweede uitbreiding tegoed.
Ubisoft heeft nu aangekondigd dat deze uitbreiding, Secrets of the Spires genaamd, op 26 november zal verschijnen. Deze uitbreiding zal los verkrijgbaar zijn, maar zit ook inbegrepen in de Season Pass. Hieronder een omschrijving van de DLC.
Secrets of the Spires brengt een geheel nieuwe verhaalcampagne met een uitgebreide Western Frontier map, een nieuwe Na’vi clan en nieuwe personages. Spelers verkennen de duizelingwekkende torenspitsen van een nieuw berggebied, waar een banshee-vlucht nodig is om door het enorme netwerk van ravijnen en grotten te navigeren en waar een nieuw roofdier, de chiroptera, op de loer ligt.
Wanneer spelers naar de torenspitsen reizen, ontmoeten ze Na’vi personages die vechten tegen een unieke RDA-bedreiging die deze regio verwoest. Om hun Na’vi-bondgenoten te helpen tegen de RDA, krijgen spelers toegang tot nieuwe banshee-vaardigheden, waaronder vliegmanoeuvres en een gemonteerde kruisboog om geavanceerde RDA-luchteenheden uit te schakelen. Er staan spelers onverwachte uitdagingen en epische luchtgevechten te wachten!
Een mooi moment om dus weer in deze prachtige wereld te stappen. Blijft een leuke game met zijn eigen smoelwerk.
@coola: Correctie. Het blijft Far Cry in een Avatar wereld.
@Smaakmaker: correctie voor je correctie. Avatar: Frontiers of Pandora heeft zijn eigen smoelwerk.
Is inderdaad een leuke game met prachtige graphics.
@coola: Smoel kan zo mooi zijn als het lijkt, maar zonder persoonlijkheid ben je niet meer dan een facade.
De meest saaie far cry game tot nu toe.
@Smaakmaker:
Correctie: mening.
@Anoniem-2542: Het is gewoon een far cry game. De game heet alleen avatar.
@Anoniem-8370:
Nee.
@weeknd: Avatar: Frontiers of Pandora heeft een geweldige persoonlijkheid
@coola: De open wereld games van Ubisoft staan bekend voor hun eigen identiteit. Menig gamedeveloper heeft dit proberen te kopiëren. Helaas dikwijls als slechte kopie. Rockstar kan ook best goede open werelden creëren. Helaas merk je dat ze toch ook hun inspiratie bij de werelden van ubisoft hebben gehaald en de finesse niet hebben om levendige werelden a la Ubisoft te maken die boordevol details en afwisseling zitten. Dus bij deze heb je het volledig bij het rechte eind Coola.
@coola: True
@Anoniem-9001: grapje neem ik aan ?
Ik heb de eerste DLC nog niet klaar, tijd tekort!
Dit is wel echt een hele mooie wereld en hoort visueel bij de toppers.
Ik heb me er ook goed mee vermaakt, maar de setting spreekt mij ook gewoon aan.
Dat geneuzel over Far Cry is wel kinderachtig en ook niet terecht. Tuurlijk zitten er elementen in van andere games, maar dat wil niet zeggen dat het copy paste werk is. Er is heel veel tijd gaan zitten in de world building, alle flora en fauna is volledig met behulp van de officiele documentatie gemaakt zodat die overeenkomt met de films en zoals James Cameron dat wilde.
@Anoniem-9001: mja Ubisoft is een heer en meester te noemen qua het maken van open wereld games, maar er zijn nog wel meer devs (zoals Rockstar) die ook heel erg goed zijn.
@Anoniem-9001: Pfhahaha, oh man. Dit is de beste grap die ik vandaag heb gehoord!
Om maar een voorbeeld te geven: Far Cry is origineel niet eens van Ubisoft en de map van Far Cry Primal is grotendeels een kopie van Far Cry 4
@RegeraFox: Kinderachtig geneuzel ? Het is gewoon Far Cry 7.
@Anoniem-3354: Dat is het niet. Ga het maar eens spelen.
@Anoniem-4723: Wat wil je nu duidelijk maken en wat is de relevantie dat de originele Far Cry niet van Ubisoft is?
@RegeraFox: heb het gespeeld. Daarom weet ik ook dat het een far cry game is.
@coola: Een map groter maken omdat het kan, zonder dat het functioneel is en dan wat copy paste erin pleuren. Dat is wat Ubi doet.
Bijv. San Andreas (20 jaar oud) is nog levendiger dan menig Ubi open wereld game van de laatste jaren.
@Anoniem-5919: zie hierboven
@Anoniem-9359: vindt jij. De map grote van Odyssey en Vahalla zijn juist heel erg functioneel.
@coola: Wat is er functioneel aan
@Anoniem-369: feitelijk zijn de werelden van Odyssey en Vahalla opgevuld met functionele content.
@coola: copy paste zooi erin pleuren om het op te vullen is niet functioneel. En een goede open wereld creëren is meer dan de map opvullen.
Vandaar dat ik zei: Bijv. San Andreas (20 jaar oud) is nog levendiger dan menig Ubi open wereld game van de laatste jaren.
@Anoniem-4154: maar het is niet gecopy pasted. Ze hergebruiken assets (maar dat doet Rockstar ook voor de volle 100%) maar ze maken elke hoek van de open wereld functioneel.
Waarom is mijn reactie verwijderd? Ik blijf altijd respectvol en scheld nooit iemand uit.
@Anoniem-3758: Iemand hier zei: “De open wereld games van Ubisoft staan bekend voor hun eigen identiteit.” Ik denk dat Anoniem-4723 probeert duidelijk te maken dat het dus niet hun eigen identiteit is en Far Cry is daar het voorbeeld van
@coola: Rockstar heeft met RDR2 de levendigste open wereld gecreëerd die er op dit moment is. Daar kan geen enkele AC, Far Cry of Avatar aan tippen, zelfs als je ze allemaal bij elkaar zou stoppen
@coola: Bij lange na (in het kwadraat) niet op het niveau van Rockstar. Ubisoft heer en meester in open wereld games noemen is feitelijk meer dan onjuist.
Prachtige gamewereld. Alleen dat gezeur met telkens weer een basis overnemen begon wel wat te vervelen. Heb overigens nooit het gevoel gekregen dat ik een Far Cry-game aan het spelen was.
@Anoniem-4837: AC Odyssey
Benieuwd of we nog nieuws gaan krijgen over die Pay 2 Win NFT game die ubisoft uitgebracht heeft. Gaat dat ook zo hard verdedigd worden door de sycofanten op deze website?
@Anoniem-8139: ubisoft mag de games uitbrengen die zij willen. ze hoeven daar geen verantwoording voor te geven. wil jij het niet spelen dan speel je het niet, maar stop met je mening er door heen te drukken dat ubisoft kut is en nfts niet mogen.
@Anoniem-9001: hahahahahha wat een heerlijke trol ben je!
netjesd!!!!
@Anoniem-7561: nfts zijn kut en mogen niet!!