Housemarque heeft met Returnal al een ijzersterke PlayStation-exclusieve titel op zijn palmares staan en hoopt dat trucje volgend jaar te herhalen met het veelbelovende Saros, dat in februari werd aangekondigd. De game wordt een spirituele opvolger van Returnal met gelijkaardige gameplaymechanieken, maar heeft toch ook een eigen smoel.
In een interview met het Finse Helsingin Sanomat heeft CEO Ilari Kuittinen het gehad over Sony’s overname van Housemarque. Dit brengt logischerwijs nieuwe uitdagingen met zich mee. Elke titel die de studio in elkaar flanst moet namelijk bepaalde richtlijnen van de uitgever in het achterhoofd houden, kwestie van niemand onnodig tegen de borst te stoten.
De overname heeft echter ook één groot voordeel: geld. Saros beschikt over een veel groter budget dan eerdere titels die Housemarque voor zijn rekening nam. Zonder dit aanzienlijke budget – ongeveer evenveel als Alan Wake 2 – zou het voor de ontwikkelaar onmogelijk zijn om een spel met de schaalgrootte van Saros te realiseren. We zijn benieuwd naar het eindresultaat.
Kan niet wachten.. Returnal was echt top.
Returnal was echt grandioos. Beste ps5 ervaring voor mij. Dus kom maar op!
“Ijzersterk” hoor je niks meer over net als de dalende player count van Helldivers maar geloof vooral jullie eigen fanboy onzin
@Anoniem-7962:
Op dit moment Total Players online : 98K
Bron: https://helldivers.io/
En dat is zat genoeg hoor, je hebt maar 4 man nodig voor een squad, 😉
@Anoniem-7962: Aldus de xbot
@Anoniem-7962: welke x box spellen hebben dit getal?