Hell is Us is goud gegaan

Niet alleen de bestandsgrootte van Hell is Us is inmiddels bekend; met een magere 20,9GB voor de PS5-versie – en zeer waarschijnlijk vergelijkbaar voor andere platformen – neemt het een kleine hap uit je SSD. Ontwikkelaar Rogue Factor heeft namelijk ook het heugelijke nieuws gedeeld dat de game goud is gegaan.

Daarmee is Hell is Us mooi op schema afgerond en best ver voor de releasedatum compleet. Hell is Us staat gepland voor 13 september op de PlayStation 5, Xbox Series X|S en pc. Hell is Us is een third-person actie-avonturengame waarin intense mêlee gevechten worden gecombineerd met verkenning in een wereld geteisterd door oorlog en bovennatuurlijke verschijnselen. Als speler bevind je je in een afgezonderd land, verscheurd door burgeroorlog én de mysterieuze opkomst van chimaera’s – bovennatuurlijke wezens waartegen moderne wapens nutteloos blijken.

Je zult het dan ook moeten doen met een drone en een zwaard uit een ver verleden. De game gooit daarnaast traditionele gameplay conventies overboord: geen kaart, geen kompas en geen waypoints. In plaats daarvan volg je je instinct en ontdek je de wereld op jouw eigen tempo, waarbij iedere vondst voelt als een persoonlijke overwinning.

Wil je nog meer weten over Hell is Us? Lees dan ook zeker even onze preview.

  1. Anoniem-93's avatar

    Misschien koop ik het, eerst even een paar geloofwaardige review afwachten.

    0
  2. Anoniem-9511's avatar

    @Anoniem-93:

    Zucht…

    1
  3. Anoniem-386's avatar

    @Anoniem-93: dan moet je niet bij playsense zijn

    getuige de ubisoft games hier die worden gereviewd

    0
  4. Anoniem-7889's avatar

    @Anoniem-386: Doe ik ook zeker niet 🙂 Ik lees geen reviews van mensen die BV niks met voetbal hebben maar wel een review doen van een voetbal game.
    .
    @Anoniem-9511: Wat loop je nu weer te zuchten, zo warm als afgelopen dagen is het niet meer.

    0
  5. Anoniem-6059's avatar

    @Anoniem-386: Assassin’s creed shadows is wel een ok game, maar werd na verloop van tijd eentonig. Game is gewoon te lang en groot. Ben er voorlopig mee gestopt, en ga er later dit jaar weer verder mee.
    .
    Bij Hell is Us twijfel ik aan de vijanden, ik weet niet wat ik daar van moet vinden.

    0
  6. User  avatar
    3098 XP

    @Anoniem-386:

    Ach gut, kindje, het zit je wel hoog he. Ga maar even eeb lollie halen bij je mammie dan wordt je misschien wat minder verdrietig.

    Ontopic, ben echt zeer benieuwd naar deze game. Vooral het concept van het compleet loslaten staat me aan al betwijfel ik of dat bij het gros van de gamers tegenwoordig nog aanslaat.

    0
  7. User  avatar
    1890 XP

    Dit lijkt me zo’n enorm gave game. Helaas is er geen demo op consoles, want mijn aardappel trekt dat voor geen meter.

    0
  8. Anoniem-9124's avatar

    @rainking: Is er een demo dan op de pc..? Heb een rtx4080.

    0
  9. User  avatar
    1890 XP

    @Anoniem-9124:
    “Is er een demo dan op de pc..?”

    Was tijdelijk, van 2 tot en met 16 juni, dus die zal helaas niet meer te downloaden zijn.

    0
  10. Anoniem-8932's avatar

    @DukeClap: wat voor denigrerende opmerking is dit wel niet? kan je niet normaal reageren gast? mods ban deze gozer man

    ongelofelijk,we kunnen niet eens een fatsoenlijke volwassen discussie voeren hier!!!

    0
  11. Anoniem-871's avatar

    @Anoniem-93: ACG op YouTube is een van de meest betrouwbare papi’s. En de man zijn reviews zijn altijd origineel.

    0
  12. Anoniem-4977's avatar

    @Anoniem-6059 Je snapt het half. De game is niet alleen te groot en langdradig etc. De gameplay is niet alleen eentonig daardoor. De hele game design is zo gemaakt dat je geen diepgang hebt maar enkel een grote wereld met veel te veel missies zodat het lijkt alsof er veel tijd te doen is. Wat ook zo is, maar constant het zelfde met zero diepgang. En de realiteit is dat al die games expres zo gemaakt worden, daarom is het altijd weer de zelfde formule en voelt AC game als de laatste. En dan heb je nog dombo’s die dat verdedigen ook..

    0
  13. User  avatar
    3098 XP

    @Anoniem-8932:

    Wil je ook een lollie?

    0
  14. Anoniem-6917's avatar

    @Anoniem-4977: AC Shadows vond ik persoonlijk wel een geweldige game. Had hem na iets meer dan een week ( een goeie 120u in-game uren) Platinum. Valhalla daarintegen vind ik persoonlijk veel te groot en langdradig. Heb zelf het verhaal Ni uit en das iets wat ik normaal nooit Ni doe.

    0
  15. Anoniem-689's avatar

    @rainking: Chips…!! 🙁

    0
  16. Anoniem-9317's avatar

    @Anoniem-4977:
    Hoezo snap ik het maar half..?

    0

Meer HELL is US

Meer

Mooie cijfers voor Hell is Us

Vanaf morgen is Hell is Us verkrijgbaar voor de PlayStation 5, Xbox Series X|S en pc. Met deze aanstaande release verliep eerder deze week het embargo op de reviews en die geven een goed beeld van de kwaliteit. De game wordt namelijk over ...

Review | Hell is Us

Review – Hell is Us – Net toen ik me redelijk begon te vervelen, kreeg ik een appje van Lennard: “Joey, zin om aan de slag te gaan met Hell is Us?” Een vraag waar hij het antwoord al op wist, want een paar maanden g...