Eerder kon je lezen dat de laatste update voor Cyberpunk 2077 een game breaking bug veroorzaakte omtrent een quest met Takemura. Hiervoor gaf CD Projekt RED een workaround, maar nu is er ook een permanente oplossing beschikbaar.
De ontwikkelaar heeft namelijk een kleine update ofwel hotfix uitgebracht die zich op deze bug richt. Ook is de ‘item randomization’ aangepast naar de oorspronkelijke staat, wat dus weer naar behoren werkt. Veel meer heeft de update niet om handen, maar deze is met 15GB alsnog aan de behoorlijk forse kant.
- Item randomization has been restored to the previous state.
- A bug in Down on the Street quest has been fixed (Takemura bug).
The save/load loot exploit will be investigated further.
Benieuwd naar volledige staat van deze game.
Ben bang dat veel mensen dan wel al afgehaakt zijn
Yes, nog 41.386 bugs te gaan.
Euhm…ik heb net de 17 gb 1.10 gedownd en 2 dagen nadien een extra 15 gb patch? Gotta be kiddin me?
@Anoniem-3022: beter toch? Snap niet waarom men een hekel heeft aan updates, wanneer een softwareleverancier voor bedrijven een patch uitbrengt zeikt daar toch ook niemand over?
Drama game gwn links laten liggen. Want het is gwn het diepte punt uit de game geschiedenis. dat deze gam heeft mogen uitkomen en volledig prijs had !!!
@Anoniem-5009:
Die mensen snappen niet dat updates bestanden vervangen.
@Anoniem-9263: en dit was een…
@Anoniem-5009: Met twee patches van in totaal 32 GB is dat een teken dat een game totaal niet af is.
Het is een schande en lachwekkend dat de game in deze staat is gelanceerd is en het is totaal onbegrijpelijk dat mensen dit steeds goed praten.
Deze game had zeker nog een half jaar of langer nodig om in de fatsoenlijke conditie te komen. Het is geen early access game anders hadden ze de prijs er naar moeten maken.
Dan had je developers niet kapot hoeven werken en was de game afgeleverd in een veel betere kwaliteit.
@Anoniem-8211:
@Anoniem-464: jij snapt niet hoe patches/ updates werken.
Iedereen heeft de Beta gekocht, ik wacht wel een jaartje tot hij af is. En dan zal de PS5 versie ook wel beschikbaar zijn.
Wanneer spel eindelijk bug vrij is neemt ie ongeveer 1000gb in beslag, en nog zal de game dr uitzien als een stuk stront..schijt en bagger…boycotten die handel en niet als een stel zwervers voor dr deur van cd project gaan hangen en smeken om updates…ps:sommige hopen ..nou die hoop zullen ze zeker ontvangen van cd project hahah
@Anoniem-5009: geen hekel aan updates maar lastig als je op 2 dagen 32 gb moet binnenhalen met nog steeds een internetlimiet in belgie!!
Deze game is nog slechte dan E’T zonder update een schijt game als de servers down zijn heb je niks meer aan deze games. Als je retro gamed of ze gaan 3 Gens door zoals GTA 🙁 dan heb je een redelijke game hoop ik voor de Fans
@Anoniem-2294: Haha is dit serieus, een internetlimiet? Hoeveel mag je dan verbruiken per dag/week?
@Anoniem-2294: neem dan een pakket dat onbeperkte data heeft
Takemura quest ben ik al voorbij. Zit al redelijk ver in de game. Enige bugs dienik tot nu toe ben tegengekomen zijn een zwevende sigarettenpeuk en als ik een hele dag aan het gamen ben +/- 2 a 3 x een gamecrash.
Voor de rest genieten vind het een vette game zit nu bijna 40 uur in.
Ik wacht fijn op de PS5 versie in Q4
@Sony: ik dacht rond de 200gb per maand en dat is bij telenet. En niet zomaar goedkoop abonnementje hoor. Je kunt niet geloven hoe we afgezet worden hier. Internet in belgie had allang voor alle abonnementen ongelimiteerd moeten zijn!
het is echt ongelofelijk dat mensen nog steeds projekt red verdedigen. man oh man wat is er gebeurd met gamen? het overgrote deel accepteert gewoon niet afgemaakte games en blijft dit soort gedrag maar supporten. wat is er mis met jullie?
@Anoniem-3071: nergens last van. Speel met regel maat
@Anoniem-8821: Is dan toch echt nog altijd 3 x teveel. Al dat gecrash is absoluut ook niet erg fijn voor je systeem.